Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusaaja, kysy mitä lystää?

Vierailija
16.02.2015 |

Jos kiusatutkin niin miksen minäkin.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:42"]

Minne ajattelit tulevaisuudessa hakea töihin? Mikä on siis unelma-ammattisi?

[/quote] Unelma-ammatti on lakimies. Tai jonkun firman (toimitus)johtaja. Markkinointia, ehkä. Paljon vaihtoehtoja, näillä näkymin oikikseen ollaan menossa. Ap

[/quote]

Mikä sua oikiksessa kiinnostaa? Anna kun veikkaan: kovat tulot ja se, että sinne pääseminen on tavoiteltavaa? Sun kommenttisi kuitenkin ovat täysin ristiriidassa asianajajan työnkuvan kanssa. Epävakaat uhoajat karsiutuvat nopeasti jo opiskeluaikana. Oikeustiedettä opiskelevan tulee olla aidosti kiinnostunut tekemään työtä epäkohtia korjatakseen ja puolustamaan itselle täysin vieraita ihmisiä. Sosiaalisten taitojen pitää olla erinomaiset, että tässä ammatissa pärjää, sillä kaikenlaisten ihmisten kanssa täytyy tulla toimeen. Persoonallisuushäiriöt tiedostetaan nykyisin yhä paremmin uutta työvoimaa rekrytoitaessa ja nuo ylimieliset luonteenpiirteet joiden kuvittelet olevan arvostettuja työelämässä, alkavat olla jo out.

Vierailija
82/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rohkee kun puhut asiasta täällä. Ite oon täs viimeisen puolen vuoden aikana tarkoituksella kiusannut työkaveria, koska hän hylkii minua ja valehtelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:57"]

[/quote] Unelma-ammatti on lakimies. Tai jonkun firman (toimitus)johtaja. Markkinointia, ehkä. Paljon vaihtoehtoja, näillä näkymin oikikseen ollaan menossa. Ap

[/quote]

Mikä sua oikiksessa kiinnostaa? Anna kun veikkaan: kovat tulot ja se, että sinne pääseminen on tavoiteltavaa? Sun kommenttisi kuitenkin ovat täysin ristiriidassa asianajajan työnkuvan kanssa. Epävakaat uhoajat karsiutuvat nopeasti jo opiskeluaikana. Oikeustiedettä opiskelevan tulee olla aidosti kiinnostunut tekemään työtä epäkohtia korjatakseen ja puolustamaan itselle täysin vieraita ihmisiä. Sosiaalisten taitojen pitää olla erinomaiset, että tässä ammatissa pärjää, sillä kaikenlaisten ihmisten kanssa täytyy tulla toimeen. Persoonallisuushäiriöt tiedostetaan nykyisin yhä paremmin uutta työvoimaa rekrytoitaessa ja nuo ylimieliset luonteenpiirteet joiden kuvittelet olevan arvostettuja työelämässä, alkavat olla jo out.

[/quote] Mä tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Se, millainen mä olin 9-12v:nä eroaa paljon siitä, mitä oon nyt. Ap

Vierailija
84/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:48"]

[/quote]

Vai oikikseen menossa. No, onko kiusaaminen sinusta väärin? Miten kiusaamistilanteet pitäisi ratkaista?

[/quote] Riippuu tilanteesta. Jos kiusaamiseen on syy, se on oikeutettua. Kiusaamistilanteet pitäisi ratkaista passittamalla kiusattu hoitoon (jos tarvetta) ja puhutella kiusattuja. Jos ei auta, jonkun pitää vaihtaa koulua. Ap

[/quote]

Mikä hyvä syy kiusaamiseen voisi olla? Miksi pitää puhutella kiusattua eikö kiusaajaa?

