Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!

Vierailija
20.02.2015 |

Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.

Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?

Kommentit (262)

Vierailija
21/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 02:55"]Jännää, googlasin derealisaation. En tiennyt, että noille unituntemuksille olisi joku nimikin. Minulla ei ole mitään traumakokemuksia, mutta luulenpa että saattoi liittyä tasapainoaistiin ja korviin. Minulla oli tosi paljon korvatulehduksia lapsena. Se mainittiin myös yhtenä mahdollisena syynä näihin. En koskaan puhunut näistä kenellekään, enkä kokenut niitä pahoiksi. Nahkea tunne oli jollain tavalla lohdullinen ja turvallinen.
-alkup.sänkykääntyilijä-
-a
[/quote]

Osa kuuluu myös dissosiaatiohäiriöön, googlaa sekin. Minulla tuli myös vain silmät kiinni. Luulin pitkään, että se oli vai unta tai jotain mitä kaikille käy, mutta kaksikymppisenä löysin nimen tuolle. Minulle tulee vieläkin niitä, jos olen todella stressaantunut tai väsynyt. Siis nukkumaanmennessä.

Vierailija
22/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään haistella alkkareitani aina vessassa käydessä. Pimppi vaan tuoksuu niin hyvälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn highschoolia Kanadassa ja luen AV:tä. Unelmani olisi käydä highschool loppuun täällä.

Vierailija
24/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken rappuset kun kiipeän niitä, vaikka nousisin samat raput joka päivä.

Vierailija
25/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:36"]Oon siivousneuroottinen. Imuroin päivittäin ja tamppaan mattoja ja pesen pöytäpintoja yms. Aina mietin mitä vois siivota seuraavaksi. Sekä itseäni jopa ärsyttävä asia: oma mies ei osaa laittaa verhoja nätisti taikka pedata sänkyä oikein, pitää aina mennä perässä ja oikaista se sentti kaks vasempaan... siivousneuroottinen tosiaan.
[/quote]
Sama... Tosin mä en edes voi elää miesten kanssa samassa asunnossa, koska ne sotkee.

Vierailija
26/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun yhtä hyvin takaperin kuin etuperin. Käännän kaiken sanomani ja ajattelemani koko ajan myös takaperin. Tupla-ajattelua siis koko ajan.

Lisäksi täytyy tietää, onko sanassa tai lauseessa parillinen vai pariton määrä kirjaimia. 

Vierailija
27/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerään" pilkkuja ja pisteitä tekstiä lukiessani, ja muodostan niistä mielessäni kuvioita kuin Tetriksessä. 

Vierailija
28/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:59"]

Pelaan simssiä vaik oon 25

[/quote]

Pelaan Simssiä, vaikka olen 33. Uutta peliä saatan pelata pahimmillaan 12 tuntia päivässä. Ei ole lapsia, kun taidan olla itse iso lapsi ;)

Vierailija
29/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:05"]Pystyn muistamaan pidempiä numerosarjoja kuin suurin osa ihmisistä. Jos minulle sanotaan vaikka 12 numeron sarja, pystyn tarvittaessa muistamaan sen ja kirjoittamaan muistiin myöhemmin.
[/quote]

Sama :D Ja muistan tarkalleen, minkä viestin laitoin poikaystävälleni 11.02.2015 klo.17:43, vaikka se oli tyyliin "Oletko milloin kotona?", ja mitä tapahtui 07.05.2012, vaikka se oli muuten ihan normaali päivä. Sain huonoja uutisia silloin tekstarilla klo.11:08. Muistan myös, että kun vuosia, vuosia sitten loin facebookkiin tunnukseni, niin kello löi tasan minuutin yli varttia yli yhden, eli klo.13:16.

Minulla on jonkinlainen pakkomielle numeroihin :D
[/quote]

Se vielä, että muistan kymmenien/ehkä jopa enempien av:lle kirjoittamani kommenttieni numerot ja usein edes vähän sinnepäin, mitä olen kirjoittanut :D Vaikka ne olisi vuoden tai parin takaa. Riittää, että luen ketjun otsikon, tai vähän aloituksesta.
[/quote]
tämä on jo sairasta,äkkiä hoitoon,Ainiin ei kukaan uskalla tunnustaa av-palstaa.

