Olen entinen koulukiusaaja, kysy mitä lystää?
Kommentit (116)
Ketä kiusasit? Miten valitsit uhrisi?
Olisiko kiusattu voinut tehdä jotain toisin välttääkseen kiusatuksi tulemisen?
Oletko nykyään työnpaikkakiusaaja?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:31"]
Mikä on oikea nimesi?
[/quote] Alkaa H-kirjaimella. Perussuomalainen nimi. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:36"]
Ketä kiusasit? Miten valitsit uhrisi?
Olisiko kiusattu voinut tehdä jotain toisin välttääkseen kiusatuksi tulemisen?
[/quote] Luokan hylkiötä. Oli heikoin luokasta, köyhä ja saastainen. Kiusattu olisi voinut olla hygieenisempi. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:41"]
Oletko nykyään työnpaikkakiusaaja?
[/quote] Olen lukiossa. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:43"]
Kadutko, että kiusasit?
[/quote] En. Ap
Olen 55-vuotias ja kärsin vieläkin neljän vuoden kiusaamisesta. Se oli jokapäiväistä, sekä suullista, että fyysistä. Pojat siis joukolla kiusasivat pientä tyttöä.
Lopeta toki, sulla ei oo kaikki ruuvit kohdallaan. Jälkeenpäin olen saanut tietää ainakin yhdestä kiusaajasta, että elämä meni plörinäksi, haudassa on jo.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:43"]
Kadutko, että kiusasit?
[/quote] En. Ap
[/quote] ja mitenköhän koet olevasi oikeutettu olemaan tuollainen persereikä muita kohtaan?
Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.
Luuletko olevasi parempi ihminen, kuin tämä kiusattu? Tajuatko, että oot pilannut hänen elämänsä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:53"]
Olen 55-vuotias ja kärsin vieläkin neljän vuoden kiusaamisesta. Se oli jokapäiväistä, sekä suullista, että fyysistä. Pojat siis joukolla kiusasivat pientä tyttöä.
Lopeta toki, sulla ei oo kaikki ruuvit kohdallaan. Jälkeenpäin olen saanut tietää ainakin yhdestä kiusaajasta, että elämä meni plörinäksi, haudassa on jo.
[/quote] Mulla menee helvetin hyvin. Oon hyvässä lukiossa, sisään pääsin keskiarvolla 9,6. Kiusattu, toisinsanoen urhini on amiksessa ja on lihonut ihan vitusti. En ihmettele jos kuolis alle 30-vuotiaana, kun suonet tukkiutuu rasvasta. Ap
Mitä ajattelet siitä, että kuudesluokkalainen tappoi tänään itsensä hyppäämällä sillalta mahdollisen kiusaamisen tuloksena?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:43"] Kadutko, että kiusasit? [/quote] En. Ap [/quote] ja mitenköhän koet olevasi oikeutettu olemaan tuollainen persereikä muita kohtaan?
[/quote] En koe olevani oikeutettu siihen. Ihmiset on eläimiä, heikot ihmiset piestään tavalla tai toisella. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:53"]
[/quote] Mulla menee helvetin hyvin. Oon hyvässä lukiossa, sisään pääsin keskiarvolla 9,6. Kiusattu, toisinsanoen urhini on amiksessa ja on lihonut ihan vitusti. En ihmettele jos kuolis alle 30-vuotiaana, kun suonet tukkiutuu rasvasta. Ap
[/quote]
Ajatteletko häntä useinkin?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:53"]
[/quote]
Huku paskaasi .
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"]
Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.
[/quote] Myönnän kyllä, mulla ei ollut kultainen lapsuus. Mua kiusattiin lievästi 1. ja 2. luokilla, mutta kolmannella musta tuli kiusaaja. Olin voittaja enkä alentunut kiusaajieni varjoon. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"]
Luuletko olevasi parempi ihminen, kuin tämä kiusattu? Tajuatko, että oot pilannut hänen elämänsä?
[/quote] Luulen. Tai siis tiedän olevani. En tajua. En usko, että yksi ihminen voi määritellä jonkun toisen koko elämän. Jos niin on, kyseinen ihminen on täysi luuseri. Ap
Mikä on oikea nimesi?