Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmat päivät + raskaus ja nyt mies suuttui raskausuutisen kuultuaan

Vierailija
28.02.2015 |

Olen kirjoittanut aiemmin jo yhden aloituksen, kun kyselin raskauden mahdollisuudesta eli jos joku bustaa sieltä niin hei vaan :D

Yritän nyt selittää tarinamme pääpiirteittäin: Eli meillä on ollut käytössä varmat päivät viime kierron aikana. Sitä ennen mentiin vuosia keskeytetyllä yhdynnällä. Mies valitti joskus siitä, että olis kiva ettei aina tarvis keskeytellä, mutta hormoniehkäisyt ei mulle sovi, mies ei halua käyttää kortsuja ja kuparikierukka on tullut jo kolmesti ulos joten paljoa vaihtoehtoja ei ole. Kerroin miehelleni ns. varmoista päivistä, että olisin valmis kokeilemaan niitä, koska kiertoni on tarkka ja tunnen ovulaation joka kierrossa hyvin. Mutta sanoin miehelle, että jos nyt kokeilemme varmoja päiviä niin on se aina suurempi riski mahdolliseen ylläriraskauteen kuin ne keskeytetyt yhdynnät ja en halua tehdä aborttia, joten jos raskaus on ihan kamala tässä tilanteessa niin ei kokeilla varmoja päiviä. Mies oli oikein halukas ja luottavainen tähän ehkäisymenetelmään, mutta sanoi, että kuitenkin on pieni pelko tästä, että mitä jos epäonnistumme. No sanoin, että ei sitten kokeilla, että en ole mihinkään pakottamassa mutta sitten mies sanoi, että kokeillaan vaan ja niin annoin hänen tulla sisään niinä päivinä, jolloin ei pitäisi olla mahdollisuutta raskauta (esim. kp 6 ja 7 ja kp 20)

Nyt sitten menkat oli päivän myöhässä ja tein testin, johon tuli kaksi viivaa. Mitään muita raskausoireita ei mulla ollut kuin, että nukutti jatkuvasti ja olin ihan saamaton ja väsynyt ja makasin sohvalla vaan kaiken liikenevän vapaa-ajan. En kertonut miehelleni kuitenkaan kun en uskonut millään raskauteen, mutta jotenkin kun ne menkat jäi pois niin aloin ihan toivomaan että olisinpa raskaana. Eilen illalla mies tuli töistä kotiin ja kerroin nämä shokeraavat uutiset ja oletin, että mieskin olis innoissaan tai edes jotenkin positiivinen, mutta ei. Alkoi kauheat syytökset mua kohtaa, mun typerä ja kiero idea saada lapsi ilman hänen tahtoaan ja olen varmasti kertonut väärät päivät ihan tahallaan ja sitten oli hiljaa koko loppuillan, halusi nukkua yksin sohvalla..

Eli ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä.. nyt oon yksin kotona, mies töissä ja oon vaan itkenyt koko päivän.. :( Tuntuu niin epäreilulta, kun yhdessä sovimme että luotamme niihin varmoihin päiviin ja mies halusi ottaa sen riskin ja nyt sitten kaikki on minun syytä! mitä ihmettä?
Pakko vaan saada purkaa tätä jonnekin :(

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:09"]

Tiedätkö, että ehkäisyssä käytetään ihan niitä samoja hormooneja, jota kehomme muutenkin tuottaa. Minulle ainakin ne on sopinut hyvin. Aion myös tarpeen vaatiessa käyttää hormonihoitoa vaihdevuosiinkin. Miksi tehdä elämästä vaikeaa epämääräisen pelon takia...

[/quote]

good for you!! Minulle taas ei ole sopineet, ei edes Mirena. ainoa vaihtoehto on kondomi, koska vuodot ovat niin suuret ettei kuparikierukkaa voi edes ajatella..anemiaa melkein koko ajan. eli tasan ei mene onnen lahjat tai miten sen nyt ottaa. työkaverini (23 vee) sai niistä "uuden ajan" yasminellesta hengenvaarallisen veritulpan ja melkein kuoli..ei sekään hyvin mennyt

[/quote]

hormonikierukasa on tosi vähän hormoonia. Tää 23 v varmaan poltti?

Vierailija
2/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:54"]

Mikä on keskeytetty yhdyntä? Ja miten se toimii raskauden ehkäisemiseen? Miehen kiimatipoissa nimittäin on myös siittiöitä, joten raskaaksi tulee vaikka pippelin ottaisikin pois pimperosta ennen siemensyöksyä. Kuulostaa joltain naiivilta teinipariskunnalta joka luulee, että ei voi tulla raskaaksi jos vetää peniksen pois ennen siemensyöksyä.

[/quote]

Ei muuten ole totta. Siitä on hyvin ristiriitaistatietoa, että onko niissä touhutipoissa siittiöitä. 
Googleta, jos et usko.

[/quote] vaikuttaa naiseen negatiivisesti, täytyy jyystää loppuun asti,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää haukkua aloittajaa idiootiksi tms. tämän takia. Kyllähän hän tiesi hyvin raskauden mahdollisuudesta ja kertoi siitä miehellekin. Mies taas on idiootti, kun ei näköjään ottanut puhetta todesta.

Vierailija
4/118 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi myös 24v? Se on aika nuori ikä tulla isäksi kun muut bilettää ja itse joutuu vaihtamaan paskavaippoja, joten en ihmettele että miestä hirvittää. Ehkä kolmekymppinen mies olisi ollut vähän järkevämpi ja tajunnut käyttää ehkäisyä...

Vierailija
5/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Mies ei suostunut käyttämään kumia ja kertoi vielä, että on käynyt tutkimuksissa ja sperman laayu on tosi huonoa. Selitin miehelle, rttä voin sitten tulla raskaaksi ja lapsrn aion pitää, jos vahinko käy ja kerroin vielä, että tulen erittäin helposti raskaaksi. Eipä se miehen tahtia haitannut. No tulin heti raskaaksi. Mieheni reaktio oli samanlainen. Tokas, että tee abortti. No kumminkin sitten halusi lapsen. No siitä seuras se, että mies syyttää minua tahallaan raskaaksi hankkiutumisesta. Ja arvostus ja kunnioitus loppui siihen. Lapsemme on nyt 2 vuotias ja olen päättänyt erota. Raskausaikaan ja pikkulapsiaikaan mahtui myös miehen puolelta pettämistä, valehtelua ja juopottelua. Mies muuttui totaalisesti radkauden alettua. Ihan eri ihmiseksi. Nyt jälkeenoäin olen kuullut miehen exältä, että samoin kävi heille. Lapsistaan mies välittää ja on onnellinen, mutta lapsiensa äidit ovat hänelle kusipäähuoria, läskejä lehmiä, joita ei kukaan halua. Että tällanen elämä mulla p.s kumpikaan meistä äideistä ei oo ulkomuodoltaan läski vaan ollaan urheilullisen kropan omaavia kauniita naisia. Jos saisin käännettyä aikaa taaksepäin olisin tehnyt abortin tai oikeastaan jättänyt panematta koko äijää.

Vierailija
6/118 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun toi kukkia! :) Kyllä se siitä!
t. yksi nylpyttäjä

Vierailija
7/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 kirjoittaja jatkaa vielä, että kun mieheni kanssa alettiin seurustella hän oli sitä mieltä, että haluaa kanssani lapsen joskus. Miehessäni on myös muutenkin melko paljon narsistisia piirteitä. Aborttia en koskaan haluaisi tehdä ja rakastan lastani, mutta siksi puhuin että olisin tehnyt abortin, koska mieheni on joka kerta vetänyt lärvät lasta hoitaessa, kun olen 3x vuodessa uskaltanut mennä kaverin kanssa parille. Enää en käy baareissa, kun ei ole luotettavaa lapsen vahtia...mutta siis siksi se abortti olis ollut hyvä ratkaisu, kun jos erotaan, niin saan pelätä kokoajan, että äijä on kännissä lapsensa kanssa, kun tapaa sitä. Ja tiedän, että saan tapella kaikesta, elareista yms.. jos erotaan. Koska olenhan mieheni mielestä kusipäähuora, tyhmä, sairas ja idiootti. Et aina syytetään naisia raskautumisesta, mut mua huijas kyllä äijä, kun muuttu totaalisesti. Ja sanoi että lapsi olisi ihan kiva, jos sellainen tulisi joskus, mut eo hän varmaan saa lapsia koskaan, kun se sperma on niin huononlaatuista.

Vierailija
8/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä esimerkki niille, jotka puhuu varmojen päivien puolesta ehkäisynä. Tosin keskeytettyynkään en luottaisi. Miehellä ei ole mitään varaa suuttua. Ootte molemmat vastuussa tilanteesta.

Vierailija
9/118 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:42"]Olen kirjoittanut aiemmin jo yhden aloituksen, kun kyselin raskauden mahdollisuudesta eli jos joku bustaa sieltä niin hei vaan :D

Yritän nyt selittää tarinamme pääpiirteittäin: Eli meillä on ollut käytössä varmat päivät viime kierron aikana. Sitä ennen mentiin vuosia keskeytetyllä yhdynnällä. Mies valitti joskus siitä, että olis kiva ettei aina tarvis keskeytellä, mutta hormoniehkäisyt ei mulle sovi, mies ei halua käyttää kortsuja ja kuparikierukka on tullut jo kolmesti ulos joten paljoa vaihtoehtoja ei ole. Kerroin miehelleni ns. varmoista päivistä, että olisin valmis kokeilemaan niitä, koska kiertoni on tarkka ja tunnen ovulaation joka kierrossa hyvin. Mutta sanoin miehelle, että jos nyt kokeilemme varmoja päiviä niin on se aina suurempi riski mahdolliseen ylläriraskauteen kuin ne keskeytetyt yhdynnät ja en halua tehdä aborttia, joten jos raskaus on ihan kamala tässä tilanteessa niin ei kokeilla varmoja päiviä. Mies oli oikein halukas ja luottavainen tähän ehkäisymenetelmään, mutta sanoi, että kuitenkin on pieni pelko tästä, että mitä jos epäonnistumme. No sanoin, että ei sitten kokeilla, että en ole mihinkään pakottamassa mutta sitten mies sanoi, että kokeillaan vaan ja niin annoin hänen tulla sisään niinä päivinä, jolloin ei pitäisi olla mahdollisuutta raskauta (esim. kp 6 ja 7 ja kp 20)

Nyt sitten menkat oli päivän myöhässä ja tein testin, johon tuli kaksi viivaa. Mitään muita raskausoireita ei mulla ollut kuin, että nukutti jatkuvasti ja olin ihan saamaton ja väsynyt ja makasin sohvalla vaan kaiken liikenevän vapaa-ajan. En kertonut miehelleni kuitenkaan kun en uskonut millään raskauteen, mutta jotenkin kun ne menkat jäi pois niin aloin ihan toivomaan että olisinpa raskaana. Eilen illalla mies tuli töistä kotiin ja kerroin nämä shokeraavat uutiset ja oletin, että mieskin olis innoissaan tai edes jotenkin positiivinen, mutta ei. Alkoi kauheat syytökset mua kohtaa, mun typerä ja kiero idea saada lapsi ilman hänen tahtoaan ja olen varmasti kertonut väärät päivät ihan tahallaan ja sitten oli hiljaa koko loppuillan, halusi nukkua yksin sohvalla..

Eli ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä.. nyt oon yksin kotona, mies töissä ja oon vaan itkenyt koko päivän.. :( Tuntuu niin epäreilulta, kun yhdessä sovimme että luotamme niihin varmoihin päiviin ja mies halusi ottaa sen riskin ja nyt sitten kaikki on minun syytä! mitä ihmettä?
Pakko vaan saada purkaa tätä jonnekin :(

[/quote]

Oot aikuinen ihminen ja kuvittelet että "varmat päivät" on joku ehkäisykeino? Miten tyhmiä ihmiset on. EI OLE OLEMASSA VARMOJA PÄIVIÄ. Toivottavasti joku muu hoitaa sun lapsen seksuaalikasvatuksen tai oot mummo 15 vuoden päästä. Nyt sun täytyy vaan hyväksyä se tosiasia että saatat joutua kasvattamaan lapsen yksin, koska ukkosikin taitaa olla 15-vuotiaan tasolla.

