Vihaan miehen lasta
Se on juuri sellainen ärsyttävä ruma vinkuja. Enkä ikinä ottais sitä meille asumaan. Riittää kun tulee pilaamaan joka toisen viikonlopun. En usko että tasan yhtään kukaan rakastaa toisen lapsia!
Kommentit (90)
Mitäpä mies, ei hän voi vaatia minusta mitään. Onko jotain lakia olemassa että hänen lapsille oikeutettu erikois kohtelu?
Kun hänen pentu tulee niin hänestä ei saa olla sotkua eikä melua. jos en tahdo puhua hänen kanssa niin ei ole pakko.
Minä olen vakio asukas tässä talossa ja omistan puolet . Kyllä minä myös päätän miten täällä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:52"]
Mitäpä mies, ei hän voi vaatia minusta mitään. Onko jotain lakia olemassa että hänen lapsille oikeutettu erikois kohtelu? Kun hänen pentu tulee niin hänestä ei saa olla sotkua eikä melua. jos en tahdo puhua hänen kanssa niin ei ole pakko. Minä olen vakio asukas tässä talossa ja omistan puolet . Kyllä minä myös päätän miten täällä ollaan.
[/quote]
Ohis kommentoi että ihan yleisen uskottavuuden takia suosittelen arvon rouvaa/neitiä opettelemaan PERUS YHDYS SANAT
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:35"]
Voi luoja. Miksi erota, jos on lapsia? Tässä on kaunis tulos. Kannattiko? Vaikutukset ulottuvat moneen sukupolveen. Nämä hyljeksityt ja hajalla olevat kulkurit sitten myöhemmin yrittävät solmia ihmissuhteita ja olla vanhempina omille lapsilleen. Tehokas keino tuhota yhteiskunta sisältäpäin, ei siinä mitään.
[/quote]
Ihan kuin se ero olisi aina oma päätös. Jos mies vaikka pettää ja päättää haluta elää sen kakkosnaisensa kanssa jatkossa, niin mitäs teet?
Ap, miksi et keksi itsellesi omia asioita, kun lapsi on teillä? Kuka pakottaa sinun olemaan juuri silloin läsnä, etkä tapaa omia kavereitasi?
Aplle ei ole pakko painua kotoa pois, isä ja pentu voivat lähteä muualle
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:32"]Mä ymmärrän AP sua täysin. Meillä on nyt miehen kanssa takana kolme yhteistä vuotta, miehellä 9v poika, yhteisiä lapsia ei vielä ole.
.
Poika on meillä joka toinen vkl, ja useimmat lomat. Nytkin viettää hiihtolomaansa meillä ja hermot tässä menee mitä sitä lähteä kaunistelemaan. Poika ei suostuisi tekemään mitään muuta kun pelaamaan pleikkarilla, huutaa ja kiukuttelee, purkaa itseään jopa koiranpentuumme, siinä vaiheessa multa palaa totaalisesti hermot. Poika ei suostu syömään mitään muuta kun herkkuja. Äitinsä ei ole koskaan pitänyt pojalle minkäänlaista kuria, ja koulussakin on nyt erittäin pahoja ongelmia. Kiusaa ja pahoinpitelee muita oppilaita, valehtelee, käynyt jopa opettajaan käsiksi.
.
Eikä pahin ole suinkaan poika vaan hänen äitinsä. Kerran pojan ollessa vkloppuna täällä, hän pissasi housuihinsa. Pesin sitten tietysti likaantuneet vaatteet, josta sain kauhean huudon että hänen poikansa vaatteita ei saa kukaan muu pestä. Ens kerralla laitan sitten vaikka paskaa valuvat vaatteet muiden sekaan. Jumalauta.
.
Suoraan sanottuna, jos kelaisin nyt kolme vuotta taaksepäin, miettisin kaksi kertaa ennen kuin rupean äitipuoleksi yhdellekääb ruikuttavalle ja kurittomalle kakaralle. Vihaan tätä.
[/quote]
Isänkö ei tartte kasvattaa ja pitää kuria? Äidin hommako se yksin on? Yäk mikä äijä sulla
[/quote]
Ei kannattaisi tulla rutisemaan ellei tiedä asiasta mitään :) Mieheni on yrittänyt saada pojan huoltajuutta siitä asti kun poika oli kahden vanha. Kolme kertaa on käräjöity asiasta, jotta mieheni saisi jotain oikeuksia poikaansa. Äiti mollaa lapsen isää, eli miestäni, pojalle ja puhuu muustakin isän puolen suvusta pahaa. Äidillä itsellään ja hänen vanhemmillaan on pahoja alkoholiongelmia. Äiti on alusta asti vaikeuttanut isän ja pojan suhdetta kaikin mahdollisin tavoin. Mieheni on joutunut tekemään muutaman lastensuojeluilmoituksenkin mm sen vuoksi että 9v poika, joka on alipainoinen, syö äitinsä luona hänen kanssaan lähinnä laihdutuskeittoja ja sanoo olevansa liian lihava. Nyt vielä kaksi vuotta sitten päättivät muuttaa toiselle puolen Suomea, jotta isän on tosi vaikea olla esim pojan koulunkäynnissä mukana.
.
Että ei ne äiditkään aina ole parhaita mahdollisia lähivanhempia lapsilleen. Sanokoot arvon av-mammat mitä lystää. Eikä se oikein riitä jos lasta yritetään kasvattaa neljänä päivänä kuukaudesta kun hän on täällä, jos kotonaan saa elää kuin pellossa. Mm potkii ja lyö äitiään, johon äiti reagoi vain hyssyttelemällä. Jos lapsi viettää oli 90% ajastaan paikassa jossa saa toimia täysin oman mielensä mukaan, mitä luulette kuinka paljon on vaikutusta sillä pienellä ajalla kun poika on täällä ja hänestä yritetään kasvattaa fiksua nuorta? Niimpä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:58"]"Äitinsä ei ole koskaan pitänyt pojalle minkäänlaista kuria, ja koulussakin on nyt erittäin pahoja ongelmia. Kiusaa ja pahoinpitelee muita oppilaita, valehtelee, käynyt jopa opettajaan käsiksi. . Eikä pahin ole suinkaan poika vaan hänen äitinsä. Kerran pojan ollessa vkloppuna täällä, hän pissasi housuihinsa. Pesin sitten tietysti likaantuneet vaatteet, josta sain kauhean huudon että hänen poikansa vaatteita ei saa kukaan muu pestä. Ens kerralla laitan sitten vaikka paskaa valuvat vaatteet muiden sekaan. Jumalauta. . Suoraan sanottuna, jos kelaisin nyt kolme vuotta taaksepäin, miettisin kaksi kertaa ennen kuin rupean äitipuoleksi yhdellekääb ruikuttavalle ja kurittomalle kakaralle. Vihaan tätä. "
Ydinperheen äitinä kysyn, missä lapsen ISÄN kasvatusvastuu, meillä ainakin isä osallistuu lapsen hoitoon ja kasvatukseen yhtälailla kuin minä, jopa pyytämättä. Se on jopa kunnia-asia hänelle. Millaisten lurjusten kanssa te olette vielä perustamassa perhettä, kun mies ei hoida edes entisiäkään velvellisuuksia, vaan sysää ne muiden hoidettavaksi.
[/quote]
Tismalleen näin!
t.lähi-äitipuoli
[/quote]
Lukekaapa tuo ylempi vastaus. Ei kannata tulla märisemään jos ei asioista tiedä :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:59"]
Mä en ymmärrä miten se sun miehes voi rakastaa sua, kun sä et siedä sen lasta ja tämän lapsen seurassa oleminen on sulle niiiiin raskasta. Oikeasti tee palvelus kaikille ja eroa! Sun miehes on yhtä hirveä kun sä.
[/quote]
Olimme sukujuhlissa, kun serkkuni (morsian) pillahti itkuun isälleni, ja kysyi täsmälleen tätä. "Miten voit olla naimisissa naisen kanssa, joka vihaa lapsiasi?" Äitipuoli oli siinä taas sättinyt meitä äpäriä ja omat kullannuput sai tehdä mitä halusi. Samaa on moni muukin suvussa miettinyt. Faijalla taitaa muna kuljettaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:58"]"Äitinsä ei ole koskaan pitänyt pojalle minkäänlaista kuria, ja koulussakin on nyt erittäin pahoja ongelmia. Kiusaa ja pahoinpitelee muita oppilaita, valehtelee, käynyt jopa opettajaan käsiksi. . Eikä pahin ole suinkaan poika vaan hänen äitinsä. Kerran pojan ollessa vkloppuna täällä, hän pissasi housuihinsa. Pesin sitten tietysti likaantuneet vaatteet, josta sain kauhean huudon että hänen poikansa vaatteita ei saa kukaan muu pestä. Ens kerralla laitan sitten vaikka paskaa valuvat vaatteet muiden sekaan. Jumalauta. . Suoraan sanottuna, jos kelaisin nyt kolme vuotta taaksepäin, miettisin kaksi kertaa ennen kuin rupean äitipuoleksi yhdellekääb ruikuttavalle ja kurittomalle kakaralle. Vihaan tätä. " Ydinperheen äitinä kysyn, missä lapsen ISÄN kasvatusvastuu, meillä ainakin isä osallistuu lapsen hoitoon ja kasvatukseen yhtälailla kuin minä, jopa pyytämättä. Se on jopa kunnia-asia hänelle. Millaisten lurjusten kanssa te olette vielä perustamassa perhettä, kun mies ei hoida edes entisiäkään velvellisuuksia, vaan sysää ne muiden hoidettavaksi. [/quote] Tismalleen näin! t.lähi-äitipuoli [/quote] Lukekaapa tuo ylempi vastaus. Ei kannata tulla märisemään jos ei asioista tiedä :)
[/quote]On niin rumaa ja vihaista tekstiä, että kyllä kirjoittajalla on jo´tain traumoja itselläänkin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:52"]
Mitäpä mies, ei hän voi vaatia minusta mitään. Onko jotain lakia olemassa että hänen lapsille oikeutettu erikois kohtelu? Kun hänen pentu tulee niin hänestä ei saa olla sotkua eikä melua. jos en tahdo puhua hänen kanssa niin ei ole pakko. Minä olen vakio asukas tässä talossa ja omistan puolet . Kyllä minä myös päätän miten täällä ollaan.
[/quote]minä minä minä minä
Järkyttävää haukkumista täällä ja vielä näissä kommenteissa kymmeniä yläpeukkuja, ei huh huh! Annatte itsestänne todella typerän kuvan.
Ymmärrän aloittajan pointin, jos ei ole itse mitenkään lapsirakas. Toisaalta hänellä on varmasti ollut tiedossa, että lapsi tulee suhteen aikana. Silti äitipuolena olo voi yllättää, varsinkaan jos ei ole itsellä lapsia.
Tuntuu varmasti typerältä erota lapsen takia varsinkin jos suhde on muuten hyvä ja ehkä joku päivä opit pitämään miehesi lapsesta! Mutta älä vaan hauku lasta. Juttele vaikka miehesi kanssa, että et oikein osaa olla lapsen kanssa tms.
Jos et millään kestä lasta ajan kanssa, eroamista voi harkita. Mutta suosittelen ensin tutustumaan lapseen kunnolla ja antamaan mahdollisuuden. :)
Sullekin (selkeästi nuorelle) neuvoksi: ihan alkuun kannattaa miettiä se, onko se miehen mahd. lapsi ok ja onko se niin ok, että suhdetta kannattaa jatkaa koska se lapsi on ja pysyy ja ikävästi suhtautuvat aikuiset kykenevät pienessä hetkessä tuhoamaan hyvin paljon viattoman lapsen elämää.
Silloin kun miehellä on LAPSI (oikea elävä ihminen, haloo!) kyse EI IKINÄ ENÄÄ ole vain teistä kahdesta. Ei koskaan. Tämän kun saisi taottua naisten päihin, seuraisi toivottavasti onnellisempia ihmisiä ja liittoja.
Nimim. eräs joka sairastui vuosien syömishäiriöön isän satunnaisen tyttöystävän ilkeästä kommentista (joten älkää "äitipuolet" tai muut vastaavat lapsellisen miehen kanssa huseeraavat naiset ikinä väheksykö merkitystänne lapsille, sanon minä)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:38"]
Järkyttävää haukkumista täällä ja vielä näissä kommenteissa kymmeniä yläpeukkuja, ei huh huh! Annatte itsestänne todella typerän kuvan. Ymmärrän aloittajan pointin, jos ei ole itse mitenkään lapsirakas. Toisaalta hänellä on varmasti ollut tiedossa, että lapsi tulee suhteen aikana. Silti äitipuolena olo voi yllättää, varsinkaan jos ei ole itsellä lapsia. Tuntuu varmasti typerältä erota lapsen takia varsinkin jos suhde on muuten hyvä ja ehkä joku päivä opit pitämään miehesi lapsesta! Mutta älä vaan hauku lasta. Juttele vaikka miehesi kanssa, että et oikein osaa olla lapsen kanssa tms. Jos et millään kestä lasta ajan kanssa, eroamista voi harkita. Mutta suosittelen ensin tutustumaan lapseen kunnolla ja antamaan mahdollisuuden. :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:18"]Oma on oma, vieras pentu on vieras. Ei tämä miksikään muuttuu.
Uskokaa ämmät, kukaan ei tykkää eikä rakastaa teidän pentua. Pitäkää heitä omassa nurkassa.
[/quote]
Hei Sirpa Laamanen, jännä että saat viestiä sieltä vankilasta noin vapaasti. Mutta mitäpä jos pitäisit sen sairaan turpasi kiinni kuitenkin. Voi lapsiparkoja, jotka tuollaisten ämmien kynsiin joutuvat. Kun turvaa ei löydy isästäkään koska ovat sairaita vässyköitä hekin eivätkä pysty ottamaan vastuuta lapsestaan. Ja ei kai kukaan terve mies tuollaisten sairaiden ämmien kanssa alkaisikaan seurustelemaan alun perin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:36"]En ole velvollinen kohdella puolison lasta hyvin. Sen takia heillä on vanhemmat.
Joka kerta kun yrität tyrkyttää sinun pentua meille, mieti kahdesti ja kolmesti.
[/quote]
Laamasen Sirpan sielunsisar se sillä uhoaa. Te sairaat ämmät olette pelottavia, kannattaa oikeasti äidit miettiä uskallatteko antaa lapsia ne näiden luonnevikaisten ämmien kynsiin. Tuskin se Sirpa ainoa laatuan on.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:38"]
Järkyttävää haukkumista täällä ja vielä näissä kommenteissa kymmeniä yläpeukkuja, ei huh huh! Annatte itsestänne todella typerän kuvan. Ymmärrän aloittajan pointin, jos ei ole itse mitenkään lapsirakas. Toisaalta hänellä on varmasti ollut tiedossa, että lapsi tulee suhteen aikana. Silti äitipuolena olo voi yllättää, varsinkaan jos ei ole itsellä lapsia. Tuntuu varmasti typerältä erota lapsen takia varsinkin jos suhde on muuten hyvä ja ehkä joku päivä opit pitämään miehesi lapsesta! Mutta älä vaan hauku lasta. Juttele vaikka miehesi kanssa, että et oikein osaa olla lapsen kanssa tms. Jos et millään kestä lasta ajan kanssa, eroamista voi harkita. Mutta suosittelen ensin tutustumaan lapseen kunnolla ja antamaan mahdollisuuden. :)
[/quote]
Minä olen alkuketjun kommentoija, joka sai paskaryöpyn, kun sanoin, että raskasta on olla äitipuoli. Edelleenkään en vihaa lasta, tahi kohtele huonosti. Olen aikuinen ja osaan käyttäytyä sen mukaisesti. On se kumma, jos äitipuoli ei saa sanoa, että väsyttää. Olen parhaani mukaan yrittänyt jo pian kuusi vuotta. En näe mitään syytä erota, vaikka välillä tuntuukin raskaalta. Kai ydinperheissäkin on välillä raskaita aikoja? Eihän silloinkaan heti mennä eroomaan.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:32"]Mä ymmärrän AP sua täysin. Meillä on nyt miehen kanssa takana kolme yhteistä vuotta, miehellä 9v poika, yhteisiä lapsia ei vielä ole. . Poika on meillä joka toinen vkl, ja useimmat lomat. Nytkin viettää hiihtolomaansa meillä ja hermot tässä menee mitä sitä lähteä kaunistelemaan. Poika ei suostuisi tekemään mitään muuta kun pelaamaan pleikkarilla, huutaa ja kiukuttelee, purkaa itseään jopa koiranpentuumme, siinä vaiheessa multa palaa totaalisesti hermot. Poika ei suostu syömään mitään muuta kun herkkuja. Äitinsä ei ole koskaan pitänyt pojalle minkäänlaista kuria, ja koulussakin on nyt erittäin pahoja ongelmia. Kiusaa ja pahoinpitelee muita oppilaita, valehtelee, käynyt jopa opettajaan käsiksi. . Eikä pahin ole suinkaan poika vaan hänen äitinsä. Kerran pojan ollessa vkloppuna täällä, hän pissasi housuihinsa. Pesin sitten tietysti likaantuneet vaatteet, josta sain kauhean huudon että hänen poikansa vaatteita ei saa kukaan muu pestä. Ens kerralla laitan sitten vaikka paskaa valuvat vaatteet muiden sekaan. Jumalauta. . Suoraan sanottuna, jos kelaisin nyt kolme vuotta taaksepäin, miettisin kaksi kertaa ennen kuin rupean äitipuoleksi yhdellekääb ruikuttavalle ja kurittomalle kakaralle. Vihaan tätä. [/quote] Isänkö ei tartte kasvattaa ja pitää kuria? Äidin hommako se yksin on? Yäk mikä äijä sulla [/quote] Ei kannattaisi tulla rutisemaan ellei tiedä asiasta mitään :) Mieheni on yrittänyt saada pojan huoltajuutta siitä asti kun poika oli kahden vanha. Kolme kertaa on käräjöity asiasta, jotta mieheni saisi jotain oikeuksia poikaansa. Äiti mollaa lapsen isää, eli miestäni, pojalle ja puhuu muustakin isän puolen suvusta pahaa. Äidillä itsellään ja hänen vanhemmillaan on pahoja alkoholiongelmia. Äiti on alusta asti vaikeuttanut isän ja pojan suhdetta kaikin mahdollisin tavoin. Mieheni on joutunut tekemään muutaman lastensuojeluilmoituksenkin mm sen vuoksi että 9v poika, joka on alipainoinen, syö äitinsä luona hänen kanssaan lähinnä laihdutuskeittoja ja sanoo olevansa liian lihava. Nyt vielä kaksi vuotta sitten päättivät muuttaa toiselle puolen Suomea, jotta isän on tosi vaikea olla esim pojan koulunkäynnissä mukana. . Että ei ne äiditkään aina ole parhaita mahdollisia lähivanhempia lapsilleen. Sanokoot arvon av-mammat mitä lystää. Eikä se oikein riitä jos lasta yritetään kasvattaa neljänä päivänä kuukaudesta kun hän on täällä, jos kotonaan saa elää kuin pellossa. Mm potkii ja lyö äitiään, johon äiti reagoi vain hyssyttelemällä. Jos lapsi viettää oli 90% ajastaan paikassa jossa saa toimia täysin oman mielensä mukaan, mitä luulette kuinka paljon on vaikutusta sillä pienellä ajalla kun poika on täällä ja hänestä yritetään kasvattaa fiksua nuorta? Niimpä.
[/quote]
Sama täällä! Ymmärrän sua täysin. Äidin luona eletään kuin pellossa, niin on vähän hemmetin hankala yrittää kaikella rakkaudella kasvattaa lapsesta yhteiskuntakelpoista.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:36"]En ole velvollinen kohdella puolison lasta hyvin. Sen takia heillä on vanhemmat.
Joka kerta kun yrität tyrkyttää sinun pentua meille, mieti kahdesti ja kolmesti.
[/quote]
Sulla on ihmisenä velvollisuus kohdella JOKAISTA toista ihmistä hyvin. Yrittäkää ihmiset tajuta tämä niin maailma on parempi paikka kaikille.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:52"]Mitäpä mies, ei hän voi vaatia minusta mitään. Onko jotain lakia olemassa että hänen lapsille oikeutettu erikois kohtelu?
Kun hänen pentu tulee niin hänestä ei saa olla sotkua eikä melua. jos en tahdo puhua hänen kanssa niin ei ole pakko.
Minä olen vakio asukas tässä talossa ja omistan puolet . Kyllä minä myös päätän miten täällä ollaan.
[/quote]
Et ole tosissassi? Oletko aikuinen vai keskenkasvuinen? Ei ole puhe erikoiskohtelusta, vaan siitä että kaikkia kohdellaan samanarvoisina ja hyvin. Ja se on myös lapsen koti. Eikö yhtään hävetä että susta on tullut niin huono ihminen?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:26"]Aplle ei ole pakko painua kotoa pois, isä ja pentu voivat lähteä muualle
[/quote]Hyi helvetti mua oksettaa miten paljon täällä on näitä hirviöitä. Yrittäkää tajuta että se on myös sen lapsen koti! Te jotka ette kestä miehenne lasta voitte lähteä etsimään omaa kotia niin elämä helpottuu.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:36"]
En ole velvollinen kohdella puolison lasta hyvin. Sen takia heillä on vanhemmat. Joka kerta kun yrität tyrkyttää sinun pentua meille, mieti kahdesti ja kolmesti.
[/quote]
Ehdotan että kerrot tuon saman sille sun miehellesi, jotta hänkin voi miettiä kahdesti tai kolmesti jatkaako sinun kanssa. Tai vähintäänkin kerro se miehesi eksälle, jotta hän voi miettiä kahdesti tai kolmesti, uskaltaako päästää lapsiaan teille. Kiitos.