Työpaikan Dermosil tilaukset
Meillä töissä aina yksi tuo kahvipöytään dermosil kuvaston, josta joku aina tilaa jotain. Pari kertaa itsekin tilannut keittiöön keittiösaippuaa. Työkaveri tilaa usein jollain satasella tuotteita ja ilmeisesti moni muukin. Nyt törmäsin alennettuihin hintoihin netissä ja jäin miettimään että mitä tuo tilauksen tekijä saa/hyötyy tilausrumbasta? Kerryttääkö toisten tilaukset jotain pisteitä hänelle vai saako alennuksia tai muuta?
Ymmärrän että halutaan välttää postikulut, niin siksi tilataan kimpassa, mutta silloinhan voisi jokainen vuorollaan toimia tilausten keräilijänä vuorollaan, tämä sama ihminen kuitenkin aina tuo kuvaston, ottaa siitä kuka mitään tai ei.
Päätin että tilaan jatkossa itse omat tuotteeni ja maksan postimaksut. Tuskin tulee yhtään kalliimmaksi postimaksuineen jos tilaa kerralla enemmän ja vaikka harvemmin.
Eli, mitä nämä Dermosilkuvastoja säännöllisesti kahvipöytään tyrkkivät työkaverit oikein kostuvat muiden tilauksista?
Aina olen maksanut täyden hinnan kaikesta, jos tämä työkaveri onkin saanut jotain paljousalennusta, se ei ole hyödyttänyt minua.
Luulen että minun tilaamat tuotteet ovat olleet halvempia kuin mitä minä niistä olen maksanut ja työkaveri on pitänyt erotuksen.
Kommentit (62)
Mä tilaan 2 x vuodessa.
Kun vahvistus tulee, laitan mp summan jokaiselle.
Aina on kaikki tähän mennessä maksaneet.
Itse pidän bonukset. Tiimissä on 25 henkeä, 5 tilaa ja tilaus on 100-350 e, yleensä mä en tilaa mitään itselleni, eli bonuksilla ostan omat. Viimeksi taisin tilata itselleni palasaippuan.
Ensi viikolla tilaan, teen tilauksen aina marraskuussa ja toukokuussa.
Näytteet jaan tilaajien kesken
No ei niitä ilmaislahjoja saa kuin muutaman, miten niitä riittää jakaa kaikkien tilanneiden kesken? Aika monta sataa pistettä pitää olla jo yhteen ilmaistuotteeseen.