Lue keskustelun säännöt.
Millainen työpaikka Päijäthämeen keskussairaala on?
10.03.2015 |
...ja onko Oiva hyvä työnantaja? miten lomat pyörivät, eli saako kesäloman yhtenä pätkänä? Ja kuunnellaanko toiveita? Hyvä henki? Onko lekurit helposti lähestyttäviä? kiitos, jos viitsit vastata!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö yhtään päksiläistä linjoilla?