Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan Dermosil tilaukset

Vierailija
28.11.2021 |

Meillä töissä aina yksi tuo kahvipöytään dermosil kuvaston, josta joku aina tilaa jotain. Pari kertaa itsekin tilannut keittiöön keittiösaippuaa. Työkaveri tilaa usein jollain satasella tuotteita ja ilmeisesti moni muukin. Nyt törmäsin alennettuihin hintoihin netissä ja jäin miettimään että mitä tuo tilauksen tekijä saa/hyötyy tilausrumbasta? Kerryttääkö toisten tilaukset jotain pisteitä hänelle vai saako alennuksia tai muuta?
Ymmärrän että halutaan välttää postikulut, niin siksi tilataan kimpassa, mutta silloinhan voisi jokainen vuorollaan toimia tilausten keräilijänä vuorollaan, tämä sama ihminen kuitenkin aina tuo kuvaston, ottaa siitä kuka mitään tai ei.
Päätin että tilaan jatkossa itse omat tuotteeni ja maksan postimaksut. Tuskin tulee yhtään kalliimmaksi postimaksuineen jos tilaa kerralla enemmän ja vaikka harvemmin.
Eli, mitä nämä Dermosilkuvastoja säännöllisesti kahvipöytään tyrkkivät työkaverit oikein kostuvat muiden tilauksista?
Aina olen maksanut täyden hinnan kaikesta, jos tämä työkaveri onkin saanut jotain paljousalennusta, se ei ole hyödyttänyt minua.
Luulen että minun tilaamat tuotteet ovat olleet halvempia kuin mitä minä niistä olen maksanut ja työkaveri on pitänyt erotuksen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos se organisoija saa extrat itselleen. On siinä kuitenkin vaivaa kerätä ne tilaukset (ja etenkin se maksujen kerääminen), raahata kaikki tavarat työpaikalle jne.

Vierailija
42/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuvaston tuoja tuosta muutaman euron hyötyy niin onko se nyt oikeasti sinulta pois? Ei hän itse siitä konkreettisesti rahaa saa, ilmaistuotteita korkeintaan ja käsittääkseni mitä enemmän jengi tilaa niin isommat alennukset ja enemmän ilmaiseksi tuotteita+ postikulut jää pois, kaikki siis hyötyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kuvaston tuoja tuosta muutaman euron hyötyy niin onko se nyt oikeasti sinulta pois? Ei hän itse siitä konkreettisesti rahaa saa, ilmaistuotteita korkeintaan ja käsittääkseni mitä enemmän jengi tilaa niin isommat alennukset ja enemmän ilmaiseksi tuotteita+ postikulut jää pois, kaikki siis hyötyy.

On minulta pois. Meinaan ostaa jatkossa itse netistä tuotteeni.

Vierailija
44/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meinaan kysyä muita kimppaan.sitten toimin rehellisesti, enkä ota itselleni voittoja vaan jaan ne muiden kesken.

Siitäpä saa.

Vierailija
45/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voit tilata. Itselleni vain 50 euron tilaus (ei postimaksua) on aika suuri. En osta tuotteita niin paljon, tai menevät jo vanhaksi. Siksi tuo yhteinen tilaus kavereiden kanssa on kätevä.

Vierailija
46/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hoidin tilauksen työpaikallani ja päätin, että EI IKINÄ enää. Kauhea vaiva tilausten keräämisessä, tuotteiden lajittelussa pusseihin (tilasinko minä muka tämän) ja sitten muistutella kun ihmiset eivät maksa. Joku ilmainen suihkusaippua ei kyllä ole vaivan arvoinen

Vierailija
47/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan harvakseltaan Dermosililta hyvää voidesaippuaa kolme pussia kerralla, laitan työkaverin kautta. Nyt joulun aikaan ostin sieltä mukavia joulusettejä perheelle ja ystäville annettavaksi suoraan kotiin, kun postikulut ylittyi ja toivatkin suoraan kotiin. Oli kätevää, kun ei tarvinnut lähteä kahta laatikkoa tavaraa hakemaan postin toimipisteestä. En omista autoa.

Valintojen taikamaailma ;) Kyllä niistä kolmesta voidesaippuasta kostuu työkaveri bonuspisteillä niin vähän, että jos itselleen kivan deodorantin tai osan omasta käsisaippuastaan saa niin hyvä, hän sen vaivan palkakseen töihin kustaamisesta ja tilityksistä kyllä ansaitsee. Kerran joutui perää kin vuosien aikana kyselemään, kun jostain syystä olin unohtanut niin onhan se nyt turha vaiva aikuisia ihmisiä muistutella...

Vierailija
48/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä ole mikään pakko tilata. Jos ei kiinnosta tai harmittaa tilauksen tekijän saamat ilmaistuotteet yms. niin voihan sitä tehdä oman tilausken suoraan netissä. 

Ohis, muistan kun työpaikalla kierrätettiin Oriflamen ja Cabouchonin luetteloita XD 90-luvulla akat oli villeinä Cabouchonin koruihin. Ei omaan makuun vaikka olihan niissä ihan kivojakin.

Vierailija
49/62 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meinaan kysyä muita kimppaan.sitten toimin rehellisesti, enkä ota itselleni voittoja vaan jaan ne muiden kesken.

Siitäpä saa.

Tämä hähhähää-asenne vielä manaa siihen sinun järjestämääsi tilausrumbaan muutaman niitä helkutin rasittavia tyyppejä, joilta saat karhuta rahoja moneen kertaan. Siinä on sitten kiva jakaa heillekin hyvillä mielin kaikki bonustuotteet tasan. 😀

Vierailija
50/62 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäpä saa.

Tämä hähhähää-asenne vielä manaa siihen sinun järjestämääsi tilausrumbaan muutaman niitä helkutin rasittavia tyyppejä, joilta saat karhuta rahoja moneen kertaan. Siinä on sitten kiva jakaa heillekin hyvillä mielin kaikki bonustuotteet tasan. 😀

Minäpä tilaan vasta kun olen rahat kerännyt, tietysti.

Vierailija
51/62 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäpä saa.

Minäpä tilaan vasta kun olen rahat kerännyt, tietysti.

Ja palauttelet sitten, kun osa on loppuunmyyty. Osa tuotteista onkin alennuksessa ja taas lasketaan. Joku ilmoittaa taas, että emmä tätä tilannu ja setvitään palautus- ja vaihtokuviot. Jos summa on suurempi, tulee uusi lasku ja siinäpä ei olekaan maksuaikaa vaan maksat verkkopankissa heti. Jotenkin toivon, että olet työkaverini. Vie ihmeessä oma kuvastosi taukohuoneessen, sen saa nopeasti netistä tilattua.

Vierailija
52/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaa mitään dermosil, tai muutakaan, krääsää töistä.

Vierailija
53/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tilaa mitään dermosil, tai muutakaan, krääsää töistä.

Kommentti kolme vuotta vanhaan ketjuun :D

Vierailija
54/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahimpia on ne koululaisten myymät karkit ja keksit. Tiesittekö että firma on ruotsalainen ja kyseessä on miljoonabisnes? Ostamalla karkkia koululaiselta et tue koulua vaan ruotsalaisia.

Vierailija
55/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahimpia on ne koululaisten myymät karkit ja keksit. Tiesittekö että firma on ruotsalainen ja kyseessä on miljoonabisnes? Ostamalla karkkia koululaiselta et tue koulua vaan ruotsalaisia.

Lapsetko ei saa mitään? Edes paria euroa? Kyllähän tuotanto aina maksaa. Harvapa meistä ilmaiseksi mitään tekee. Jos lapset haluaa enemmän tuottoa, leipokoot itse myyntiin keksit.

Vierailija
56/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilataan kimpassa, säästetään postikulut. Tuotteet saat työpaikalle, ei tarvi lähteä postista hakemaan. 

Vierailija
57/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP   ON   HULLU.

Vierailija
58/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppatilaukset taitavat olla perua ajoilta ennen kuin kaikki oli netissä. Eikö Dermosilkin toiminut "myyntikonsultti" periaatteella? Eli tuotteita ei edes voinut tilata muuten kuin tietyn henkilön kautta. Sittemmin osto mahdollisuus tuli nettikauppaan, josta kuka vain voi tilata. Silti sieltä sai ilmaislahjoja. Nykyään ei kuulemma enää saa kuin pieniä näytteitä muutaman. Mekin purimme kimpan, kun ei siitä enää kukaan hyötynyt.

Nykyään nettitilauksen tekeminen ei todellakaan ole mikään iso juttu. Pari klikkausta, maksa ja paketti tulee, minne haluat sen tulevan. Se on sitten helppo noutaa kaupassa käynnin yhteydessä. Paljon enemmän minulle tulee vaivaa hoitaa tilaus jonkun toisen kautta, enkä edes hyötyisi siitä mitenkään.

Vierailija
59/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaaja saa ilmaislahjoja. Mun anoppi kerää ne itselleen ja ei luovu ellet maksa. Joo, en maksa pitäkööt. Töissä me tilattiin ja tilaaja laittoi ilmaislahjat kaikille tilaajille jakoon.

Vierailija
60/62 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tässä yhtenä päivänä ihmettelin, että kuinka ihmeessä Dermosil on päässyt tuohon asemaan, että lähes jokaisella suomalaisella työpaikalla joku mamma saa työajalla puuhailla noitten tilausten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi