Millaista naista et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (218)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.
Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.
[/quote]
Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös.
[/quote]
AI kaameeta jos saatte joskus omia lapsia. Pakotatteko sektioon ja maksatte ihonsiirron?
Sellaista, jolla ei ole mitään tavoitteita tai on liian pinnallinen. Mielellään en ottaisi naista, jolla on jo jonkun muun kanssa lapsia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.
Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.
[/quote]
Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös.
[/quote]
AI kaameeta jos saatte joskus omia lapsia. Pakotatteko sektioon ja maksatte ihonsiirron?
[/quote]
Olen nainen, mutta eiköhän miehellekin ole väliä ovatko jäljet peräisin yhteisestä rakkauden hedelmästä vai muistutus naisen rankasta menneisyydestä muiden miesten kanssa.
Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa.
T. Kahden lapsen yh
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. [/quote] Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös. [/quote] AI kaameeta jos saatte joskus omia lapsia. Pakotatteko sektioon ja maksatte ihonsiirron?
[/quote]
No on vähän eri asia, jos sillä toosalla on synnytetty miehen omia lapsia. Miksi kukaan haluaisi naisen, jolla on toiselle miehelle lapsia?
Sellaista jonka jokaisen lauseen päättää sana Oikeesti!
Tulisin viikossa hulluksi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]Sellaista jonka jokaisen lauseen päättää sana Oikeesti!
Tulisin viikossa hulluksi.
[/quote]
Hih, mun 5-v tytär tuli mieleen. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. [/quote] Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös. [/quote] AI kaameeta jos saatte joskus omia lapsia. Pakotatteko sektioon ja maksatte ihonsiirron?
[/quote]
No on vähän eri asia, jos sillä toosalla on synnytetty miehen omia lapsia. Miksi kukaan haluaisi naisen, jolla on toiselle miehelle lapsia?
[/quote]
Niinpä. Naisena sama ajatus miesten suhteen.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]
Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh
[/quote]
Älä välitä.
Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne.
Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:52"]Sellaista, joka ei tajua minun ainutlaatuisuuttani. Sellaista, joka ei minua kiinnosta aidosti. [/quote] Terve ainutlaatuinen :D
[/quote]
Niin? Jokainen on ainutlaatuinen. Kun sanon noin, en poistanut kenenkään toisen ainutlaatuisuutta, tai väittänyt olevani sinänsä enemmän. Haluan vain, että olen jollekin naiselle se mitä hän halusi, etten olis vain "joku". Riittääkö sulla aivosolut tämän ajatuskuvion käsittämiseen? Säkin olet jollekin ehkä ainutlaatuinen, mikset olisi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
No voi että. Aika moni kuule. Oletko miettinyt miksi kukaan nainen ikinä haluaisi sunkaltaisen miehen? Varmasti siksi oletkin noin hirvittävän katkera kun et kenellekään kelpaa, et edes sille Jakomäen raskausarpiselle kananpersetukka yh:lle.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]
Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh
[/quote]
Älä välitä.
Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne.
Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii.
[/quote]
Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain?
Tyhmää, "en mä voi, mä olen nainen"-tyyppiä, naista jonka suurin unelma on kotiäitiys, kiihkouskovaista, pulleaa, lyhyttä, miesvihaajaa, liian kilttiä ja rauhallista, vanhoillista, rahojen/statuksen perään kuolaavaa tyrkkyä...
Nuo tulee ekana mieleen.
Teidänlaisia täydellisyykdiä joissa ei mitään vikaa. Kauniita, hoikkia, hyväpalkkaisia av-mammoja! Hyi! Ei ikinä! Mieluummin se kiltti läski yh äiti.
Heh, mä olen riippurintainen raskausarpinen kahden lapsen äiti ja lasteni isästä erottuani pääsin valitsemaan useammasta kandidaatista, kenestä on kumppaniksi minulle. Useampi mies oli tarjolla. Eikä mitä tahansa luusereita vaan fiksuja, komeita, koulutettuja, menestyneitä miehiä. Fiksuilla miehillä onneksi painaa kumppania valitessa vaakakupissa muut arvot kuin naisen kropan detaljit. Ja lapsirakkaat miehet ottavat kyllä toisenkin lapset omakseen siinä määrin kuin lasten äidin kumppanin roolissa tarvitsee.
Melko iso turn-off olisi jos nainen palstailisi av:lla :D
Varmaan toimii toiseenkin suuntaan, en mä sitä sano.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Älä välitä.
[/quote]
Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain?
[/quote]
Minun edessä ei tarvii enää kenelläkään seisoa. Haikailu on vain hetkittäinen mielenhäiriö. Koitan vaan käydä töissä ja hoitaa mun lapset ja elää elämää niin että lasten ei tarvii minua eikä omaa taustaansa hävetä. Anteeksi että tungin tähän ketjuun.
Helpompi kertoa millaisen haluaisi.
Hygieeninen, aktiivinen ihminen (on kiinnostuksen kohteita/harrastuksia/sisältöä elämässään), huumorintajuinen (laadusta ei väliä, kunhan osaa nauraa arjessakin), normaali painoinen, suvaitsevainen, positiivinen ja ystävällinen/empaattinen.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:53"]mammat täällä listaa ominaisuuksia inhoamistaan naisista
[/quote]
Eikö saisi? Onko tämä vain miehille? Kyllä minä ainakin osaan listata myös naisista sellaiset piirteet jotka inhottavat. Tuossa on toinen samanlainen ketju paitsi miehistä, voi siihenkin varmaan vastata myös miehet
Neljän pennun YH:ta jakomäestä! Jonka lapsista kaksi on tummaihoista.