Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä hukkuminen tuntuu ennen tajunnan katoamista?

Vierailija
24.06.2026 |

Tämä tuli mieleen kun juhannuksena taas hukkui ihmisiä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joku sähköinen sätky? Tai shokki.

Vierailija
2/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa juhannuksena hukkuneista oli ihmisiä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä

Vierailija
4/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä.

Vierailija
5/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma elävältä palamisen lisäksi vittumainen kuolema hukkuminen !

Vierailija
6/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin lähellä hukkua, ensin oli kauhea olo ja sen jälkeen tuli aivan ihana olo. Tajusin että kuolen kohta ja se ei pelottanut yhtään. Sitten heräsin rannalla kun minut oli pelastettu vedestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta muistelen joskus lukeneeni että siinä tulee hyvä olo ja joku on sitten pettynyt kun tekohengityksellä kovakouraisesti  herätetään? Olenkohan nähnyt unta? En osaa uida ja pelkään vettä?

Vierailija
8/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, mutta kuvittelisin paniikkia ja pakokauhua kun tajuat tilanteet muttet voi pelastaa itseäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha ollenkaan. Rauhallista. 
PS

Tee se jo tänään!

Vierailija
10/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin yskitti ja sulkijalihas petti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta, en kehoita kokeilemaan...

Vierailija
12/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui hyvältä, menin valoa kohti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta, mutta kuvittelisin paniikkia ja pakokauhua kun tajuat tilanteet muttet voi pelastaa itseäsi. 

Itse kerran nuorena meinasin hukkua, ja muutama sekunti ennen kuin olisi tullut se paljon mainostettu euforia-olo, se paniikki ja pakokauhu on aivan helvetillinen.

Ei voi suositella jo mielessä on KYS.

Vierailija
14/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että täyttä pakokauhua alusta loppuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pahalta, mutta lopuksi euforisen hyvältä. Luulen kyllä, että se hyvä olo syntyy kuoleman hetkellä kuolintavasta riippumatta aina.

Vierailija
16/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi pahalta, mutta lopuksi euforisen hyvältä. Luulen kyllä, että se hyvä olo syntyy kuoleman hetkellä kuolintavasta riippumatta aina.

Toivottavasti.

Vierailija
17/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma elävältä palamisen lisäksi vittumainen kuolema hukkuminen !

Onko joku kertonut kun tiedät 😆

Vierailija
18/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu varmaan aika paljon. Tuskainen kuolema.

Vierailija
19/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava paniikki. Olin nuorena uimassa ja olen hyvä uimari. Naapurin nuori, kouluttamaton saksanpaimenkoira 'leikkisästi' säntäsi veteen perässäni ja iski tassunsa olkapäilleni. Painoi niin paljon, että vajosin eikä koira lähtenyt mihinkään ennenkuin isäntä huomasi tilanteen. Oli kamalaa! Pitäkää huolta uivista koiristannekin... ja kouluttakaa, please! 

Vierailija
20/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vajosin veden alle. Veli sukelsi ylös. Aurinko paistoi.

Sen muistan kun väsytti. En jaksanut nousta laiturin tikkaita, aikuinen veti ylös. Makasin laiturilla ja väsytti paljon.

 

Minusta tuli uimari. Uin paljon, tänäänkin saunalle ja mereen kohdasta jossa ei jalat ota pohjaan. Tiedostan kuolemanvaaran. Uin silti. Ja pelkään, koska hautajaisiini liittyvät käytännön järjestelyt pilaisi omaisten fiilikset. Haluan heille hyvää vain. Ja pysyn hyvässä kunnossa, kun uin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi