Menisitkö naimisiin tällaisen miehen kanssa?
Nyt on pakko avautua tänne, harkitsen erittäin vakavasti eroa miehestäni, haluaisin kuulla ulkopuolisten mielipiteitä kun itse on välillä niin sokea näkemään lähelle.
Eli siis: Olen seurusttellut kehonrakentajan kanssa jo yli 5 vuotta. Olemme asuneet yhdessä yli 4 vuotta, olen puhunut joka kuukausi miehelleni näistä asioista, jotka minua vaivaa, mutta mikään ei muutu.
Ensinnäkin mieheni käy salilla 5-6 krt/viikossa. Hän on töissä ma-pe 8-16 ja sen jälkeen pyörähtää kotona ja painuu salille, jossa on väh 2 tuntia. Hän tulee kotiin siinä aikaisintaan puoli 7.
Hän odottaa, että olen tehnyt(lämmittänyt) hänelle ruuan valmiiksi ja siivonnut kodin tuona aikana. (Olen siis itsekkin 8-16 töissä.)
Jos en jostain syystä ole lämmittänyt hänelle ruokia ja siivonnut, saan kuulla olevani laiska yms haukkuja.
Noh sitten päästänkin ruokaan. Asumme yhdessä, olemme kihloissa mutta molemmat ostaa itse kaikki omat ruokansa. Meillä lukee maitopurkeissakin nimet, että kumman ne on ja auta armias jos minulta on vaikka aamulla "oma" leipä loppunut ja otan mieheltä pari palaa niin alkaa valitus ja joudun yleensä maksamaan osani leipäpussista.
Emme myöskään syö samoja ruokia, joka myös aiheuttaa ärsytytstä minussa, olisi kiva syödä samaan aikaan ja kokkailla yhdessä, mutta ei, mies syö joka päivä samalla tavallla, samaan kellon aikaan. Joka päivä riisiä + kanaa + kananmunia + leipää + puuroa jne.
Aina kun menemme ystävien/sukulaisten luo kylään niin mieheni ottaa omat raejuustot ja tonnikalat mukaan, ei edes isoilla synttäreillä osaa olla ilman prostkumukiansa.
Sitten päästään rahankäyttöön. Mies ostaa niin paljon protskuja + salivaatteita yms turhaa, että häneltä jää laskuja maksamatta, jotka minä sitten joudun maksamaan. Joudun maksamaan yksin kaikki äkilliset menomme kun miehelläni "ei ole nyt varaa". Olen useasti sanonut, että ensin laskut ja sitten huvittelu jos jää rahaa, mutta kun ei ymmärrä.
Tajusin myös tänään, että olen ostanut yhteiseen kotiimme KAIKKI tavarat. Hän ei ole ostanut mitään!
Sohvat, pöydät, sängyt, matot, verhot, pyyhkeet, kodinpesuaineet, sisutustavarat, taulut, telkkarit, astiat jne.
Maksan myös autoilumme yksin, meillä on yksi auto käytössämme jolla mies kulkee töihin/salille. Auto on minun nimissä, mutta en juurikaan saa käyttää sitä kun miehen menot on niin paljon tärkeämpiä kuin minut.
Sanottavaa olisi vielä vaikka kuinka, mutta tätä kirjoittaessa tajusin itsekkin jo, että nyt pitää erota.. Julkaisen tämän kuitenkin tsemppinä jos joku on samassa tilanteessa ja ei tiedä mitä tehdä..:(
Kommentit (21)
KUKAAN ei naisi tuollaista miestä. Jos naisi niin laittaisi eropaperit heti valmiiksi kun mielenhäiriö päättyisi.
Voi tyttö parka!! Aikamoiseen proteiiniliemeen olet ittes sotkenut. Hanki rakas lapsi elämä ja jätä se möhkäle sinnittelemään parhaaksi katsomallaan tavalla. Mummoillakin on jännempi elämä kuin sinulla. Tsemppiä, kyllä se siitä!
Ooksä jo 4-5 vuotta katellu tota miestä?!?! Ihan päätöntä touhua.
Eroa. Ei mulla muuta. Kuulostaa ihan KAUHEALLE
Hui kamala! Ihan kuin jostain hirveästä kirjasta.
Mies ilmeisesti kuvittelee olevansa kovakin alfauros jos on tikissä kunnossa, mutta aika surkea vätys jos jättää laskujansa maksamatta protskujen takia ja jos vain sinä oot panostanu yhteiseen kotiin. Noh, jos eroatte ja hankit oman kämpän, niin huomaaapahan mies kuinka tyhjän päälle jää. Jos kaikki tavarasi pois viet ja tuo joka päiväinen palveleminen loppuu. En kattelis tommosta menoa, salilla saa käyä ja on suotavaa mutta toi on pakkomielle jo.
Äijä pihalle ja opettelet arvostamaan itseäsi!
Miten oot kestänyt sitä noin kauan?
Aikamoinen alistajasika. Miksi olet liian kiltti Ap?
Tätähän te feministit olette halunneet kokoajan, nyt sitten alkaa valitus kun tasa-arvo kerrankin toteutuu?
Mitä ihmettä. Miten ihmeessä olet päätynyt edes saman katon alle tuollaisen itsekkään pihin hyväksikäyttäjän kanssa???
Mutta parempi myöhään herätä todellisuuteen kun ei milloinkaan ;)
Ukko vaan kuullostaa niin pesunkestävältä mulkulta että ero ei mahda olla helppo.
Onneksi edes auto on sinun nimissäsi joten sen saat mutta varaudu että "mies" on täysin unohtanut kuka ne huonekalut ym on maksanut. Onko vuokra vai omistusasunto? Saatko lähteä vai muuttaako mies pois?
No se panee sua sitten sen edestä ja sinä saat hivellä sen lihaksikasta kroppaa. Noinhan ne naisetkin on aikojen alusta toimineet ja, guess what, miehen vika taas.
Uskon että kaikki muuttuu kunhan olette Vaimo ja Mies, joten naimisiin ja sassiin !!