Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista naista et ikinä huolisi?

Vierailija
21.02.2015 |

Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.

Kommentit (218)

Vierailija
161/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]
Otapa nyt asioista selvää, höpöjuttuja.

Vierailija
162/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.

Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. 

[/quote]

Pitkää? Mikä siinä ettei kelpaa, no tuopa ei haittaa sinänsä mitää, kyl niit miehii on joille myös pitkä nainen kelpaa. Ooks sä joku 120cm korkokengät jalas joka tuntee alemmuutta? Eipä kaikkii haittaa pituusero vaikka nainen olis se pidempi, oon nimittäi nähny
[/quote]
Vittuako se sulle kuuluu, jos jotain haittaa. Suurin osa miehistä tykkää pienistä ja siroista.
[/quote]

Tuskin ny iha suurin osa. Osuinko arkaan paikkaa ku noin heti kiroo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.    [/quote] Pitkää? Mikä siinä ettei kelpaa, no tuopa ei haittaa sinänsä mitää, kyl niit miehii on joille myös pitkä nainen kelpaa. Ooks sä joku 120cm korkokengät jalas joka tuntee alemmuutta? Eipä kaikkii haittaa pituusero vaikka nainen olis se pidempi, oon nimittäi nähny

[/quote]

Pitkä nainen ei vain jotenkin ole naisellisen muodokas, vaan tulee sellainen hessuhopo-efekti. 

Olen itse 190 cm eli siitä ei ole kyse. 

Vierailija
164/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, raskausarpinen (pari arpea ei haittaa mutta sellanen kunnon on turn off), karvainen, iso nenä, isot jalat, liian pitkä, liian laiha, ei käy edes lenkillä,  työtön sekä yh-äiti. Siinäpä nyt muutama.

Vierailija
165/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:40"]

Ohut tai kananpersemalliin leikattu tukka, tatuoitu, huonosti pukeutunut (tämä on minulle tärkeää, koska oman vaatekaappini sisällön arvo on jotain + 10k ja tykkään siis pukeutua hyvin itsekin), kiroileva, ilkeä, muita ihmisiä haukkuva ja arvosteleva

[/quote]

Yllättäen naiset miinustavat tätä eniten. Heille on erittäin vaikeaa olla ilkeilemättä muille. Se on ihan oikeasti kuvottavaa, että aikuinen ihminen haukkuu muita ihmisiä. 
[/quote]

Veikkaan, että tuo miinusmäärä johtuu ihan vain noista mainituista tatuoinneista. Eihän nyt kukaan halua ilkeää, ajattele nyt vähän

Vierailija
166/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset haukkuvat 95 %:a miehistä "omassa ketjussaan" ja sitten loukkaantuvat kun miehet tekevät saman omassa vastineessaan :D

Vierailija
167/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"]

Sellaista naista joka on kuluttanut tuheroaan jo satoja kertoja ja ottaisi minut viimeisenä oljenkortenaan, kaksi lasta kainalossaan.

[/quote]

Sä et taida varsinaisesti uskoa rakkauteen :) Noh, elämä opettaa.
[/quote]
Muista tuo myös silloin, kun joku nainen sanoo, ettei voisi rakastua väkivaltaiseen juoppoon. Rakkauden puutetta ja elämä opettaa, ihan sitä peruslässytystä sitten kehiin, vaikka toiselta henki lähtisi.

Vierailija
168/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]

Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh

[/quote]

Älä välitä. 

Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne. 

Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii. 
[/quote]
Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain?
[/quote]

Minun edessä ei tarvii enää kenelläkään seisoa. Haikailu on vain hetkittäinen mielenhäiriö. Koitan vaan käydä töissä ja hoitaa mun lapset ja elää elämää niin että lasten ei tarvii minua eikä omaa taustaansa hävetä. Anteeksi että tungin tähän ketjuun.
[/quote]
Häpeävät silti, suotta yrität leikkiä parempaa kuin olet.
[/quote]

Millä tavalla yritän leikkiä parempaa kun olen? Avioeron olen kokenut ja sen jälkeen en ole edes yrittänyt uudestaan löytää ketään. En puhu yksityisasioistani töissä, ei päiväkodissa, ei neuvolassa. Useimmat ei edes ymmärrä että olen yh. Yritän koko ajan parhaani että lapsillani olisi kaikki mitä he tarvitsee.
[/quote]

Älä ruoki provoa

Vierailija
169/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"]Sellaista joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja yrittää loisia miehen lompakolla. Sitten en hyväksy muiden lapsia ja en tykkää tatuoinneista. Ei saa olla urheilullinen, eikä liian laiha. Ei mitään tarttuvia tauteja. Blondeista en myöskään tykkää, eikä mustat naiset oo mun makuun. Voisihan tähän muutakin keksiä, mutta noilla edellisillä kriteereilläkin voi olla jo varma ettei ikinä ketään löydä joten samapa se.
[/quote]

Lompakkomies bongattu :D

Vierailija
170/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon just sen näkönen ettei kukaan ottaisi edes ilmaiseksi.

Vierailija
171/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto ku vaatekaapin sisällön arvo ois jotain + 10k. :/

Vierailija
172/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"] Sellaista naista joka on kuluttanut tuheroaan jo satoja kertoja ja ottaisi minut viimeisenä oljenkortenaan, kaksi lasta kainalossaan. [/quote]   Sä et taida varsinaisesti uskoa rakkauteen :) Noh, elämä opettaa. [/quote] Muista tuo myös silloin, kun joku nainen sanoo, ettei voisi rakastua väkivaltaiseen juoppoon. Rakkauden puutetta ja elämä opettaa, ihan sitä peruslässytystä sitten kehiin, vaikka toiselta henki lähtisi.

[/quote]

Niin, kyllähän siinä on tosi mies hengen vaarassa jos erehtyy kahden lapsen yksinhuoltajaan rakastumaan.

Vierailija
173/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"]Sellaista joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja yrittää loisia miehen lompakolla. Sitten en hyväksy muiden lapsia ja en tykkää tatuoinneista. Ei saa olla urheilullinen, eikä liian laiha. Ei mitään tarttuvia tauteja. Blondeista en myöskään tykkää, eikä mustat naiset oo mun makuun. Voisihan tähän muutakin keksiä, mutta noilla edellisillä kriteereilläkin voi olla jo varma ettei ikinä ketään löydä joten samapa se. [/quote] Lompakkomies bongattu :D

[/quote]

Ei ole aito lompakkomies. Mutta te naiset siis luulette, ettei useampi mies näin ajattelisi?

Vierailija
174/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]

Vau, että arvet paranevat rasvaamalla! Miten kenellekään ei tullut mieleen rasvata. Uskomatonta, nyt kirjoita äkkiä kirja tästä vallankumouksellisesta ajatuksestasi, se tulee nimittäin myymään miljoonia ja sinut kutsutaan puhumaan ja opettamaan alan seminaareihin. Onnea uudelle menestyjälle!

Vierailija
175/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.

Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. 

[/quote]

Pitkää? Mikä siinä ettei kelpaa, no tuopa ei haittaa sinänsä mitää, kyl niit miehii on joille myös pitkä nainen kelpaa. Ooks sä joku 120cm korkokengät jalas joka tuntee alemmuutta? Eipä kaikkii haittaa pituusero vaikka nainen olis se pidempi, oon nimittäi nähny
[/quote]
Vittuako se sulle kuuluu, jos jotain haittaa. Suurin osa miehistä tykkää pienistä ja siroista.
[/quote]

Tuskin ny iha suurin osa. Osuinko arkaan paikkaa ku noin heti kiroo
[/quote]
No et kyllä, jos minusta puhutaan, olen enemmän iso kuin pieni. En vaan kykene sietämään ihmisiä, jotka jyräävät toisen sinun tapaasi. Jos pituus on turn off se on, ei ole asiasi haukkua ketään hänen mieltymyksensä vuoksi. Monelle kelpaa maksalaatikko, minä inhoan sitä. Tekeekö se minusta kasvissyöjän vai minkä, tiedän monia jotka sitä syövät.

Vierailija
176/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.

[/quote]
Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös.
[/quote]

Ei läheskään aina radkaus tarkoita kurttuista vatsaa.

Vierailija
177/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"]Sellaista joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja yrittää loisia miehen lompakolla. Sitten en hyväksy muiden lapsia ja en tykkää tatuoinneista. Ei saa olla urheilullinen, eikä liian laiha. Ei mitään tarttuvia tauteja. Blondeista en myöskään tykkää, eikä mustat naiset oo mun makuun. Voisihan tähän muutakin keksiä, mutta noilla edellisillä kriteereilläkin voi olla jo varma ettei ikinä ketään löydä joten samapa se. [/quote] Lompakkomies bongattu :D

[/quote]

Ei ole aito lompakkomies. Mutta te naiset siis luulette, ettei useampi mies näin ajattelisi?
[/quote]

On vain niin hauskasti sanottu tuo lompakolla loisiminen, ja oikeastaan palstan klassikko, etten uskonut kenenkään käyttävän sitä tosissaan. Aina oppii uutta :)

Vierailija
178/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää ja ylimielistä meikki- ja rakennekynsipissistä joka kuuntelee vain huonoa trendimusaa, piilovittuilee jatkuvasti, esiintyy facebookissa jonkun prinsessan nimellä omansa sijaan ja on lihava kuin valas... hei M, huikkaa jos tunnistit itsesi

Vierailija
179/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 22-vuotiasta.

Vierailija
180/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä en rasvaillut koskaan millään eikä silti jäänyt kahdesta raskaudesta yhtäkään arpea. Luultavasti täysin yksilöllistä, eikä siihen voi juurikaan itse vaikuttaa.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]

Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.

[/quote]