Millaisia vaatteita ostatte nyt elokuussa?
Kommentit (39)
Toivottavasti en minkäänlaisia. Sadetakista hajosi vetoketju, mutta ajattelin korjauttaa sen.
Ei yhtään mitään. Kun lasken kaikki sukat, kengät jne yhteen, omistan yli 100 kpl. Ne riittää. Ensi vuonna sitten
Tarkoitus olisi teettää puku ja kolme kauluspaitaa.
Vedenpitävät kengät täytyy ostaa, kun edelliset hajosivat. Luultavasti myös parit rintaliivit tulee ostettua lörpähtäneiden tilalle.
Vaellustakkeja kärkkäiseltä. 1.89€/kpl🤣
Tilasin jo alennusmyynneistä kesäkuussa tarvittavat eli vastaus on en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta Kärkkäiseltä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi teettää puku ja kolme kauluspaitaa.
Uteliaisuudesta onko sulla luotto räätäli, joka nuo ompelee, vai missä ajattelit teettää? - Suunnilleen kuinka paljon maksaa yksi teetetty kauluspaita? - Olisihan tuo hienoa, jos itsekin voisi mutta mielikuvani on, ettäbkäy kalliiksi..
Uudet työkengät tartteis, kun edelliset ovat kuluneet todella epäsiisteiksi (edustustyö). Käytin niitä kyllä 8v. Voi olla että teen itse sopivat kun en jaksa laukata kaupoissa, on vähän hankala jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas,joku 2 boikotoi Kärkkäistä.- En osta myöskään Tokmannilta tai Henkalta & maukalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas,joku 2 boikotoi Kärkkäistä.- En osta myöskään Tokmannilta tai Henkalta & maukalta.
Enkä tosiaankaan niistäkään. Enkä tilaa temusta.
Vierailija kirjoitti:
Uudet työkengät tartteis, kun edelliset ovat kuluneet todella epäsiisteiksi (edustustyö). Käytin niitä kyllä 8v. Voi olla että teen itse sopivat kun en jaksa laukata kaupoissa, on vähän hankala jalka.
onko sulla siis suutarin välineet ja taito? Mistä hankit pohjat?
Jos vaan löydän, niin uudet vettäpitävät ulkoiluhousut olisi tarkoitus hankkia. Edelliset ovat liian suuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuo Tenu mutta myös Zalando kuuluvat myös paikkiuhin, joille sanon kiitos mutta ei kiitos.
Huppari on ollut jo pitkään listalla. Ei vain löydy sellaista missä on vetoketju edessä, huppu ja kiristysnyöri myös helmassa. Puuvillaa pitäisi olla. Ehkä teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuo Tenu mutta myös Zalando kuuluvat myös paikkiuhin, joille sanon kiitos mutta ei kiitos.
Taidamme olla jotain harvinaisuuksia. Mulla on vielä Ikea.
Ostin nahkahousut mut luettuani täältä, miten suhtaudutaan nahkahousuja käyttäviin miehiin, niin pitäisikön jättää kaappiin....
En mitään. Kaapissa on tarpeeksi vaatteita elokuulle ja muillekin kuukausille.