Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla elämä on ollut epäreilua sinulle?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse jouduin kiusatuksi koulussa ja töissä, ei kavereita, pitkään työtön ja en ehkä kykene tekemään töitä, ei pidempiaikaista kumppania ja lapseton 41 vuotiaana. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

Vierailija
2/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin tavoin aivan alusta asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

Elämä on tietoinen paskiainen joka on psykopaatti ja sadistisesti nauttii ihmisten kiduttamisesta ja suosii rikkaita ja muita hyväosaisia.

Vierailija
4/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Kaikki menee tosi hyvin.

Vierailija
5/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

Vierailija
6/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämä on epäreilua mielestäsi? Onko paremmin muotoiltu? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.

Vierailija
8/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.

On jotkin asiat epäreiluja. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-koulukiusattu täällä ja nykyisin mielenterveyssyistä työkyvyttömyys eläkkeellä. Halvaksi tuli yhteiskunnalle kiusaaminen.

Vierailija
10/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.

On jotkin asiat epäreiluja. Ap 

No joo, olet kai oikeassa, jos sanaa "epäreilu" ei ajattele kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.

On jotkin asiat epäreiluja. Ap 

No joo, olet kai oikeassa, jos sanaa "epäreilu" ei ajattele kirjaimellisesti.

Mitä kirjaimellisesti? Tietenkin ajattelen. Ei tämä ole mikään fingerporin sarjakuva. Ap 

Vierailija
12/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.

En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap 

No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.

Ei se ole tapahtumista, että syntyy esim. autistina.  Tai miksei muunkinlaisena, oikeasti vammaisena. Taatusti vaikuttaa negatiivisesti koko elämään vs. sama ihminen ilman vammaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-koulukiusattu täällä ja nykyisin mielenterveyssyistä työkyvyttömyys eläkkeellä. Halvaksi tuli yhteiskunnalle kiusaaminen.

SAMA!

Vierailija
14/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Sitä kun liikkuu, niin tapahtuu. Ei se välttämättä ole aina negaa. Jotkut kun kuuntelee mun juttuja, ensin pyörittelevät päätä, se tirsk ja eivät voi olla nauramatta.

Olen kyllä se elämätapatohelo (autisminkirjoa?). Maisterinpaperit mulla kyllä on eli jotain olen joskus osannut tehdä oikein.

Epäreilua? No en ainakaan ole saanut/perustanut perhettä; jos tuosta katkeroituisin niin päättäisin lähteä tästä maailmasta. Mulla synnynäisiä vikoja, ei niitä voi korjata ja onneksi en ole niitä periyttänyt.