Vierailija
30/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja 158 jatkaa. Olen vähän neuroottinen ja pöpökammoinen. Pesen käsiä ehkä 10-15 kertaa päivässä saippualla. Aina pitää pestä kädet, kun tulee ulkoota sisälle. Ärsyttää, kun ihmisiä tulee kylään, eivätkä he pese käsiä, vaan kuljettavat paljon pöpöjä esim. julkisista liikennevälineistä jne. Jos mies niistää kesken ruokailun, pyydän, että käy pesemässä kädet (häntä ärsyttää tämä). Otan sormuksen ja kellon pois, kun teen ruokaa. En voi lainata kavereiden meikkejä tai juoda samasta lasista. En tiedä, onko tämä kovin neuroottista. Olen opiskellut mikrobiologiaa ja mielestäni se on vain fiksua. En muuten ole mikään siivousfriikki.  

Vierailija
31/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn muistamaan pidempiä numerosarjoja kuin suurin osa ihmisistä. Jos minulle sanotaan vaikka 12 numeron sarja, pystyn tarvittaessa muistamaan sen ja kirjoittamaan muistiin myöhemmin.

Vierailija
32/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin helposti kieliä. Pari päivää uudenkielisessä maassa ja olen jo oppinut kirjaimet (jos eri kirjaimet kuin Suomessa) ja muutamassa viikossa käytän yksinkertaisia lauseita arkielämässä.

Vierailija
33/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla pestä pyykkiä 60asteessa yksin kun pelkään sen koneen hajoavan. Puolisoni on aina kotona silloin kun pesen pyyhkeitä tai lakanoita.. En edes uskalla olla linkoavan koneen vierellä.. 

Joo ja ikääkin jo 33!! :D

en ymmärrä itseäni välillä..

Vierailija
34/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:05"]Pystyn muistamaan pidempiä numerosarjoja kuin suurin osa ihmisistä. Jos minulle sanotaan vaikka 12 numeron sarja, pystyn tarvittaessa muistamaan sen ja kirjoittamaan muistiin myöhemmin.
[/quote] Sama muistan jopa 10 vuoden takaisia puhelinnumeroita.

Vierailija
35/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 01:30"]Olen teinistä asti ollut lähes koko ajan ihastunut johonkin. Jos entinen ihastus päättyy, niin mieleni keksii pian mysteerisesti uuden. Jos en ole ihastunut kehenkään, niin tunnen itseni masentuneeksi, elämä tuntuu tylsältä, enkä jaksa oikein mitään. Lisäksi kaikki ihastukset on aina vaan romanttisia, koska en tykkää seksistä, ja siksi minusta ei ole myöskään parisuhteeseen.
[/quote] Mulla on myös suuri tarve olla ihastunut. Mä kyllä tykkään seksistäkin.

Vierailija
36/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Syön vessapaperia salaa. Tämä alkoi kun odotin toista lastani..

2. Hikoilen ihan tajuttoman paljon. Silloin kun on kuuma..tai kylmä...tai jännittää. Kainalot on aina ihan märkänä. Vaihdan paitaa varmaan 5 krt päivässä..plus ne on aina mustia. Muutama kerran olen hikoillu niinkin paljon että jopa nahkatakin kainalot märät. Ja tämä asia häiritsee elämää tosi paljon :-(

Vierailija
37/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni kuviteltuja keskusteluja kaikilla osaamillani kielillä. Noloo juu ja teen sitä jopa autossa :)

Vierailija
38/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 02:23"]Minulla on todella hyvä ajantaju. Osaan arvioida ajan 5 minuutin tarkkuudella päiväsaikaan. Jos herään yöllä niin osaan arvioida ajan 15 minuutin tarkkuudella. En osaa selittää tätä. Jotenkin vaan tiedän kuinka paljon aikaa on kulunut siitä kun viimeksi katsoin kelloa. Vaikka siitä olisi useita tunteja.
[/quote]

Sama. Yöllä herätessä tiedän oikean ajan lähes minuutilleen!

Vierailija
39/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn juoksulenkillä niin lasken mielessäni koko ajan kunnes saavutan numeron 1000, sitten aloitan alusta.

Vierailija
40/262 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes koko aikuisikäni ollut jalkapohjassa syylä. Välillä sain sen pois, mutta se palasi ja nyt taas ollut vuosia siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän