Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ikävä miniä

Vierailija
23.02.2015 |

Minun nuorin poika on ollut vaimonsa kanssa nyt jo kohta kuusi vuotta yhdessä ja silti tuntuu että miniä ei oikein välitä minusta. Täällä käydessä istuu sohvalla ja lukee kirjaa tai tekee tieto koneella koulu tehtäviä eikä juttele minun kanssa tai auta keittiössä. Vanhimman pojan entinen oli niin ihana aina tuli auttamaan ja juttelemaan keittiöön ja tämä toinen ei mitään. Säälittää poika kun on tuommoinen vaimo

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:40"]Tottakai oma mieheni auttaa keittiössä kun käsken. Minusta on kuitenkin kummallista että vaimo ei halua passata poikaani ei jääkaapistakaan hae pojalleni ruokaa vaan käskee itse hakea. Pakotti pojan vaihtamaan sukunimenkin ei varmasti olisi omasta halusta vaihtanut kun kuitenkin sen verran minua ja isäänsä rakastaa
[/quote]
Itse olet aika huono vaimo kun KÄSKET miestäsi auttamaan keittiössä! Miksi oma miehesi joutuu keittiöön, jos pojan ei tarvitse?

Vierailija
22/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tietokoneelle opiskelemaan anoppiutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:40"]

Tottakai oma mieheni auttaa keittiössä kun käsken. Minusta on kuitenkin kummallista että vaimo ei halua passata poikaani ei jääkaapistakaan hae pojalleni ruokaa vaan käskee itse hakea. Pakotti pojan vaihtamaan sukunimenkin ei varmasti olisi omasta halusta vaihtanut kun kuitenkin sen verran minua ja isäänsä rakastaa

[/quote]

Kai sinulla sitten on myös oma nimesi? Vai etkö rakasta vanhempiasi?

Vierailija
24/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kuuluu ottaa miehen sukunimi kun naimisiin kerran mennään. Yritettiin poikaa kyllä painostaa pitämään nimensä mutta vaihto silti ja sekin harmittaa. -ap

Vierailija
25/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koskaan ei ole hyvin.

Vierailija
26/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:02"]

Kyllä naisen kuuluu ottaa miehen sukunimi kun naimisiin kerran mennään. Yritettiin poikaa kyllä painostaa pitämään nimensä mutta vaihto silti ja sekin harmittaa. -ap

[/quote]

Miksi kuuluu?

Vierailija
27/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miniässäsi mitään hyvää?

Vierailija
28/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen/naisten paikka on keittiössä, sillä välin miehet voivat keskustella rauhassa whiskey- ja cognac-lasin äärellä!

Vierailija
29/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:08"]

Kyllä naisen/naisten paikka on keittiössä, sillä välin miehet voivat keskustella rauhassa whiskey- ja cognac-lasin äärellä!

[/quote]

Totta, antaa kanojen kotkottaa keittiössä ja siivota safkan jälkeen sotkut!