Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ikävä miniä

Vierailija
23.02.2015 |

Minun nuorin poika on ollut vaimonsa kanssa nyt jo kohta kuusi vuotta yhdessä ja silti tuntuu että miniä ei oikein välitä minusta. Täällä käydessä istuu sohvalla ja lukee kirjaa tai tekee tieto koneella koulu tehtäviä eikä juttele minun kanssa tai auta keittiössä. Vanhimman pojan entinen oli niin ihana aina tuli auttamaan ja juttelemaan keittiöön ja tämä toinen ei mitään. Säälittää poika kun on tuommoinen vaimo

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää miniä, joka ilmeisesti pakotetaan sinun luokse kyläilemään. Mies voisi olla mies ja todeta vaimolleen, ettei ole pakko tavata sukua, jos ahdistaa. Samalla ärsyttää ihminen, joka suostuu tuohon ilmeisesti pakkopullana pitämään tapaamiseen.

Vierailija
2/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan siltä Laura/niina/emilia/eetuvempulilta! Löytyikö bloggaajan oikea persoona, vanha mummo!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se anoppikin pokkittelee;)

Vierailija
4/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttaako se sun poika keittiössä sinua? Niinpä. Taidat olla näitä äitejä jotka passaa pienet poikansa piloille eikä yksikään miniä tule ikinä kelpaamaan mamman pikku pallerolle. Luojan kiitos mulla on aivan mahtava, ihana, lämmin ja rakas anoppi.

Vierailija
5/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa possessiivisuffiksimme.

Vierailija
6/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:19"]

Pelastakaa possessiivisuffiksimme.

[/quote]

Prefiksi, infiksi, suffiksi, auts affiksi, kaikella on paikkansa;)

Vierailija
7/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytyttösillä on heikko luonne eikä oma-aloitteisuutta. Sun pitää itse kutsua hänet keittiöön auttelemaan ja opastaa kodinhoidossa.

Vierailija
8/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:21"]

Nykytyttösillä on heikko luonne eikä oma-aloitteisuutta. Sun pitää itse kutsua hänet keittiöön auttelemaan ja opastaa kodinhoidossa.

[/quote]

Niin, pidät kädestä ja laulatte "porsaita äidin oomme.."

Vierailija
9/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miniän pitäisi tulla sinun luoksesi keittiöön jos mieskään ei ole siellä? 

Vierailija
10/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Ei ole sen heikompi luonne kuin vanhemmillakaan, vaan kysymys on "kaiken valmiin syndroomasta".

Vierailija
11/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen ei tarvitse olla keittiössä, niin käy sääliksi kun poikani kuulemma laittaa ruuan heidän talossaan. Minä miniälle kerran jo suutuin että eihän se nyt niin voi olla että mies vaan keittiössä hääräilee mutta en usko että muutosta tapahtuu. Muutenkin tuntuu että miniä suhtautuu hirveän negatiivisesti kaikkeen mitä sanon tai teen. -ap

Vierailija
12/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyläpaikassa pitäis auttaa jossain keittiössä? En mäkään oleta, jos mulla käy vieraita, että ne tulis mun kans keittämään kahvia ja tiskaamaan. Ja nykynuoret (itse kuulun samaan jengiin) ei vaali tuollaista "naiset keittiössä kun miehet seurustelee keskenään" -tapaa.

Vierailija
13/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on ujo, eikä tunne oloaan kotoisaksi.

Vierailija
14/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas! Onpa törkeää! MIES KEITTIÖSSÄ! Ei perkele mihin tää maailma on menossa...

Vierailija
15/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:32"]

No jopas! Onpa törkeää! MIES KEITTIÖSSÄ! Ei perkele mihin tää maailma on menossa...

[/quote]

P.S Mun appiukko leipoo maailman parasta pitsaa :) Sun mies ei taida pahemmin autella sua kotihommissa ap?

Vierailija
16/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oma mieheni auttaa keittiössä kun käsken. Minusta on kuitenkin kummallista että vaimo ei halua passata poikaani ei jääkaapistakaan hae pojalleni ruokaa vaan käskee itse hakea. Pakotti pojan vaihtamaan sukunimenkin ei varmasti olisi omasta halusta vaihtanut kun kuitenkin sen verran minua ja isäänsä rakastaa

Vierailija
17/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 siis ap

Vierailija
18/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:40"]

Tottakai oma mieheni auttaa keittiössä kun käsken. Minusta on kuitenkin kummallista että vaimo ei halua passata poikaani ei jääkaapistakaan hae pojalleni ruokaa vaan käskee itse hakea. Pakotti pojan vaihtamaan sukunimenkin ei varmasti olisi omasta halusta vaihtanut kun kuitenkin sen verran minua ja isäänsä rakastaa

[/quote]

Noniin, nyt paljastit olevasi provo. Naiset, jättäkäämme ketju tähän :) "anoppi" keksikin väsähtäneen provon. Ihan hyvä, vaivauduin sentään kommentoimaan.

Vierailija
19/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi... Minkähän homppelipojan olen nainut, kun tuokin on innostunut ruuanlaitosta ja haluaa ihan vapaaehtoisesti auttaa kodin siisteyden ylläpidossa :D

Siskoni vihaa ruuanlaittoa yli kaiken ja hänen miehensä taas rakastaa kokkaamista. Onko se sitten niin väärin, että siellä työnjako on kotona toisenlainen, kuin jossain muussa perheessä?

Mistä tiedät, ettei poikasi jopa pidä siitä ruuanlaitosta. Tai jos hän on heistä kahdesta se, joka polttaa harvemmin pohjaan?

Vierailija
20/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkona anoppi huomannut varmasti vihjaista miniälle poikasi entisestä niin ihanasta? ;) Tai jopa kerran suutttunut, kun entinen oli niin ihana? ;) Onko varma, että miniä ainakin vaistoaa pienistä asioista sinusta, miten mielestäsi se entinen oli ihana? Miten olet sitä näyttänyt? Kukkuu.