Sopiiko tällainen mekko omenavartaloiselle?
https://www.bubbleroom.fi/products/slfsadie-3-4-midi-dress-pink?variant…
BMI 29 ja suurin osa ylimääräisestä vatsalla, rinnoissa ja käsivarsissa... Jalat hoikat ja peppu pienehkö. Haluan siis peittää mahd. paljon, mutta ei mitään muodottomia telttoja...
Kommentit (18)
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Sano vaan reilusti läski. Turhia höpinöitä nuo omenavartalot yms.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti läski. Turhia höpinöitä nuo omenavartalot yms.
Läskejä on eri mallisia, kuten nyt yleensäkin vartaloita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti läski. Turhia höpinöitä nuo omenavartalot yms.
Taidat olla mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Jos sinulla on selvästi erottuva vyötärö, et tiedä mikä omenavartalo on.
Ei sovi. Se vain korostaa pönäkkää vartaloasi ja huonoja puoliasi.
Eihän tuo mekko edes mahdu päällesi. Isoin koko on 44 ja sinulla on BMI 29.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Jos sulla on vyötärö, niin sitten tuo on varmaan sulle ihan hyvän näköinen. Mulla ei ole vyötäröllä minkäänlaista kavennusta, ja iso maha vaan pömpöttää pystyssä siinä kohdassa missä pitäisi olla vyötärö. Itse tällä kehonmuodolla tyydyn väljiin kaapuihin, värinä musta tai tummansininen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mekko edes mahdu päällesi. Isoin koko on 44 ja sinulla on BMI 29.
Ohis, mutta minulla on ihan 42/44 vaatteita BMI:llä 29. Eli XL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Jos sinulla on selvästi erottuva vyötärö, et tiedä mikä omenavartalo on.
No, en tiedä mikä malli sitten on, mutta vatsaa on, mutta myös kapeampi kohta vyötäröllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mekko edes mahdu päällesi. Isoin koko on 44 ja sinulla on BMI 29.
Minun ihan normaalisti käyttämäni koko? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Jos sulla on vyötärö, niin sitten tuo on varmaan sulle ihan hyvän näköinen. Mulla ei ole vyötäröllä minkäänlaista kavennusta, ja iso maha vaan pömpöttää pystyssä siinä kohdassa missä pitäisi olla vyötärö. Itse tällä kehonmuodolla tyydyn väljiin kaapuihin, värinä musta tai tummansininen.
Väljiä kaapujakin on erimallisia, laatikoita ja A-linjaisia. Jälkimmäiset ovat kapeampia yläosasta, peittävät mahan ja levenevät alaspäin. Polvimitta on yleensä hyvä jos hoikat sääret.
Mikäli haluat näyttää rusottavalta omenalta, ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä mulle ainakaan sopisi, siinähän on leveä vyö vyötäröllä, ja kun on omenavatsa, niin siitä tulee helposti kuin vanne tynnyrin ympärillä -vaikutelma. Toki, jos olet vain ihan vähän omena, etkä "kaljamahanainen" kuten minä, niin sitten voi sopiakin. Itse en myös pukisi mitään pinkkiä päälleni, ettei korosta pystyyn nostetun sian vaikutelmaa, joka omenalihavasta naisesta helposti muutenkin tulee.
Mitä sinä sitten pukisit? On minulla myös vyötärö olemassa, joten sinänsä tuollaiset a-linjaiset mekot sopii ok... Kietaisumekoista en oikein pidä, koska ne tuo isot rinnat liikaa esille... Ap
Jos sinulla on selvästi erottuva vyötärö, et tiedä mikä omenavartalo on.
No, en tiedä mikä malli sitten on, mutta vatsaa on, mutta myös kapeampi kohta vyötäröllä. Ap
Vyö siihen kapeampaan kohtaan ja näytät raskaana olevalta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mekko edes mahdu päällesi. Isoin koko on 44 ja sinulla on BMI 29.
Minä mahduin kokoon 38 tuolla BMI:llä. Nyt vähän vähemmän, eli pitää arpoa onko koko 36 vai 38. Äläpä puutu asioihin, joista sinulla ei ole minkäänlaista käryä eikä älyä suodattaa ajatuksiasi.
Moni pluskoon vaate on juurikin mallia teltta ja sopii sellaisille, joilla kaikki ylimääräinen alakropassa. Ap