Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista et ikinä huolisi?

Vierailija
21.02.2015 |

Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.

Kommentit (218)

Vierailija
81/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset ovat parhaita! ihan tolloja jotka kelpuuttavat vain "venäläisen mallin" tai jonkun "virolaisen neidon". ovathan nuo virolaiset todella hoikkia ja hienostuneita, mutta ottavat varmasti vain miehen rahat ja hankkivat suomen kansalaisuuden avioliiton kautta, sitten eroavat...

Vierailija
82/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:01"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.    [/quote] Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös. [/quote] AI kaameeta jos saatte joskus omia lapsia. Pakotatteko sektioon ja maksatte ihonsiirron? [/quote]

No on vähän eri asia, jos sillä toosalla on synnytetty miehen omia lapsia. Miksi kukaan haluaisi naisen, jolla on toiselle miehelle lapsia? [/quote] No voi että. Aika moni kuule. Oletko miettinyt miksi kukaan nainen ikinä haluaisi sunkaltaisen miehen? Varmasti siksi oletkin noin hirvittävän katkera kun et kenellekään kelpaa, et edes sille Jakomäen raskausarpiselle kananpersetukka yh:lle.

[/quote]No nyt asiaa, seivaa perseesi !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä maa täynnä harvinaisen sairaita miehiä, muuta ei voi todeta kun näitä kommentteja lukee :(

Vierailija
84/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:59"] Tyhmä, ahdasmielinen, tunne-elämältään epävakaa, itsekäs, estynyt, epäitsevarma, keskustelukyvytön, konservatiivinen, päihderiippuvainen..  Tuossapa noita joitain turn-off piirteitä, mitkä ensiksi tuli mieleen. M35 [/quote] Aika hyvin tuli miinuspeukkuja, onko joku tai jotkin noista piirteistä siis sellaisia, joita joku pitää kumppanissaan positiivisina? M35 [/quote] Ketjua lukiessani tuli tämä sama kysymys mieleeni kun lähes jokaisessa kommentissa on useampia alapeukkuja, että toivovatko naiset omalta kumppaniltaan tuollaisia piiretitä? Mitä liikkuu ihmisen päässä joka alapeukuttaa esimerkiksi vastausta, että joku ei huolisi ikinä narkkaria, lastenhakkaajaa jne? Ilmeisesti nämä alapeukuttajat ovat löytäneet itsensä näistä vastauksista ja loukkaantuneet, muuta järjellistä selitystä en keksi. [/quote] Syy sille että et keksi selitystä johtuu omista älynlahjoistasi.

[/quote]

Kyllä ymmärrän, että mukana on provoja, mutta asiallisesti kerrottuja juttuja ja lapeukkuja satelee? Ei anna vakuuttavaa kuvaa teistä naiista, ei todellakaan.

Kerro nyt sinä, että mitä esimerkiksi tuossa lainaamassani viestissä on alapeukutettavaa? Haluaisitko itse kumppaniksesi sellaisen jota tuossa kuvataan?

Vierailija
85/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:06"]

On tämä maa täynnä harvinaisen sairaita miehiä, muuta ei voi todeta kun näitä kommentteja lukee :(

[/quote]

Todellakin! Aivan sekopäistä sakkia.

Vierailija
86/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:20"]

Tämän ketjun luettuani, mietin miksi olen sinkku. Misdä tällaisia miehiä löytyy? Valtaosa tästä ketjusta vaikutti todella fiksuilta miehiltä. Nimim.Insomnia :-)

[/quote]

Samoin kuin naisista siellä illan toisessa pääketjussa :)

[/quote]

Piti sitä omatkin listaukset sinne nyt ranskalaisilla viivoilla luetella. :-D

Vierailija
87/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:59"] Tyhmä, ahdasmielinen, tunne-elämältään epävakaa, itsekäs, estynyt, epäitsevarma, keskustelukyvytön, konservatiivinen, päihderiippuvainen..  Tuossapa noita joitain turn-off piirteitä, mitkä ensiksi tuli mieleen. M35 [/quote] Aika hyvin tuli miinuspeukkuja, onko joku tai jotkin noista piirteistä siis sellaisia, joita joku pitää kumppanissaan positiivisina? M35 [/quote] Ketjua lukiessani tuli tämä sama kysymys mieleeni kun lähes jokaisessa kommentissa on useampia alapeukkuja, että toivovatko naiset omalta kumppaniltaan tuollaisia piiretitä? Mitä liikkuu ihmisen päässä joka alapeukuttaa esimerkiksi vastausta, että joku ei huolisi ikinä narkkaria, lastenhakkaajaa jne? Ilmeisesti nämä alapeukuttajat ovat löytäneet itsensä näistä vastauksista ja loukkaantuneet, muuta järjellistä selitystä en keksi. [/quote] Syy sille että et keksi selitystä johtuu omista älynlahjoistasi.

[/quote]

Kyllä ymmärrän, että mukana on provoja, mutta asiallisesti kerrottuja juttuja ja lapeukkuja satelee? Ei anna vakuuttavaa kuvaa teistä naiista, ei todellakaan.

Kerro nyt sinä, että mitä esimerkiksi tuossa lainaamassani viestissä on alapeukutettavaa? Haluaisitko itse kumppaniksesi sellaisen jota tuossa kuvataan?

[/quote]

laitoin viestiisi alapeukkuja vain vittuillakseni koska vaikutat niin pakkomielteiseltä, tunnen jo tyylisi, jäät jankuttamaan samaa asiaa vaikka maailman tappiin asti

t. asseja inhoava palstamies

Vierailija
88/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:51"]Rumaa ja/tai pitkää naista en haluaisi. Spesialiteettina, raskausarvet saavat ihoni kananlihalle; olen nähnyt sellaiset kerran... iho näytti ihan kuin raadellulta. Puolikovalla sain lykittyä jonkin aikaa. En pystynyt minkäänlaisiin esileikkeihin, joissa olisin nähnyt mahan alueen.    [/quote] Ei ne yhärien huonot puolet kurttuiseen mahaan jää. Se maha näyttää minusta tyhjennetyltä ilmapallolta. Ei kyllä kiihota ajatus vitustakaan, jonka läpi on puskettu pentuja. Ja ne pennut on perseestä myös.

[/quote]

Niin no, niitä raskausarpia voi tulla ihan ilman raskauksia. Mulla ja miehelle on kummallakin raskausarpia jotka ovat tulleet jo teini-iässä.

terv. lapseton (ja normaalipainoinen, joku kuitenkin vetää sen läskikortin esiin)

Vierailija
89/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearpinen naama ja kaula oksettaa, tulee väkisin mieleen niiden puskemat valkoiset bakteerimössöt. Lävistykset ja tatskat ei toimi. Liika meikki ei toimi. Liian käsitellyt kulmakarvat, varsinkin liian ohuiksi nypityt ja vahvasti maalatut, rumentaa kenet tahansa. Liian isoihin sieraimiin pelkää hukkuvansa. Laiska puhetyyli ärsyttää, mm. sanat varppina tai nih ärsyttää.

Vierailija
90/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:13"]

[/quote]

[/quote]

laitoin viestiisi alapeukkuja vain vittuillakseni koska vaikutat niin pakkomielteiseltä, tunnen jo tyylisi, jäät jankuttamaan samaa asiaa vaikka maailman tappiin asti

tunnet tyylini? Olen käynyt palstalla kolmesti aiemmin ja ensimmäisen kerran kommentoin, joten ihmettelen syvästi? Mutta, niin kuin kysyin, itsekö tykkäisit tuollaisesta kumppanista, tyhmä, ahdasmielinen, tunne-elämältään epävakaa, itsekäs, estynyt, epäitsevarma, keskustelukyvytön, konservatiivinen, päihderiippuvainen?

Enkä usko sinun olevan mies, kaikella todennäköisyydellä joku läski. paihderiippuvaine, mieleltään epävakaa jne. Se sinä olet!

[/quote]

Vierailija
91/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen naisen jonka alapää on lähinna viidakko, joka läpi on vaikea tunkeutua sademetsään.

Vierailija
92/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:06"]On tämä maa täynnä harvinaisen sairaita miehiä, muuta ei voi todeta kun näitä kommentteja lukee :(
[/quote]

Käy lukemassa naisten kommentteja sieltä teidän ketjusta. Hyvin sopivat yhteen tämän ketjun miehet ja sen ketjun naiset... voisivat yhdessä haukkua toisiaan :D

Vierailija
93/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällaista kuin minä olen.

invalidi, kipuileva, paniikkihäiriöinen, löysä läskistyvä, huonot hiukset, hampaat ja iho, vaikka hoidan hyvin. Tyhmä, huonomuistinen, karvainen, helposti ärtyvä, köyhä jne. Ja kaikkia näitä vain siksi, että terveys nyt vaan meni.

ennen olin timmi, iloinen, lenkkeilijä. Tein käsitöitä, autoin muita esim. Lastenhoidossa jne. Nyt olen vain mätisäkki, paskakasa. Kummatkin jalat haudassa. En edes yritä pariutua.

Vierailija
94/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:25"]

invalidi, kipuileva, paniikkihäiriöinen, löysä läskistyvä, huonot hiukset, hampaat ja iho, vaikka hoidan hyvin. Tyhmä, huonomuistinen, karvainen, helposti ärtyvä, köyhä jne. Ja kaikkia näitä vain siksi, että terveys nyt vaan meni.

ennen olin timmi, iloinen, lenkkeilijä. Tein käsitöitä, autoin muita esim. Lastenhoidossa jne. Nyt olen vain mätisäkki, paskakasa. Kummatkin jalat haudassa. En edes yritä pariutua.

[/quote] niin siis olen nainen. Mutta vastasin sen, minkälaista kukaan ei halua. Eikä tällaisen kannata edes yrittää  muuta kuin sietää yksinolo.

Vierailija
95/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]

Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.

[/quote]

Ottamatta kantaa sisältöön, niin tuo sun kirjoitustaidottomuus karsii sulta aika paljon mahdollisia naisia. Itse en ikinä ottaisi miestä, joka ei osaa kirjoittaa oikein.

Vierailija
96/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:13"]

[/quote]

[/quote]

tunnet tyylini? Olen käynyt palstalla kolmesti aiemmin ja ensimmäisen kerran kommentoin, joten ihmettelen syvästi? Mutta, niin kuin kysyin, itsekö tykkäisit tuollaisesta kumppanista, tyhmä, ahdasmielinen, tunne-elämältään epävakaa, itsekäs, estynyt, epäitsevarma, keskustelukyvytön, konservatiivinen, päihderiippuvainen?

Enkä usko sinun olevan mies, kaikella todennäköisyydellä joku läski. paihderiippuvaine, mieleltään epävakaa jne. Se sinä olet!

[/quote]

[/quote]

Onnea vaan sille naiselle, joka erehtyy livenä tekemään tuttavuutta sun kanssa :D

Työpaikalla on yksi asperger ja ihan samanlainen seinähullu kuin sinäkin.

t. palstamies

Vierailija
97/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"]

Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.

[/quote]

Ottamatta kantaa sisältöön, niin tuo sun kirjoitustaidottomuus karsii sulta aika paljon mahdollisia naisia. Itse en ikinä ottaisi miestä, joka ei osaa kirjoittaa oikein.
[/quote]
Taisi osua kipeään paikkaan.

Vierailija
98/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:25"]

[/quote] niin siis olen nainen. Mutta vastasin sen, minkälaista kukaan ei halua. Eikä tällaisen kannata edes yrittää  muuta kuin sietää yksinolo.

[/quote]

Sinäkö täällä provoilet? Kirjoitat tasan yhtä huonosti ja sekavasti, kuin tuo yksi "mies". Juuri samat yhdyssanavirheet ja pisteet väärissä paikoissa. Ehkä olet niin katkera, että saat provoilusta jotain tyydytystä.

Vierailija
99/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:37"] Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä. [/quote]

Ottamatta kantaa sisältöön, niin tuo sun kirjoitustaidottomuus karsii sulta aika paljon mahdollisia naisia. Itse en ikinä ottaisi miestä, joka ei osaa kirjoittaa oikein. [/quote] Taisi osua kipeään paikkaan.

[/quote]

Ei osunut. Kirjoitustaidottomuus vain on totaalinen turn off, korreloi yleensä suoraan älynlahjojen kanssa.

Vierailija
100/218 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:54"]Yli 22-vuotiasta.
[/quote]

Ei 22 v. Ole edes nainen, vaan tyttö.