Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan miehen lasta

Vierailija
23.02.2015 |

Se on juuri sellainen ärsyttävä ruma vinkuja. Enkä ikinä ottais sitä meille asumaan. Riittää kun tulee pilaamaan joka toisen viikonlopun. En usko että tasan yhtään kukaan rakastaa toisen lapsia!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota, että toisessa ärsyttää ne piirteet, mitä on itsessä. Oletko säkin ärsyttävä ruma vinkuja?

Vierailija
2/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieskin sinussa näkee, hyi olkoon..

Vierailija
4/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miesystäväni poika on ihana lapsi.

Vierailija
5/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän täytyy muuttaa ja jättää uusi osoite kertomatta.

Vierailija
6/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa.
[/quote]
Kukaanhan ei pakota jäämään tuohon tilanteeseen.. ei muuta kuin kamat kantoon ja kohti uutta tulevisuutta.

Vierailija
7/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa. [/quote] Kukaanhan ei pakota jäämään tuohon tilanteeseen.. ei muuta kuin kamat kantoon ja kohti uutta tulevisuutta.

[/quote]

No ei pakota niin. Kuitenkin mieheni kanssa rakastamme toisiamme, joten ero ei tule kysymykseen. Kyllä rakkauden tähden voi kärsiä joka toisen viikonlopun.

Vierailija
8/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa. [/quote] Kukaanhan ei pakota jäämään tuohon tilanteeseen.. ei muuta kuin kamat kantoon ja kohti uutta tulevisuutta.

[/quote]

No ei pakota niin. Kuitenkin mieheni kanssa rakastamme toisiamme, joten ero ei tule kysymykseen. Kyllä rakkauden tähden voi kärsiä joka toisen viikonlopun.
[/quote]
Kyllä sä varmaan itsekin tajuat ettei tollainen toimi pidemmän päälle.

Vierailija
9/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:53"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ymmärrä miten se sun miehes voi rakastaa sua, kun sä et siedä sen lasta ja tämän lapsen seurassa oleminen on sulle niiiiin raskasta. Oikeasti tee palvelus kaikille ja eroa! Sun miehes on yhtä hirveä kun sä.

Vierailija
10/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:49"]Se on juuri sellainen ärsyttävä ruma vinkuja. Enkä ikinä ottais sitä meille asumaan. Riittää kun tulee pilaamaan joka toisen viikonlopun. En usko että tasan yhtään kukaan rakastaa toisen lapsia!
[/quote]

Sä oot oksettava. Että mä vihaan sun kaltaisia ihmisiä! MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ! Sä voit lähteä pois tosta tilanteesta, se lapsi ei. Ajattele miten hirveätä sille pienelle ihmiselle on tulla isänsä luo OMAAN kotiinsa, kun tuntee olevansa epätoivottu ja vihattu? Kasva ap aikuiseksi, eroa ja muuta kauas pois, äläkä enää ikinä ala seurustelemaan miehen kanssa jolla on jo lapsi/lapsia!

Vierailija
11/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa.
[/quote]
Ei välttämättä. Meillä oli ihan hirveää ekat 5 vuotta mutta sitten alkoi rauhoittua.

Vierailija
12/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:49"]Se on juuri sellainen ärsyttävä ruma vinkuja. Enkä ikinä ottais sitä meille asumaan. Riittää kun tulee pilaamaan joka toisen viikonlopun. En usko että tasan yhtään kukaan rakastaa toisen lapsia!
[/quote]
Se lapsi ehkä pilaa sun viikonloput mutta sä pilaat sen lapsen elämän ja tulevaisuuden! Oot itsekäs paska ja toivon että sun miehes tajuaa heittää sun pihalle, eikä kukaan normaali sua huoli ja elät loppuelämäsi yksin omassa surkeudessasi!!

Vierailija
13/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele pimppis kiinni

Vierailija
14/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:53"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ymmärrä miten se sun miehes voi rakastaa sua, kun sä et siedä sen lasta ja tämän lapsen seurassa oleminen on sulle niiiiin raskasta. Oikeasti tee palvelus kaikille ja eroa! Sun miehes on yhtä hirveä kun sä.
[/quote]

Kuule, et säkään rakastas sun uuden miehen lapsia niinkuin omias. Älä teeskentele.

Vierailija
15/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet mennyt suhteeseen, jossa on lapsi? 

Sä olet aikuinen. Sun onot vaan jaksettava. Sä olet voi ut valita. Se lapsi ei ole voinut valita.äkai se nyt tietenkin vinkuu...siltä on viety perhe, se perusjuttu. Ja sit siihen tulee tollanen ärsyttävä ämmä..näin toisen ämmän näkökulmasta...sellainen ihminen, joka ei edes yritä ymmärtää sen lapsen hätää.

mö suosittelisin sulle suhdetta sellaisen kanssa, jolla ei ole lapsia ennestään.

älö pilaa omaa elämääsi ja samalla toisen elämää. Sinun asenteesi on kummallinen.

et voi omistaa ihmisistä. Se sun siippas on puoliso ja isä jo entuudestaan.

mieti ittes siihen sen lapsen asemaan... Onko sua muuten itsesäs koskaan kohdeltu hyvin,,,. Vai oletko aina joutunut taistelemaan paikastasi...koska koet lapsen, joka siihen paikkaan kuuluu...koet hänet uhkana itsellesi...miksi?

antaisit vaan olla. Vihaamisen voisit lopettaa. Mitä sinä itsessäsi vihaat...että vihaat lasta ...toista ihmistä..joka ei ole oikeastaan sinun valintasi eikä hänenkään valintansa ollenkaan...vaan sattuman kaupalla siinä...noin paljon?

ole vähän lempeämpi itsellesi. Ei sun tarvi leikkiä jotain äitipuolta. Ole oma ittes, mutta pura vihasi muualle kuin lapseen. Se lapsi ei ole se oikea vihan kohde. Se vihan kohteesi on joku muu (ehkä sun omasta lapsuuden perheestä joku tai sieltä läheltä joku)...ja luulet sen olevan se lapsi.

Vierailija
16/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka adoptoi ex-akkansa tyttären. On muuten lähivanhempi tälle tytölle tämä mies. :)

Vierailija
17/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiä viikonloppuja... Huhuhhuijaa sun kanssa.

asenteen muutos on paikallaan. Kyllähän sä kärsit muulloinkin..mietit tota vihaasi muulloinkin kuin vain viikonloppuna...sehän syö sua ihan hirveesti.

koeta löytää jokin toinen tapa. Etsi.

Vierailija
18/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa. [/quote] Kukaanhan ei pakota jäämään tuohon tilanteeseen.. ei muuta kuin kamat kantoon ja kohti uutta tulevisuutta. [/quote]   No ei pakota niin. Kuitenkin mieheni kanssa rakastamme toisiamme, joten ero ei tule kysymykseen. Kyllä rakkauden tähden voi kärsiä joka toisen viikonlopun. [/quote] Mä en ymmärrä miten se sun miehes voi rakastaa sua, kun sä et siedä sen lasta ja tämän lapsen seurassa oleminen on sulle niiiiin raskasta. Oikeasti tee palvelus kaikille ja eroa! Sun miehes on yhtä hirveä kun sä.

[/quote]

Oletko ihan tosissaan sitä mieltä, että toisen lasta pitäisi ehdoitta rakastaa koko sydämestään? Ei se kuule ole niin helppoa. Minä ja mies hirveitä? Millä tavalla?

Vierailija
19/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:51"]

Äitipuolena oleminen on hiton hankalaa :/ Minä en vihaa, mutta ihan älyttömän raskasta on joka toinen vkl. Todella raskasta, että tänne tulee minulle vieras lapsi kiukuttelemaan ja valittamaan joka asiasta. Ja luultavasti ainoastaan pahenee, mitä isommaksi lapsi kasvaa.

[/quote]

Miten niin vieras lapsi? Jos tapaat häntä kaksi viikonloppua kuukaudessa, miten et ole tutustunut häneen? Miten tuore suhteesi lapsen isään on?

Suosittelen suhtautumaan lapseen kuten ihmiseen: tutustu häneen, kuuntele häntä, keskity häneen. Voitte tehdä kivoja juttuja yhdessä. Tottakai lapsi kiukuttelee, koska hänen elämänsä on mullistunut ja ydinperhe hajonnut. Hän haluaa huomiota omalta isältään ja sinä olet siinä häntä häiritsemässä. Lue vaikka jotain oppaita tai lähde jonnekin reissuun noina viikonloppuina. Tai sitten näet sen vaivan, että tutustut lapseen.

Vierailija
20/90 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:52"]

Minusta miesystäväni poika on ihana lapsi.

[/quote]

Ihanaa,kun sinunlaisiasi on olemassa.

Surullista, että suurin osa isän uusista tyrttöystävistä on lapsellisia, mustasukkaisia miehensä lapselle ja sisältä rumia ihmisiä. Luulisi, että jokainen aikuinen ymmärtää, että ihmis-suhteissa joutuu tekemään töitä, niin miehen ja naisen välisissä kuin isän uuden tyttöystävän ja miehen lapsen välisissä suhteissa.Nämä isän uudet tyttöystävät keskittyvät vain olemaaan lapsesta mustasukkaisia, kun eivät olekaan ainoita miehelle.

Säälittäviä.