Nettideittailu on todella rasittavaa ja turhauttavaa keski-ikäisenä
Mistä sen naisen sitte löytää nykyään? Käyn shoppailemas kahviloissa yökerhoissa missä vain missä liikkuu naisia, mutta aika näkymätön fiilis on. Tinderiä kokeillu mut ei oikee mun juttu ja vaikuttaa et on tosi pinnallinen paikka, ei mun juttu, mutta siis mistä noin 40 v mies voi löytää naisen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eikö työpaikallakaan ole?
Ei oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mistään.
En tiiä miten ne muut miehet sitten osa löytää ja jopa kelpaakin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haistavat epätoivosi.
No en ole epätoivonen en halua ketä vaan, mulla oma maku naisten suhteen.
Tuntuu et monet naiset näyttää lähinnä et olisivat varakkaita, matkustellaan, uutta autoa löytyy, pätäkkää löytyy, kaikilla se elämä ei ihan sellasta ole.
Tinderin ajattelinkin poistaa, mut en tiedä mistä ihmeestä löytäisi naisen jonka kans kävis ees treffeillä.
Joku muu treffisivellus, vähän laadukkaampi kuin tinder. Sieltä se löytyy. Tai opettele tanssimaan ja haet niiltä kursseilta ja lavoilta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Entä ulkomaat mukaan. Siis länsi.
Ei kiinnosta, haluan et nainen on suomalainen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu treffisivellus, vähän laadukkaampi kuin tinder. Sieltä se löytyy. Tai opettele tanssimaan ja haet niiltä kursseilta ja lavoilta seuraa.
Mietin jos hakis tanssiharrastukseen.
No on hiljasta keskustelua, mistä naiset löytää nykyää kumppanin?
No minua ei löydy kahviloista, baareista, yökerhoista, tinderiä en käytä.
Käyn vain luonnossa harvoin kävelyllä ja välttelen muutenkin kaikkia ihmisiä. Käyn kaupungilla vain kun on asiaa esim kauppaan. Suurimmaksi osaksi lymyilen kotona ja reissaan ystävien luona toisella paikkakunnalla. En harrasta porukoissa olemista vaan viihdyn itsekseni.
Toisaalta olenkin aika lihava ja aloitan pian urheilemisen,mutta silloin en halua ketään seuraksi. Viihdyn hyvin yksin. Eli aika hankala löytää.
Vierailija kirjoitti:
No minua ei löydy kahviloista, baareista, yökerhoista, tinderiä en käytä.
Käyn vain luonnossa harvoin kävelyllä ja välttelen muutenkin kaikkia ihmisiä. Käyn kaupungilla vain kun on asiaa esim kauppaan. Suurimmaksi osaksi lymyilen kotona ja reissaan ystävien luona toisella paikkakunnalla. En harrasta porukoissa olemista vaan viihdyn itsekseni.
Toisaalta olenkin aika lihava ja aloitan pian urheilemisen,mutta silloin en halua ketään seuraksi. Viihdyn hyvin yksin. Eli aika hankala löytää.
Et kyllä ole mieleiseni, mut mistä naiset löytää miehen nykyään?
Mä en itse miehenä viihdy yksin, kaipaan naista keskustelua, läheisyyttä, yöseuraa jne.
Löysin terassilta niin kiimaisen naisen ettei ole koskaan ollut. Ottaa suihin ja haluaa ratsastaa munallani. Antaa nuolla pillua ja laukee nopeasti. 28 v yksinhuoltaja oli kuulemma pitkään ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No on hiljasta keskustelua, mistä naiset löytää nykyää kumppanin?
En mä ainakaan löydä sopivaa miestä. Syy voi olla siinä etten ole treffipalstoilla (kokeilin, oli kamalaa), en käy baareissa ja harrastuksissa on vain naisia. Työpaikalla kyllä on miehiä, mutta parhaat on varattu. Olen ollut sinkku 5 vuotta
Eikö työpaikallakaan ole?