Millaista naista et ikinä huolisi?
Mulla tökkis eo. piirteet ihan täysin. -Itsekkyys, vastuuttomuus eli se ei ota vastuuta mistään ja huono hygienia.
Kommentit (218)
Iso repaleinen toosa on aika ruma. Suurimmat kiksit saa kun naisella on sievä pillu, eikä mikään lerpata. Sellainen ihan pienet siistit huulet ja muuten sheivattu mut kiitorata on ihana.. Senmoseen kun tunkeutuu 20cm kovalla kalulla ja pruuttaa spermat sinne sievän koloon niin on todella kiihottavaa..
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:57"]
Iso repaleinen toosa on aika ruma. Suurimmat kiksit saa kun naisella on sievä pillu, eikä mikään lerpata. Sellainen ihan pienet siistit huulet ja muuten sheivattu mut kiitorata on ihana.. Senmoseen kun tunkeutuu 20cm kovalla kalulla ja pruuttaa spermat sinne sievän koloon niin on todella kiihottavaa..
[/quote]
Tykkäätkö cuckoldingista? Et nimittäin tainnut puhua omasta kullistasi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:40"]
Hyi miten rumasti täällä moni puhuu naisista ja naisvartaloista. Voin pahoin kun luen noita vastauksia. Aivan kuin ihmisessä ei olisi enää mitään hyvää jäljellä jos on saanut lapsia aikaisemmassa suhteessa.
Itsekin olen yh ja lapsia saanut, enkä heistä yhtäkään vaihtaisi elämästäni siloisempaan ihoon tms. Ja en myöskään osannut odottaa että minut hylätään kuin nalli kalliolle ollessani raskaana. Jos sen vuoksi en kelpaa kenellekään miehelle, niin minun puolestani voivat vihellellä ihan missä sattuu. Ei hetkauta omaa tai lasteni elämää. Se vain on kumma miten paljon sitä huomiota tulee juurikin näiltä pinnallisilta miehiltä kun eivät tiedä että minulla on lapsia. Päälle päin se ei näy ja näytän muutenkin ilmeisesti nuoremmalta.
Ei silti tee mieli edes yrittää etsiä seuraa näiden viestien jälkeen. Mieluummin olen yksin ja huolehdin lapsistani ilman että kukaan tulee meitä omaan kotiimme haukkumaan.
[/quote]
Mikäs teitä naisia noin niinkuin itse asiassa riivaa?
Ensin haukutte miehiä ihan yhtä rumasti ja sitten tulette tänne esittämään loukkaantunutta kun miehet tekevät oman vastineensa.
Eivätkö pienet lapset käyttäydy noin kun eivät vielä ymmärrä itse loukkaavansa? Suuttuvat ja pillahtavat itkuun kun joku sanoo takaisin.
Asperger-henna oli viime yönä aktiivinen kertomaan miesmaustaan :D
Huvittavaa siinä mielessä, että häneen ei kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja ole ikinä koskenutkaan. Sama varmaan pätee kyllä tähänkin ketjuun, ei siinä mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:31"]Kaipaat kait joskus aikuistakin seuraa viereesi ?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:04"] Kiitos tästä ketjusta. Helpotti yksinäisyyteen ja ahdistukseen. Tiedän ettei tarvii haikailla parisuhteen eikä seksin perään kun tietää ettei kumminkaan kenellekään enää kelpaa. T. Kahden lapsen yh [/quote] Älä välitä. Sama fiilis tuli miehenä tuosta naisten ketjusta kun en ole herkkä ja väkivaltainen, kehonrakentaja, mutta ei kaappi, Giorgion kikkurat mutta kotinysvän luonne, toimitusjohtaja mutta samalla imetä lapsia kotona jne. Tiedän nimittäin, että reaalimaailmassa vaatimukset ovat huomattavasti matalammat ja ihan tavallinen ihminen löytää seuraa kun etsii. [/quote] Pariutukaa sitten te kaksi. Näytä tuolle ruikuttajalle, että tosimiehellä seisoo vaikka yhärin edessä. Vai pelkkiä sanojako vain? [/quote] Minun edessä ei tarvii enää kenelläkään seisoa. Haikailu on vain hetkittäinen mielenhäiriö. Koitan vaan käydä töissä ja hoitaa mun lapset ja elää elämää niin että lasten ei tarvii minua eikä omaa taustaansa hävetä. Anteeksi että tungin tähän ketjuun. [/quote] Häpeävät silti, suotta yrität leikkiä parempaa kuin olet. [/quote] Millä tavalla yritän leikkiä parempaa kun olen? Avioeron olen kokenut ja sen jälkeen en ole edes yrittänyt uudestaan löytää ketään. En puhu yksityisasioistani töissä, ei päiväkodissa, ei neuvolassa. Useimmat ei edes ymmärrä että olen yh. Yritän koko ajan parhaani että lapsillani olisi kaikki mitä he tarvitsee.
[/quote]
Kammottaa jos naisella on luomia ihossa. Etenkin kasvoissa.
Olen yhden naisen tapailun joutunut lopettamaankin lyhyeen, koska aina kun olisi pitänyt ottaa läheisempää kontaktia, hänen poskessaan ollut luomi alkoi pyöriä mielessäni. Yritin pitää silmiä kiinni ja ajatella jotain muuta, mutta en pystynyt.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:57"]
[/quote]
Olen nähnyt yhden naisen, jolla oli häppärit valehtelematta ihan kuin Dumbon korvat :DD
Meinasin revetä kun tuli mieleen, että alkaa liikuttaa niitä ja lähtee lentoon HAHAH, onneksi sain pidettyä pokan.
Oi ihanaa, tiedän nyt jääväni yksin!<3 Olen sekä pitkä että tatuoitu (kaikkien täällä vastanneiden kauhuksi mulla on koko käsivarsi täynnä leimoja :"(). Tosin kroppaa ja pitkiä vaaleita hiuksiani kehutaan mutta nekin kehut varmaan ovat valetta ja sääliä. Voin siis rauhassa hankkia 17 kissaa ja elää huoletonta sinkkuelämää. :) - 27 v (ilmeisesti iki-)sinkku
Katkeroitunutta, ylipainoista, tupakoivaa, liikaa alkoholia käyttävää ja roskaruokaa syövää tätiä.
Läski,riippuvat rinnat,karvainen vittu ja muutenkin karvainen,huono iho,peruna nenä.
Ohut tai kananpersemalliin leikattu tukka, tatuoitu, huonosti pukeutunut (tämä on minulle tärkeää, koska oman vaatekaappini sisällön arvo on jotain + 10k ja tykkään siis pukeutua hyvin itsekin), kiroileva, ilkeä, muita ihmisiä haukkuva ja arvosteleva
- tupakoiva
- viinaan menevä
- femakko eli sellainen jonka mielestä kaikki vastoinkäymiset elämässä johtuvat miehistä ja sovinismista,
- tosikko ja tylsä
Tuossa minun inhotukseni.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:24"]Eli miehet ei halua naista, joka on synnyttänyt :D Reilua. Luonne ei sitten niin tärkeä olekaan. Ryhdistäytykää! [/quote] Ei vaan täällä palstalla pyörivät "miehet" eivät halua naista joka on synnyttänyt. Luin muuten omalleni näitä "miesten" kommentteja täältä ja toinen järkyttyi ihan oikeasti ja kertoi häpeävänsä oman sukupuolensa edustajia suuresti.
[/quote]
Miten palstalla kirjoitetaankaan miehistä? Kerro toki ne kaikki ylistävät kommentit, itselleni ei tule ensimmäistäkään mieleen.