Millaista naista et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (218)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]
Minun ex-miehellä oli raskausarpia selässä nopean pituuskasvun takia.
Repeileminen on kudostyypistä kiinni. Siinä ei rasvat auta. Uskotko oikeasti että nainen jättäisi rasvaamatta jos se auttaisi?
[/quote]
No ilmeisesti jätti ja arpia tuli. Turha arvailla. On se vaikeeta myöntää, ettei jaksanu hoitaa ihoaan. Hyvin kosteutettu iho on elastinen eikä repeile.
[/quote]
Heips, rasvaan ihon päivittäin talvella pari krt päivässä. Kuorin väh. Kerran viikossa ja mitä hittoa raskausarpia keho täynnä tuli jo teininä suurinosa kun tuli murrosikä.
isoegoista eli pienisydämistä, epämielyttävän näköistä, ilkeää, <160cm, tukevaa, laiskaa sohvaperunaa, ÄO<115, kodinhoidosta piittaamatonta, hygieniasta kiinnostumatonta, matematiikassa huonoa, alle 8 keskiarvo koulussa, pihtaria, nymfoa, pervertikkoa, tyylitajutonta, keskenkasvuista, ei kiinnostunut kouluttautumisesta, muslimia, kaukaisesta maasta kotoisin olevaa, tummaihoista, ei pidä lapsista ja niiden hoidosta. jne
Valehtelevaa aineita käyttävää huoraa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:23"]Täällä on paljon naisia, vähän miehiä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh [/quote] Luuletko että nämä ketjut ovat jotenkin yleispätevä otanta miesten mielipiteistä :D eiköhän täällä ole lähinnä trollijonneja ja muutama yksittäistapaus
[/quote]
Liian kouluttautunutta naista en halua.
Johtukoot huonosta itsetunnostani tai mistä lie, mutta kouluttautuneet naiset eivät ole mielestäni mukavia vaikka asiaa kääntelisi miten. Ja minulle on tärkeää, että aidosti viihdyn naisen kanssa. En jaksa olla kenenkään kanssa yhdessä pelkän mekaanisen seksin tai taloudellisten seikkojen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:47"]
isoegoista eli pienisydämistä, epämielyttävän näköistä, ilkeää, <160cm, tukevaa, laiskaa sohvaperunaa, ÄO<115, kodinhoidosta piittaamatonta, hygieniasta kiinnostumatonta, matematiikassa huonoa, alle 8 keskiarvo koulussa, pihtaria, nymfoa, pervertikkoa, tyylitajutonta, keskenkasvuista, ei kiinnostunut kouluttautumisesta, muslimia, kaukaisesta maasta kotoisin olevaa, tummaihoista, ei pidä lapsista ja niiden hoidosta. jne
[/quote]
Mun perhe on muuttanut Suomeen Australiasta saakka (melko kaukainen maa!) kun olin yläasteella ja keskiarvoni peruskoulun päättötodistuksessa (jota tässä varmaankin tarkoitettiin) oli 7,8 siitä huolimatta, että myöhemmin kirjoitin viisi ällää ja valmistuin yliopistosta erinomaisin arvosanoin. Sun koosteesi oli niin keskenkasvuinen, pinnallinen ja rasistinen, että kiertäisin sinut todella kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]
Sellaista jonka jokaisen lauseen päättää sana Oikeesti!
Tulisin viikossa hulluksi.
[/quote]Ihan aikuisten oikeesti hei !
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:51"]
Liian kouluttautunutta naista en halua.
Johtukoot huonosta itsetunnostani tai mistä lie, mutta kouluttautuneet naiset eivät ole mielestäni mukavia vaikka asiaa kääntelisi miten. Ja minulle on tärkeää, että aidosti viihdyn naisen kanssa. En jaksa olla kenenkään kanssa yhdessä pelkän mekaanisen seksin tai taloudellisten seikkojen vuoksi.
[/quote]
Juu lääkärin koulutus esim. on ongelma, koska järjestelmällisesti kaikilla lääkäreillä kihahtaa hattuun. Vaatii paljon, että tuon ylikoulutusongelman saa kompensoitua.
Lastentarhanopettajan koulutus on vaimolle paras IMO.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:55"]
Mun perhe on muuttanut Suomeen Australiasta saakka (melko kaukainen maa!) kun olin yläasteella ja keskiarvoni peruskoulun päättötodistuksessa (jota tässä varmaankin tarkoitettiin) oli 7,8 siitä huolimatta, että myöhemmin kirjoitin viisi ällää ja valmistuin yliopistosta erinomaisin arvosanoin. Sun koosteesi oli niin keskenkasvuinen, pinnallinen ja rasistinen, että kiertäisin sinut todella kaukaa.
[/quote]
Kiitos! Ei tarvitsisi hukata aikaa sinuun :)
joo kouluttautuneet ihmiset ovat usein tylsiä. varsinki jos puhuvat vain niistä omista teorioistaan ja opiskelemistaan asioista. mitä niihin voi sanoa, kun ei asioista mitään tiedä?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]
Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.
[/quote]
kuvailit minut! ihanaa!
[/quote]
:D mä ottaisin sut :)
En huolisi: rumaa (saa olla pullea tai lihavakin) mutta jos kasvonpiirteet ei miellytä minua niin ei siitä mitään tulisi, huono hygienia, tissit napaan asti- saa olla ihan lautakin kunhan ei ole todella riipputissit, pettäjää, valehtelijaa, karvaista joka ei aja karvojaan -pimppikarvat, peppukarvat, säärikarvat, kainalokarvat, hakkaajaa, eläinten pahoinpitelijää, lyhythiuksista paitsi jos on lyhyet sairauden takia.
lesbotukkaista (=lyhyet hiukset, hiukset eivät peitä korvia), koska sellaiset hiukset tekevät naisesta ***vetin ruman.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:57"]Totta, mutta minulle ei kyllä kelpaisi mieheksi tuollainen rättien palvoja :(
uote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:47"]
Hitto ku vaatekaapin sisällön arvo ois jotain + 10k. :/
[/quote]
[/quote]
Sellainen mies olisi painajainen. Hyi hitto.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:10"]
lesbotukkaista (=lyhyet hiukset, hiukset eivät peitä korvia), koska sellaiset hiukset tekevät naisesta ***vetin ruman.
[/quote]
En nyt sanoisi että ne ovat AINA rumat, mutta juurikin tulisi lesbot mieleen eli kirjaimellisesti "out of my league"!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:16"]
Minähän olen wanhapiika, ei koske minua. Tuli vaan mieleen, kun näitä yh-äitejä arvostellaan. Minkälainen mies, joka pitää itseään täydellisenä (arvostelee mm. raskausarpia jne.), pystyy tuohon?? Siis sinä mies olet sinkku +30, ei lapsia, ei exää...huh huh.
[/quote]
mulla kyllä on lapsia kahdellekin eri naiselle, sen verta voin paljastaa. Mutta jos et tajua niin ne lapset ei ole pilanneet minun vartaloani, koska mies ei kanna penikoita eikä synnytä, ellet aikaisemmin ole asiaa tajunnut. Myöskään miehen arvo ei mene poikimisesta pilalle, mutta penikoita poikinut nainen on aina miesten ja yhteiskunnan silmissä huora jos elättää äpärät itsekseen :) ikinä en huolisi poikinutta akkaa siitä riippumatta että mullakin niitä saatanan äpäröitä maailmalla on todistetusti kaksin kappalein.
[/quote]
Tällä palstalla on niin runsaasti aviomiesainesta, että jos livenä kohtaisi, niin olisi kuin lapsi karkkikaupassa <3
Huolisin tavallisen tytön joka on jalat maanpinnalla, no semmoinen minulla onkin ollut 30 vuotta ja vielä elämä jatkuu. Hän on vieläkin söpö ja seksikäs.
En jaksa luetella kaikkia piirteitä. Helpompi vain sanoa, etten ota ketään, joka ei miellytä todella paljon.