Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenköhän mä nukahtaessani jonkun äänen?

Vierailija
18.03.2015 |

Siis lähestulkoon joka ilta kuvio on seuraava: vauva menee nukkumaan noin 20-21, nukkuu inahtamatta monta tuntia. Itse makaan sängyssä noin 22-> katsellen puhelimelta ohjelmia (kuulokkeilla). Nukahdan 00-01 välillä ja lähes joka ilta (noin 5/7) vauva itkee JUURI kun olen saanut unen päästä kiinni. Ei ennen eikä jälkeen, nukkua tuhisee muuten läpi yön. Itku loppuu samantien kun saa tutin suuhun/laitan käden vauvan poskelle.

Tätä pohtineena mietin, että ääntelenköhän jotenkin ja säikäytän vauvan? :D hänen heräämisensä tapahtuu siis juuri kun olen nukahtanut, 2-5 minuuttia sen jälkeen suunnilleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät minuutin tarkkuudella koska sä nukahdat?

Vierailija
2/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katson niitä ohjelmia ja nukahdan niiden aikana. Pystyn siis heti havahduttuani kelaamaan takaisin kohtaan, jonka viimeksi muistan nähneeni ja se ajoittuu noille minuuteille. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:58"]Mistä sä tiedät minuutin tarkkuudella koska sä nukahdat?
[/quote]

Hahahahaha!!!!! Päivän naurut sori.

Vierailija
4/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuorsaat?

Vierailija
5/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä nukahtamisesi.

Vierailija
6/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on älypuhelin, sleep talk recorder on aika kova sana

Vierailija
7/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jotenkin ynähdän aina kun nukahdan, havahdun siihen joskus itsekin:) Olen tästä kuullut mieheltä ja lapsiltakin.

Vierailija
8/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta luulisi ettei vauva heräisi siihen ääneen jos se on joka ilta. Vrt lapset eivät herää herätyskellon ääneen.

Vierailija
9/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:18"]Minä ainakin jotenkin ynähdän aina kun nukahdan, havahdun siihen joskus itsekin:) Olen tästä kuullut mieheltä ja lapsiltakin.
[/quote]

Mulla sama! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan