Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei saa olla aloitteellinen...

Vierailija
03.03.2015 |

Tosi ikävää. Oikeasti kun jos mies on kiinnostunut se kyllä piirittää haluamaansa naista, joten naisen ainoaksi tehtäväksi on olla passiivinen ja joutua valitsemaan niistä jotka osoittaa kiinnostustaan...Tylsää :/ Mun kaikki aloitteentekemiset on ainakin menneet mönkään, miten muilla? Eri lopputulos ollut aina kun mies on ollut se joka vie asiaa eteenpäin.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun miehillä (niillä joille tein aloitteen) ole ollut mitään menossa. Itseasiassa ainakin yhdellä takana kolme vuotta sinkkuilua, molemmat noista tulleet jätetyksi edellisestä suhteesta eikä mitään sutinaa sen jälkeen :D Eli siis ihan näitä perusmiehiä, jotka elelee sinkkuina ja käy välillä baareissa. Ei superkomeita, supliikkeja tai uransa huipulla. AP

Vierailija
42/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:35"]

Mä olen aina ollut aloitteellinen, ei vain kiinnosta nämä "metsästäjämiehet". Olen kai naispuolinen vastine miehelle, joka haluaa itse mestästää, eikä syty saaliina olosta. Kyllähän se välillä menee mönkään, mutta ei siitä pidä lannistua. Tällä tavalla voi yrittää ketä haluaa. Ahdistaisi, jos pitäisi vain passiivisena odotella, että oikeanlainen sattumalta tulisi iskemään.

Mussa ei kyllä paljoakaan ole mitään naisellista ulkonäön lisäksi. On aika taattua, ettei kaikki syty tällaisesta, mutta uutta matoa vaan koukkuun sitten. Miksi haluaisin jonkun, jonka takia mun pitää muuttaa itseäni jotenkin? Aika harvan kanssa sitä lopulta mihinkään oikeasti rupeaisi, joten huteja tulee ja paljon. Ei sitä pidä ottaa liian vakavasti. Mulle ainakin jo tuossa saalistamisessa on oma viehätyksensä ja sehän saa jatkua, jos saan pakit. :D Ei siinä mitään. Pahinta on se, jos en sittenkään ole miehestä kiinnostunut ja se innostuikin lähestymisestäni liikaa. Ei ole kiva, jos toisille tulee paha mieli.

[/quote]

Oletko minä? :D Tosin, mä olen kyllä naisellisen näköinen nainen, mutta muuten kuin omasta suustani. Tosin nykyään olen vakavassa parisuhteessa, mutta ennen oli juuri noin...

[/quote]

Sivupersoonani, oletko se sinä? ;D

Harvemmin törmää muihin samanlaisiin. Tuntuu muutenkin, että ihmiset ottavat tämän vähän liian vakavasti ja muutamat pakit on jo maailmanloppu.

Täytyy kyllä muuten myöntää näin biseksuaalina, että naiset tuntuvat olevan vaikeampia. Miehethän usein valittaa siitä, että hyvä kun ei turpiinsa saa kun naista lähestyy. Mulla on vähän samoja kokemuksia. Taisivat tietty olla heteroita, mutta varmaan olin aika samassa asemassa kuin epäkiinnostava mies. Mun aikeet oli varmaan helppo tulkita, vaikka naisellisesti olisinkin laittautunut. Musta vaan paistaa toi miehekkyys läpi. Totta kai naisia lähestytään paljon enemmän ja monesta varmaan tuntuu, ettei niistä pääse eroon kuin ärjähtämällä. En tiedä... Kai jotkut ihmiset on vaan hankalia ja niitä on vaikea lähestyä. Eikä pidä jumiutua ennakkoluuloihin. Tässä maailmassa on monenlaista tallaajaa.

Ei ole pariutuminen helppoa ei. :D Mutta se jännitys on aika kutkuttavaa kun maailma tuntuu olevan mahdollisuuksia täynnä kun on vain valmis ottamaan ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä mitä järjen riemuvoittoa täällä. Millä ihmeen logiikalla se, että teidän aloitteelliset yrityksenne ovat olleet tehottomia, johtaa siihen johtopäätökseen, että aloitteellisuus karkoittaa miehiä? Aivan varmasti se aloitteellisuus on pelkästään plussaa. Teidän pitäisi tajuta, että aika harvassa tapauksessa kaksi ihmistä on sattumalta kiinnostuneita juuri toisistaan. Siksi teidän iskuyrityksenne kusee, niinhän käy miehillekin vähintään yhdeksän kertaa kymmenestä.