[/quote] Minun tapauksessani esim. henk. koht. hygienian puute. Muu epänormaali käytös. Pahoittelen, sanat menivät sekaisin. Kiusaajaakin pitää puhutella. Ei kuitenkaan ryhmäkeskusteluja. Ap

[/quote]

Näillä tiedoilla en kannata oikikseen pääsyä. Kärjistäen ap varmaan sallisi lapsen raiskausmurhankin, jos murhaajalla riittävän hyvä syy. Tosin, tarvitseehan ne rikollisetkin asianajajia, ehkä vain ap:n kaltaiset pystyvät siihen. Ei missään nimessä tuomariksi tms.

Vierailija
85/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:48"]

[/quote]

Vai oikikseen menossa. No, onko kiusaaminen sinusta väärin? Miten kiusaamistilanteet pitäisi ratkaista?

[/quote] Riippuu tilanteesta. Jos kiusaamiseen on syy, se on oikeutettua. Kiusaamistilanteet pitäisi ratkaista passittamalla kiusattu hoitoon (jos tarvetta) ja puhutella kiusattuja. Jos ei auta, jonkun pitää vaihtaa koulua. Ap

[/quote]

Mikä hyvä syy kiusaamiseen voisi olla? Miksi pitää puhutella kiusattua eikö kiusaajaa?

[/quote] Minun tapauksessani esim. henk. koht. hygienian puute. Muu epänormaali käytös. Pahoittelen, sanat menivät sekaisin. Kiusaajaakin pitää puhutella. Ei kuitenkaan ryhmäkeskusteluja. Ap

[/quote]

Sinäkö nämä asiat määrittelet? Kuka on antanut sinulle tällaisen vallan?

Vierailija
86/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote] Mä tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Se, millainen mä olin 9-12v:nä eroaa paljon siitä, mitä oon nyt. Ap

[/quote]

Hyväksyt koulukiusaamisen, jos siihen on 'jokin syy' (kiusaajan mielestä on aina) ja olet sitä mieltä, että kuudesluokkalaisen koulukiusatun tekemä itsemurha oli jopa ok, koska maailma ei tarvitse hänen kaltaisiaan ihmisiä. Lisäksi kirjoitat että et pidä ihmisistä, mutta kuitenkin nyt väität tulevasi kaikkien kanssa toimeen. Tuskin. Veikkaan, että tosiasiassa sinun seuraasi karttaa aika moni, etenkin jos lauot ääneen noita kieroutuneita mielipiteitäsi.

Vaikutat lapselliselta ja tyhmältä provolta, mutta oletpahan saanut ainakin purkaa teiniangstiasi täällä muutaman sivun verran.

Vierailija
87/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Puhut puuta heinää. Ei lakimiehenä tarvitse olla kiinnostunut ihmisistä eikä tarvitse olla "hyvä" tai "oikeudenmukainen" ihminen. Psykopaatteja löytyy huomattavasti enemmän lakimiehistä,kirurgeista,politikoista ja yritysjohtajista ja he ovat usein menestyneitä.

Eli jos AP on tunnekylmä ihminen voi ihan hyvin pärjätä lakimiehenä.

Vierailija
88/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti omasta mielestä kovakin jätkä. Haluatko tulla ottamaan matsia jokukerta? Ai että kun tuntuisi hyvältä piestä sunlainen jätkä oikein kunnolla.

Vierailija
89/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiusaat tällä hetkellä?

Vierailija
90/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:48"]

[/quote]

[/quote]

Kerro 3 tilannetta jolloin kiusaaminen olisi oikeutettua!

Vierailija
91/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

[/quote] Voi kuule, minä jos joku tiedän, miltä tuntuu olla huono ja arvoton. Se, että omat vanhemmat ovat kusipäitä on miljoona kertaa vaikeampaa verrattuna siihen, että 6B luokan Pertti haukkuu koulussa. Mä olen kontannut oman helvettini läpi, kasvatin loistavan itsetunnon ja tässä olen. Ap

[/quote]

Loistavan itsetunnon voit katsoa omaavasi vasta sitten, kun olet tyytyväinen itseesi ilman että sinun tarvitsee lytätä muita. Toisten hyvinvoinnin kustannuksella hankittu itsetunto ei ole loistavaa. Vasta sitten kun vilpittömästi uskot olevasi ihmisenä hyvä ja sellaisena onnistunut, olet saavuttanut oikeasti hyvän itsetunnon. Silloin sinun ei enää tarvitse hakea muista ihmisistä negatiivista nähdäksesi itsesi positiivisessa valossa. Niin kauan kuin itsetuntosi perustuu sellaiseen ajatukseen, että olet parempi kuin uhrisi, olet kaukana päämäärästä.

Kun ihmisellä on loistava itsetunto, hänen ei tarvitse painaa muita alaspäin tunteakseen itsensä riittävän hyväksi. Ehkä opit ymmärtämään tämän sitten kun kasvat aikuiseksi ja saat korkeakoulutuksen lisäksi hieman opetusta siltä "elämän koulultakin".

Vierailija
92/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ihmettele välejäsi vanhempiisi.

Vierailija
93/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:14"]

Olet ilmeisesti omasta mielestä kovakin jätkä. Haluatko tulla ottamaan matsia jokukerta? Ai että kun tuntuisi hyvältä piestä sunlainen jätkä oikein kunnolla.

[/quote]

Se on tyttö :D

Vierailija
94/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta kannatat, jos et kokoomusta?

Vierailija
95/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

F60.8

Vierailija
96/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:41"]

Oletko nykyään työnpaikkakiusaaja?

[/quote] Olen lukiossa. Ap

[/quote]

Eli kakara vielä. Siirrytään seuraavaan. Täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
97/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:49"]

Millainen isäsuhde sinulla on?

[/quote] En ole hänen kanssaan tekemississä enkä ole ollutkaan. Ap

[/quote]

No se selittääkin. Nuorena kasvaa kieroon jos ei ole auktoriteettejä, kuten AP. Sillon yksi tapa purkaa omaa heikkouttaan, hakea paikkaansa ja luoda valheellista kuvaa voimantunteesta on suunnata vihaa muihin ihmisiin. Suosittelen AP:lle ihan oikeasti psykiatrista hoitoa ennenkuin kasvat vanhemmaksi, ettet jää työttömäksi yhteiskunnan hylkiöksi näiden ongelmien takia. Vielä on aikaa korjata kieroon kasvanut lapsuus. Tosin voisin lyödä vetoa että älykkyytesi ei riitä ymmärtämään tätä ja ignoraat vain tämänkin viestin ja omat virheesi samalla kuin syyllistät muita. - eihän nyt kukaan av-palstalla voisi tietää mikä on sinun parastasi!

Vierailija
98/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen paperit? Terveillä ei ole papereita. Sairailla on. Tuolla menneisyydellä ja luonteella tulet kohtaamaan vielä paljon vaikeuksia, et hallitse elämääsi. 

Vierailija
99/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

[/quote] Voi kuule, minä jos joku tiedän, miltä tuntuu olla huono ja arvoton. Se, että omat vanhemmat ovat kusipäitä on miljoona kertaa vaikeampaa verrattuna siihen, että 6B luokan Pertti haukkuu koulussa. Mä olen kontannut oman helvettini läpi, kasvatin loistavan itsetunnon ja tässä olen. Ap
[/quote]
Vihainen uhma ei ole sama asia kuin itsetunto.

Vierailija
100/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"]

Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.

[/quote] Myönnän kyllä, mulla ei ollut kultainen lapsuus. Mua kiusattiin lievästi 1. ja 2. luokilla, mutta kolmannella musta tuli kiusaaja. Olin voittaja enkä alentunut kiusaajieni varjoon. Ap

[/quote]

Kiusaaja on voittaja?

Samalla logiikalla Stalinin ja Hitlerin työntekijät olivat voittajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi