Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusaaja, kysy mitä lystää?

Vierailija
16.02.2015 |

Jos kiusatutkin niin miksen minäkin.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Niin olinkin kiltti ja melko hiljainen. Kaverini oli kuitenkin vielä hiljaisempi ja ujompi, ei puhunut juuri koskaan ja itki, jos joku tuntematon aikuinen kysyi jotain. Miksi häntä ei kuitenkaan kiusattu? 

T. Se eliittilukioon päässyt kiusattu

[/quote] Oliko sun hygienias kunnossa? Ap

Vierailija
42/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:04"]

Mä en sua pelkää, luuseri.

[/quote] Taidatpa sinäkin olla näitä kiusattujen puolustajia. Tiedätkös mitä? SINÄ juuri haukuit minua luuseriksi. Alennuit minun (entiselle) tasolleni. Olet KIUSAAJA! Mitäs nyt tehdään? :(( Ap
[/quote]

So? *jatkaa elämäänsä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:04"] Mä en sua pelkää, luuseri. [/quote] Taidatpa sinäkin olla näitä kiusattujen puolustajia. Tiedätkös mitä? SINÄ juuri haukuit minua luuseriksi. Alennuit minun (entiselle) tasolleni. Olet KIUSAAJA! Mitäs nyt tehdään? :(( Ap [/quote] So? *jatkaa elämäänsä*

[/quote] That's the spirit. Ap

Vierailija
44/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:31"]

Mikä on oikea nimesi?

[/quote] Alkaa H-kirjaimella. Perussuomalainen nimi. Ap 
[/quote]

Semmosii ne perussuomalaiset on.

Vierailija
45/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"]

Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.

[/quote] Myönnän kyllä, mulla ei ollut kultainen lapsuus. Mua kiusattiin lievästi 1. ja 2. luokilla, mutta kolmannella musta tuli kiusaaja. Olin voittaja enkä alentunut kiusaajieni varjoon. Ap

[/quote]

Mun mielestä sä vaikutat vain häiriintyneeltä. Moni lukiolainen kykenee sua paljon syvällisempään ja moniuloitteisempaan ajatteluun ja esimerkiksi osaa tehdä eron kulttuurisen evoluution kautta kehittyneiden ihmisten / vaistojensa varassa toimivien eläinten välillä. Jos olisit ollut enemmän korvat auki tunneilla, tietäisit myös, että eniten selviytymiskykyiset ihmiset ovat niitä, jotka tulevat kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, eivät suinkaan niitä raivoisia ja sotaisia tyyppejä, jotka tahtovat vain lahdata heikompia. Tekstisi on niin täynnä vihaa, että taidat vasta nyt elää murrosikääsi.

[/quote] Häiriintynyt ehkä oonkin, mistäs sä sen voit tietää. Toisaalta terveen paperit multa löytyy, vaikka psykologeilla onkin juostu. En ymmärrä mistä sua kiikastaa. Mun mielestä en tullut tänne keskustelemaan biologiasta ja ihmisen evoluutiosta, vaan vastaamaan kysymyksiinne provosoivalla otsikolla. Mulla on hyvät argumentointikyvyt ja pystyn rakentavaan keskusteluun, jos on tarve. Ap
[/quote]
Miksi sä olet psykologeilla juossut? Ei kuulosta kovin terveeltä. Mä olen entinen koulukiusattu, amiksen käynyt, ammattikorkeakoulussa nyt erinomaisin tuloksin opiskeleva, mutta en ole koskaan joutunut psykologilla käymään..

Vierailija
46/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhempiesi narsistinen luonnehäiriö periytynyt sinulle? 

Pystytko tuntemaan empatiaa ketään tai mitään kohtaan?

Itketkö koskaan katsoessasi vaikkapa surullista elokuvaa?

Vierailija
47/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit jos lapsesi tekisi itsarin koulukiusaamisen takia ? Varmasti olisit iloinen :)

Vierailija
48/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

[/quote] Voi kuule, minä jos joku tiedän, miltä tuntuu olla huono ja arvoton. Se, että omat vanhemmat ovat kusipäitä on miljoona kertaa vaikeampaa verrattuna siihen, että 6B luokan Pertti haukkuu koulussa. Mä olen kontannut oman helvettini läpi, kasvatin loistavan itsetunnon ja tässä olen. Ap

[/quote]

Sitten aikuisena ehkä tajuat, että vaikeuksia ei voi arvottaa ihmisten välillä, vaikka monet niin tykkäävät tehdäkin. Itsetuntosi vaikuttaa häiriintyneeltä, terapia voisi olla tarpeen psykologikäynneistä huolimatta.

Vierailija
49/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

[/quote] Voi kuule, minä jos joku tiedän, miltä tuntuu olla huono ja arvoton. Se, että omat vanhemmat ovat kusipäitä on miljoona kertaa vaikeampaa verrattuna siihen, että 6B luokan Pertti haukkuu koulussa. Mä olen kontannut oman helvettini läpi, kasvatin loistavan itsetunnon ja tässä olen. Ap
[/quote] ja kun kerta tiedät mitä se on niin kostit sitä kiusatullesi, koska..? Sinä et mistään voi tietää miten pahalta se "6b luokan Pertin" haukkuminen siitä uhrista tuntuu, sillä et ole millään tavoin kykenevä pistämään itseäsi hänen asemaansa. "Minäminäminä ja mun ongelmat", helvetti mikä ihminen.. Jos siksi sinua edes voi kutsua.

Vierailija
50/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:18"]

Onko vanhempiesi narsistinen luonnehäiriö periytynyt sinulle? 

Pystytko tuntemaan empatiaa ketään tai mitään kohtaan?

Itketkö koskaan katsoessasi vaikkapa surullista elokuvaa?

[/quote] Kumpikaan vanhemmistani ei ollut narsistinen. Vaikka olisivatkin olleet, eipä sillä olisi ollut vaikutusta elämääni. En ole asunut heidän kanssaan vuotta kauempaa. Tunnen kyllä empatiaa eläimiä kohtaan, ihmisiä kohtaan en niinkään. En ole koskaan itkenyt katsoessani surullista elokuvaa. Eipä oo nyyhkyleffat mun mieleenkään. Ap

Vierailija
51/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

[/quote]
Näyttää siltä, että sä lähinnä todistelet tätä "loistavaa itsetuntoa" vain täällä av-palstalla. Pidät jonain meriittinä sitä, ettet ole "heikko", kaatamalla muiden niskaan oman paskasi. Sun vanhemmatkaan ei siedä sua.

Vierailija
52/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajat tarvitsee apua. Huono olo = kiusaa muita. Mua yritettiin kiusata koulussa. Kiusaaja olis tarvinnut todellakin ammattiapua. Ei saanut. Harmi. Selvisin kiusaamisesta, en pienestä hätkähdä nykyään, mutta monet ei ole yhtä vahvoja. Ainoo asia mikä meni oli luotto ihmisten hyvyyteen Ja yhteiskuntaan. Ne jotka tarttee apua, pitäis saada sitä. Kiusaaja rukka on nykyään mt-ongelmainen, pääs just suljetulta. Että olis kannattanu toimia ajoissa.

Vierailija
53/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa sukupuolta olet?

Vierailija
54/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:53"]Olen 55-vuotias ja kärsin vieläkin neljän vuoden kiusaamisesta. Se oli jokapäiväistä, sekä suullista, että fyysistä. Pojat siis joukolla kiusasivat pientä tyttöä. 

Lopeta toki, sulla ei oo kaikki ruuvit kohdallaan. Jälkeenpäin olen saanut tietää ainakin yhdestä kiusaajasta, että elämä meni plörinäksi, haudassa on jo.
[/quote]

No yhyy vittu olisikohan aika päästä yli? Miksi sinua kiinnostaa mitä ne sanoivat? Pahoinpitelyistä saattaa toki jäädä traumoja mutta hei cmoon, vain naurettava vässykkä itkee jostain koulukiusaamisesta. Katsoisit dokumentteja vaikka happohyökkäyksen jäljistä ja tulisit sitten itkemään miten kamalaa oli kun pojat vähän haukkui 50-vuotta sitten. Kerää itsesi vässykkä.

Vierailija
55/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:26"]

Kumpaa sukupuolta olet?

[/quote] Olen nainen. Ap

Vierailija
56/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään viisaampi kuin vanhempasi. Äläkä koskaan tee lapsia vai meinasitko niillekin kostaa oman kurjan lapsuutesi?

Vierailija
57/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:28"]

Et ole yhtään viisaampi kuin vanhempasi. Äläkä koskaan tee lapsia vai meinasitko niillekin kostaa oman kurjan lapsuutesi?

[/quote] Vihaan lapsia. Ainakin jos olis omia. Ap

Vierailija
58/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh rupeaa ahdistamaan tämä ketju, miksi edes luin. Olin itse kiusattu koko kouluiän ja kärsin edelleen sen seuraamuksista. Ahdistavaa, jos oikeasti nämä kiusaajat eivät ymmärrä tekojensa seuraamuksia tai tule katumapäälle koskaan.

Kahden käden sormet eivät riitä laskemaan niitä kertoja, jolloin olen ollut varma että aijon tappaa itseni. Olen niin arvoton luuseri enkä kelpaa kenellekään. Ihmissuhteiden luominen on vaikeinta mitä tiedän, en voi luottaa kehenkään. Miksi kukaan haluaisi olla kanssani kun en ole aikaisemminkaan kelvannut kenellekään?

Saan kiittää vain luojaa, että olen kaikesta huolimatta saanut rinnalleni ihanan miehen. Miehen, jolle kelpaan tällaisena ahdistuvana, epäluuloisena, mutta kaikesta huolimatta rakastavana ihmisenä, vaikka tie ei ole ollut helppo.

Toivottavasti sinä aloittaja ymmärrät edes joskus, miten paljon tuskaa olet aiheuttanut muille ihmisille.

Vierailija
59/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:28"]

[/quote] Tähän vielä lisäykseksi, ettei mun lapsuus ollut "kurja" vaikkei se kultainenkaan ollut. Ensimmäiset pari vuotta menivät päin helvettiä, vaikken tietoisesti mitään siitä muistakaan. Sen jälkeen vuodet ovat olleet mahtavia, yhtä suurempaa vastoinkäymistä lukuunottamatta. Ap

Vierailija
60/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peukutat omia viestejäsi? Ei toki yhtään läpinäkyvää :) huomaatko, että täällä ei kukaan ole sinun kanssasi samaa mieltä? Olisiko peiliin katsomisen aika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä