Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prostituutio lailliseksi

Vierailija
17.02.2015 |

http://yle.fi/uutiset/euroopan_porttola/7732047

http://yle.fi/uutiset/nuordemarit_ehdottavat_prostituution_laillistamista_suomessa/7395111

On se ihme että prostituutiota vastustaa vain ne joita asia ei koske. Sitä kannattaa myyjät jokaisessa maassa missä sitä on. Sita kannattaa YK sekä Pro-tukipiste Suomessa. Mutta kuitenkin sitä pidetään pahana.

Miksi aikuinen ihminen EI saisi myydä itseään jos hän niin haluaa?

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:51"]

Missä tavallisessa työpaikassa tienataan pimeänä?

[/quote]

No kun ei sitä työksi Suomessa lasketa niin pakkohan se on tehdä pimeänä. Sitä paisti kyllä käteenkin jää noin paljon jos on hyvä tekijä

[/quote]

Aiemmin oli linkattu johonkin verollisesti töitä tekevään huoraan.

[/quote]

Se on yksityisyrittäjä mutta sillä ei ole mitään yksityisyrittäjän etuja

Vierailija
82/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:51"]

Missä tavallisessa työpaikassa tienataan pimeänä?

[/quote]

No kun ei sitä työksi Suomessa lasketa niin pakkohan se on tehdä pimeänä. Sitä paisti kyllä käteenkin jää noin paljon jos on hyvä tekijä

[/quote]

Aiemmin oli linkattu johonkin verollisesti töitä tekevään huoraan.

[/quote]

Se on yksityisyrittäjä mutta sillä ei ole mitään yksityisyrittäjän etuja

[/quote]

Mitähän etuja mahdat tarkoittaa?

t: kampaamoyksityisyrittäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:57"]

Toisekseen, miehellä ei ole mitään oikeutta ALISTAA naista, se on samanlainen KIROUS kuin miehille säädetty otsa hiessä työn puurtaminen ja silti "ohdakkeita kasvaa hänen peltonsa".

[/quote]

Mutta naisen orjaan, eikö orjan pitäminen ole alistamista, saa yhtyä. Ainakin jos on tarkoitus jälkeläisiä tehdä ja vaimo ei ole siinä onnistunut. Kysyttiinköhän siltä vaimon orjalta mielipidettä asiaan?

[/quote]

Alapeukuttajalle tiedoksi: noin siellä lukee. Katso itse: http://www.evl.fi/raamattu/1992/1Moos.16.html#o23

Vierailija
84/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:17"]

Tuossa Raamatun kohdassa ei tarkoiteta, että miehellä on oikeus raiskata tai edes millään tavoin väkivin ottaa vaimoaan! Ei todellakaan! Miehellä onnvelvollisuus rakastaa vaimoaan ja rakastava mies ei kohtele vaimoaa millään tavoin väkisin, ei alista eikä pakota! Eikä vaimo pakota miestään seksiin, jos mies ei halua, sillä niinkin päin on PALJON parisuhteita, joissa mies ei ole se aktiivi, vaan nainen! Ja tuo sama Raamatun kohta on siis molemmille ihan samanlainen! Jumalan edessä sekä mies että vaimo ovat seksuaalisesti täysin samanarvoisia ja samoilla ehdoilla toimivia, eli keskinäisessämrakkaudessa ja kunnioituksessa, ja vain oman aviopuolison kanssa on Jumalan lain mukaan oikeus harjoittaa seksiä, muu on täysin laitonta, ja siitä tulee ... AIKANAAN! ... rangaistus, jos toimii väärin. (Viimeistään iankaikkisuudessa, mikä on huooooooooomattavasti pidempi aika kuin tämä ihmisen elinaika täällä, eli siis ikuisuus!).

[/quote]

" 22 Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, 23 sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. 24 Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon."

Siinä sulle tasa-arvoa.

[/quote]

"Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä, eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoaansa, hän rakastaa itseään." Efesolaiskirje, luku 5 jakeet 25-28

Kun mies, joka perheen pääksi omine velvoitteineen asetettiin, tekee johtajana ja edellä käyvänä esimerkkinä ENSIN oman osansa, on vaimon todella helppo toimia siinä osassa, joka hänellä on rakastettuna vaimona. Johtajien tehtävä on kulkea edellä, esimerkkinä ja mallina ja tehdä se oma osuutensa ensin. Näin juuri on oma mieheni menetellyt, kun tuli uskoon ja se on myös vaikuttanut meidän seksielämäämme (josta tässä nyt oli kyse) siten, että mies on alkanut huolehtia minusta, joten VASTAAN hänen tekoihinsa kaikella mahdollisella hyvällä, ja siitä on seurauksena molemminpuolinen tyytyväisyys ja palvelualttiuden lisääntyminen puolin ja toisin.

Siinäpä Sinulle alamaisuuden oppimista, sillä Sinun miehenä, jos olet uskossa, on ITSE oltava Jumalalle alamainen, etkä VOI pakottaa vaimoasi yhtään mihinkään, mihin hän ei ole suostuvainen, vaan sinun on annettava oma itsesi alttiiksi vaimosi edestä (Kristus näytti esimerkkiä Sinulle!) ja suostutella kaikella rakkaudella häntä siihen, mitä tahdot. Vaimosi voi olla täysin uskon ulkopuolella, joten silloinkin sinun tehtäväsi on edelleen sama, huolimatta täysin vaimosi käyttäytymisestä. Uskovalle ja rakastetulle vaimolle ei ole mikään ongelma OLLA ITSE VAPAAEHTOISESTI eli ITSE ANTAUTUA alamaiseksi (mikä on siis ihan eri asia kuin ALISTAMINEN!) omalle uskovalle miehelleen, joka tekee sen oman osansa ja käy edellä johtajana kuten kuuluukin.

Vierailija
85/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:35"]Naisen ruumis ei ole KOSKAAN mikään kaiken maailman miesten etuoikeus ostaa hyväksikäytettäväksi. Se on AINA naissukupuolta halveksiva ja esineellistävä ja alistava teko! Silloinkin, kun YMMÄRTÄMÄTTÖMÄT naisraukat ovat itse suostuneet moiseen itseään halventavaan toimintaan, saati, jos on kyse - kuten usein on! - prostituutioon pakotetuista.

Prostituutiota ei pidä koskaan laillistaa, vaan sekä osto että myyminen pitää lailla kieltää ja tehdä rangaistavaksi. Näin sanoo myös aviomieheni, jonka mielipidettä kunnioitan suuresti!

Prostituutiota puolustavat monet muka vammaisten oikeudella saada seksiä. Mitä ihmeen etuoikeutta VAIN miehillä muka olisi suureen osaan muita ihmiskuntaa (=naisia) verrattuna? Se on vain epätasa-arvoa lisäävä, jo siksikin laitonta. Enkä tasan tarkoita, että myös naisille pitäisi luoda oma huoraukkojärjestelmä! En todellakaan! Eikä tuossa puolustelussa jollain "vammaisten miesten oikeudella" ajatella yhtään niitä naisia, jotka joutuvat alistumaan usein pakotettuna jollekin likaiselle, mahdollisesti tautiselle, törkeäkäytöksiselle, ällöttävälle, vanhalle perverssille sialle, vaan pidetään pakkopäämääränä vain saada naiset esineellistettyä miesten seksiobjekteiksi ja hyväksikäytettäviksi ja alistettaviksi tekemään mitä inhottavuuksia miehet vaan keksivät heillä teettää. Eikä miesten tautisuudesta kukaan kysele, mutta sen prostituoidun kyllä! Sekin epätasa-arvoista! Siis niin naisen arvoa alistavaa ja näitä naisraukkoja tuhoavaa, että ei voi enää pahempaa olla!

Ja porttouden laillistavan lain suojissako myös sallittaisi, lisättäisi ja suojeltaisi AVIORIKOKSIA, jotka tuhoavat yhteiskuntaa ja perheitä ja tulevia sukupolvia?

Suuri osa porttojen asiakkaista on jo nyt aviossa tai parisuhteessa eläviä PERHEEN I S I Ä, eivät mitään vammaisia!

Seksi ei ole mikään jokaMIEHEN oikeus naisen ruumiiseen!

Se ei ole mikään ihmisen perustarve, jota ilman ei voi elää, kuten esim syöminen tai nukkuminen.

Ilman seksiä VOI elää varsin laadukasta elämää.

Sen todistavat itse vapaaehtoisesti seksittömän elämän valitsevat, mikä muoti-ilmiö nyt leviää maailmalla.

Toivon, että päättäjämme ovat viisaita ja estävät prostituution leviämisen ja laillistamisen.

Rikollisuudesta, esim aviorikoksista, olisi aivan oikein lyödä tekijälleen todella tuntuvat sakot, sillä NIIN PALJON AIHEUTTAA AVIORIKOKSET PERHEILLE VAIKEITA JA PITKÄKESTOISIA TRAUMOJA JA ONGELMIA, MYÖS KOKO YHTEISKUNNALLE KOVIA TALOUDELLISIA TAPPIOITA, että vähintäänkin tekijöitä pitäisi rangaista yhtä kovilla sanktioilla, mitä he aiheuttavat läheisilleen, tuolle ostamalleen naiselle hänen elämänsä tuhoutumisena ja yhteiskunnalle petettyjen perheiden terapia- ja oikeuskuluineen, sekä menetettyinä epätoivoisten nuorten mielenterveyksinä ja niiden hoitokuluina.

PROSTITUUTIOTA EI PIDÄ K O S K A A N  LAILLISTAA. SE ON RIKOS NAISEUTTA KOHTAAN! Siitäkin huolimatta, että moni nainen tuhoaa elämänsä prostituoituna, saati kuinka monia naisia tuhotaan prostituutioon pakotettuna. Prostituutio on RIKOLLISTA TOIMINTAA ja siksi rangaistavaa niin ostajan kuin myyjänkin tekoina.
[/quote]

Vierailija
86/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:27"]

Huorat on likaisia ja niissä ei kyllä takuulla käy kukaan itseään kunnioittava mies. Jos et halua vaimoa tai tyttöystävää, niin mikset hanki vakipanoseuraa, sitä saa ihan ilmaiseksi. Ja sen sanon, että jos vaimo on haluton, niin jos ei mistään sairaudesta, surusta yms. ole kyse, niin sitten se vika on miehessä. Ette osaa käsitellä naista oikein. Nuorena sain naisen kuin naisen, nyt olen ollut uskollinen vaimolleni 20 v, koko yhdessäoloajan, eikä vaimo ole ikinä kärsinyt haluttomuudesta. Minä haluan seksiä enemmän kuin vaimoni, joten mun tehtävä on saada vaimokin haluamaan. Ja sen todellakin teen. Ja mielelläni. Täällä mitään miehiä ole keskustelussa edes mukana, vikiseviä hiiriä lähinnä. Hävettää, että tuollaisia kutsutaan miehiksi.

[/quote]

OIKEIN! Tässä on oikea MIEHEN ääni!

Tällaisia tulisi kaikkien miesten olla asenteiltaan! Täysi kymppi Sinulle, Mies!

Minulla on samanlainen Mies ja olen oppinut vuosikymmenten aikana kunnioittamaan häntä suuresti juuri noiden asenteidensa takia! Ja siksi vastaan hänen rakkauteensa täysillä! Eikä puutu seksiä kummaltakaan noita luonnollisia häiriötiloja lukuunottamatta, mutta niistäkin selvitään aina paremmin, kun on jo hyvä pohja valmiiksi.

Vierailija
87/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:33"]

Siinäpä Sinulle alamaisuuden oppimista, sillä Sinun miehenä, jos olet uskossa, on ITSE oltava Jumalalle alamainen, etkä VOI pakottaa vaimoasi yhtään mihinkään, mihin hän ei ole suostuvainen, vaan sinun on annettava oma itsesi alttiiksi vaimosi edestä (Kristus näytti esimerkkiä Sinulle!) ja suostutella kaikella rakkaudella häntä siihen, mitä tahdot. Vaimosi voi olla täysin uskon ulkopuolella, joten silloinkin sinun tehtäväsi on edelleen sama, huolimatta täysin vaimosi käyttäytymisestä. Uskovalle ja rakastetulle vaimolle ei ole mikään ongelma OLLA ITSE VAPAAEHTOISESTI eli ITSE ANTAUTUA alamaiseksi (mikä on siis ihan eri asia kuin ALISTAMINEN!) omalle uskovalle miehelleen, joka tekee sen oman osansa ja käy edellä johtajana kuten kuuluukin.

[/quote]

Jep. Olen samaa mieltä, ettei pakottamalla hyvä tule. Onneksi iso kirja antaa mahdollisuuden jalkavaimoihin tai usemapiin vaimoihin, niin joku varmasti suostuu siihen mihin toinen vaimo ei suostu. Tai sitten vaikka siihen vaimon orjaan yhtymiseen... mahdollisuuksia, mahdollisuuksia...

Vierailija
88/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:22"]

Voi lassukat kun te ootte hauskoja! Ymmärrättekö reppanat, millainen huvituksen aihe olette miesten keskuudessa? Mä kyllä jollain lailla ymmärrän teitä, elämästä syrjäytyneet ressukat, jotka yksikseen kehittelee seksifantasioissaan nuorten naisten pakollista bordellipalvelusta ym. peräkammarin poikien ikiaikaisia haaveita.

Muuten, miksi ette itse ala mieshuoriksi? Uskoisin, että kyllä jokunen mieshuora itsensä elättäisi panohommilla. Asiakkaina vois olla nuorehkojakin naisia, kun näiden miehet pihtaavat tai ovat jo erektiohäiriöisiä keski-ikäisiä. Tai vuokraisitte itseänne kolmen kimppaan ja kyllä monissa vähän vanhemmissa naisissakin on hyvännäköisiä. Vaikka eihän huora kai ulkonäön takia asiakkaitaan valitse, vaan maksukyvyn. Ei muutakuin huoraamaan lassukat!

[/quote]

Suomessa tutkittiin minkälaiset miehet käyttävät prostituoitujen palveluja.

Tulos oli se että asiakkaissa korostui hyvin koulutetut ylimpään tuloluokkaan kuuluvat normaalit suomalaiset miehet.

Joten voit pitää fantasiasi ihan ominasi.

[/quote]

Ja vielä oli mainittu, että 3% tutkimukseen vastanneista miehistä oli viimeisen vuoden aikana käyttänyt maksullista seksiä. Että eipä niitä lassukoita huorissa kävijöitä sitten kovin runsaasti kuitenkaan ole, ja suurin osa miehistä ja aviosiipoista on ihan uskollisia omalle puolisolleen.

Sinä, joka kuulut tuohon uskollisten ja sitä tiukasti periaatteenasi pitävien miesten joukkoon, ISO KIITOS JA HALAUS SINULLE! Arvostan TODELLA PALJON!

Vierailija
89/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:33"]

[/quote]

Jep. Olen samaa mieltä, ettei pakottamalla hyvä tule. Onneksi iso kirja antaa mahdollisuuden jalkavaimoihin tai usemapiin vaimoihin, niin joku varmasti suostuu siihen mihin toinen vaimo ei suostu. Tai sitten vaikka siihen vaimon orjaan yhtymiseen... mahdollisuuksia, mahdollisuuksia...

[/quote]

Olisin jättänyt yläpeukuttamatta, jos olisin lukenut koko viestin ennen klikkausta. Uskonasioista ei hyvää ole seurannut eikä seuraa. Vapaaehtoisuus kunniaan.

Vierailija
90/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:40"]

Huorat on likaisia ja niissä ei kyllä takuulla käy kukaan itseään kunnioittava mies. Jos et halua vaimoa tai tyttöystävää, niin mikset hanki vakipanoseuraa, sitä saa ihan ilmaiseksi. Ja sen sanon, että jos vaimo on haluton, niin jos ei mistään sairaudesta, surusta yms. ole kyse, niin sitten se vika on miehessä. Ette osaa käsitellä naista oikein. Nuorena sain naisen kuin naisen, nyt olen ollut uskollinen vaimolleni 20 v, koko yhdessäoloajan, eikä vaimo ole ikinä kärsinyt haluttomuudesta. Minä haluan seksiä enemmän kuin vaimoni, joten mun tehtävä on saada vaimokin haluamaan. Ja sen todellakin teen. Ja mielelläni. Täällä mitään miehiä ole keskustelussa edes mukana, vikiseviä hiiriä lähinnä. Hävettää, että tuollaisia kutsutaan miehiksi.

[/quote]

Tällaisia tulisi kaikkien miesten olla asenteiltaan! Täysi kymppi Sinulle, Mies!

Minulla on samanlainen Mies ja olen oppinut vuosikymmenten aikana kunnioittamaan häntä suuresti juuri noiden asenteidensa takia! Ja siksi vastaan hänen rakkauteensa täysillä! Eikä puutu seksiä kummaltakaan noita luonnollisia häiriötiloja lukuunottamatta, mutta niistäkin selvitään aina paremmin, kun on jo hyvä pohja valmiiksi.

[/quote]Samaa mieltä, ihana mies! Tuolta mieheltä ei varmasti puutu seksiä, rakkautta, läheisyyttä ja onnea <3!

Vierailija
91/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:09"]

Yhtä härski väitös kuin tämän kommentoijan se muukin prostituution puolustelu kommentissaan, josta otin lainauksena vain tämän. Törkeä yritys vetää lokaan minut. Olen useita vuosikymmeniä ollut saman miehen kanssa avioliitossa ja molemmilla samanlainen Raamattuun pohjautuva käsitys sekä avioliitosta että prostituutiosta ja huoruudesta yleensäkin. Prostituoidut, heidän ostajansa, sekä myöskään nuo edellä mainitun kommentoijan esiin ottamat lesbot ja homot keskenään seksiä harjoittavina, eivät peri Taivasten valtakuntaa, ELLEIVÄT TEE PARANNUSTA JA LUOVU VÄÄRYYDESTÄ, jota nuo vääristyneet seksuaaliset teot Raamatun mukaan ovat.

Jeesuksen veri on kyllä voimallinen puhdistamaan prostituoidunkin huoruudesta, samoin aviorikoksia tehneen aviomiehen tai -vaimon.

[/quote]

Onko prostituutio laillista? Kyllä on. Onko esivaltaa vastaan juputtaminen laillista? Kyllä on, paitsi jot tottelet raamttua: "13 Taipukaa Herran vuoksi kaiken maallisen järjestyksen alaisuuteen: keisarin, koska hän on kaikkien yläpuolella, 14 ja yhtä lailla käskynhaltijoiden, koska keisari on valtuuttanut heidät rankaisemaan pahantekijöitä ja palkitsemaan niitä, jotka tekevät hyvää."

Mainio kirja tuo raamattu. Tuntuu vaan monilta "kristityiltä" unohtuvan puolet kun meuhkaa toisen puolen puolesta. Kuulostaa melko jumalattomalta, että osaa säännöistä pitää noudatta, mutta osa ei.

[/quote]

Prostituutio ei ole Jumalan lakien mukaan laillista! Eikä siitä tee ihmisten omaa härskiä itsekkyyttään muovaamat lait yhtään laillisempaa!

Enemmän tulee kunnioittaa Jumalan lakeja kuin ihmisten säätämiä, jotka ovat Jumalan lain kanssa ristiriidassa.

Ja mitä tulee maallisten johtajien kunnioittamiseen, niin he kyllä saavat aikanaan sen "palkan", mikä kullekin kuuluu, ja elleivät ole uskovia ja kunnioita Jumalan lakeja, niin sitten ikävästi tulee käymään. Mutta he haluavat niin ihan itse. Siksi on helpompi olla väärillekin laeille ja johtajille näennäisesti alamainen tämä lyhyt ihmisen elämän aika, sillä iankaikkisuus on vähän eri mittainen. Loputon. Ja tämä aika ratkaisee, missä itse kukin iankaikkisuutemme vietämme. Sääli niitä, jotka eivät Jumalasta mitään piittaa.

Vierailija
92/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:37"]

Onko prostituutio laillista? Kyllä on. Onko esivaltaa vastaan juputtaminen laillista? Kyllä on, paitsi jot tottelet raamttua: "13 Taipukaa Herran vuoksi kaiken maallisen järjestyksen alaisuuteen: keisarin, koska hän on kaikkien yläpuolella, 14 ja yhtä lailla käskynhaltijoiden, koska keisari on valtuuttanut heidät rankaisemaan pahantekijöitä ja palkitsemaan niitä, jotka tekevät hyvää."

Mainio kirja tuo raamattu. Tuntuu vaan monilta "kristityiltä" unohtuvan puolet kun meuhkaa toisen puolen puolesta. Kuulostaa melko jumalattomalta, että osaa säännöistä pitää noudatta, mutta osa ei.

[/quote]

Prostituutio ei ole Jumalan lakien mukaan laillista! Eikä siitä tee ihmisten omaa härskiä itsekkyyttään muovaamat lait yhtään laillisempaa!

Enemmän tulee kunnioittaa Jumalan lakeja kuin ihmisten säätämiä, jotka ovat Jumalan lain kanssa ristiriidassa.

Ja mitä tulee maallisten johtajien kunnioittamiseen, niin he kyllä saavat aikanaan sen "palkan", mikä kullekin kuuluu, ja elleivät ole uskovia ja kunnioita Jumalan lakeja, niin sitten ikävästi tulee käymään. Mutta he haluavat niin ihan itse. Siksi on helpompi olla väärillekin laeille ja johtajille näennäisesti alamainen tämä lyhyt ihmisen elämän aika, sillä iankaikkisuus on vähän eri mittainen. Loputon. Ja tämä aika ratkaisee, missä itse kukin iankaikkisuutemme vietämme. Sääli niitä, jotka eivät Jumalasta mitään piittaa.

[/quote]

Ok. Muista, että jos miehesi veli kuolee, tulee hänen ottaa hänenkin vaimonsa vaimokseen. Ja muista viedä kaksi pulua papille kirkkoon kuukautisten jälkeen, jotta hän voi uhrata ne. Vai saako valkata mitä sääntöjä noudattaa ja mitä ei?

Vierailija
93/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:40"]

[/quote]

[/quote]Samaa mieltä, ihana mies! Tuolta mieheltä ei varmasti puutu seksiä, rakkautta, läheisyyttä ja onnea <3!

[/quote]

Tämä ei ole oikea mies. Sama ihminen tämän viestin takana kuin tuo monta sivua "lassukoista" kirjoittava, sama IP-osoite, sama kirjoitustyyli, helposti huomattavissa jos omaa pienintäkään lukutaitoa. Luultavasti omaan (seksi)elämäänsä tyytymätön katkera ihminen. Ainoastaan katkeruus ja viha ajaa vuotamaan noin paljon toistoa ilman minkäänlaista itsesensuuria ja keskittämään sen muihin ihmisiin.

Ylipäätänsä kritiikin kohdistaminen "lassukoihin"(?) on aivan järjetöntä, oletan, että tämä termi on suunnilleen sama asia kuin vässykkä, hissukka, luuseri yms. Huorissa käynti on itsevarmojen miesten touhuja, ei ujojen ja arkojen. Kukaan "lassukka" ei uskaltaisi heittäytyä siihen haavoittuvaan tilanteeseen, jota läheisyys ja seksi on, ilman minkäänlaista aikaisempaa kontaktia tai ihmisen tuntemista, se vaatii päättäväisyyttä ja itsensä tuntemista.

Tämänkin ihmisen elämä olisi paljon helpompaa ja mukavampaa, jos keskittyisi muiden vihaamisen sijaan rakastamiseen. Muiden seksielämä ei ole häneltä pois.

Uskomatonta, että vuonna 2015 elää vielä tällaiset stereotypiat.

Vierailija
94/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:28"]

Tämä ei ole oikea mies. Sama ihminen tämän viestin takana kuin tuo monta sivua "lassukoista" kirjoittava, sama IP-osoite, sama kirjoitustyyli, helposti huomattavissa jos omaa pienintäkään lukutaitoa. Luultavasti omaan (seksi)elämäänsä tyytymätön katkera ihminen. Ainoastaan katkeruus ja viha ajaa vuotamaan noin paljon toistoa ilman minkäänlaista itsesensuuria ja keskittämään sen muihin ihmisiin.

Ylipäätänsä kritiikin kohdistaminen "lassukoihin"(?) on aivan järjetöntä, oletan, että tämä termi on suunnilleen sama asia kuin vässykkä, hissukka, luuseri yms. Huorissa käynti on itsevarmojen miesten touhuja, ei ujojen ja arkojen. Kukaan "lassukka" ei uskaltaisi heittäytyä siihen haavoittuvaan tilanteeseen, jota läheisyys ja seksi on, ilman minkäänlaista aikaisempaa kontaktia tai ihmisen tuntemista, se vaatii päättäväisyyttä ja itsensä tuntemista.

Tämänkin ihmisen elämä olisi paljon helpompaa ja mukavampaa, jos keskittyisi muiden vihaamisen sijaan rakastamiseen. Muiden seksielämä ei ole häneltä pois.

Uskomatonta, että vuonna 2015 elää vielä tällaiset stereotypiat.

[/quote]

Lassukoilla viitataan miehiin, jotka allekirjoittavat edes osittain Henry Laasasen teesejä. http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen

Vierailija
95/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:05"]

Prostituutio on laillista Suomessa? :D

[/quote]

Ei ole. Vaan se ei ole laitonta. Nämä ovat eri asioita

[/quote]

Prostituutio on laillista mutta ei kovin säädeltyä. Paritus ja bordellit ovat laittomia.

Paritus ja Bordellit tulisi ehdottomasti laillistaa. Tätä kannattaa muun muass YK.

[/quote]

YK on tässä aivan hakoteillä. Heidän pitäisi perehtyä asiaan paremmin.

[/quote]

Kyllä he ovat han oikeilla jälijillä olen lukenut kyseisen raportin. Luotan kyseisen asian tutkijoihin enemmän kuin sinuun.

Teidän puritaanien ei ole pakko 

A) Ruveta prostituoiduiksi

B) Käyttää Prostituoitujen palveluja

C) Pitää Prostituoiduista

Mutta teillä ei ole mitään oikeutta kieltää naiselta tai mieheltä oikeutta käyttää ruumistaan miten haluaa! Kaikki eivät jaa teidän puritaanista seksuaalimoraalia.

Vierailija
96/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:09"]

Yhtä härski väitös kuin tämän kommentoijan se muukin prostituution puolustelu kommentissaan, josta otin lainauksena vain tämän. Törkeä yritys vetää lokaan minut. Olen useita vuosikymmeniä ollut saman miehen kanssa avioliitossa ja molemmilla samanlainen Raamattuun pohjautuva käsitys sekä avioliitosta että prostituutiosta ja huoruudesta yleensäkin. Prostituoidut, heidän ostajansa, sekä myöskään nuo edellä mainitun kommentoijan esiin ottamat lesbot ja homot keskenään seksiä harjoittavina, eivät peri Taivasten valtakuntaa, ELLEIVÄT TEE PARANNUSTA JA LUOVU VÄÄRYYDESTÄ, jota nuo vääristyneet seksuaaliset teot Raamatun mukaan ovat.

Jeesuksen veri on kyllä voimallinen puhdistamaan prostituoidunkin huoruudesta, samoin aviorikoksia tehneen aviomiehen tai -vaimon.

[/quote]

Hiljaa!

"34. olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
35. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."

Vierailija
97/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lassukat kun te ootte hauskoja! Ymmärrättekö reppanat, millainen huvituksen aihe olette miesten keskuudessa? Mä kyllä jollain lailla ymmärrän teitä, elämästä syrjäytyneet ressukat, jotka yksikseen kehittelee seksifantasioissaan nuorten naisten pakollista bordellipalvelusta ym. peräkammarin poikien ikiaikaisia haaveita.

Muuten, miksi ette itse ala mieshuoriksi? Uskoisin, että kyllä jokunen mieshuora itsensä elättäisi panohommilla. Asiakkaina vois olla nuorehkojakin naisia, kun näiden miehet pihtaavat tai ovat jo erektiohäiriöisiä keski-ikäisiä. Tai vuokraisitte itseänne kolmen kimppaan ja kyllä monissa vähän vanhemmissa naisissakin on hyvännäköisiä. Vaikka eihän huora kai ulkonäön takia asiakkaitaan valitse, vaan maksukyvyn. Ei muutakuin huoraamaan lassukat!

Vierailija
98/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:15"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:13"] Naisilla on monipoli tässä asiassa, pillu pitää kilpailuttaa. Millä naiset sitten miestä miehen tarpeella kiristäisi ja mitä siitä tulisi miehet saisi tämän monopolin ohi. Naisista tulisi kiukkuisia kuin pikkulapsista joilta on viety kaikki lelut ja karkit. Ja miksi puhun sukupuolisidoinaisesti. Miestä saa kyllä esineellistää, eikä se kiinnosta kun puhutaan tasa-arvosta. Mies on sika kun esineellistää naisen, mutta naiset tekevät näissä asioissa vain rohkeita itsenäisiä ratkaisuja. [/quote]   Naiset tienaavat prostituutiolla aivan järkyttävän hyvin eikä pelkoa työttömyydestä ole [/quote] Juu, ihan eläkevirka :D [/quote] No mä olen myynyt itseäni ja säästössä on rahaa niin paljon että aivan helposti voin suunnitella eläkepäivät etelän lämpöön :) t. Strippaamalla ja maksullisella seksillä 9-10k/kk. Mut homehdu sä duunissa

[/quote]

Joo, ja kun sitten siirrytään rajan taakse, niin osat vaihtuvat. Ja se ei ole enää joku max 100 vuotta, vaan loputon, ajaton, ikuinen.  Prosu raukka! Ei käy kateeksi, sääliksi kyllä ja paljon. Huomattavasti parempi elää kunniallinen elämä vaikka köyhänä ja pilkattuna uskiksena, kuin rikas elämä, joka johtaa kadotukseen.

Vierailija
99/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:17"]

Tuossa Raamatun kohdassa ei tarkoiteta, että miehellä on oikeus raiskata tai edes millään tavoin väkivin ottaa vaimoaan! Ei todellakaan! Miehellä onnvelvollisuus rakastaa vaimoaan ja rakastava mies ei kohtele vaimoaa millään tavoin väkisin, ei alista eikä pakota! Eikä vaimo pakota miestään seksiin, jos mies ei halua, sillä niinkin päin on PALJON parisuhteita, joissa mies ei ole se aktiivi, vaan nainen! Ja tuo sama Raamatun kohta on siis molemmille ihan samanlainen! Jumalan edessä sekä mies että vaimo ovat seksuaalisesti täysin samanarvoisia ja samoilla ehdoilla toimivia, eli keskinäisessämrakkaudessa ja kunnioituksessa, ja vain oman aviopuolison kanssa on Jumalan lain mukaan oikeus harjoittaa seksiä, muu on täysin laitonta, ja siitä tulee ... AIKANAAN! ... rangaistus, jos toimii väärin. (Viimeistään iankaikkisuudessa, mikä on huooooooooomattavasti pidempi aika kuin tämä ihmisen elinaika täällä, eli siis ikuisuus!).

[/quote]

" 22 Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, 23 sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. 24 Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon."

Siinä sulle tasa-arvoa.

Vierailija
100/237 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:22"]

[/quote]

Suomessa tutkittiin minkälaiset miehet käyttävät prostituoitujen palveluja.

Tulos oli se että asiakkaissa korostui hyvin koulutetut ylimpään tuloluokkaan kuuluvat normaalit suomalaiset miehet.

Joten voit pitää fantasiasi ihan ominasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan