Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
201/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olen oikeasti tosissani ja ihastunut, voisin mennä sänkyyn melkeinpä "heti". Käytännössä kuitenkaan ei koskaan ole käynyt niin, että oltaisiin menty ensimmäisellä tapaamisella. Mutta ehkä kolmannella.

Sitten taas, jos en ole niin kauhean kiinnostunut, ei sänkyyn menokaan houkuttele. Tällaisen vähemmän kiinnostavan kanssa, jonka kanssa vasta "odotellaan kemiaa" voi sänkyyn menokin odottaa kuukausia, eikä missään vaiheessa sillä lailla tee mieli seksiä juuri hänen kanssaan.

Eli omalla kohdallani kiinnostuksen määrä on suoraan verrannollinen siihen, kuinka paljon haluan seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
202/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On treffejä ja seksitreffejä. Jos treffit tapahtuvat aina toisen kotona, ensin hieman netflixiä ja keskustelua, sitten sänkyyn, se ei ole suhde eikä johda parisuhteeseen.

Oikeassa suhteessa tehdään asioita yhdessä, liikutaan julkisesti, sinä tutustut kumppanisi ystäviin ja perheeseen.

Jos itse hakee aitoa suhdetta ja myös henkistä yhteyttä, on erittäin haavoittavaa aloittaa suhde seksillä ja vain heittää arpaa joka kerta uudelleen, mitä tuo toinen nyt sattuisi haluamaan.

Parisuhdetta haluava kertoo jo viestittelyvaiheessa kaipuustaan viettää aikaa toisen kanssa ja kokea erilaisia asioita yhdessä toisen kanssa. Hän ei aloita tutustumista kyselemällä ensimmäiseksi seksuaalisista viehtymyksistä tai kehumalla toisen seksikkyyttä.

Muista, että sinä päätät, millaista suhdetta olet etsimässä ja missä vaiheessa asiat tapahtuvat. Jos tykkäät seksistä ensitreffeillä, se on ok. Mutta jos haluat päästä varmuuteen toisen aikeista ensin, sekin on ok. Jokainen voi puhua mitä tahansa, mutta ne teot ratkaisevat loppupeleissä.

Todellakin.

Minä olen lakannut vastaamasta miehelle kokonaan, jos se on ehdottanut tapaamiseksi hengailua hänen luonaan ja ”jotain leffaa ja ruoan laittamista”.

Tietää heti mikä on miehiään, Netflix and chill-jäbän elkeet ja itselleni tuollainen ”netflix & chill”-meininki on ihan kauhistus.

Tuossakin oli kieltämättä pettymys, kun tutustuin kyseiseen mieheen puistossa ja monta tuntia juteltiin, vaikutti oikeasti kiinnostuneelta jne., mutta olikin sitten tuollainen netflix&chill-mies.

Ei näitä ensinäkemältä tunnista, mutta ajan kanssa sitten näkee.

Ap

Tämä on muuten todella ikävä asenne ja toimintamalli. Odotat jotain tiettyä, mutta sen sijaan, että kertoisit mitä haluat, katsot mitä mies ehdottaa ja sen jälkeen sitten ghostaat, koska väärin ehdotettu.

Voit nyt ihan miettiä missä kohtaa meni vikaan. Mies olisi voinut ihan hyvin lähteä kanssasi uudestaan sinne puistoon jos olisit asian tälle ilmaissut. Ei se mies voi tietää mitä haluat, jos et sitä kerro.

Oltiin puhuttu siellä puistossa, että _tehdään_ jotain ja tuo oli sitten se hänen ehdotus joka kertoi sen, ettei ole minun tyyppinen ihminen kyseessä (en jaksa katsella juurikaan mitään sarjoja yms. ja poikaystävän kanssa haluaisin tehdä asioita enkä kyhnyttää kämpillä netflix&chillaamassa).

Etenkin kun on ensimmäiset treffit, niin ei kyllä mitään kotona kyhnäystä silloin…

Tuo vain kertoi ihan tarpeeksi, ja hän löysi sitten myöhemmin paljon sopivamman tyttöystävän.

Ap

Mitä itse ehdotit, että voisitte tehtä?

En mitään, koska hän kerkesi ehdottaa tuota ja paljasti sillä ettei ole minun makuuni, eli minulla meni maku.

Samalla tavalla kun jollain seksiä uuden ihmisen kanssa harrastavalla, seksin kautta tutustuvalla sammuukin sen seksin seurauksena kiinnostus, kun ei tuntunutkaan tarpeeksi tai oikealta…

Ap

Meinaatko, että jos kiinnostus on syventynyt, ei sitten haittaa yhtään, jos seksuaalisesti ei sovitakaan yhteen eikä seksi toisen kanssa tunnukaan hyvältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jolle seksi on mahdollista vain syvässä henkisessä yhteydessä ja vasta kun suhteen vakavuus on varmistunut, ei ole minua varten.

Ensinnäkin haluan villin ja seksuaalisen, estottoman naisen, joka nauttii seksistä itsestään. Toiseksi seksi, joka on sidottu noin vahvasti tunne-elämään, myös loppuu kun tunteet muuttuvat, usein riittää, että suhde kestää yli ihastusvaiheen. Vaikka olisi ollut villiä, estotonta ja nautittavaa molemmin puolin alussa.

Kaverit on kertonut. Itselle osui sisäsyntyisesti halukas nainen. Onneksi.

Ei voi yleistää. Itse olen nainen, joka on villi ja estoton ja korkea libido, mutta tarvitsen rakkauden pohjalle, että voin olla sitä.

Kerran elämässäni olen mennyt tässä asiassa väärässä järjestyksessä ja minusta tuli kerta kerran jälkeen estyneempi ja vähäeleisempi sängyssä. Minulle ei sovi seksi ilman tunteita.

Ja muutenkin ihastus on minulle vasta se ensiponnahdus. Kun rakkaus lähtee kasvamaan, siinä ne tunteet vasta pääsevät valloilleen ja paranevat vuosi vuodelta.

Ei voi yleistää, mutta juuri kaltaisesi ei ole minua varten. Et itse halua seksiä missään muussa tilanteessa kuin rakkauden kanssa. Todennäköisesti et voi ymmärtää tai ainakaan hyväksyä, että kumppanisi ei koe samoin. Miten suhtaudut itseyydykseen? Onko mahdollista vain oman rakkaan mielikuvat mukana?

Itse haluan naisen, jolla seksi voi olla myös vain samanmielisten halukkaiden aikuisten hetken leikkiä. Tämä voi jopa tapahtua myös parisuhteen aikana muidenkin kanssa tai vaikka yhdessä.

Mitä pidemmälle olemme yli kolmen yhteisen vuosikymmenen aikana etääntyneet tuosta "vain rakkausseksiä", sitä syvemmäksi ja luottamuksellisemmaksi henkinen yhteytemme ja suhteemme on tullut ja kaikkein kiihoittavampia ja nautinnollisempia hetkiä seksissä koemme nyt pitkälti yli 5-kymppisinä.

Vierailija
204/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On treffejä ja seksitreffejä. Jos treffit tapahtuvat aina toisen kotona, ensin hieman netflixiä ja keskustelua, sitten sänkyyn, se ei ole suhde eikä johda parisuhteeseen.

Oikeassa suhteessa tehdään asioita yhdessä, liikutaan julkisesti, sinä tutustut kumppanisi ystäviin ja perheeseen.

Jos itse hakee aitoa suhdetta ja myös henkistä yhteyttä, on erittäin haavoittavaa aloittaa suhde seksillä ja vain heittää arpaa joka kerta uudelleen, mitä tuo toinen nyt sattuisi haluamaan.

Parisuhdetta haluava kertoo jo viestittelyvaiheessa kaipuustaan viettää aikaa toisen kanssa ja kokea erilaisia asioita yhdessä toisen kanssa. Hän ei aloita tutustumista kyselemällä ensimmäiseksi seksuaalisista viehtymyksistä tai kehumalla toisen seksikkyyttä.

Muista, että sinä päätät, millaista suhdetta olet etsimässä ja missä vaiheessa asiat tapahtuvat. Jos tykkäät seksistä ensitreffeillä, se on ok. Mutta jos haluat päästä varmuuteen toisen aikeista ensin, sekin on ok. Jokainen voi puhua mitä tahansa, mutta ne teot ratkaisevat loppupeleissä.

Todellakin.

Minä olen lakannut vastaamasta miehelle kokonaan, jos se on ehdottanut tapaamiseksi hengailua hänen luonaan ja ”jotain leffaa ja ruoan laittamista”.

Tietää heti mikä on miehiään, Netflix and chill-jäbän elkeet ja itselleni tuollainen ”netflix & chill”-meininki on ihan kauhistus.

Tuossakin oli kieltämättä pettymys, kun tutustuin kyseiseen mieheen puistossa ja monta tuntia juteltiin, vaikutti oikeasti kiinnostuneelta jne., mutta olikin sitten tuollainen netflix&chill-mies.

Ap

Tämä on muuten todella ikävä asenne ja toimintamalli. Odotat jotain tiettyä, mutta sen sijaan, että kertoisit mitä haluat, katsot mitä mies ehdottaa ja sen jälkeen sitten ghostaat, koska väärin ehdotettu.

Voit nyt ihan miettiä missä kohtaa meni vikaan. Mies olisi voinut ihan hyvin lähteä kanssasi uudestaan sinne puistoon jos olisit asian tälle ilmaissut. Ei se mies voi tietää mitä haluat, jos et sitä kerro.

Oltiin puhuttu siellä puistossa, että _tehdään_ jotain ja tuo oli sitten se hänen ehdotus joka kertoi sen, ettei ole minun tyyppinen ihminen kyseessä (en jaksa katsella juurikaan mitään sarjoja yms. ja poikaystävän kanssa haluaisin tehdä asioita enkä kyhnyttää kämpillä netflix&chillaamassa).

Etenkin kun on ensimmäiset treffit, niin ei kyllä mitään kotona kyhnäystä silloin…

Tuo vain kertoi ihan tarpeeksi, ja hän löysi sitten myöhemmin paljon sopivamman tyttöystävän.

Ap

'

Tapasit ihmisen joka ei ollutkaan sitten sinun tyyppiäsi. Case closed. Mistä tässä vielä keskustellaan?

Vastasin vain kun tuota casea kommentoitiin.

Ei minulla ole tarvetta tuota tapausta puida, mutta se oli ihan hyvä esimerkki sellaisesta epäsuorasta seksiin vihjaamisesta tilanteessa, jossa oli ehkä aikomusta tutustua.

Ap

Tuolla logiikalla kahvihetki ja kävely rannalla on selvä vihjaus seksiin.

Netflix&chill on käytännössä seksikutsu, ja ”kokkailu ja sarjojen katsominen” on yhtäkuin Netflix&Chill.

Kahvilla ja kävelyllä ei myöskään kyhnätä millään sohvalla mikä on täynnä vaaroja

Ap

"Vaaroja"?

Eli että mies tulee kyhnäämään ja yrittää jotain, vaikka haluaisin vain tutustella rauhassa ja hengailla ilman mitään fyysistä.

Tuo tapaus olisi ollut selkeästi ”tutustumismies”, joten ei ollut mitään seksihinkua tuossa vaiheessa.

En ylipäätään tiennyt vielä sen yhden näkemisen perusteella, että HALUANKO ylipäätään seksiä sen kanssa.

Oli vähän 50-50 olo, jota tutustuminen olisi voinut keikauttaa jompaan kumpaan suuntaan.

Niin en tuollaisen kanssa halua mihinkään sohvalle olemaan kun tietää, miten hyökkääviä miehet sitten on (hilautuu kylkeen, koskettelee, yrittää ehkä suudella yms.).

Vastaavia ”vaaroja” ei ole samalla tavalla siellä kahvilassa tai kävelyllä, eikä kahvilassa voi myöskään raizzzzkata toisin kuin kämpällä.

Tämäkin pitää ottaa huomioon kun on kyseessä ihminen, jonka olet nähnyt vain kerran jossain.

Ap

Tajuat kai että voit sanoa myös kotona "ei" jos siellä tapahtuu asioita joista et pidä? Ihan kuin voit sanoa muuallakin. Minua on yritetty suudella niin ravintolassa, kahvilassa kuin kadullakin. Ja samoin kanssani on istuttu kotonani ihan "kiltisti" vain teetä juoden. Joten ei se paikka ratkaisen vaan ne ihmist.

Vierailija
205/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kuviitteellinen ihmemies sitten tietää milloin arvon AP on tarpeeksi syvällisesti tutustunut, siirtyäkseen seksuaaliselle tasolle.

En voi ymmärtää, on, niin monimutkaista?

Vierailija
206/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jolle seksi on mahdollista vain syvässä henkisessä yhteydessä ja vasta kun suhteen vakavuus on varmistunut, ei ole minua varten.

Ensinnäkin haluan villin ja seksuaalisen, estottoman naisen, joka nauttii seksistä itsestään. Toiseksi seksi, joka on sidottu noin vahvasti tunne-elämään, myös loppuu kun tunteet muuttuvat, usein riittää, että suhde kestää yli ihastusvaiheen. Vaikka olisi ollut villiä, estotonta ja nautittavaa molemmin puolin alussa.

Ei voi yleistää. Itse olen nainen, joka on villi ja estoton ja korkea libido, mutta tarvitsen rakkauden pohjalle, että voin olla sitä.

Kerran elämässäni olen mennyt tässä asiassa väärässä järjestyksessä ja minusta tuli kerta kerran jälkeen estyneempi ja vähäeleisempi sängyssä. Minulle ei sovi seksi ilman tunteita.

Ja muutenkin ihastus on minulle vasta se ensiponnahdus. Kun rakkaus lähtee kasvamaan, siinä ne tunteet vasta pääsevät valloilleen ja paranevat vuosi vuodelta.

Ei voi yleistää, mutta juuri kaltaisesi ei ole minua varten. Et itse halua seksiä missään muussa tilanteessa kuin rakkauden kanssa. Todennäköisesti et voi ymmärtää tai ainakaan hyväksyä, että kumppanisi ei koe samoin. Miten suhtaudut itseyydykseen? Onko mahdollista vain oman rakkaan mielikuvat mukana?

Itse haluan naisen, jolla seksi voi olla myös vain samanmielisten halukkaiden aikuisten hetken leikkiä. Tämä voi jopa tapahtua myös parisuhteen aikana muidenkin kanssa tai vaikka yhdessä.

Mitä pidemmälle olemme yli kolmen yhteisen vuosikymmenen aikana etääntyneet tuosta "vain rakkausseksiä", sitä syvemmäksi ja luottamuksellisemmaksi henkinen yhteytemme ja suhteemme on tullut ja kaikkein kiihoittavampia ja nautinnollisempia hetkiä seksissä koemme nyt pitkälti yli 5-kymppisinä.

Tällaiset asiat ei kyllä liity minuun tai seksuaalisuuteeni, sillä aloitus koski tosiaan rauhassa tutustumista eikä seksuaalisuutta.

Sivusta vaan kommentoin

Ap

Vierailija
207/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni/lasteni idän kanssa mentiin eka treffeillä sänkyyn ja hän jäi myös luokseni yöksi. Seksi oli niin hyvää ja meidän yhteys niin vahva että paluuta ei ollut :) En tiedä mitä olisimme voittaneet jos väkisin oltaisiin pidättäydytty pidempään...

Vierailija
208/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe, että nämä puolet ovat mitenkään toisiaan poissulkevia, mutta tajuan, että siltäkin se voi näyttää.

Parikymppisenä olin seksin suhteen aika höveli. Yhden illan juttuja oli muutamia, pidempiaikaisia seksiin perustuvia suhteita aina joku menossa, jos olin ilman vakituista parisuhdetta. Minulle oli myös ihan sama onko mies varattu, jos seksi kävi minun tarpeisiini. En kärsinyt minkäänlaista moraalista krapulaa, kunhan seksi oli hyvää.

Ymmärrän entistä itseäni, silti jälkikäteen tavallaan tunnen syyllisyyttä sitä, että seksi on ollut minulle niin "halpaa". Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin olen etsimässä jälleen parisuhdetta ja tapailin juuri hetken aikaa uutta ihmistä. Kaikki tuntuu muuttuneen. Minua panettaa kuin eläintä edelleen, mutta enää en haluakaan jakaa seksuaalisuttani ilman, että toisen kanssa on oikeasti syvälliseltä ja todelliselta tuntuva yhteys. Aloin rakastua tähän mieheen ja seksuaalinen kemiamme oli vahva. Tajusin, etten ole kokenut sitä koskaan aiemmin. Ja itse asiassa luulin, että olen kokenut, mutta kokemukset näyttää laajenevan. Koko systeemini meinasi mennä tilttiin siitä, että olin niin sydän auki tälle ihmiselle ja samalla halusin niin perkeleesti. Nyt tuntuu siltä, että miten tästä kokemuksesta enää peruuttaisin johonkin laimeampaan? Sama vaikka saisi kymmenen orgasmia, ei se voita tuota yhdistelmää. Tulin myös jätetyksi, paska homma, mutta tästä sitten vaan eteenpäin.

Minulle ei ole millään ajallisilla mittareilla väliä, milloin seksiä pitäisi harrastaa, mutta ymmärrän täysin halun odottaa. Tulevaisuudessa varmasti itsekin odotan huomattavasti pidempään, mutta ei se minun sisäsyntyistä halukkuuttani vähennä missään määrin.

Vierailija
209/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ap

Ap

En mitään, koska hän kerkesi ehdottaa tuota ja paljasti sillä ettei ole minun makuuni, eli minulla meni maku.

Samalla tavalla kun jollain seksiä uuden ihmisen kanssa harrastavalla, seksin kautta tutustuvalla sammuukin sen seksin seurauksena kiinnostus, kun ei tuntunutkaan tarpeeksi tai oikealta…

Ap

Meinaatko, että jos kiinnostus on syventynyt, ei sitten haittaa yhtään, jos seksuaalisesti ei sovitakaan yhteen eikä seksi toisen kanssa tunnukaan hyvältä?

Jos nyt noin kävisi niin harmi juttu, mutta pienempi paha se minulle on kuin se, että menee ihastuneena liian nopeasti sänkyyn ja sotkee sillä tutustumisen tai loukkaa itseään tms.

Ap

Vierailija
210/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin heti miehen kanssa sänkyyn. Nyt jo 20v erosta.

Vierailija
211/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kuulosta pelkältä seksiltä, jos myös keskustellaan ja katsotaan leffoja. En ainakaan itse suhteen alussa haluaisi että hengaillaan kavereiden ja sukulaisten kanssa, eikä minulle ole niin tärkeää "liikkua julkisesti" (mitä se edes tarkoittaa tässä yhteydessä?). Tapailuvaiheessa ja suhteen halussa minulla on valtava halu tutustua toiseen ihmiseen ja olla hänen kanssaan, ja kahdestaan kotona on mahdollista puhua oikeasti henkilökohtaisista asioista, on mahdollisuus läheisyyteen ja seksiin. Minulle juuri tämä olisi mitä paras pohja ja lähtökohta alkavalle suhteelle. Ja näin ovat kaikki omat suhteeni alkaneet. Myöhemmin tekeminen laajenee niin, että käydään enemmän vaikka leffassa, museossa, matkoilla, tavataan kavereita ja jossain vaiheessa kummankin perheet. Suhteen alussa on ihanaa juuri se, ettei malta pitää sormia irti toisesta, ja koko ajan tekee mieli seksiä, eikä saa tarpeekseen keskusteluista toisen kanssa. Mihin siihen kavereita, sukulaisia tai julkisia paikkoja tarvitaan?

Vierailija
212/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kuviitteellinen ihmemies sitten tietää milloin arvon AP on tarpeeksi syvällisesti tutustunut, siirtyäkseen seksuaaliselle tasolle.

Mieluiten teen itse sen ensimmäisen aloitteen seksiin.

Muutenkaan aloitteiden tekeminen ei ole minulle rasite, toisin kuin liian hyökkäävät miehet.

Ap

Vierailija
213/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen kristillisen puritanismin uhri. Kuvittelee seksiä synniksi ja joksikin elämälle vieraaksi, jonka harrastamiseen tarvitaan seremonioita ja vuosien tuttavuus.

Se on normaalia kahden aikuisen vapaaehtoista kanssakäymistä, eikä millään tavoin vaikka lounaalla käymistä tai kättelyä hirveämpää.

Perustuu vain ja ainoastaan omaan haluun ja valintaan, toisin kuin lounastaminen tai kättely, joita joutuu joskus vastentahtoisestikin tekemään.

Jos pidät ihmisestä ja hän sinusta ja kumpikin pitää hyvänä ideana rakastelua, niin go for it.

Vierailija
214/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että pääsemme pian eroon ulkokultaisista uskovaisista, joilla on hinku työntää nenänsä muiden ihmisten yksityisasioihin.

Vierailija
215/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ap

Ap

Ap

Jos nyt noin kävisi niin harmi juttu, mutta pienempi paha se minulle on kuin se, että menee ihastuneena liian nopeasti sänkyyn ja sotkee sillä tutustumisen tai loukkaa itseään tms.

Ap

Rakkaudessa on aina se riski että voi tulla satutetuksi toimi sitten miten vain. Se ei kysy sitä milloin se tapahtuu, nopeammin tai hitaammin.

Vierailija
216/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen kristillisen puritanismin uhri. Kuvittelee seksiä synniksi ja joksikin elämälle vieraaksi, jonka harrastamiseen tarvitaan seremonioita ja vuosien tuttavuus.

Se on normaalia kahden aikuisen vapaaehtoista kanssakäymistä, eikä millään tavoin vaikka lounaalla käymistä tai kättelyä hirveämpää.

Perustuu vain ja ainoastaan omaan haluun ja valintaan, toisin kuin lounastaminen tai kättely, joita joutuu joskus vastentahtoisestikin tekemään.

Jos pidät ihmisestä ja hän sinusta ja kumpikin pitää hyvänä ideana rakastelua, niin go for it.

Ihastumisesta, kiinnostuksesta, tapailusta, vakavissaan tutustumisesta on kyse kuten aloituksesta voi lukea, eli niihin liittyvästä seksin aloituksesta kyse - ei seksistä ja seksuaalisuudesta ylipäätään.

Tekstisi on siis täynnä oletuksia, joita en jaksa lähteä korjailemaan kun eivät kuulu tähän.

Ap

Vierailija
217/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ap

Ap

Ap

Ap

Rakkaudessa on aina se riski että voi tulla satutetuksi toimi sitten miten vain. Se ei kysy sitä milloin se tapahtuu, nopeammin tai hitaammin.

Juu aivan, mutta minä tosiaan tunnen itseni ja tiedän omalta kohdaltani mistä puhun. :)

Sinä voit sitten toimia kuten sinulle sopii, mutta älä yritä puhua toista samaan muottiin sillä samasta muotista emme me ihmiset keskenämme ole.

Ap

Vierailija
218/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus on se, että mitä pidempään lykätään sänkyyn menoa niin sitä todennäköisimmin ei mennä koskaan, eli jäädään pysyvästi friendzonelle. Vaimon kanssa mentiin ekana iltana sänkyyn ja sillä tiellä ollaan oltu kohta 20-vuotta.

Vierailija
219/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko täällä jo mainittu tätä mutta seksi on mulle todella tärkeää ja olisi ihan kauhea huomata monen kuukauden tapailun jälkeen vaikka että miehellä on mikropenis ja/tai ettemme muutenkaan olisi ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia.

Vierailija
220/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten teen itse sen ensimmäisen aloitteen seksiin.

Muutenkaan aloitteiden tekeminen ei ole minulle rasite, toisin kuin liian hyökkäävät miehet.

Ap

Sinun kannattaisi tehdä kirjalliset säänöt mies kadeille, jotta osaisivat suhtautua personaasi edes hitusen...

Vahvasti epäilen, että et tule löytämään miestä tai oikeammin "satujen prinssiä".

Suosittelen tuota ohjekirjasta, miten kanssasi ylipäätään voisi olla, kun koet mies vihaa.

Miehet ja naiset ovat aivan eri laisia ja on täysin normaali mieheltä tehdä aloitetta ja normasli mies ymmärtää, jos sille kerrot, että haluat tutustua syvällisemmin ja kerrot milloin itse milloin haluat seksi astuvan kuvaan...

Ei miehet mitään yliluonnollisia telepastikoita ole, kai sen ymmärrät.