Naisena ei saa olla aloitteellinen...
Tosi ikävää. Oikeasti kun jos mies on kiinnostunut se kyllä piirittää haluamaansa naista, joten naisen ainoaksi tehtäväksi on olla passiivinen ja joutua valitsemaan niistä jotka osoittaa kiinnostustaan...Tylsää :/ Mun kaikki aloitteentekemiset on ainakin menneet mönkään, miten muilla? Eri lopputulos ollut aina kun mies on ollut se joka vie asiaa eteenpäin.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"]
PLUS: En usko, että mies voi olla liian ujo ehdottaakseen uusia tapaamisia/pitääkseen yhteyttä, tää on epätoivoisten naisten viimeinen toivo uskotella itselleen, että mies voisi olla kiinnostunut vaikkei siitä mitään kuulu. Kaikki "ujot" miehet ovat omalla kokemuksella olleet vain ja ainoastaan ei-kiinnostuneita, kyllä ne miehet pystyy tekemään aloitteen ja avaamaan keskustelun säännöllisesti kun tarpeeksi kiinnostaa. AP
[/quote]
Mitä helvettiä? Mies ei voi olla ujo?
Ja naiset ei ole suoraviivaisia, jos heillä on tunteita! Minun kokemuksen perusteella aktiiviset naiset ovat olleet vain ja ainoastaan kostamassa jotain jollekin. Yksikään ei ole ollut kiinnostunut minusta vaan olen sopinut heidän suunnitelmiinsa saada joku mustasukkaiseksi tai kateelliseksi. Jos naisilla on tunteita, ne osaavat kyllä olla aktiivisia ilman, että ovat hyökkääviä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:51"]
Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???
[/quote]
Ei, siis kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville ovat kyllä lähteneet mielellään ja ollaan tapailtukin aikamme, mutta noissa miehet on olleet ns. perässävedettäviä, jotka ottaa ilon irti tilanteesta (nainen aktiivinen, mahdollisuus helppoon seksiin) ja oikeasti niitä ei seurustelu kiinnosta. Sen sijaan kun mies on pyytänyt kahville ja siitä alkutilanteesta lähdetty tapailemaan ovat suhteet edenneet vakavemmiksi. Eli oman kokemuksen mukaan: aktiivinen nainen = helppo nakki miehille, ei kuitenkaan oikeaan parisuhteeseen. AP
[/quote]
No jos sinä kerran olet seksiä helposti antanut, niin sitten vain vahvistit noiden miesten käsitystä aloitteellisista naisista ja he ovat sitten levittäneet sanaa eteen päin, että kyllä, aloitteelliset naiset todellakin ovat helppoja, eli ei tyttöystävämateriaalia.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta hän ei paheksu aloitetta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:51"]
Tottakai nainen saa tehdä aloitteen... mutta eihän ne naisetkaan kaikille miehille "lämpeä" joten luuletko että jokainen mies heittäytyy valtaasi vain siksi että osoitat kiinnostusta ja olet aloitteellinen???
[/quote]
Ei, siis kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville ovat kyllä lähteneet mielellään ja ollaan tapailtukin aikamme, mutta noissa miehet on olleet ns. perässävedettäviä, jotka ottaa ilon irti tilanteesta (nainen aktiivinen, mahdollisuus helppoon seksiin) ja oikeasti niitä ei seurustelu kiinnosta. Sen sijaan kun mies on pyytänyt kahville ja siitä alkutilanteesta lähdetty tapailemaan ovat suhteet edenneet vakavemmiksi. Eli oman kokemuksen mukaan: aktiivinen nainen = helppo nakki miehille, ei kuitenkaan oikeaan parisuhteeseen. AP
[/quote]
Tuohan on vain sinun mielesi tuotos...
Miksi mies joka on aloitteellinen olisi yhtään sitoutuvampi kuin se jolle sinä olet tehnyt aloitteen?
Sinä sanot että jos sinä "isket" miehen on se mies vain opportunisti ja seksin perässä mutta jos mies iskee sinut on se mies parisuhdemateriaalia.
Itse aloitteellisena naisena harrastan seksiä siksi, että pidän siitä ja olen viehättynyt vastapuolesta, en siksi että se olisi mitään kaupankäyntiä, kiristämistä tai mikään itsestäänselvä silta parisuhteeseen. Joo, tottakai jos kyseessä on ihana tyyppi ja tuntuu että synkkaa niin että haluaa olla toisen kanssa ekslusiivisesti niin kyllä mä sitä toivon, mutta toisen tunteista ei voi kysymättä tietää. Miksei sitä vois sitten jo ekalla tapaamisella reippaasti kysyä että onko mies edes yleensä ottaen avoin parisuhteelle? Ja jos tapailua ja seksiä on ollut jo useamman kerran, vois nostaa kissan pöydälle ja kysyä että mikä on homman nimi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:36"]
P.S. Olet kyllä aika erikoinen nainen jos annat kaikille jotka pyytävät...
41v m
[/quote]
Olet erikoinen mies, jos sinulle seksi on jotain joka saadaan, annetaan tai pyydetään. Riippumatta seksikumppaneideni määrästä en anna kenellekään valtaa määritellä minua sen numeron perusteella miksikään, oli se oikea kumppaneiden määrä 3 tai 60. Ei millään pahalla :) AP
No jos lähestyn sataa naista niin noin 10 prosenttia näistä johtaa johonkin. Toisaalta sekin on ihme sillä olen perus semilihava pallinaama, mutta ilmeiseti hulvaton supliikki auttaa hieman. Eli lisää yritystä peliin vaan, kyllä se sieltä löytyy. Jos minä löysin vaimon niin taatusti löydät sinäkin miehen.
Joo oot kyllä ap oikeassa. Oon huomannut ihan saman. Miehet on vähän jänniä, ne ei heti sano ettei kiinnosta vaan ovat mukavia ja ehkä lähtevät tapaamiseen, mutta kun EI siitä voi tulla mitään jos nainen tekee aloitteen. Mies ei halua jatkaa, hän haluaa vain helppoa seksiä. Tosin kun eivät sitäkään saa, niin sittenhän loppuu yhteydenpito kokonaan :D
Minä en ole tehnyt aloitteita usein, mutta tarpeeksi usein huomatakseni saman kaavan. Kannattaa siis vain jollain tavalla osoittaa miehelle, että saattaisi olla "ehkä" kiinnostunut, niin mies saattaa pyytää ulos ja sitten siitä voi tullakin jotain. Nykyisen miesystäväni sain niin, että hymyilin hänelle ja katseellani selkeästi osoitin että olisin kiinnostunut, seuraavana päivänä hän uskaltautui pyytämään kahville.
Naiset valitsee miehet, mutta miesten täytyy saada uskoa, että he ovat valinneet naisen.
En usko, että tuo olisi yleinen ongelma. Monet kaikkein halutuimmista miehistä pitävät miehisestä aloitteellisesta roolista, koska heille se on sosiaalinen peli, jossa he menstyvät. Luultavasti AP on yrittänyt iskeä heidän kaltaisiaan, niin kuin melkein kaikki naiset, jotka ovat aloitteellisia. Mutta tavallisten miesten (siinä mielessä, että eivät ole erityisen kiinnostavia naisten silmissä) suuri osa on hyvin otettuja, jos nainen on aloitteellinen. Mutta ne ovat niitä naisten mielestä "perässä vedettäviä pillun vonkaajia". Normaali tavallinen mies ei välttämättä saa yhtään aloitetta elämänsä aikana, jos ei harrasta baareissa notkumista, jossa joku Ö-luokan eläkeikää hipova baariruusu voi kerran kymmenessä vuodessa kokeilla onneaan.
