Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!
Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.
Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?
Kommentit (262)
Mäkin pureskelin lapsena varpaankynsiä! Nykyään enää sormenkynsiä, notkeus ei enää riitä, ja enpä tiedä pystyiskö hampaatkaan.
Syön myös torttutaikinaa! Jäisenä tai sulaneena, ihanaa! <3
Mun kaveri aivastaa jos tulee sisältä kirkkaaseen päivänpaisteeseen. Sanoo aina "Aurinkoallergia!" :)
* Kun mä synnyin, mulla roikkui korvien etupuolella ylimääräiset ihosuikaleet. Ne "hirtettiin" narulla pois. Toiselle puolelle jäi jäljet, siinä on kaksi ylimääräistä "näppylää". Isosiskoni tykkäsi varsinkin nuorempana kertoa kavereille, että "X:llä meinas olla neljä korvaa!" ja todistuksena näyttää jälkiä :D Mutanttisuikaleista ei ole kuvia, se harmittaa! :( Mitä lie Tshernobylin laskeumia... :D
Mulla kasvaa toisessa kainalossa enemmän karvaa kuin toisessa, siis isommalla alueella. (Sheivaan kyllä, mutta sänkeä kasvaa tosi nopeasti, joten eron huomaa.) Mulla on myös skolioosi. Ihme toispuoleinen mutantti :D Terkkuja jos joku tunnisti ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:48"]- En ole koskaan ostanut perunaa kaupasta, torilta ym. Syömme perunat omasta maasta.
- Selässäni on luomi, joka muistuttaa ristiä. Mieheni luuli tatuoinniksi kun näki tämän ensimmäisen kerran.
Nyt varmaan aika moni läheisistä jo tunnisti minut...
[/quote]
Oi, olisi ihanaa olla omavarainen! :)
[/quote]
Hah, luin jotenkin että tämä liittyi varpaankynsikommenttiin :)
Särkyvän lasin pelko. Uuniin kurkin aina kädet silmillä niin että raosta näkyy, sama mikron kanssa. Saunassa pelkään että kiuas räjähtää. Lukioaikoina käänsin kaikki puheet enkuksi päässäni.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:05"]Olen oikeakätinen, mutta jos kirjoitan jotain niin pystyn kirjoittamaan saman tekstin samanaikaisesti täysin peilikuvana vasemmalla kädellä. Sama juttu piirtämisen kanssa.
[/quote] sama!!
Oon siivousneuroottinen. Imuroin päivittäin ja tamppaan mattoja ja pesen pöytäpintoja yms. Aina mietin mitä vois siivota seuraavaksi. Sekä itseäni jopa ärsyttävä asia: oma mies ei osaa laittaa verhoja nätisti taikka pedata sänkyä oikein, pitää aina mennä perässä ja oikaista se sentti kaks vasempaan... siivousneuroottinen tosiaan.
En anna miehen polttaa ulkotulia pihallamme, saati että sisällä polttaisi kynttilöitä. Olen kauhuissani, kun kaverilla tai ravintolassa tms. palaa kynttilät!
Mä osasin lapsena/nuorena myös viheltää kukkopillimäisesti kielellä, mutta en näköjään enää! Olin unohtanu koko jutun ja just koitin :(
- Nyhdän häpykarvojani ajatuksissani, onneksi toistaiseksi vain yksin ollessani
- Nyhdän myös silmäripsiä, kuten joku muukin!
- Räplään huuliani, joko sormilla tai hampailla
- Jos makaan tai istun, minulla on pakko olla jalka toisen päällä tai vaihtoehtoisesti hinkuttaa jalkoja jotain tai toisiaan vasten. Teen sitä nytkin, kun makaan sängyssä.
- Torttutaikina olikin jo mainittu
- "Lämmin vesi ei ole yhtä puhdasta kuin kylmä", olen siis ihan itse keksinyt tällaisen päähänpinttymän
- Hampaat on pakko pestä aina heti ensimmäiseksi kun nousee sängystä
Hölötän omiani peilikuvalleni kun harjaan hiuksiani :D
Mulla on iso kimpale rintakudosta toisessa kainalossa. Osaan ennustaa sen perusteella milloin menkat alkaa ja raskaana ollessa sieltä saattaa kuulemma tulla maitoa. Menin paskahalvauksessa lääkäriin kun sen löysin, luulin että oli syöpä, vaan kun ei, "kolmas" tissihän se vain siellä hengaili.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:30"]Tarkistan monta kertaa hellan ja kahvinkeittimen olevan pois päältä, kun olen lähdössä pois kotoa. Saatan palata kymmenenkin kertaa ovelta tarkistamaan. Ja kun vihdoin pääsen ulos, kokeilen varmaan toiset kymmenen kertaa, että menihän ovi lukkoon.
[/quote]
Tälle on diagnoosikin: pakkoneuroosi. Nuo "pakolliset", toistettavat jutut saattavat viedä päivästä paljonkin aikaa. t. psyk.sh
95, multa leikattiin se 3. tissi pois, kun se kipeytyi tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa. Patologin lausunnossa siitä tosin löytyi pelkkää rasvakudosta. Weird.