Pitäiskö mun nyt miehenä käyttää teidän älytöntä logiikkaanne ja päätellä, että miesten ei todellakaan kannata edes yrittää lähestyä naisia ja tehdä itse aloitteita, kun se ei todellakaan toimi kovin hyvin?

Vierailija
44/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:44"]

No jos sinä kerran olet seksiä helposti antanut, niin sitten vain vahvistit noiden miesten käsitystä aloitteellisista naisista ja he ovat sitten levittäneet sanaa eteen päin, että kyllä, aloitteelliset naiset todellakin ovat helppoja, eli ei tyttöystävämateriaalia.

[/quote]

Tyttöystäväksi kelvatakseen ei saa pitää seksistä?? Turha sitten valittaa että emäntä pihtaa, jos väen vängällä halutaan joku jota ei seksi oikein kiinnosta :D.

Vierailija
45/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:44"]

No jos sinä kerran olet seksiä helposti antanut, niin sitten vain vahvistit noiden miesten käsitystä aloitteellisista naisista ja he ovat sitten levittäneet sanaa eteen päin, että kyllä, aloitteelliset naiset todellakin ovat helppoja, eli ei tyttöystävämateriaalia.

[/quote]

Tyttöystäväksi kelvatakseen ei saa pitää seksistä?? Turha sitten valittaa että emäntä pihtaa, jos väen vängällä halutaan joku jota ei seksi oikein kiinnosta :D.[/quote]

Tajutkaas jo, että kyse on vain teidän omista sekoiluistanne ja naisten älyttömästä tavasta ylianalysoida kaikkea epärelevanttia. Miehet eivät kuvittele aloitteellisuuden kertovan yhtään mitään oleellista naisesta.

Vierailija
46/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia, jotkut arvostavat aloitteellisuutta tosissaan. Esimerkiksi mun mies, ja mä taas sitten en ole luonnostani kovin aloitteellinen. :D Mulla on myös useita miespuolisia ystäviä (opiskelin miesvaltaista alaa, sieltä jäivät mukaan), ja enkä ole kenenkään kuullut ikinä valittavan siitä, että nainen tekisi aloitteen, vaan päinvastoin. Eli toivotaan, että ap ja muut aloitteelliset naiset löytävät sopivanlaisia miehiä. :)

Vierailija
47/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun nyt miehenä käyttää teidän älytöntä logiikkaanne ja päätellä, että miesten ei todellakaan kannata edes yrittää lähestyä naisia ja tehdä itse aloitteita, kun se ei todellakaan toimi kovin hyvin?

[/quote]

Ääliö, edelleen keskustelun pointti on aivan eri mitä sinä tässä lauseessa yrität lässyttää :D Kumma kun aikuinen (?) ihminen ei ymmärrä lukemaansa: NAISTEN tekemät aloitteet eivät tuota yhtä hyvin lopputulosta mitä miesten.

Vierailija
48/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:49"]No ei minun miehillä (niillä joille tein aloitteen) ole ollut mitään menossa. Itseasiassa ainakin yhdellä takana kolme vuotta sinkkuilua, molemmat noista tulleet jätetyksi edellisestä suhteesta eikä mitään sutinaa sen jälkeen :D Eli siis ihan näitä perusmiehiä, jotka elelee sinkkuina ja käy välillä baareissa. Ei superkomeita, supliikkeja tai uransa huipulla. AP[/quote]

Sitten vaan jatkat, etkä ala keksimään älyttömiä teorioita. Voi olla, että on miehiä, jotka eivät pidä naisten aloitteesta, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Voi myös olla, että et ole ollut jostain syystä noiden miesten naismakua vastaava. Jotkut miehetkin osaavat olla ronkeleita, ja käyvät sitä ronkelimmaksi, mitä enemmän ikää tulee.

Olen varma, että saavutat pitkällä aikavälillä paremman tuloksen, kun yrität iskeä niitä, jotka sinä koet kiinnostavaksi, kuin valitsemalla passiivisesti niistä, jotka tulevat iskemään sinua. Eivät hekään kaikki ole vakavissaan. Aktiivisuus on vain psyykkisesti ja sosiaalisesti vaativampi rooli. Siinä pitää laittaa itensä likoon, kärsiä toistuvia torjuntoja ja noustava niistä yrittämään uudelleen. Yleensä kymmeniä kertoja, varsinkin jos olet vähänkin erityisempi vaatimuksissasi, mutta yleensä se myös antaa enemmän. Sinua iskemään tulevat miehet ovat vain pieni ja monella tavalla valikoitunut joukko, josta löytyy ehkä ihan mukinmenevä kompromissi, mutta tuskin unelmien miestä.

Suurin osa ihmisistä, myös miehistä, on liian mukavuudenhaluisia ja turvallisuushakuisia valitakseen elämässä aktiivisen roolin. Valtaosa ihmisistä ajautuu johonkin hommaan, naimisiin jonkun kanssa, tekemään lapsia ja elämään elämänsä ilman isompia irtiottoja missään vaiheessa. He sietävät huonoja ihmissuhteita, vaihtavat työpaikkaa vain, jos saavat potkut ja niin edelleen. Suurin osa miehistä, juuri niistä tavallisista ja alemman keskitasoisista, iskee naisia vain ja ainoastaan siksi, että se on heille ainoa tapa pariutua. He laskevat lähestymiskohtaita valitessaan ennemmin sitä, kuka voisi olla niin epätoivoinen, että lähtee mukaan, kuin sitä kenet haluaisivat, jos olisivat suosittuja. Ja ne tavalliset naiset odottavat, että joku, jolla on edes vähän jotain pinnallista viehättävyyttä, saa kerätyksi sen verran rohkeutta, että tulee ja iskee. Ei puhettakaan, että he uskaltaisivat edes miettiä, millaisen miehen oikeasti haluavat, mistä sellaisen löytää ja iskeä aloitteen pöytään.

Vierailija
49/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, ap. Olen itsekin hyvin aloitteellinen ja toimin heti kun kiinnostun jostakusta. Mutta miehet ajattelevat, että sellaisessa naisessa, joka iskee miehiä, on jotain vikaa ja että hän on epätoivoinen ja halpa. Varsinkin kun olen suht. kaunis enkä etsi komeaa miestä vaan mukavaa ja henkisesti yhteensopivaa. Eivät oikeasti usko kun sanon, että en ole kiinnostunut kaikista vaan juuri HÄNESTÄ. Tämä ilmeisesti pelottaa miehiä enkä ole sitten moneen vuoteen jaksanut kiinnostua kenestäkään kun aina saan pakit.

Vierailija
50/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 50/50 kokemukset. Ensimmäinen torjui mut kun koetin tehdä aloitetta ja hain diskossa tanssimaan. Hän tuli sitten kyllä hetken päästä itse hakemaan mua. Muutenkin hän tahtoi olla aina se joka tekee aloitteen, siihen se vähän kariutuikin parin vuoden jälkeen, kun mä jouduin aina olemaan passiivinen joka asiassa. Liian dominoiva tyyppi.

Toisen, eli nykyisen, kanssa mä olin se joka meni jutteleen. Oltiin pitempään jo tuijoteltu toisiamme yliopiston kahviossa ja mä sit noin kuukauden päästä änkesin samaan pöytään ja esittäydyin, kun se ei kerta älynnyt tulla juttelemaan. Nyt oltu yhdessä 10 vuotta ja se alun ujous on karissut.

Vierailija
51/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:10"]

[/quote]

Ääliö, edelleen keskustelun pointti on aivan eri mitä sinä tässä lauseessa yrität lässyttää :D Kumma kun aikuinen (?) ihminen ei ymmärrä lukemaansa: NAISTEN tekemät aloitteet eivät tuota yhtä hyvin lopputulosta mitä miesten.[/quote]

Kas kun otsikossakin sanotaan: "Naisena ei saa olla aloitteellinen..." ja siitähän minä puhuin. Todellakin saa olla aloitteellinen, ja se, että nainen kuvittelee aloitteellisuuden olevan syynä huonoon iskumenestykseen, johtuu jostain aivan muusta kuin aloitteellisuudesta itsestään. Miksi sä kuvittelet, että naisten tekemät aloitteet eivät tuottaisi yhtä hyvin lopputulosta kuin miesten? Ja ennenkaikkea, miksi helkkarissa kuvittelisit, että aloitteellisuudella olisi jotain tekemistä asian kanssa, oli se miten päin tahansa?

Vierailija
52/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:10"]

Joo. Huomannut saman. Tilanne on epätoivoinen silloin, kun mies ei tee aloitteita, koska ei oikein uskalla, mutta jos naisena tekee, se panikoi tai loukkaantuu, koska hänen kuuluisi saada olla se, joka laatii säännöt. Eli tällaisessa tilanteessa kukaan ei tee mitään, joten mikään ei etene. Eikä se aina ole todellakaan siitä kiinni, että miestä ei kiinnostaisi. Se vain ei osaa toimia itse mutta ei halua olla vietävissäkään. Todella typerää. Onneksi kaikki miehet eivät ole tota lajia. Harmi vain, että omassa elämässäni ne normaalisti sosiaaliset miehet ovat olleet epäkiinnostavia ulkonäöltään ja habitukseltaan. Kun löytyisi se välimalli, jossa on sekä fyysistä vetovoimaa että normaalia sosiaalisuutta riittävä määrä.

[/quote]

Niinpä.

Kyllä musta tuntuu, että keskiverron näköisenä naisena ei voi kun hävitä tässä pelissä. Ne miehet, jotka kiinnostaa tekee aloitteet niille itseä kauniimmille naisille ja sitten mua tulevat iskemään vain ne miehet, joiden ulkonäkö ei miellytä oikeastaan yhtään. Sitten kuitenkin naisena ei "voi" olla aktiivinen itse ja päättää ketä haluaa deittailla, koska niistä miehistä saa vaan seksiseuraa koska ne esittää kiinnostunutta saadakseen. Olispa sitä kauniimpi niin olisi paljon enemmän valinnanvaraa....

[/quote]

Eli toisinsanoen sinua tulevat iskemään tasoisesi keskivertomiehet, mutta he eivät kiinnosta sinua, koska olet pinnallinen ja tähyät vain ylempänä olevia miehiä

[/quote]

Ei. Luepa koko keskustelu ennenkuin väläytät vääriä johtopäätöksiä :) AP

Vierailija
53/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:49"]No ei minun miehillä (niillä joille tein aloitteen) ole ollut mitään menossa. Itseasiassa ainakin yhdellä takana kolme vuotta sinkkuilua, molemmat noista tulleet jätetyksi edellisestä suhteesta eikä mitään sutinaa sen jälkeen :D Eli siis ihan näitä perusmiehiä, jotka elelee sinkkuina ja käy välillä baareissa. Ei superkomeita, supliikkeja tai uransa huipulla. AP[/quote]

Sitten vaan jatkat, etkä ala keksimään älyttömiä teorioita. Voi olla, että on miehiä, jotka eivät pidä naisten aloitteesta, mutta kaikki eivät ole sellaisia. Voi myös olla, että et ole ollut jostain syystä noiden miesten naismakua vastaava. Jotkut miehetkin osaavat olla ronkeleita, ja käyvät sitä ronkelimmaksi, mitä enemmän ikää tulee.

Olen varma, että saavutat pitkällä aikavälillä paremman tuloksen, kun yrität iskeä niitä, jotka sinä koet kiinnostavaksi, kuin valitsemalla passiivisesti niistä, jotka tulevat iskemään sinua. Eivät hekään kaikki ole vakavissaan. Aktiivisuus on vain psyykkisesti ja sosiaalisesti vaativampi rooli. Siinä pitää laittaa itensä likoon, kärsiä toistuvia torjuntoja ja noustava niistä yrittämään uudelleen. Yleensä kymmeniä kertoja, varsinkin jos olet vähänkin erityisempi vaatimuksissasi, mutta yleensä se myös antaa enemmän. Sinua iskemään tulevat miehet ovat vain pieni ja monella tavalla valikoitunut joukko, josta löytyy ehkä ihan mukinmenevä kompromissi, mutta tuskin unelmien miestä.

Suurin osa ihmisistä, myös miehistä, on liian mukavuudenhaluisia ja turvallisuushakuisia valitakseen elämässä aktiivisen roolin. Valtaosa ihmisistä ajautuu johonkin hommaan, naimisiin jonkun kanssa, tekemään lapsia ja elämään elämänsä ilman isompia irtiottoja missään vaiheessa. He sietävät huonoja ihmissuhteita, vaihtavat työpaikkaa vain, jos saavat potkut ja niin edelleen. Suurin osa miehistä, juuri niistä tavallisista ja alemman keskitasoisista, iskee naisia vain ja ainoastaan siksi, että se on heille ainoa tapa pariutua. He laskevat lähestymiskohtaita valitessaan ennemmin sitä, kuka voisi olla niin epätoivoinen, että lähtee mukaan, kuin sitä kenet haluaisivat, jos olisivat suosittuja. Ja ne tavalliset naiset odottavat, että joku, jolla on edes vähän jotain pinnallista viehättävyyttä, saa kerätyksi sen verran rohkeutta, että tulee ja iskee. Ei puhettakaan, että he uskaltaisivat edes miettiä, millaisen miehen oikeasti haluavat, mistä sellaisen löytää ja iskeä aloitteen pöytään.

[/quote]

Tämä on niin syvällisesti totta! Ja tähän vielä lisäisin, että on turha tuijottaa niitä omia kelpaamattomia piirteitään liikaa. Ruma mutta raaka totuus on, että ne rumat tai muuten ikävät tyypit, jotka aggressiivisesti jaksavat jallittaa, saavat lopulta jonkun sellaisen, joka ei kehtaa sanoa ei ihan vain siitä syystä, että se toinen ei enää jaksa pistää vastaan. Mieleeni juontuu todella ruma, luonteeltaankin vastenmielinen tuttu mies, joka väkisin pokasi yhden kiltin ujon mutta nätin tytön, joka olisi saanut paremmankin tyypin mutta tämä oli sitä sorttia että jos poika laittaa käden hartialle lupaa kysymättä, niin hän ei kyllä kehtaa sanoa, että ei. Ovat yhdessä edelleen. MItä onni siinä suhteessa on, niin se on arvoitus. toisaalta elämä on juuri niin kornia, että juuri he saattavat olla onnellisia.

Mutta tämä sinänsä ikävän kuuloinen tarina on hyvä uutinen naisille! toisin sanoen sitkeys palkitaan välillä, ja siihen ei tarvita ulkonäköä eikä edes hyvää luonnetta vaan pokkaa yrittää ja yrittää. Kyllä sieltä miesten puoleltakin löytyy niitä komeita, jotka eivät kehtaa sanoa ei :D

Vierailija
54/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:23"]Mutta miehet ajattelevat, että sellaisessa naisessa, joka iskee miehiä, on jotain vikaa ja että hän on epätoivoinen ja halpa.[/quote]

Eivätkä ajattele. Oletko muka kyselytutkimusta tehnyt? Jos sä et joka kerralla iskiessäsi saa heppua innostumaan, niin ei se mitään kerro yhtään mistään. Siihen voi olla sata eri syytä. Samalla tavalla niitä syitä on kun roolit ovat toisinpäin, mieti vaikka niitä syitä, äläkä ala sepustelemaan perusteettomasti jotain aloitteellisuudesta.

Yhtä naurettavaa on kuvitella miehiä pelottavan naisen taholta tuleva iskeminen. Korkeintaan voi olla vaivaannuttavaa, jos joku lähentelee vaikka on itse varattu tai jos ei todellakaan kiinnosta. Jos sä olet todella kaunis, niin se ongelma ei todellakaan ole pelko; voivat vaikkapa vaan mennä hämilleen, koska ei sellaista juurikaan tapahdu kuin elokuvissa, että kaunis nainen tulisi puhumaan tavis-miehelle. Mäkin voin kuvitella miljoona tilannetta, joissa homma menee reisille, jos joku nainen tulee mulle puhumaan iskumielessä, eikä se todellakaan johdu siitä, että pitäisi pelätä liian kaunista naista.

Vierailija
55/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:10"]

Joo. Huomannut saman. Tilanne on epätoivoinen silloin, kun mies ei tee aloitteita, koska ei oikein uskalla, mutta jos naisena tekee, se panikoi tai loukkaantuu, koska hänen kuuluisi saada olla se, joka laatii säännöt. Eli tällaisessa tilanteessa kukaan ei tee mitään, joten mikään ei etene. Eikä se aina ole todellakaan siitä kiinni, että miestä ei kiinnostaisi. Se vain ei osaa toimia itse mutta ei halua olla vietävissäkään. Todella typerää. Onneksi kaikki miehet eivät ole tota lajia. Harmi vain, että omassa elämässäni ne normaalisti sosiaaliset miehet ovat olleet epäkiinnostavia ulkonäöltään ja habitukseltaan. Kun löytyisi se välimalli, jossa on sekä fyysistä vetovoimaa että normaalia sosiaalisuutta riittävä määrä.

[/quote]

Niinpä.

Kyllä musta tuntuu, että keskiverron näköisenä naisena ei voi kun hävitä tässä pelissä. Ne miehet, jotka kiinnostaa tekee aloitteet niille itseä kauniimmille naisille ja sitten mua tulevat iskemään vain ne miehet, joiden ulkonäkö ei miellytä oikeastaan yhtään. Sitten kuitenkin naisena ei "voi" olla aktiivinen itse ja päättää ketä haluaa deittailla, koska niistä miehistä saa vaan seksiseuraa koska ne esittää kiinnostunutta saadakseen. Olispa sitä kauniimpi niin olisi paljon enemmän valinnanvaraa....
[/quote]

Vihdoinkin joku joka tajuaa asioita. Juuri noinhan se menee, yleensä yritetään iskeä itseä kauniimpia, ja keskivertoja iskevät saman kaavan mukaisesti yleisesti keskivertoa heikommat (ulkonäöllisesti). Toisaalta olen eri mieltä kanssasi siitä, pitäisikö naisen olla aktiivinen. Kuitenkin juuri keskiverroilla aloitteen tekemisestä saattaa muodostua huono kuva, koska yleensä ihminen yliarvioi markkina-arvonsa (tai sitten maksimoi ahneutensa) yrittäessään itseään liian paljon kauniimpaa, ja tapahtuu kuten itse mainitsit, eli toinen osapuoli ei lämpeä. Mutta toisaalta itse mainitsit, että sinua lähestyy ne joiden ulkonäkö ei miellytä sinua yhtään. Näin käy varmasti myös niiden itseäsi huomattavasti paremman näköisillä miehillä, joita mahdollisesti yrität lähestyä. Joskus on vain kannattavampaa valita se kultainen keskitie, eikä aina vain ahnehtia parasta. Keskivertojen tyytymättömyys toisiin keskivertoihin vain ruokkii rakkaussuhteiden keskittymistä hyvännäköisille. Vanhemmaksi tullessaan keskivertokin oppii kuitenkin samaistumaan toisiin keskivertoihin ja ymmärtämään heitä. "Olen keskiverto ja hänkin on keskiverto. Olen kuitenkin sisältä jotain ihan muuta, ja todennäköisesti myös hänkin". Kun näin oppii ajattelemaan, ei ulkonäöllä ole enää suurta merkitystä. Jopa alkaa toivoa että saisi mieluummin oman tasoisen kuin itseään paremman, juuri sen vuoksi että pystyy samaistumaan toiseen. Itse en ainakaan pystyisi samaistumaan todella kauniiseen naiseen samalla tavalla kuin enemmän oman tasoiseeni. En voisi ymmärtää kumppanin huolia siitä, että jotkut miehet lähestyvät aggressiivisesti ja usein, enkä sitä, että jokainen kaveri, sukulainen tai vaikka naapurin koira haluaa viettää aikaa kumppanini kanssa. Mies30

Vierailija
56/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:51"]

Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???

[/quote]

Ei, siis kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville ovat kyllä lähteneet mielellään ja ollaan tapailtukin aikamme, mutta noissa miehet on olleet ns. perässävedettäviä, jotka ottaa ilon irti tilanteesta (nainen aktiivinen, mahdollisuus helppoon seksiin) ja oikeasti niitä ei seurustelu kiinnosta. Sen sijaan kun mies on pyytänyt kahville ja siitä alkutilanteesta lähdetty tapailemaan ovat suhteet edenneet vakavemmiksi. Eli oman kokemuksen mukaan: aktiivinen nainen = helppo nakki miehille, ei kuitenkaan oikeaan parisuhteeseen. AP

[/quote]

Ai, no kokemuksia on monenlaisia. Itse ajattelen niin, että jos on itse aktiivinen, niin saa tietynlaisia miehiä suhteeseen. Vähän semmoisia helpompia. Minä olen jokaisessa pitkässä suhteessa ollut aloitteellinen, ainakin olen kevyesti tuuppinen suhdetta eteenpäin. Minua ei ole ikinä isketty, eikä ole pyydetty treffeille. Minä olen jopa se kosija, kun mies vitkasteli :)

Olen kyllä monesti miettinyt miten olisi käynyt jos olisin jäänyt odottamaan. Varmaan olisin jäänyt lapsettomaksi sinkuksi. Monesti mieskin saattaa olla arka ja pelätä pakkeja, tai saattaa olla sen verran pöllö, ettei tajua naisen kiinnostusta. Ja nainen tässä suhteessa on kuin mainos; herätetään halu johonkin, mitä ei edes tietänyt kaipaavansa.

Vierailija
57/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:51"]

Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???

[/quote]

Ei, siis kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville ovat kyllä lähteneet mielellään ja ollaan tapailtukin aikamme, mutta noissa miehet on olleet ns. perässävedettäviä, jotka ottaa ilon irti tilanteesta (nainen aktiivinen, mahdollisuus helppoon seksiin) ja oikeasti niitä ei seurustelu kiinnosta. Sen sijaan kun mies on pyytänyt kahville ja siitä alkutilanteesta lähdetty tapailemaan ovat suhteet edenneet vakavemmiksi. Eli oman kokemuksen mukaan: aktiivinen nainen = helppo nakki miehille, ei kuitenkaan oikeaan parisuhteeseen. AP

[/quote]

Ai, no kokemuksia on monenlaisia. Itse ajattelen niin, että jos on itse aktiivinen, niin saa tietynlaisia miehiä suhteeseen. Vähän semmoisia helpompia. Minä olen jokaisessa pitkässä suhteessa ollut aloitteellinen, ainakin olen kevyesti tuuppinen suhdetta eteenpäin. Minua ei ole ikinä isketty, eikä ole pyydetty treffeille. Minä olen jopa se kosija, kun mies vitkasteli :)

Olen kyllä monesti miettinyt miten olisi käynyt jos olisin jäänyt odottamaan. Varmaan olisin jäänyt lapsettomaksi sinkuksi. Monesti mieskin saattaa olla arka ja pelätä pakkeja, tai saattaa olla sen verran pöllö, ettei tajua naisen kiinnostusta. Ja nainen tässä suhteessa on kuin mainos; herätetään halu johonkin, mitä ei edes tietänyt kaipaavansa.

[/quote]

Tietänyt->tiennyt. 

Vierailija
58/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:47"]Minä olen tehnyt aloitteen kumpaankin poikaystävään, ei nykymiehet osaa.

t. 16v
[/quote]

Minkäikäisiä sun miehet on olleet?

Vierailija
59/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kaveri joka ajattelee olevansa täydellinen ulkonäön suhteen (ei ole). Hän on yleensä se aloitteen tekijä ja ihmettelee kun mies ei vastaa tai halua treffeille. Numeron saattaa saada, mutta mies ei edes vastaa. Näistä on näkynyt selvästi ettei kiinnostusta ole ollut kaveriini kun kaveri on heille jutellut. Kun taas joku tulee kaveriani iskemään, ei kelpaa ollenkaan. On kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole hänestä.

Minä enemmänkin odotan sitä katsetta (olen kiinnostunut) ja yritän saada katseella miehen vierelle. Näin ainakin tietää, että toinen on kiinnostunut.

oNneksi on jo mies...

Vierailija
60/74 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:37"]

Tosi ikävää. Oikeasti kun jos mies on kiinnostunut se kyllä piirittää haluamaansa naista, joten naisen ainoaksi tehtäväksi on olla passiivinen ja joutua valitsemaan niistä jotka osoittaa kiinnostustaan...Tylsää :/ Mun kaikki aloitteentekemiset on ainakin menneet mönkään, miten muilla? Eri lopputulos ollut aina kun mies on ollut se joka vie asiaa eteenpäin.

[/quote]Jos vapaaehtoisesti luopuu omasta päätäntävallasta ja antaa vallan toiselle, niin ei saa olla aloitteellinen.

En kyllä ikinä odottelis passiivisena ikkunaprinsessana jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan. Tahdon itse vaikuttaa elämääni ja poimia parhaat päältä kun kerran siihen mahdollisuus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan