Millaista naista et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (218)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:54"]
Hah, minä en rasvaillut koskaan millään eikä silti jäänyt kahdesta raskaudesta yhtäkään arpea. Luultavasti täysin yksilöllistä, eikä siihen voi juurikaan itse vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]
Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]
[/quote]
Samoin - ja maha oli suuri. On yksilöllistä, mutta ymmärrän kyllä, että miehet eivät sitä usko.
Totta, mutta minulle ei kyllä kelpaisi mieheksi tuollainen rättien palvoja :(
uote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:47"]
Hitto ku vaatekaapin sisällön arvo ois jotain + 10k. :/
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"] Sellaista naista joka on kuluttanut tuheroaan jo satoja kertoja ja ottaisi minut viimeisenä oljenkortenaan, kaksi lasta kainalossaan. [/quote] Sä et taida varsinaisesti uskoa rakkauteen :) Noh, elämä opettaa. [/quote] Muista tuo myös silloin, kun joku nainen sanoo, ettei voisi rakastua väkivaltaiseen juoppoon. Rakkauden puutetta ja elämä opettaa, ihan sitä peruslässytystä sitten kehiin, vaikka toiselta henki lähtisi.
[/quote]
Niin, kyllähän siinä on tosi mies hengen vaarassa jos erehtyy kahden lapsen yksinhuoltajaan rakastumaan.
[/quote]
Kyllä se henki lähtee, jos yhärin kupattavaksi alistuu. Ruumis voi elää, mutta ihminen on pelkkä tyhjä kuori parisuhteessa, jossa antaa kaiken, mutta ei saa vastineeksi yhtään mitään. Seksiäkään ei voi harrastaa normaalisti, kun penikat kaivavat sohvalla räkää nenästä suuhunsa ja vahtaavat aikuisten puuhia. Pimeässä peiton alla sitten vaan, kun penikat ovat vihdoin nukkumassa. Ei kuulosta elämältä minusta, mutta kiva jos joku tykkää.
Tyhmä, ahdasmielinen, tunne-elämältään epävakaa, itsekäs, estynyt, epäitsevarma, keskustelukyvytön, konservatiivinen, päihderiippuvainen..
Tuossapa noita joitain turn-off piirteitä, mitkä ensiksi tuli mieleen.
M35
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.
Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.
[/quote]
Pitkää? Mikä siinä ettei kelpaa, no tuopa ei haittaa sinänsä mitää, kyl niit miehii on joille myös pitkä nainen kelpaa. Ooks sä joku 120cm korkokengät jalas joka tuntee alemmuutta? Eipä kaikkii haittaa pituusero vaikka nainen olis se pidempi, oon nimittäi nähny
[/quote]
Vittuako se sulle kuuluu, jos jotain haittaa. Suurin osa miehistä tykkää pienistä ja siroista.
[/quote]
Tuskin ny iha suurin osa. Osuinko arkaan paikkaa ku noin heti kiroo
[/quote]
No et kyllä, jos minusta puhutaan, olen enemmän iso kuin pieni. En vaan kykene sietämään ihmisiä, jotka jyräävät toisen sinun tapaasi. Jos pituus on turn off se on, ei ole asiasi haukkua ketään hänen mieltymyksensä vuoksi. Monelle kelpaa maksalaatikko, minä inhoan sitä. Tekeekö se minusta kasvissyöjän vai minkä, tiedän monia jotka sitä syövät.
[/quote]
En mitää haukkunu, kysyin kysymyksen ja onha niit ihmisii joil on alemmuuskompleksi. No maksalaatikkoo voi syödä vaikka ilman rusinoit.
-naista jonka oma asunto on epäsiisti (näitäkin oikeasti löytyy)
-ei osaa laittaa ruokaa (en tarkoita, että pitäisi yksin kokata minulle joka päivä, mutta ruoanlaittotaidoton nainen on turn-off)
-en ikinä pystyisi olemaan naisen kanssa, joka ei ole koskaan käynyt taidenäyttelyssä, katsomassa balettia tai oopperassa (ei tarvitse olla mikään hienostelija, mutta tietty sivistyksen taso pitää olla)
-nainen joka ei ole koskaan lukenut yhtäkään romaania
-pinnallisemmista seikoista se jos ei ikinä pukeudu hameeseen tai mekkoon
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:07"]
-naista jonka oma asunto on epäsiisti (näitäkin oikeasti löytyy)
-ei osaa laittaa ruokaa (en tarkoita, että pitäisi yksin kokata minulle joka päivä, mutta ruoanlaittotaidoton nainen on turn-off)
-en ikinä pystyisi olemaan naisen kanssa, joka ei ole koskaan käynyt taidenäyttelyssä, katsomassa balettia tai oopperassa (ei tarvitse olla mikään hienostelija, mutta tietty sivistyksen taso pitää olla)
-nainen joka ei ole koskaan lukenut yhtäkään romaania
-pinnallisemmista seikoista se jos ei ikinä pukeudu hameeseen tai mekkoon
[/quote]
Miinuspeukkujen ripeästä ilmaantumisesta huomaa wt-naisten suuren edustuksen palstalla :D
Minähän olen wanhapiika, ei koske minua. Tuli vaan mieleen, kun näitä yh-äitejä arvostellaan. Minkälainen mies, joka pitää itseään täydellisenä (arvostelee mm. raskausarpia jne.), pystyy tuohon?? Siis sinä mies olet sinkku +30, ei lapsia, ei exää...huh huh.
Sellaista kapakassa kännissä iskettävää, jonka voi seuraavana päivänä lempata pihalle. Toki muija voi yrittää pitää yhteyttä jälkeen päin, mutta et tiedä monesko uhri olit ja mitä tauteja hänestä sait.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:16"]
Minähän olen wanhapiika, ei koske minua. Tuli vaan mieleen, kun näitä yh-äitejä arvostellaan. Minkälainen mies, joka pitää itseään täydellisenä (arvostelee mm. raskausarpia jne.), pystyy tuohon?? Siis sinä mies olet sinkku +30, ei lapsia, ei exää...huh huh.
[/quote]
No eikös tuolla naiset ihan vastaavalla tavalla arvostele miehiä?
Mies voi vaikkapa kaljuudelleen ihan yhtä vähän kuin nainen raskausarvilleen (tai omalle harvalle hiuspehkolleen).
Mun asunto on epäsiisti koska mies ja lapset sotkee koko ajan. Käyn töissä opiskelen samaan aikaan. Noh kuhan valmistun, ni siivoon taas. Oon myös vähän katkera mun miehelle erinäisistä syistä, ni ei huvita hirveesti panostaa parisuhteeseen. Aatella että oli ennen tosi siisti :(
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. [/quote] Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös.
[/quote]
Vaikutat ihanalta. Mulla ei ole vielä lapsia, mutta juuri tuollaisen miehen haluaisin tulevien lasteni isäksi :) Kerrothan jo ensitreffeillä, kuinka synnytys pilaa naisen vartalon ja vitun, niin innostun varmasti <3
Vastuuntunnotonta ! Tämä ei ole flöittiä.. Kerran iskin muijan kapakasta ja mentiin taksilla hänen kotiaa ja siellä muija kurkas huoneeseen ja sano, syys, lapset nukkuu. Katsoin lastenhuoneeseen ja siellä kaksi kersaa todella nukkui. Nukuin siellä kämpässä pääni selväksi ja aamulla hipsin pois herättämättä emäntää. En tiedä millainen elämä heillä oli jatkossa. Tuo vain on painunut mieleen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:16"]
[/quote]
mulla kyllä on lapsia kahdellekin eri naiselle, sen verta voin paljastaa. Mutta jos et tajua niin ne lapset ei ole pilanneet minun vartaloani, koska mies ei kanna penikoita eikä synnytä, ellet aikaisemmin ole asiaa tajunnut. Myöskään miehen arvo ei mene poikimisesta pilalle, mutta penikoita poikinut nainen on aina miesten ja yhteiskunnan silmissä huora jos elättää äpärät itsekseen :) ikinä en huolisi poikinutta akkaa siitä riippumatta että mullakin niitä saatanan äpäröitä maailmalla on todistetusti kaksin kappalein.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]
Minun ex-miehellä oli raskausarpia selässä nopean pituuskasvun takia.
Repeileminen on kudostyypistä kiinni. Siinä ei rasvat auta. Uskotko oikeasti että nainen jättäisi rasvaamatta jos se auttaisi?
[/quote]
No ilmeisesti jätti ja arpia tuli. Turha arvailla. On se vaikeeta myöntää, ettei jaksanu hoitaa ihoaan. Hyvin kosteutettu iho on elastinen eikä repeile.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]
Vau, että arvet paranevat rasvaamalla! Miten kenellekään ei tullut mieleen rasvata. Uskomatonta, nyt kirjoita äkkiä kirja tästä vallankumouksellisesta ajatuksestasi, se tulee nimittäin myymään miljoonia ja sinut kutsutaan puhumaan ja opettamaan alan seminaareihin. Onnea uudelle menestyjälle!
[/quote]
Eikun ne ennaltaehkäistään rasvaamalla.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:21"]
Mun asunto on epäsiisti koska mies ja lapset sotkee koko ajan. Käyn töissä opiskelen samaan aikaan. Noh kuhan valmistun, ni siivoon taas. Oon myös vähän katkera mun miehelle erinäisistä syistä, ni ei huvita hirveesti panostaa parisuhteeseen. Aatella että oli ennen tosi siisti :(
[/quote]
No mutta en minä varmaankaan olisi sinua hamuamassa jos sinulla on mies ja lapset. Tarkoitukseni ei ollut arvostella lapsiperheiden kotien siisteyttä. Tokihan ymmärrän, ettei koti ole useinkaan 'tip top' tuossa vaiheessa.
Tarkoitin tilannetta, jossa nainen on nk. vapaana, asuu yksin ja asunto on silloin epäsiisti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:21"]
[/quote]
No mutta en minä varmaankaan olisi sinua hamuamassa jos sinulla on mies ja lapset. Tarkoitukseni ei ollut arvostella lapsiperheiden kotien siisteyttä. Tokihan ymmärrän, ettei koti ole useinkaan 'tip top' tuossa vaiheessa.
Tarkoitin tilannetta, jossa nainen on nk. vapaana, asuu yksin ja asunto on silloin epäsiisti.
[/quote]en minäkään sinua mut tuli vaan mieleen et ihmisillä on eri elämäntilanteita ja ne voi vaikuttaa paljon
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:21"] Mun asunto on epäsiisti koska mies ja lapset sotkee koko ajan. Käyn töissä opiskelen samaan aikaan. Noh kuhan valmistun, ni siivoon taas. Oon myös vähän katkera mun miehelle erinäisistä syistä, ni ei huvita hirveesti panostaa parisuhteeseen. Aatella että oli ennen tosi siisti :( [/quote] No mutta en minä varmaankaan olisi sinua hamuamassa jos sinulla on mies ja lapset. Tarkoitukseni ei ollut arvostella lapsiperheiden kotien siisteyttä. Tokihan ymmärrän, ettei koti ole useinkaan 'tip top' tuossa vaiheessa. Tarkoitin tilannetta, jossa nainen on nk. vapaana, asuu yksin ja asunto on silloin epäsiisti. [/quote]en minäkään sinua mut tuli vaan mieleen et ihmisillä on eri elämäntilanteita ja ne voi vaikuttaa paljon
[/quote]
Siksipä selvensinkin viestiäni.
Sotkuinen lapsiperheen koti ei johdu pelkästään naisesta, mutta sinkkunaisen mörskä johtuu.
Onneksi olemme kaikki ihmisiä (eläimiä) ja erinlaisa, joillakin synkaa ja pitävät toisistaa ja toiset taas sotkee asiansa solmuun. Montakohan biljardia rakkaustarinaa maa päällänsä kantaa. Aatami & Eeva.