Mautonta: tissivakokuvat ylhäältä kuvattuna Facebookissa!
Ei oikeesti mammat lopettakaa!!!! Ikää ei ole 17v jolloin tuollaisen typeryyden pistäisi nuoruuden piikkiin. Ikää löytyy 30+ ja lapsia liuta ja tissejä kuvataan avonaisessa paidassa yläkautta että tissivako loistaa ja postataan kuvat kaikkien ihasteltavaksi Facebookkiin. Mitä enemmän tykkäyksiä tulee, sitä nopeammin postataan uusi vakokuva.
Noloa! Mautonta! Ettekö tajua miten mautonta tuo on????
Kommentit (31)
osallistun haasteeseen ja poistan kaikki joilla on tissivako ylhäältä päin profiilikuvassa.
kyllä mun mielestä mauttomampaa oli kun eräs silikoonitissi laittoi ruman ALATISSIKUVAN eli minimininapapaita ja alhaalta päin otettu kuva, ei liivejä. sivutissit nyt on kauniita yleensä ja ylätissit mutta noi alatissit, hell no!
Teinit edellä ja mammat perässä.
Laittakaa kuva #cumtribute
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:11"]Ei oikeesti mammat lopettakaa!!!! Ikää ei ole 17v jolloin tuollaisen typeryyden pistäisi nuoruuden piikkiin. Ikää löytyy 30+ ja lapsia liuta ja tissejä kuvataan avonaisessa paidassa yläkautta että tissivako loistaa ja postataan kuvat kaikkien ihasteltavaksi Facebookkiin. Mitä enemmän tykkäyksiä tulee, sitä nopeammin postataan uusi vakokuva.
Noloa! Mautonta! Ettekö tajua miten mautonta tuo on????
[/quote] selasin kerran insagramia ja huomasin juuri tuollaisen kuvan. En kiinnittänyt huomiota koska luulin tytön olevan ehkä 16-17 mutta olikin 11..
Se vaan on niin mageeta kun saa olla oman elämänsä tissimalli. Ja kyllä myötähäpeä on suuri.
Kaikki av-mammat joilla on tuollainen tissivakokuva profiilikuvana niin heti vaihtoon! Laittakaa normaali kuva! Tämä on käsky!
Poistan huomenna kavereista kaikki joilla näkyy tissivako nettikuvissa.
Se on läskien ämmien ilmoittamaa sisäistä kauneutta.
Jaa. Pitääpä sitten ruveta pukeutumaan poolopaitaan kesät talvet, ettei arvon mammat pahoita mieltään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:18"]Jaa. Pitääpä sitten ruveta pukeutumaan poolopaitaan kesät talvet, ettei arvon mammat pahoita mieltään.
[/quote]
Et nyt ihan ymmärtänyt pointtia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:11"]
Ei oikeesti mammat lopettakaa!!!! Ikää ei ole 17v jolloin tuollaisen typeryyden pistäisi nuoruuden piikkiin. Ikää löytyy 30+ ja lapsia liuta ja tissejä kuvataan avonaisessa paidassa yläkautta että tissivako loistaa ja postataan kuvat kaikkien ihasteltavaksi Facebookkiin. Mitä enemmän tykkäyksiä tulee, sitä nopeammin postataan uusi vakokuva. Noloa! Mautonta! Ettekö tajua miten mautonta tuo on????
[/quote]
Onko sinulla itselläsi vakoa kuvattavaksi?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:18"]Jaa. Pitääpä sitten ruveta pukeutumaan poolopaitaan kesät talvet, ettei arvon mammat pahoita mieltään. [/quote] Et nyt ihan ymmärtänyt pointtia.
[/quote]
Vaikka oli ihan selvää suomea. Minä ainakin ymmärsin.
Ja ilme on vielä "duckface", "huulet vähän auki ja kiimainen katse" tai kolmas vaihtoehto "kiltti pikkutytön hymy että oho hups, ei kai mun rinnat vain tullut vahingossa mukaan kuvaan"?
ja mamman naama on ihan pienenä taustalla sivuosassa ja tissit ja vako vie 2/3 kuvasta. "vahingossa".
Jos ei ole muuta näytettävää kui se vako tai sitten peitellään jotakin vähemmän mairittelevaa ominaisuutta.
Mun kavereissa on tälläisiä "söpöjä äitimammasia" mitkä kuvaa kasvojaan, työntää vauvansa naaman kiinni omaansa ja puristaa rintansa leukaan asti että nekin mahtuu mukaan kuvaan. eli kuvassa on tosi tiiviisti äitimammanen, vauva ja alastomat ylös puristetut rinnat.
ai että on hehkee ja ihana aijaijai.
YÖK!
Olen täysin samaa mieltä!