Parisuhdekriisi tuon hiton mekkokuvan takia!
Mä näen kuvassa valkokultaisen mekon, mies musta-sinisen. Yritin selittää, että oletettu valotila vaikuttaa, miten aivot käsittää valokuvan värin. Selitin ja selitin, mies ei tajunnut. Lopulta tuskastuneena sanoin, että on ihan tyhmä, kun ei tajua. Pyysin kyllä anteeksi mutta mies mököttää nyt tuolla. Voi perse.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:03"]
Onko mä sitten vammainen kun mä näen mekon vaaleansinisena ja pitsit ruskena tai kultana...Onks mä vammainen sitten jotankiin.
[/quote]
??????
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:58"]
Tämä on nyt lopun alkua. Vieläkö joku uskoo ettei joulukuu 2012 muuttanut mitään?
[/quote]
musta muuttui valkoiseksi ja kulta siniseksi... mahtoiko nostradamus mainita tällaista ennen lopun aikoja...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:07"]
No nyt mä nukun sitten sohvalla. Ei ole todellista. Ap
[/quote]
Miten voit saada tappelun aikaiseksi jostain helvetin mekosta? Ja vielä mekon kuvasta joka ei kosketa mitenkään kumpaakaan?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:34"]
Mä näen kuvassa valkokultaisen mekon, mies musta-sinisen. Yritin selittää, että oletettu valotila vaikuttaa, miten aivot käsittää valokuvan värin. Selitin ja selitin, mies ei tajunnut. Lopulta tuskastuneena sanoin, että on ihan tyhmä, kun ei tajua. Pyysin kyllä anteeksi mutta mies mököttää nyt tuolla. Voi perse.
[/quote]
Miehesi on oikeassa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Miten voit saada tappelun aikaiseksi jostain helvetin mekosta? Ja vielä mekon kuvasta joka ei kosketa mitenkään kumpaakaan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luitko olleenkaan, mitä kirjoitin? Kyse ei ole siitä, kuka on oikeassa ja kuka ei, vaan siitä, ettei mies ymmärrä miksi näen eri tavalla värit. Hermostuin jankkaamisesta ja kutsuin äkkipikaistuksissani häntä tyhmäksi, mistä hän tietenkin loukkaantui. Ja mua ärsyttää, ettei huomioi anteeksipyyntoäni lainkaan. Emme riitele oikeastaan koskaan. Ap
Meillä mahtiin onneksi kaikki viisi se valkokultaisena. Nyt vasta illan mittaan alkaa joku kuvista näyttään vaaleansiniruskealta mun silmissä, tyttö tosin sanoi sitäkin valkoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:07"] No nyt mä nukun sitten sohvalla. Ei ole todellista. Ap [/quote] Miten voit saada tappelun aikaiseksi jostain helvetin mekosta? Ja vielä mekon kuvasta joka ei kosketa mitenkään kumpaakaan? [/quote] [/quote] Luitko olleenkaan, mitä kirjoitin? Kyse ei ole siitä, kuka on oikeassa ja kuka ei, vaan siitä, ettei mies ymmärrä miksi näen eri tavalla värit. Hermostuin jankkaamisesta ja kutsuin äkkipikaistuksissani häntä tyhmäksi, mistä hän tietenkin loukkaantui. Ja mua ärsyttää, ettei huomioi anteeksipyyntoäni lainkaan. Emme riitele oikeastaan koskaan. Ap
[/quote]
Älä nyt hermostu. Muista verenpaine.
Pointti oli se että ihan sama miksi näet eri tavalla. Ei mitään merkitystä miehellesi. Sinä saattaisit kyllä hyötyä silmälääkäristä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:14"]
Meillä mahtiin onneksi kaikki viisi se valkokultaisena. Nyt vasta illan mittaan alkaa joku kuvista näyttään vaaleansiniruskealta mun silmissä, tyttö tosin sanoi sitäkin valkoiseksi.
[/quote]
Onko teillä silmäsairauksia suvussa?
Minä näen sen sini-rusehtavantummanharmaana, mutta en myöskään ymmärrä kuinka sen joku näkee valkoisena, kullan voin vielä ymmärtää, koska itsekin näen siinä ruskean sävyjä, mutta tuntuu että nämä valkoisena sen näkevät ovat vain yrittäneet päätellä sen värin, eli että se on oikeasti valkoinen, vaikka näyttääkin sinertävältä tai jotain, ihan niin kuin esim. valkoisesta seinästä voi ottaa väärillä valkotasapainoasetuksilla kuvan, joka näyttää siniseltä. Miksi tämä minua ihmetyttää on se, että siinä kuvassahan on reunassa alue mekon taustalla, joka on täysin valkoinen. Minun on siis vaikea uskoa, että kukaan oikeasti näkee siinä valkoista väriä, vaan kyse on päättelystä. Voin toki olla väärässäkin, mutta toisaalta, mekkkohan on oikeasti sininen.
Joku keksinyt hauskan (...) valko-kulta-läpän jolle ei nyt tule näköjään loppua...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]
Minä näen sen sini-rusehtavantummanharmaana, mutta en myöskään ymmärrä kuinka sen joku näkee valkoisena, kullan voin vielä ymmärtää, koska itsekin näen siinä ruskean sävyjä, mutta tuntuu että nämä valkoisena sen näkevät ovat vain yrittäneet päätellä sen värin, eli että se on oikeasti valkoinen, vaikka näyttääkin sinertävältä tai jotain, ihan niin kuin esim. valkoisesta seinästä voi ottaa väärillä valkotasapainoasetuksilla kuvan, joka näyttää siniseltä. Miksi tämä minua ihmetyttää on se, että siinä kuvassahan on reunassa alue mekon taustalla, joka on täysin valkoinen. Minun on siis vaikea uskoa, että kukaan oikeasti näkee siinä valkoista väriä, vaan kyse on päättelystä. Voin toki olla väärässäkin, mutta toisaalta, mekkkohan on oikeasti sininen.
[/quote]
Minä en ymmärrä miten kukaan voi nähdä sen väärin. Edes rusehtavan harmaana.
Onko silmänongelmat noin yleisiä?
sillä värillä ei ole väliä kun jokainen näkee sen kuinka näkee ja sitä paitsi se ei ole mekko, vaan housut :D
Poikaystävä näytti minulle tuon kuvan ja kysyi minkä värisenä näin sen. Sanoin, että valko-kultaisena. Poikaystävä näki sen sini-mustana. Puhuttiin siitä ehkä minuutti, kaks. Sitten mentiin pelaa tietokoneella. Pelattiin ehkä pari tuntia. Sit pantiin sängyssä ja toisen kerran suihkussa. Nyt dataan sängyssä puhelimella, kun poikaystävä tekee minulle keittiössä jotain yöpalaa, koska minua vähän heikottaa ja on nälkä. Ei ole niin vakavaa joku mekkojuttu.
T. 17v
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Minä en ymmärrä miten kukaan voi nähdä sen väärin. Edes rusehtavan harmaana.
Onko silmänongelmat noin yleisiä?
[/quote]
Jaa sinäkö näet ne pitsit pikimustana vai? Siis siinä alkuperäisessä kuvassa?
Alkuperäinen kuva on tässä. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1425006928176.html?pos=ok-nln
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:32"]
Poikaystävä näytti minulle tuon kuvan ja kysyi minkä värisenä näin sen. Sanoin, että valko-kultaisena. Poikaystävä näki sen sini-mustana. Puhuttiin siitä ehkä minuutti, kaks. Sitten mentiin pelaa tietokoneella. Pelattiin ehkä pari tuntia. Sit pantiin sängyssä ja toisen kerran suihkussa. Nyt dataan sängyssä puhelimella, kun poikaystävä tekee minulle keittiössä jotain yöpalaa, koska minua vähän heikottaa ja on nälkä. Ei ole niin vakavaa joku mekkojuttu. T. 17v
[/quote]
Sitten heräsit ja äiti toi maitoa sinulle.
Mä näin sen eka koossa 34 ja nyt koossa 54. Siis miten tämä on mahdollista. Mies ei näe yhtikäs mitään, koska hän on sokea.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:32"]
Poikaystävä näytti minulle tuon kuvan ja kysyi minkä värisenä näin sen. Sanoin, että valko-kultaisena. Poikaystävä näki sen sini-mustana. Puhuttiin siitä ehkä minuutti, kaks. Sitten mentiin pelaa tietokoneella. Pelattiin ehkä pari tuntia. Sit pantiin sängyssä ja toisen kerran suihkussa. Nyt dataan sängyssä puhelimella, kun poikaystävä tekee minulle keittiössä jotain yöpalaa, koska minua vähän heikottaa ja on nälkä. Ei ole niin vakavaa joku mekkojuttu. T. 17v
[/quote]
Sitten heräsit ja äiti toi maitoa sinulle.
[/quote]
En tykkää maidosta ja menen kotiin vasta maanantaina :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:47"]
No kertokaa nyt saatana että mistä mekosta on kyse!?!?!?
[/quote]
http://www.buzzfeed.com/catesish/help-am-i-going-insane-its-definitely-blue#.dkqR1nnlY