Nainen voi olla aloitteellinen, mutta ei voi saada samaan aikaan molempien roolien etuja. Tavalliset miehet saavat kymmeniä tai satoja pakkeja jokaista onnistumista kohti, vaikka he yleensä yrittävät vain tavallisia naisia, joilla on miehen mielestä joku seksikäs pikkujuttu. Tavallinen mies tietää, että lottovoitto on todennäköisempi kuin sen naisen saaminen, jonka valitsisi, jos saisi kenet vain. Naiset puolestaan yrittävät kovatasoisia (turha väittää vastaan, yleensä naisen "tavallinen mies" on hädin tuskin top 20 %:ssa, ja tavalliset miehet ovat heille ilmaa) ja valittavat, jos viimeistään kolmas yritys ei onnistu. Ja keksivät älyttömiä juttuja siitä, miten nainen ei voi saada miestä olemalla aktiivinen. Ja kun he viimein saavat haluamansa, miehen aloitteesta, sitten valitetaan, että mies on herkkä haavanlehti, jonka miehisyys kolhiintuu jos ei nainen näyttele rooliaan täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:13"]
En usko, että tuo olisi yleinen ongelma. Monet kaikkein halutuimmista miehistä pitävät miehisestä aloitteellisesta roolista, koska heille se on sosiaalinen peli, jossa he menstyvät. Luultavasti AP on yrittänyt iskeä heidän kaltaisiaan, niin kuin melkein kaikki naiset, jotka ovat aloitteellisia. Mutta tavallisten miesten (siinä mielessä, että eivät ole erityisen kiinnostavia naisten silmissä) suuri osa on hyvin otettuja, jos nainen on aloitteellinen. Mutta ne ovat niitä naisten mielestä "perässä vedettäviä pillun vonkaajia". Normaali tavallinen mies ei välttämättä saa yhtään aloitetta elämänsä aikana, jos ei harrasta baareissa notkumista, jossa joku Ö-luokan eläkeikää hipova baariruusu voi kerran kymmenessä vuodessa kokeilla onneaan.
Nainen voi olla aloitteellinen, mutta ei voi saada samaan aikaan molempien roolien etuja. Tavalliset miehet saavat kymmeniä tai satoja pakkeja jokaista onnistumista kohti, vaikka he yleensä yrittävät vain tavallisia naisia, joilla on miehen mielestä joku seksikäs pikkujuttu. Tavallinen mies tietää, että lottovoitto on todennäköisempi kuin sen naisen saaminen, jonka valitsisi, jos saisi kenet vain. Naiset puolestaan yrittävät kovatasoisia (turha väittää vastaan, yleensä naisen "tavallinen mies" on hädin tuskin top 20 %:ssa, ja tavalliset miehet ovat heille ilmaa) ja valittavat, jos viimeistään kolmas yritys ei onnistu. Ja keksivät älyttömiä juttuja siitä, miten nainen ei voi saada miestä olemalla aktiivinen. Ja kun he viimein saavat haluamansa, miehen aloitteesta, sitten valitetaan, että mies on herkkä haavanlehti, jonka miehisyys kolhiintuu jos ei nainen näyttele rooliaan täydellisesti.
[/quote]
Aidosti tunneälykäs mutta ei lässy mies. Tuollaisen kun saisi, niin vau.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:57"]Itse aloitteellisena naisena harrastan seksiä siksi, että pidän siitä ja olen viehättynyt vastapuolesta, en siksi että se olisi mitään kaupankäyntiä, kiristämistä tai mikään itsestäänselvä silta parisuhteeseen. Joo, tottakai jos kyseessä on ihana tyyppi ja tuntuu että synkkaa niin että haluaa olla toisen kanssa ekslusiivisesti niin kyllä mä sitä toivon, mutta toisen tunteista ei voi kysymättä tietää. Miksei sitä vois sitten jo ekalla tapaamisella reippaasti kysyä että onko mies edes yleensä ottaen avoin parisuhteelle? Ja jos tapailua ja seksiä on ollut jo useamman kerran, vois nostaa kissan pöydälle ja kysyä että mikä on homman nimi.
[/quote]
Miehet, jotka haluavat helppoa seksiä, vastaavat ympäripyöreästi. Ja tuo on parisudettakin hakevalle miehelle turn off, että heti ensitreffeillä "puhutaan avioliitosta ja asuntolainasta".
Minulla on samoja kokemuksia kuin ap:lla. Ongelmaa ei olisi, jos miehet kertoisivat, että ei kiinnosta, mutta he jäävät kärkkymään seksiä. Ja voivat odottaa lohkeamista pitkiäkin aikoja, yleensä en edes anna, joten on turha syyttää minua ja helppouttani tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:31"]
Aina olen itse kysynyt puhelinnumeroa tai ehdottanut treffejä, jos tyyppi on kiinnostanut. Turha ruikuttaa kotona yksin kun ei ole seuraa, jos ei ole itse pistänyt tikkua ristiin. Vanha sanonta, mutta pätee edelleen: ei sieltä kotoa tule kukaan hakemaan.
Ja kuka nyt muutenkaan lähtee treffeille satavarmana siitä, että sitten ollaan pariskunta? Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Ei sitä voi oman "aktiivisuuden" piikkiin pistää. Mä en ainakaan halua miestä joka odottais mun olevan passiivinen.
[/quote]
Voihan se ongelma olla tässä, että niillä miehillä jota kohtaan ON ollut aktiivinen on vaan valinnanvaraa muutenkin älyttömästi ja siksi sellainen lopputulos mitä on. Eikä mullakaan siis kokemusta ole kuin parista miehestä, joita kohtaan olen ollut aktiivinen mutta muilla naisilla vaan näyttää olevan samoja kokemuksia miten se ei oikein taida toimia. AP
[/quote]
Tämähän johtuu vain siitä että olet ihan yhtä ulkönäkökeskeinen kuin miksi tässäkin ketjussa miehet haukuttiin. Jos kiinostuisit niistä vähemmän edustavista yksilöistä niin tilastot voisivat olla toisen näköiset.
Minusta se on luonnollista, että ihminen etsii mahdollisimman hyvää partneria. Ja alkuvaiheessa, kun ei luonteesta tai älykkyydestä ole tietoa, niin kiinnostusta herättää ulkonäkö, käytös ja muiden käyttäytyminen ko. henkilöä kohtaan. Siksi kauneimmat/komeimmat, iloiset ja muutenkin suositut keräävät leijonan osan huomiosta. Ujot, yksinäiset ja tavallisen näköiset on harvemmin kenenkään toivelistalla. Outoa tässä on mielestäni vain se, että kun miehet tekevät näin he jahtaavat bimboja. Samoin käyttäytyvät naiset vain etsivät kunnon miestä eikä luusereita.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:57"]Itse aloitteellisena naisena harrastan seksiä siksi, että pidän siitä ja olen viehättynyt vastapuolesta, en siksi että se olisi mitään kaupankäyntiä, kiristämistä tai mikään itsestäänselvä silta parisuhteeseen. Joo, tottakai jos kyseessä on ihana tyyppi ja tuntuu että synkkaa niin että haluaa olla toisen kanssa ekslusiivisesti niin kyllä mä sitä toivon, mutta toisen tunteista ei voi kysymättä tietää. Miksei sitä vois sitten jo ekalla tapaamisella reippaasti kysyä että onko mies edes yleensä ottaen avoin parisuhteelle? Ja jos tapailua ja seksiä on ollut jo useamman kerran, vois nostaa kissan pöydälle ja kysyä että mikä on homman nimi. [/quote] Miehet, jotka haluavat helppoa seksiä, vastaavat ympäripyöreästi. Ja tuo on parisudettakin hakevalle miehelle turn off, että heti ensitreffeillä "puhutaan avioliitosta ja asuntolainasta". Minulla on samoja kokemuksia kuin ap:lla. Ongelmaa ei olisi, jos miehet kertoisivat, että ei kiinnosta, mutta he jäävät kärkkymään seksiä. Ja voivat odottaa lohkeamista pitkiäkin aikoja, yleensä en edes anna, joten on turha syyttää minua ja helppouttani tilanteesta.
[/quote]
Jep, yhteistä näille "perässäroikkujamiehille" olikin se, että tapailtiin viikkoja ennen seksiä. Kyllä miehet jaksaa odottaa pillua vaikka maailman loppuun asti halutessaan, ei se ole naisen helppoudesta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:31"]
Aina olen itse kysynyt puhelinnumeroa tai ehdottanut treffejä, jos tyyppi on kiinnostanut. Turha ruikuttaa kotona yksin kun ei ole seuraa, jos ei ole itse pistänyt tikkua ristiin. Vanha sanonta, mutta pätee edelleen: ei sieltä kotoa tule kukaan hakemaan.
Ja kuka nyt muutenkaan lähtee treffeille satavarmana siitä, että sitten ollaan pariskunta? Jos ei natsaa niin sitten ei natsaa. Ei sitä voi oman "aktiivisuuden" piikkiin pistää. Mä en ainakaan halua miestä joka odottais mun olevan passiivinen.
[/quote]
Voihan se ongelma olla tässä, että niillä miehillä jota kohtaan ON ollut aktiivinen on vaan valinnanvaraa muutenkin älyttömästi ja siksi sellainen lopputulos mitä on. Eikä mullakaan siis kokemusta ole kuin parista miehestä, joita kohtaan olen ollut aktiivinen mutta muilla naisilla vaan näyttää olevan samoja kokemuksia miten se ei oikein taida toimia. AP
[/quote]
Tämähän johtuu vain siitä että olet ihan yhtä ulkönäkökeskeinen kuin miksi tässäkin ketjussa miehet haukuttiin. Jos kiinostuisit niistä vähemmän edustavista yksilöistä niin tilastot voisivat olla toisen näköiset.
Minusta se on luonnollista, että ihminen etsii mahdollisimman hyvää partneria. Ja alkuvaiheessa, kun ei luonteesta tai älykkyydestä ole tietoa, niin kiinnostusta herättää ulkonäkö, käytös ja muiden käyttäytyminen ko. henkilöä kohtaan. Siksi kauneimmat/komeimmat, iloiset ja muutenkin suositut keräävät leijonan osan huomiosta. Ujot, yksinäiset ja tavallisen näköiset on harvemmin kenenkään toivelistalla. Outoa tässä on mielestäni vain se, että kun miehet tekevät näin he jahtaavat bimboja. Samoin käyttäytyvät naiset vain etsivät kunnon miestä eikä luusereita.
[/quote]
En mä ole väittänyt etten olisi ulkonäkökeskeinen vaan sitä, että aktiivinen nainen ei ole suhdemateriaalia miehille. AP
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:13"]
[/quote]
Taidat olla mies? Jos puhutaan tavallisista miehistä, ei niistä korkeatasoisimmista tai luusereimmista, niin ap:n kertoma pätee. Sen takia täälläkin on sanottu se, että nainen uskottelee itselleen miehen olevan vain liian ujo, vaikka todellisuudessa miestä ei vain kiinnosta. Suosituimpia miehiä ei vahingossakaan voi pitää liian ujoina. Juuri nämä tavalliset miehet nauttivat siitä, että kerrankin nainen on aloitteellinen ja voi saada helppoa seksiä. Pitävät tilannetta uhkana miehisyydelleen ja aloitteellista naista helppona, koska heidän mielestään siinä on jokin koira haudattuna, sillä sellaista ei tapahdu normaalisti. Menestynyt ja komea mies on jo tottunut naisten aloitteisiin ja tietää myös sen, että naisetkin haluavat vain pitää hauskaa, joten ei tarvitse valehdella.
Mä olen aina ollut aloitteellinen, ei vain kiinnosta nämä "metsästäjämiehet". Olen kai naispuolinen vastine miehelle, joka haluaa itse mestästää, eikä syty saaliina olosta. Kyllähän se välillä menee mönkään, mutta ei siitä pidä lannistua. Tällä tavalla voi yrittää ketä haluaa. Ahdistaisi, jos pitäisi vain passiivisena odotella, että oikeanlainen sattumalta tulisi iskemään.
Mussa ei kyllä paljoakaan ole mitään naisellista ulkonäön lisäksi. On aika taattua, ettei kaikki syty tällaisesta, mutta uutta matoa vaan koukkuun sitten. Miksi haluaisin jonkun, jonka takia mun pitää muuttaa itseäni jotenkin? Aika harvan kanssa sitä lopulta mihinkään oikeasti rupeaisi, joten huteja tulee ja paljon. Ei sitä pidä ottaa liian vakavasti. Mulle ainakin jo tuossa saalistamisessa on oma viehätyksensä ja sehän saa jatkua, jos saan pakit. :D Ei siinä mitään. Pahinta on se, jos en sittenkään ole miehestä kiinnostunut ja se innostuikin lähestymisestäni liikaa. Ei ole kiva, jos toisille tulee paha mieli.
En usko mihinkään miesten tasoihin vaan haluan kohdata heidät yksilöinä. Kannattaisiko teidän kanssasisaret tehdä samoin? Ihan sama pyöriikö se oma kulta jonkun pinnallisen hierarkian huipulla vai ei, niin kauan kun on huomaavainen, luotettava ja jakaa samat arvot minun kanssa. (Toki viehättäväkin tulee olla, mutta sillä nyt ei ole mitään tekemistä komeuden/ulkonäön kanssa, vaan enemmänkin persoonallisuuden ja miten itseään tuo esiin.)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:35"]
Mä olen aina ollut aloitteellinen, ei vain kiinnosta nämä "metsästäjämiehet". Olen kai naispuolinen vastine miehelle, joka haluaa itse mestästää, eikä syty saaliina olosta. Kyllähän se välillä menee mönkään, mutta ei siitä pidä lannistua. Tällä tavalla voi yrittää ketä haluaa. Ahdistaisi, jos pitäisi vain passiivisena odotella, että oikeanlainen sattumalta tulisi iskemään.
Mussa ei kyllä paljoakaan ole mitään naisellista ulkonäön lisäksi. On aika taattua, ettei kaikki syty tällaisesta, mutta uutta matoa vaan koukkuun sitten. Miksi haluaisin jonkun, jonka takia mun pitää muuttaa itseäni jotenkin? Aika harvan kanssa sitä lopulta mihinkään oikeasti rupeaisi, joten huteja tulee ja paljon. Ei sitä pidä ottaa liian vakavasti. Mulle ainakin jo tuossa saalistamisessa on oma viehätyksensä ja sehän saa jatkua, jos saan pakit. :D Ei siinä mitään. Pahinta on se, jos en sittenkään ole miehestä kiinnostunut ja se innostuikin lähestymisestäni liikaa. Ei ole kiva, jos toisille tulee paha mieli.
[/quote]
Oletko minä? :D Tosin, mä olen kyllä naisellisen näköinen nainen, mutta muuten kuin omasta suustani. Tosin nykyään olen vakavassa parisuhteessa, mutta ennen oli juuri noin...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:39"]En usko mihinkään miesten tasoihin vaan haluan kohdata heidät yksilöinä. Kannattaisiko teidän kanssasisaret tehdä samoin? Ihan sama pyöriikö se oma kulta jonkun pinnallisen hierarkian huipulla vai ei, niin kauan kun on huomaavainen, luotettava ja jakaa samat arvot minun kanssa. (Toki viehättäväkin tulee olla, mutta sillä nyt ei ole mitään tekemistä komeuden/ulkonäön kanssa, vaan enemmänkin persoonallisuuden ja miten itseään tuo esiin.)[/quote]
Ei sinun uskosi vaikuta siihen, että toiset ovat halutumpia kuin toiset. Naiset pitävät myös keskimäärin tietynlaisesta persoonasta ja tavasta tuoda se esiin, joten luultavasti ne miehet, jotka ovat sellaisia kuin haluat, ovat tasokkaita. En usko, että tarkoitit viehättävällä persoonalla epävarmaa, arkaa, väkivaltaista, laiskaa tai jotain vastaavaa, vaan avointa, reilua ja mukavaa tyyppiä, jolla on paljon itsevarmuutta, mutta myös kohteliaisuutta pitää pöyhkeily kurissa.
Koska nuo ovat yleisinhimillisesti pidettyjä ominaisuuksia, nuo menestyvät yleensä muutenkin elämässään. Töissä, liike-elämässä, ystävyyssuhteissa jne., jolloin he saavat juttuja, jotka vetoavat moniin muihinkin naisiin. Niinpä tuollaiset kaverit ovatkin helposti oikeasti tosi kovatasoisia.
Miehiä pelottaa nykyään stalkkerin ja raiskaajan leima, jonka saa heti, jos nainen ei olekaan kiinnostunut aloitteen tehneestä miehestä. Kunpa naiset käsittäisivät tämän ja alkaisivat itse tehdä kaikki aloitteet, niin Suomi olisi paljon iloisempi maa.