Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!

Vierailija
20.02.2015 |

Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.

Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?

Kommentit (262)

Vierailija
201/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:43"]- Nyhdän häpykarvojani ajatuksissani, onneksi toistaiseksi vain yksin ollessani
- Nyhdän myös silmäripsiä, kuten joku muukin!
- Räplään huuliani, joko sormilla tai hampailla
- Jos makaan tai istun, minulla on pakko olla jalka toisen päällä tai vaihtoehtoisesti hinkuttaa jalkoja jotain tai toisiaan vasten. Teen sitä nytkin, kun makaan sängyssä.
- Torttutaikina olikin jo mainittu
- "Lämmin vesi ei ole yhtä puhdasta kuin kylmä", olen siis ihan itse keksinyt tällaisen päähänpinttymän
- Hampaat on pakko pestä aina heti ensimmäiseksi kun nousee sängystä
[/quote]

Oot ihan oikeassa, et lämmin vesi vesihanasta otettuna on "likaisempaa" ja siinä on enemmän bakteereja ja saattaa olla putkistosta liuenneita jäämiä. Tämän takia suositellaan ruoanlaitossa ottamaan hanasta kylmää vettä. Ja onhan se halvempaakin kuin lämmin vesi.

Vierailija
202/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa yksittäiset irralliset hiukset suunnattomasti, etenkin jos tarttuu hius sormiin/käsiin. Ja sehän on vallan sopiva inhotus ihmiselle jolla on pitkä tukka ja joku karvanlähtökausi päällä. 

Toinen asia mikä nyt tulee mieleen on se jos mikroaaltouuniin tms jätetään "aika päälle". Otetaan siis lämmitettävä pois kesken ajan päättymisen eikä paineta stoppia, vaan siihen kelloon jää näkyviin se jäljellä oleva aika. Se pitää aina painaa pois, olin sitten kotona tai muualla. Samoin avoimet kaapinovet pitää sulkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuaistini on hyvä. Pienenä luulin että kaikki haistaa kanttarellit kuten minä, maan alta 10 metrin päästä.

Vierailija
204/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:36"]Oon siivousneuroottinen. Imuroin päivittäin ja tamppaan mattoja ja pesen pöytäpintoja yms. Aina mietin mitä vois siivota seuraavaksi. Sekä itseäni jopa ärsyttävä asia: oma mies ei osaa laittaa verhoja nätisti taikka pedata sänkyä oikein, pitää aina mennä perässä ja oikaista se sentti kaks vasempaan... siivousneuroottinen tosiaan.
[/quote]

Tämä kuulostaa ihan oikeasti neuroosilta, saisit varmaan psykiatrilta diagnoosin tällä kuvauksella. Pakonomainen siivous, itsensä peseminen ja tavaroitten millimetrin tarkat paikat. Voisit oikeesti hyötyä kevyestä lääkkeestä. Eikö tuo käytös jo haittaa itseäsi tai perhettäsi?

Vierailija
205/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikassa jossa asiakkainani käy erittäin paljon noin 20-40v naisia. Pohdin aina kuka asiakkaistani saattaisi olla av-mamma.

Vierailija
206/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:26"]Itken pissalla käydessä. Kyyneleet vaan siis tulee silmiin. Luulin pitkään että tää on normaalia ja kaikilla tapahtuu näin kunnes luin jonkun uutisen jossa kauhisteltiin kuinka mysteeristä on kun jotain vauvaa vaivasi sama vaiva :D
[/quote]

Sama juttu!! Kyseisen uutisen jälkeen otin ystävien seurassa asian puheeksi ja katsoivat minua kuin outolintua. Ja koko ikäni luulin tämän olevan normaalia!

Vierailija
207/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:33"]

Osaan tärisyttää silmiäni, eli pupillit tärisevät nopeasti edestakaisin. Ihan ohimennen huomasin lapsena, että osaan tehdä niin ja kaverit olivat ihan järkyttyneitä, näyttää kuulemma friikiltä. En tiedä, onko tämä ehkä ihan tavallistakin, koska harvemmin tulee kenenkään kanssa puheeksi.

[/quote] Minä myös ja isäpuoleni!

Vierailija
208/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten lamaannuttava? Pystytkö olemaan työelämässä? Itse tajusin olevani asberger vasta 50v. Ihmettelin, kun olin aina

väsynyt, joka johtui monenlaisista ärsykkeistä. Olen pakottanut itseni olemaan työelämässä mukana. M50.

Vierailija
209/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lenkillä yksin kuvittelen "elokuvakohtauksia" ja lausun niiden repliikkejä ääneen, ikään kuin näytellen. Keksin siis omasta päästäni joitain kohtauksia missä kaksi henkilöä keskustelee ja eläydyn niihin. - "You knew didn't you ? You knew and you never told me !" - "It's not what you think, let me explain-" -"Shut up !! I don't want to hear your lies" En puhu muuten koskaan itsekseni ääneen, ainoastaan kun "näyttelen ja ohjaan" näitä elokuvia mielessäni ulkona lenkkeillessä :D Ikää 25 vuotta ja olen muuten ihan kelpokansalainen, mielukuvitus käy vain ylikierroksilla....

Vierailija
210/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi laittaa vaatetta tms. pesukoneeseen, jos en ole ensin liottanut sitä haaleassa vedessä, puristellut ja antanut kuivua (tulee inhottava olo, jos laitan kaikki likaset vaatteet samaan paikkaan ja ne peseytyy siellä likavedessä.)

Vierailija
211/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:11"]

Joskus innostun nyppimään pinseteillä ihokarvoja yksitellen jaloista tai muualta (bikinirajat..) Tai sitten kaivelen ihokarvoja "juurineen" neulalla. Revin myös ripsiä, mutta harvemmin. Tein tätä jo teini-iässä ja sanomattakin selvää, ettei osa karvoista kasva enää (mm kulmakarvat on aikas vinkeän näköiset). 

[/quote]

Trikotillomania (TTM) eli karvojennyppimishäiriö on pakko-oireisen spektrin häiriö, jossa yksilöllä ilmenee pakonomaista tarvetta nyppiä irti omia hiuksiaan, silmäripsiään, kulmakarvojaan tai muita kehon karvoja. Tämä johtaa merkittävään hiusten tai ihokarvojen lähtöön, jotka usein yritetään kätkeä kampauksen, peruukin tai hatun alle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Trikotillomania

Vierailija
212/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ja haistelen.
.
Silittelen häpykarvojani, lähes aina yksin ollessa on käsi housuissa.
.
Silmät kostuvat pissalla ollessa.
.
Kaivan nenää, syön räkää ja pureskelen ja revin varpaankynsiä.
.
Puhun yksin, ja on ihana kuulla etten todellakaan ole ainoa! Olen yrittänyt keksiä syytä tälle, ehkä vain on mielikuvituskaverin kanssa leikkiminen jäänyt päälle, ehkä ei. Aina käyn kuvitteellisia tilanteita läpi yksin, valmistaudun mahdollisiin tuleviin keskusteluihin, tai sitten vain puhun itselleni. :D

Vierailija
213/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:54"]

Näihin siitä kun mulla on ripuli. Vatsaa nipistelee ja paskaa tulee, kerrankin saa suolen kunnolla tyhjäksi.

[/quote] siis nautin!

Vierailija
214/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahh nääon hyviä

Vierailija
215/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:55"]

Mua inhottaa yksittäiset irralliset hiukset suunnattomasti, etenkin jos tarttuu hius sormiin/käsiin. Ja sehän on vallan sopiva inhotus ihmiselle jolla on pitkä tukka ja joku karvanlähtökausi päällä. 

Toinen asia mikä nyt tulee mieleen on se jos mikroaaltouuniin tms jätetään "aika päälle". Otetaan siis lämmitettävä pois kesken ajan päättymisen eikä paineta stoppia, vaan siihen kelloon jää näkyviin se jäljellä oleva aika. Se pitää aina painaa pois, olin sitten kotona tai muualla. Samoin avoimet kaapinovet pitää sulkea. 

[/quote]

Aukinaiset kaapinovet on kamalia! Tulee mielikuva kauhean huolimattomasta ja laiskasta ihmisestä, kun ei jaksa edes kaapinovia sulkea. Ja makkarissa ne on pelottavia, koska möröt asuu kaapissa ;)

Kesken jääneen mikron nollaan minäkin, samoin sammutan heti uunin, jos siinä on virrat ja valo päällä, vaikka lämmöt ois käännetty jo pois. Miehelle huomautan, jos se unohtaa hellan tai uunin päälle hetkeksikään, kun ruoka on jo otettu pois. Kotoa lähtiessä en tsekkaile kuitenkaan virtoja.

Vierailija
216/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyllä kerro enää outoja juttuja itsestänne vaan jotain mielenterveydellisiä juttuja jotka liittyvät pakko-oireiseen häiriöön.

Vierailija
217/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:49"]

Ette kyllä kerro enää outoja juttuja itsestänne vaan jotain mielenterveydellisiä juttuja jotka liittyvät pakko-oireiseen häiriöön.

[/quote]

Höh höh. Jokaisessa ihmisessä on lievää neuroottisuutta, ellei ole ihan totaalisen lungi kaveri tai sitten ihan kunnolla neuroottinen. Mehän kuljettais täällä kaikki jokin diagnoosi taskussamme, jos se noin helposti irtoaisi.

Vierailija
218/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko minussa joku vika kun mulla ei ole mitään tällaisia "ominaisuuksia" tai ongelmia????

olen mielikuvitukseton,en näe unia,en oikeastaan pelkää mitään,järvessä en oikein tykkää uida kun ei näe mitä siellä vedessä on,korkeita paikkoja vierastan en varsinaisesti pelkää,työkseni teen henkilönostimiin vuositarkastuksia.

olisi hienoa osata kirjoittaa ja piirtää molemmilla käsillä,vaarilla oli tuo taito.

nenä perseessä oli huvittavaa vaikka oikeasti varmaan vakava asia

Vierailija
219/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:31"]Minulla on kutitusfetissi.
[/quote]

Alko seisomaan :)

T. Teini

Vierailija
220/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:55"]

Minulla on kaksi nenää. Toinen on persposkien yläpuolella. Siinä mistä persvako alkaa. Lääkärin mukaan äiti olisi alkanut odottamaan kaksosia, mutta minä vahvempana olen tavallaan syönyt tilan heikommalta ja sillä ei ole ollut mahdollisuuksia kasvaa kohdussa. Ainoastaan nenä takapuolessani muistuttaa syntymättömästä kaksosestani.

[/quote]

Toivottvasti sillä alanenällä ei voi haistella? :(
[/quote]
Valitettavasti siinä on osittain hajuaisti tallella :/.
Pesenkin pyllyni monta kertaa päivässä ja suihkutan deodoranttia persvakoon.
Flunssa aikaan on todella törkyinen olo kun räkä valuu norona persposkien väliin. Käyn vessassa niistämässä takanenäni ja suihkautan Nasolinia niin vähäksi aikaa taas helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi