Pukeutuisitko eri tavalla, jos et yhtään miettisi miltä näytät?
Tällainen kysymys tänään: Pukeutuisitko eri tavalla, jos et Yhtään miettisi miltä näytät vaan pukeutuisit Ainoastaan sen mukaan mikä tuntuu päällä hyvältä?
Kommentit (27)
En ! Puketumis tyylini Ei kuulu kenellekään muulle!
Todellakin! Etäpäivinä pukeudun kuten haluan, pehmeisiin mukaviin vaatteisiin. Toimistolla fiksut vaatteet, siistit kengät, kaarituet. Epämukavaa, mutta tuo sellaisen ulkonäön ja olemuksen mikä meidän töissä kuuluu asiaan.
Kaikki varmaan pukeutuisivat kuten päiväkotilapset, joustaviin mukaviin vaatteisiin ja lenkkareihin, jos voisi valita vain sen mukaan mikä tuntuu parhaalta päällä.
Osittain kyllä, mutta enemmän sen puolesta, miltä vaateet näyttävät, ei niinkään sen, miltä ne tuntuvat. Paitsi siinä mielessä, että en tunne itseäni omaksi itsekseni vaatteissa, joita enimmäkseen käytän nykyisin. En löydä useinkaan vaatteita, joita haluaisin käyttää, tai jos löydän, niin ne ei jotenkin vain toimi enää iän ja kropan muutosten takia. Onneksi jotkut vaatteet sentään vielä on ihan ok ja ns. omannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Etäpäivinä pukeudun kuten haluan, pehmeisiin mukaviin vaatteisiin. Toimistolla fiksut vaatteet, siistit kengät, kaarituet. Epämukavaa, mutta tuo sellaisen ulkonäön ja olemuksen mikä meidän töissä kuuluu asiaan.
Kaikki varmaan pukeutuisivat kuten päiväkotilapset, joustaviin mukaviin vaatteisiin ja lenkkareihin, jos voisi valita vain sen mukaan mikä tuntuu parhaalta päällä.
Tämä.
Valitsen vaatteet aina niin, että ne sekä näyttävät hyvältä että tuntuvat mukavilta päällä. Ei ole mitään järkeä pukeutua epämiellyttäviin vaatteisiin, siitä tulee vain kiukkuiseksi.
Pukeudun koska ei saa kulkea kaupungilla alasti.
Olin alkanut aikuisuuteni myötä (20-30 vuotisvälissä) käyttämään aina vaan väljempiä vaatteita kunnes kerran yhdessä yhteiskuvassa näytin niin...äääh. Tekee pahaa ajatellakin. Niinpä 31-vuotiaana palasin kireämpiin puseroihin, jotta en näyttäisi sellaiselta. N36
Toisin päin. En yhtään mieti miltä näytän. Jos miettisin nii luultavasti pukeutuisin eritavalla. Kuljen mukavissa vaatteissa, mulle se tarkoittaa huppareita, t-paitoja ja löysiä college housuja. Ei vaan kiinnosta yhtään se miltä näyttää, vaan se miltä tuntuu.
Jättäisin rintaliivit pois paitojen alta kun ne ahdistavat aina ja tunnen ne ihoani vasten.
Ehkä käyttäisin hameita ulkonakin kun niistä tykkään mutta kun olen ylipainoinen niin peili sanoo nonono.
En, koska mä en mieti. Olen viisikymppinen, teen 100% etätyötä. Ei kiinnosta yhtään miltä näytän, pukeudun pehmeisiin, mukaviin väljiin vaatteisiin vaan. Nyt päällä musta iso T-paita ja verkkarihousut, paljaat jalat. Hiukset kampaamatta ja ei meikkiä. Kun illalla menen käymään kaupassa, varmaan hiukset kampaan, muuten saa olla look tämä.
Pukeutukaa mukaviin vaatteisiin, jos se tuntuu hyvältä. Täällä maalla voin lampsia kumisaappaissa ruokakauppaan sienestysreissun jälkeen eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Mennäppä samassa vaatetuksessa kaupungissa kauppaan.
Pukeudun aina niin, että vaatteet tuntuu hyvältä päällä. Mulla ei ole mitään epämukavia vaatteita. Ei minusta kaarituetut rintaliivitkään tunnu epämukavilta. Ei ne tunnu miltään.
En muuten, mutta välillä saattaisin käyttää erittäin löysiä housuja, joita on joillain hipeillä. Ovat varmasti mukavat. m50
En pukeudu epämukaviin, en osaa sanoa vastausta, niin tottunut tähän tyyliin.
En. Miksi minun pitäisi alkaa miellyttämään muita. Jos ei pukeutumiseni miellytä muiden silmiä he voivat minun puolesta suksi Sudaniin tai kaivaa silmät päistänsä.
Pukeudun jo nyt sillä tavalla etten mieti ihmisten reaktioita. Lopputulos toki on se, että etenkin vanhemmat naishenkilöt tuijottavat jostain syystä usein vihaisesti. Julkisissa jäädään ihan estotta tuijottamaan. En välitä koska se on heidän ongelmansa. Vaatetyylin puolesta näytän lähinnä viikatemieheltä.
Osittain. Housut olisi rennompia collarimallisia farkkujen tai puuvillahousujen sijaan. Paidat mulla pääosin onkin mukavia t-paitoja, neuleita ja fleecetakkeja. Kengät on käytännössä kaikki mukavia, mutta eri tavalla, ihan joka tilanteisiin sopivia kenkiä ei ole.
En