Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista naista et ikinä huolisi?

Vierailija
21.02.2015 |

Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jolla ei ole minkäänlaista logiikkaa asiosta, vaan menee vain tunteella eteenpäin.

Vierailija
142/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa.
T. Kahden lapsen yh
[/quote]

Luuletko että nämä ketjut ovat jotenkin yleispätevä otanta miesten mielipiteistä :D eiköhän täällä ole lähinnä trollijonneja ja muutama yksittäistapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:18"]

Heh, mä olen riippurintainen raskausarpinen kahden lapsen äiti ja lasteni isästä erottuani pääsin valitsemaan useammasta kandidaatista, kenestä on kumppaniksi minulle. Useampi mies oli tarjolla. Eikä mitä tahansa luusereita vaan fiksuja, komeita, koulutettuja, menestyneitä miehiä. Fiksuilla miehillä onneksi painaa kumppania valitessa vaakakupissa muut arvot kuin naisen kropan detaljit. Ja lapsirakkaat miehet ottavat kyllä toisenkin lapset omakseen siinä määrin kuin lasten äidin kumppanin roolissa tarvitsee.

[/quote]

Niin?

On minullakin iso "kaljamaha" (ei ole kyllä tullut kaljan juonnista), harvat hiukset ja pieni palkka. Silti todistettavasti ainakin kaksi kertaa olen päässyt pillun päälle ja laukonut maaliin (toinen vasta vuosi sitten, jolloin maha oli jo nykyisissä mitoissaan). Vieläpä ihan nättiin opettaja-naiseen. 

Kuten aiemmin on jo todettu, netti on oma maailmansa ja todellisuus omansa. 

Vierailija
144/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]

Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh

[/quote]

Älä välitä. 

Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne. 

Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii. 
[/quote]
Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain?
[/quote]

Minun edessä ei tarvii enää kenelläkään seisoa. Haikailu on vain hetkittäinen mielenhäiriö. Koitan vaan käydä töissä ja hoitaa mun lapset ja elää elämää niin että lasten ei tarvii minua eikä omaa taustaansa hävetä. Anteeksi että tungin tähän ketjuun.
[/quote]
Häpeävät silti, suotta yrität leikkiä parempaa kuin olet.

Vierailija
145/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]

Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.

[/quote]

kuvailit minut! ihanaa!

Vierailija
146/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi.

Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen. 

[/quote]

Pitkää? Mikä siinä ettei kelpaa, no tuopa ei haittaa sinänsä mitää, kyl niit miehii on joille myös pitkä nainen kelpaa. Ooks sä joku 120cm korkokengät jalas joka tuntee alemmuutta? Eipä kaikkii haittaa pituusero vaikka nainen olis se pidempi, oon nimittäi nähny

Vierailija
147/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:40"]En haluaisi mitää ihoon piiretty naista joka on täynnä lihatehtaan leimoja.

Ohut tai kananpersemalliin leikattu tukka, tatuoitu, huonosti pukeutunut (tämä on minulle tärkeää, koska oman vaatekaappini sisällön arvo on jotain + 10k ja tykkään siis pukeutua hyvin itsekin), kiroileva, ilkeä, muita ihmisiä haukkuva ja arvosteleva

[/quote]

Vierailija
148/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka on niin tyhmä ettei mistään voisi keskustella.

Vierailija
149/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää, leveää ja syvää.

Vierailija
150/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:18"]Heh, mä olen riippurintainen raskausarpinen kahden lapsen äiti ja lasteni isästä erottuani pääsin valitsemaan useammasta kandidaatista, kenestä on kumppaniksi minulle. Useampi mies oli tarjolla. Eikä mitä tahansa luusereita vaan fiksuja, komeita, koulutettuja, menestyneitä miehiä. Fiksuilla miehillä onneksi painaa kumppania valitessa vaakakupissa muut arvot kuin naisen kropan detaljit. Ja lapsirakkaat miehet ottavat kyllä toisenkin lapset omakseen siinä määrin kuin lasten äidin kumppanin roolissa tarvitsee.
[/quote]
Nyt taisi huora eksyä väärään ketjuun kommentoimaan. Täällä kysyttiin miesten mielipiteitä, ei yh-huorien pariutumiskuvioita eron jälkeen. Että painu sinä huora vittuun, ketään ei kiinnosta.
[/quote]

En ole huora enkä yksinhuoltaja mutta tämä kommentti herätti taas huomaamaan miten typerää on käyttää tällä palstalla aikaansa. Huoh.

Vierailija
151/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]

Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.

[/quote]

kuvailit minut! ihanaa!
[/quote]ja minut

Vierailija
152/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:52"]Sellaista, joka ei tajua minun ainutlaatuisuuttani. Sellaista, joka ei minua kiinnosta aidosti. [/quote] Terve ainutlaatuinen :D

[/quote]

Niin? Jokainen on ainutlaatuinen. Kun sanon noin, en poistanut kenenkään toisen ainutlaatuisuutta, tai väittänyt olevani sinänsä enemmän. Haluan vain, että olen jollekin naiselle se mitä hän halusi, etten olis vain "joku". Riittääkö sulla aivosolut tämän ajatuskuvion käsittämiseen? Säkin olet jollekin ehkä ainutlaatuinen, mikset olisi.
[/quote]

Älä nyt noin loukkaannu. Se vaan kuulosti niin hauskalta tuossa yhteydessä. Sillä vain tervehdin ja naurahdin. Peace! :)

Vierailija
153/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista en ikinä huolisi. Mies sen pitää olla.
- Mies

Vierailija
154/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]

Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh

[/quote]

Älä välitä. 

Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne. 

Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii. 
[/quote]
Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain?
[/quote]

Minun edessä ei tarvii enää kenelläkään seisoa. Haikailu on vain hetkittäinen mielenhäiriö. Koitan vaan käydä töissä ja hoitaa mun lapset ja elää elämää niin että lasten ei tarvii minua eikä omaa taustaansa hävetä. Anteeksi että tungin tähän ketjuun.
[/quote]
Häpeävät silti, suotta yrität leikkiä parempaa kuin olet.
[/quote]

Millä tavalla yritän leikkiä parempaa kun olen? Avioeron olen kokenut ja sen jälkeen en ole edes yrittänyt uudestaan löytää ketään. En puhu yksityisasioistani töissä, ei päiväkodissa, ei neuvolassa. Useimmat ei edes ymmärrä että olen yh. Yritän koko ajan parhaani että lapsillani olisi kaikki mitä he tarvitsee.

Vierailija
155/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja yrittää loisia miehen lompakolla. Sitten en hyväksy muiden lapsia ja en tykkää tatuoinneista. Ei saa olla urheilullinen, eikä liian laiha. Ei mitään tarttuvia tauteja. Blondeista en myöskään tykkää, eikä mustat naiset oo mun makuun. Voisihan tähän muutakin keksiä, mutta noilla edellisillä kriteereilläkin voi olla jo varma ettei ikinä ketään löydä joten samapa se.

Vierailija
156/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"]

Sellaista naista joka on kuluttanut tuheroaan jo satoja kertoja ja ottaisi minut viimeisenä oljenkortenaan, kaksi lasta kainalossaan.

[/quote]

Sä et taida varsinaisesti uskoa rakkauteen :) Noh, elämä opettaa.

Vierailija
157/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]

Naista en ikinä huolisi. Mies sen pitää olla. - Mies

[/quote]

Asiaa, olen samaa mieltä.

Homomies38v

Vierailija
158/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.

Vierailija
159/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"]

[/quote]Kait huomasit, että aloitus oli provo, kyllä sinulla hyvin käy ! Voidaan vielä jossain kohdatakkin !

Vierailija
160/218 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:35"]Raskausarvet on naisen omaa syytä. Kumma kun kukaan ei myönnä sitä. Koko raskausajan, jo Ennenkuin maha kasvaa, maha ja rinnat rasvataa (vaikka vauvaöljyllä) joka suihkun jälkeen. Samoin iho kuoritaan usein. Näin iho pysyy elastisena eikä repeile.
[/quote]

Minun ex-miehellä oli raskausarpia selässä nopean pituuskasvun takia.
Repeileminen on kudostyypistä kiinni. Siinä ei rasvat auta. Uskotko oikeasti että nainen jättäisi rasvaamatta jos se auttaisi?