Vierailija
10/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuiset ihmiset voivat olla typeriä..ja vielä vaan tyhmemmäksi muuttuvat, lapsiakin pitää hankkia, ei hyvää päivää.

Vierailija
11/118 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:52"]Onko miehesi myös 24v? Se on aika nuori ikä tulla isäksi kun muut bilettää ja itse joutuu vaihtamaan paskavaippoja, joten en ihmettele että miestä hirvittää. Ehkä kolmekymppinen mies olisi ollut vähän järkevämpi ja tajunnut käyttää ehkäisyä...
[/quote]
mies on mua 4 vuotta vanhempi ja suurin osa hänen miespuolisista kavereistaan on jo isähenkilöitä.

Jotenkin kumma tilanne päällä...mies on jotenkin niin hellä ja hemmotteleva mutta sanallakaan ei sano mitään raskaudesta, no en itsekään aloita... kylläpä tässä tulevien kuukausien aikaan ehtii siitäkin keskustella kyllästymiseen saakka :D

Ja mitä tulee seksivalistukseen niin teininä tosiasn ehkäisin aina double dutch combolla eli e-pillereillä ja kondomeilla ja joskus oli ehkäisyvaahtokin kolmantena. Tiedostin riskit varmojen öäivien suhteen enkä ikinä olisi tähön suostunut jos raskaus olisi ollut katastrofi.

Ap

Vierailija
12/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:07"]

Että aikuiset ihmiset voivat olla typeriä..ja vielä vaan tyhmemmäksi muuttuvat, lapsiakin pitää hankkia, ei hyvää päivää.

[/quote]

Luitko edes koko aloitusviestiä?

ap

Vierailija
13/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:12"] Voi ei!!!! Ootko sä se 24-vuotias? Tsemppiä!!! [/quote] Jep olen 24 v, mutta en tiedä olenko "se" 24-vuotias? :D  ap [/quote] Se 24-vuotias jonka mies vahingossa/epähuomiossa nylpytti ei-hedelmällisinä päivinä ja ruikki sisään ja sitten se lapseton av-mamma ei saanut unta kun mietti että tekee pe-aamuna testin. Av-mamma tuli raskaaksi vaikka mies ei nylpyttänyt normaaliin ovisaikaan.

[/quote]

Oui, c'est moi ! Eikä, olitko sä se joka käytti tota nylpyttää sanaa? :D
En oo koskaan aiemmin kuulutkaan nylpytyksestä, ihan nauratti ääneen kun taas ton viestin luin :)

ap

[/quote]
Minä se olen taas, sama joka aina kyselee että oletko se, haluan pysyä kärryillä että seuraanko nyt saman tapahtuman käänteitä vai onko eri juttu.
Ensinnäkin: onnea! :) Ihanaa.
Miehesi sopeutuu kyllä ajatukseen. Minulla on osa lapsista nylpytetty tarkoituksella ja osa "keskeytetyllä nylpytyksellä" ja niistäkin olen joskus raskautunut.
Onhan se mies ensin vaatinut aborttia mutta en ole suostunut niin on sopeutunut raskauden loppuun mennessä ajatukseen ja on ollut vauvan synnyttyä iloinen. Ja on itse ehdottanut tämän jälkeen vielä tarkoituksella nylpytettyä eli ei se lasten saaminen nyt niin kauheaa ole.
Meillä mies nylpytti nyt kp 13 sisään mikä oli erikoista kun normaalisti keskeyttää. Meni ehkä sekaisin milloin kuukautiset oli. En tiedä. Taisin selittääkin tästä jo jossain ketjussa.
Mutta onnea sulle ja hyviä vointeja! Kyllä sun mies sopeutuu. Ne tarvii vähän aikaa :)
t. yksi nylpyttäjä

Vierailija
14/118 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:12"] Voi ei!!!! Ootko sä se 24-vuotias? Tsemppiä!!! [/quote] Jep olen 24 v, mutta en tiedä olenko "se" 24-vuotias? :D  ap [/quote] Se 24-vuotias jonka mies vahingossa/epähuomiossa nylpytti ei-hedelmällisinä päivinä ja ruikki sisään ja sitten se lapseton av-mamma ei saanut unta kun mietti että tekee pe-aamuna testin. Av-mamma tuli raskaaksi vaikka mies ei nylpyttänyt normaaliin ovisaikaan. [/quote] Oui, c'est moi ! Eikä, olitko sä se joka käytti tota nylpyttää sanaa? :D
En oo koskaan aiemmin kuulutkaan nylpytyksestä, ihan nauratti ääneen kun taas ton viestin luin :) ap [/quote] Minä se olen taas, sama joka aina kyselee että oletko se, haluan pysyä kärryillä että seuraanko nyt saman tapahtuman käänteitä vai onko eri juttu. Ensinnäkin: onnea! :) Ihanaa. Miehesi sopeutuu kyllä ajatukseen. Minulla on osa lapsista nylpytetty tarkoituksella ja osa "keskeytetyllä nylpytyksellä" ja niistäkin olen joskus raskautunut. Onhan se mies ensin vaatinut aborttia mutta en ole suostunut niin on sopeutunut raskauden loppuun mennessä ajatukseen ja on ollut vauvan synnyttyä iloinen. Ja on itse ehdottanut tämän jälkeen vielä tarkoituksella nylpytettyä eli ei se lasten saaminen nyt niin kauheaa ole. Meillä mies nylpytti nyt kp 13 sisään mikä oli erikoista kun normaalisti keskeyttää. Meni ehkä sekaisin milloin kuukautiset oli. En tiedä. Taisin selittääkin tästä jo jossain ketjussa. Mutta onnea sulle ja hyviä vointeja! Kyllä sun mies sopeutuu. Ne tarvii vähän aikaa :) t. yksi nylpyttäjä

[/quote]

Toi nylpyttäjä mieskin tullut kotiin, rauhoittunut ja tuli oikein kukkakimppu kädessä :D Siis ei todellakaan hänen tapaistaan.Pussaili ja kuiskasi anteeksi. Sanoin, että ei puhuta nyt aiheesta tänä iltana että ollaan vaan ja niin oltiiin vaan :)

Kyllä mä sen tiedän, että se tottuu ajatukseen, oli varmaan vaan sellainen shokkireaktio. Ja onhan se totta, että itse olisin ollut valmis vauvaan jo kauan aikaa ja mies tietenkin tiesi että nyt on vaimo iloinen kun käynyt vahinko, mutta pahaltahan se tuntuu että heti ollaan syyttelemässä epärehelliseksi...

Mut eiköhän se tästä, ehkä jo huomenna voidaan aikuismaisesti puhua tästä aiheesta miehen kanssa :)

ap

Vierailija
15/118 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:51"]

Ei uskoisi aikuiseksi teistä oikein kumpaakaan.

[/quote]

Kuinka niin?
Sekö on sitten aikuismaista, että ehkäisee ainoastaan pumppaamalla hengenvaarallisia hormoneita kehoon?

[/quote]

No ei vaan käyttämällä niitä ikäviä kortsuja.

Vierailija
16/118 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun vastanneista 80% on ihan ääliöitä jotka ei ole edes lukenut koko aloitusviestiä.... huoh... :(

Vierailija
17/118 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:39"]

Tähänkin ketjuun vastanneista 80% on ihan ääliöitä jotka ei ole edes lukenut koko aloitusviestiä.... huoh... :(

[/quote]

Se nyt ei ole mitään uutta tällä palstalla :D Mut kiva kun ap:n tilanne vaikuttaisi nyt olevan OK.Toivottavasti löydätte vielä teille sopivan ehkäisykeinon(joku ehdotti hormonikierukkaa kun "siinä on niin vähän hormonia ettei mene elimistö sekaisin,EI pidä paikkaansa,minulla ei ole koskaan ollut kroppa näin sekaisin kuin nyt kierukan takia,en suosittele).

Onnea perheenilisäyksen johdosta!

Vierailija
18/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry en haluis syyllistää... Mutta kuinka helvetin typeriä ihmiset on? Ja tarkoitan teitä molempia.

Vierailija
19/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet nyt on just noin typeriä. Sisään pitää saada tulla ja kortsuja ei voi käyttää. Miehes on idiootti syyttäessään sinua kun kerta tiesi raskauden mahdollisuudesta.

Vierailija
20/118 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä itsekäs sika mäkeen. Pärjäät vauvan kanssa kaksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan