Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi afro-amerikkalaisille iso peppu naisella on tärkeää? :)

Vierailija
20.02.2015 |

Niin miehille kuin naisillekin. Kuuluu siis kulttuuriin, mutta osaako joku sanoa mistä johtuu. Monella mustalla amerikkalaisnaisella on myös yllättävän kapea vyötärö vaikka rinnat ja takamus olisivatkin isot. Toki geenit vaikuttavat, mutta miksi suomalaisilla rasva kerääntyy mahaan?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:10"]

En jaksanut lukea loppuun, mut mä ainakin tykkään isosta pyllystä ja tisseistä. Tai ei kaikki niin isoa tarvii olla kunhan on laaksoa ja kukkulaa, eikä mitään tasapaksua lankkua. Muodot on Naisessa parasta, toiseksi tulee hyvä luonne. Koska hyvä luonne on erittäin harvinaista päällimmäiseksi nousee ulkomuoto, aina.

[/quote]

Et sinä niitä hyvällä luonteella varustettuja löydäkkään kun kaikkoavat luotasi :D

Vierailija
2/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:45"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:13"] Niin miehille kuin naisillekin. Kuuluu siis kulttuuriin, mutta osaako joku sanoa mistä johtuu. Monella mustalla amerikkalaisnaisella on myös yllättävän kapea vyötärö vaikka rinnat ja takamus olisivatkin isot. Toki geenit vaikuttavat, mutta miksi suomalaisilla rasva kerääntyy mahaan? [/quote]   Viimeksi apinasta tulleita. Iso perse kertoo vähäisestä älykkyydestä. [/quote] Ainakin isopeppuiset naiset uuden tutkimuksen mukaan synnyttävät älykkäämpiä lapsia.    [/quote] Miksi kiina- ja japanilaiset ovat sitten maailman älykkäimpiä kansoja?

[/quote]

Paljonkos Kiinassa olikaan asukkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:25"]

Koska neekereillä on niin iso kyrpä, ettei se mahdu mihinkään lautaperseeseen.

[/quote]

Miksi sitä kyrpää pitäisi peräsuoleen työntää saatanan homo?

Vierailija
4/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on n. 
1,357 miljardia asukasta. Ei siis ihme jos nerojakin löytyy joukosta.

Vierailija
5/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:32"] Tiimalasimallinen kroppa kertoo hedelmällisyydestä. Se, miten lihaisaa tiimalasia missäkin kulttuurissa suositaan, vaihtelee. Tämä nykyinen länsimainen hoikkuuden ihannointi on aika tuore ilmiö. Vielä joitakin kymmeniä vuosia sitten ihanne oli selvästi tuhdimpi, ajatelkaa vaikka Marilyn Monroeta. Siihen, miksi mustien geenit ovat erilaiset niin, että rasva kerääntyy kroppaan eri tavalla, en valitettavasti osaa vastata. Olen kyllä kateellinen tästä ominaisuudesta! Mustilla muutama ylikilo ei näytä yhtä pahalta, yllättävän isoillakin naisilla on usein suhteessa kapea vyötärö ja terhakka takamus. [/quote] Taasko tää Marilyn juttu. Marilyn ei ollut tuhti, vaan todella pieni. Hänellä oli tuon ajan pienivyötäröisiin filmitähtiinkin verrattuna hyvin kapea vyötärö ja näytti siksi niin kurvikkaalta. Ei tuhdilta. Ei millään mittapuulla. [/quote] Viittasin siihen, että Marilyn olisi nykymittapuilla "löysä". Hoikkahan hän oli mutta ei tosiaan treenatun näköinen. Tästä syystä käytin sanaa "tuhti". Minusta sitäpaitsi mitat 90-60-90 ovat rapiat 160-senttiselle Hollywoodin nykymittapuulla aika isot.

[/quote]marilyn oli 170. googlaa

[/quote]

Googlasin. 166,62 cm

http://www.marilynmonroepages.com/facts#general

Vierailija
6/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

i like big butts and i can not lie

Vierailija
7/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen naisihanne on joiltkin osin erikoinen, sillä naisella tulisi olla teinipojan takamus. Minkälainen mies haluaa panna lattapeppua?

Vierailija
8/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:41"]Suomalainen naisihanne on joiltkin osin erikoinen, sillä naisella tulisi olla teinipojan takamus. Minkälainen mies haluaa panna lattapeppua?
[/quote] Miksi jollain on tuollainen tarve morkata pienipeppuisia. Mulla on sellainen pikkupeppu josta saa treenaamalla tosi hyvän. Nuorena nimenomaan peppu oli se josta tuli eniten positiivista palautetta. Kun liikunta jäi lapsen myötä niin peppu vielä pieneni, mutta aina parin viikon kyykkäyksellä se on tosi bueno, pyöreä ja pieni.

Vierailija
9/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:49"]

kiina- ja japanilaiset 

:D :D  suomalaisen alykkyyden ja kirjoitustaidon helmi.

[/quote]

Minun mielestäni tuo on oikein kirjoitettu. Tavuviiva ilmaisee että seuraavasta sanasta otetaan -laiset loppu kiina-sanan perään.

Voi olla että leveälanteisuus ja peräisyys edistää syntyvän lapsen älykkyyttä. Se vaikutus kuitenkin nollautuu mustien ruokavaliolla ja alkeellisilla uskomuksilla.

Vierailija
10/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun täällä olis jollakin naisella lähes pakkomielteinen viha jotain hoikkaa pienipeppuista kohtaan. Alkaa kuulostaa jo sairaalta.

Vierailija
11/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:41"]Suomalainen naisihanne on joiltkin osin erikoinen, sillä naisella tulisi olla teinipojan takamus. Minkälainen mies haluaa panna lattapeppua?
[/quote] Miksi jollain on tuollainen tarve morkata pienipeppuisia. Mulla on sellainen pikkupeppu josta saa treenaamalla tosi hyvän. Nuorena nimenomaan peppu oli se josta tuli eniten positiivista palautetta. Kun liikunta jäi lapsen myötä niin peppu vielä pieneni, mutta aina parin viikon kyykkäyksellä se on tosi bueno, pyöreä ja pieni.
[/quote] Niin ja kun aloitin salin, niin pt sanoi että juuri mun pepusta saa treenillä hyvän, koska se ei ole leveä vaan se vain pyöristyy ja nousee treenillä eikä levene.

Vierailija
12/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:45"]

On kyllä jännä, miten jotkut miehet jaksavat jankuttaa, että vain hoikka ja treenattu nainen kiihottaa. Kauneusihanteet kun tosiaan vaihtelevat aikakausittain ja kulttuureittain! Muutama vuosikymmen sitten kukaan ei ollut kuullutkaan vatsalihasliikkeistä, ja aikanaan ihailluilla misseillä Armi Kuusela mukaan lukien ei olisi mitään jakoa nykyisissä kisoissa.

[/quote]

Niin mikä tässä on jännää? JOs joku mies nykypäivänä on sitä mieltä, että vain hoikka on hyvä, niin eikö se sovi hyvin siihen mitä selitit eri aikakausien naisihanteista?

Vierailija
13/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyyppi, joka varastoi rasvaa helposti on tulevaisuuden selviytyjä. Ympäristökatastrofi uhkaa, ruokaa ei riitä kaikille ja läpipaskat ovat niukkaenergisessa ympäristössä häviäjiä. 

Vierailija
14/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:08"]Ihmistyyppi, joka varastoi rasvaa helposti on tulevaisuuden selviytyjä. Ympäristökatastrofi uhkaa, ruokaa ei riitä kaikille ja läpipaskat ovat niukkaenergisessa ympäristössä häviäjiä. 
[/quote] Mua ei ole tarkoitettukaan selviämään ympäristökatastrofissa olen sen verran kiltti, että joku mies metsästäisi mulle ruokaa ;)

Vierailija
15/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:14"]Iso pylly = hedelmällisyys ja varallisuus ( kaikille pitää näyttää, että on varaa syödä) ja Ugandassa laitetaan ainaki tyttölapsille helmet vyötärön ympärille kiristämään ja näin saa lapsitulevaisuudenssa tiimalasivartalon.
[/quote] Olen tullut aina kertalaakista raskaaksi, lapseni ovat varhainkehittyneitä, synnytys on helppo, maitoa tulee liikaakin. Olen pienipeppuinen poikkeus joka vahvistaa säännön?

Vierailija
16/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikkalaisten vartalohan muostuttaa kaikkien esivanhempiemme muotoa maapallolla joten meidän pitäisi arvostaa sitä ja tavoitella samaa! Laihuus on opittu kulttuurinen kaava johon kaikki yritetään pakottaa väkisin. Suurelle osalle se ei sovi eikä ole tarpeellistakaan vaan laihuuden tavoittelu voi viedä elämän energian kun sen voisi osoittaa johonkin hyödylliseen.

Vierailija
17/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:00"]Mulla 0,67. Revi siitä :-D

[/quote]
Ok, mulla on 0,62.

Vierailija
18/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena aina ihaillut afrikkalaisten pyllyjä: miesten ja naisten. En ole koskaan ymmärtänyt edes huomata länsimaisten takapuolia, kun ei niissä yleensä ole mitään kiihottavaa. Naisilla täällä on myös usein pienet rinnat, eikä nekään kiinnostaneet nuorena. T. 4-kymppinen nainen. Enkä ole lesbo.

Vierailija
19/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään hiilareita ja maitotuotteita, jotka lihottaa. Afrikassa kasviksia ja lihaa.

Vierailija
20/72 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:01"]

Ihan kun täällä olis jollakin naisella lähes pakkomielteinen viha jotain hoikkaa pienipeppuista kohtaan. Alkaa kuulostaa jo sairaalta.

[/quote]

Kateellisia ne vaan on.