Helpottavaa lukea noista unihalvauskohtauksista.
Wikipediassa selitetään vain, että piru istuu rinnan päällä etkä pysty hengittämään, mutta mulla ei oo koskaan ollut sellaista, vaan nimenomaan se, että kädet muuttuvat jätti-isoiksi ja tuntuvat olevan kilometrien päässä, kuin avaruudessa. Pienenä tätä tapahtui useinkin ja pelkäsin sitä ihan kauheasti. Avasin ja räpyttelin silmiä ja tiesin olevani hereillä, mutta kun suljin silmät, se tapahtui uudelleen.
Ainoastaan isäni tajusi mitä tarkoitin, koska hänellä on ollut samaa, mutta ilmeisesti se on yleisempääkin. Nykyään kohtaus tulee vain jos olen kauhean kipeä ja kuumeessa, tai jos olen huikean yliväsynyt ja stressaantunut.
Muita outouksiani: Nautin siitä kun saan kaivettua nenästä kuivaa räkää. Joskus on tosi vaikeeta olla kaivamatta nenää muiden nähden, kun joku ihana kökkäre oikein odottaa siellä.
Puhun itsekseni tosi paljon, käyn keskusteluja, joissa on myös muita ihmisiä, ja joskus näissä keskusteluissa sanon jollekin suorat sanat, vaikka en todellisuudessa uskaltaisi tehdä niin.
Joskus jos olen päiväunilla tai töissä on tosi rauhallista, alan miettiä seksiä. Ajattelen sitä niin että kiihotun ja sitten on tosi vaikea jatkaa päivää. Kotona ollessa voin masturboida, mutta kesken työpäivän tietenkään en. Onneksi työ täyttää ajatukset ja seksifantasiat menee sitten pois mielestä.
Tykkään kutittaa kasvojani omilla hiuksillani. Jos ne kutittavat aivan kauheasti, on aika mennä kampaajalle. Sen sijaan vihaan sitä, jos mies koskettaa huulillaan niskaani tai korviani. Ihmettelen, miten se voi kiihottaa ketään. Samoin peppureiän koskettelu on karmeaa ja äärimmäisen epäkiihottavaa. Tykkään kyllä intohimoisesta seksistä muuten.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:54"]Mulla on iso kimpale rintakudosta toisessa kainalossa. Osaan ennustaa sen perusteella milloin menkat alkaa ja raskaana ollessa sieltä saattaa kuulemma tulla maitoa. Menin paskahalvauksessa lääkäriin kun sen löysin, luulin että oli syöpä, vaan kun ei, "kolmas" tissihän se vain siellä hengaili.
[/quote]
Mulla oli myös rintarauhaskudosta kainalossa, mutta se leikattiin pois ihan kosmettisista syistä. Mulla ei ollut siinä nänniä, eikä siitä koskaan tullut maitoa.
Viihdytän itseäni katselemalla bloggaajien videopostauksia ja näpäytän esityksen välillä pausselle saadakseni bloggaajan naamalle hassun/vihaiset/epätoivoisen/jne ilmeen tai mahdollisimman epäedullisen kuvakulman. Erityisen viihdyttävää tämä on, kun katselee näiden "yhden täydellisen kuvakulman ja ilmeen" bloggareita.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:55"]
Minulla on kaksi nenää. Toinen on persposkien yläpuolella. Siinä mistä persvako alkaa. Lääkärin mukaan äiti olisi alkanut odottamaan kaksosia, mutta minä vahvempana olen tavallaan syönyt tilan heikommalta ja sillä ei ole ollut mahdollisuuksia kasvaa kohdussa. Ainoastaan nenä takapuolessani muistuttaa syntymättömästä kaksosestani.
[/quote]
Toivottvasti sillä alanenällä ei voi haistella? :(
Näihin siitä kun mulla on ripuli. Vatsaa nipistelee ja paskaa tulee, kerrankin saa suolen kunnolla tyhjäksi.
Menen joskus pissahädässä nukkumaan. Tämä siksi, että olen torkuttaja ja pahimmasta päästä sellainen. Pystyn valehtelemaan itselleni mitä ihmeellisimpiä juttuja että voisin jatkaa torkuttamista, joten menen nukkumaan pissahädässä että kun herätys tulee ekan kerran on minun pakko huomata hätä ja lähteä heti vessaan. Eli saan itseni ylös!
Mulla on myös pakonomainen tarve tarkistella asioita esim. ennen lähtöä. Ovet, hella, kahvinkeitin, pakastimen ovi, auton käsijarru, -ovet ja -valot. Jos unohdan tarkistaa, asia vaivaa koko päivän. Jos joskus joku onkin unohtunut, se ruokkii tarkastusvimmaa entisestään.
Tästä en tiedä miten tavatonta se on, mutta pystyn vetämään kaulan ihon ikäänkuin kaulan sisälle, paljastaen luut ja keskelle kaulaa jää iso aukko. En osaa sitä kovin hyvin selittämään..