Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusaaja, kysy mitä lystää?

Vierailija
16.02.2015 |

Jos kiusatutkin niin miksen minäkin.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun letut ei ikinä onnistu?

Vierailija
22/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:53"] Olen 55-vuotias ja kärsin vieläkin neljän vuoden kiusaamisesta. Se oli jokapäiväistä, sekä suullista, että fyysistä. Pojat siis joukolla kiusasivat pientä tyttöä.  Lopeta toki, sulla ei oo kaikki ruuvit kohdallaan. Jälkeenpäin olen saanut tietää ainakin yhdestä kiusaajasta, että elämä meni plörinäksi, haudassa on jo. [/quote] Mulla menee helvetin hyvin. Oon hyvässä lukiossa, sisään pääsin keskiarvolla 9,6. Kiusattu, toisinsanoen urhini on amiksessa ja on lihonut ihan vitusti. En ihmettele jos kuolis alle 30-vuotiaana, kun suonet tukkiutuu rasvasta. Ap [/quote] Ajatteletko häntä useinkin?

[/quote] En ajattele. Tulee usein lähikaupassa vastaan. Ostaa aina sipsejä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:56"]

Mitä ajattelet siitä, että kuudesluokkalainen tappoi tänään itsensä hyppäämällä sillalta mahdollisen kiusaamisen tuloksena?

[/quote] Harmi sinänsä. Toisaalta hyvä. Ei jo huonossa jamassa oleva maailma tarvitse lisää sekopäitä. Ap
[/quote] Juu ei tarvitsisi tuollaisia sekopäitä kuin sinä.

Vierailija
24/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:58"]

[/quote] Millä tavalla ei onnistu? Käytä kunnon valurautapannua ja rasvaa. Sillon pitäs onnistua. Älä kuitenkaan pidä lettukestejä liian usein, ettei kolesteroli pääse kohoamaan. Ap

Vierailija
25/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:55"]

Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.

[/quote] Myönnän kyllä, mulla ei ollut kultainen lapsuus. Mua kiusattiin lievästi 1. ja 2. luokilla, mutta kolmannella musta tuli kiusaaja. Olin voittaja enkä alentunut kiusaajieni varjoon. Ap

[/quote]

Mun mielestä sä vaikutat vain häiriintyneeltä. Moni lukiolainen kykenee sua paljon syvällisempään ja moniuloitteisempaan ajatteluun ja esimerkiksi osaa tehdä eron kulttuurisen evoluution kautta kehittyneiden ihmisten / vaistojensa varassa toimivien eläinten välillä. Jos olisit ollut enemmän korvat auki tunneilla, tietäisit myös, että eniten selviytymiskykyiset ihmiset ovat niitä, jotka tulevat kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, eivät suinkaan niitä raivoisia ja sotaisia tyyppejä, jotka tahtovat vain lahdata heikompia. Tekstisi on niin täynnä vihaa, että taidat vasta nyt elää murrosikääsi.

Vierailija
26/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sua pelkää, luuseri.

Vierailija
27/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi parempi ihminen, kuin tämä kiusattu? Tajuatko, että oot pilannut hänen elämänsä?

[/quote] Luulen. Tai siis tiedän olevani. En tajua. En usko, että yksi ihminen voi määritellä jonkun toisen koko elämän. Jos niin on, kyseinen ihminen on täysi luuseri. Ap

[/quote]

Ja millähän tavalla olet parempi kuin tämä kiusattu? Et ainakaan käytökseltään tai luonteeltaan.

Vierailija
28/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:03"]

Oletko koskaan esim. googlannut koulukiusaamisen syitä? Jos et, googlaa ja kerro, mistä omalla kohdallasi arvelet kiusaamisen johtuneen.

[/quote] Myönnän kyllä, mulla ei ollut kultainen lapsuus. Mua kiusattiin lievästi 1. ja 2. luokilla, mutta kolmannella musta tuli kiusaaja. Olin voittaja enkä alentunut kiusaajieni varjoon. Ap

[/quote]

Mun mielestä sä vaikutat vain häiriintyneeltä. Moni lukiolainen kykenee sua paljon syvällisempään ja moniuloitteisempaan ajatteluun ja esimerkiksi osaa tehdä eron kulttuurisen evoluution kautta kehittyneiden ihmisten / vaistojensa varassa toimivien eläinten välillä. Jos olisit ollut enemmän korvat auki tunneilla, tietäisit myös, että eniten selviytymiskykyiset ihmiset ovat niitä, jotka tulevat kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, eivät suinkaan niitä raivoisia ja sotaisia tyyppejä, jotka tahtovat vain lahdata heikompia. Tekstisi on niin täynnä vihaa, että taidat vasta nyt elää murrosikääsi.

[/quote] Häiriintynyt ehkä oonkin, mistäs sä sen voit tietää. Toisaalta terveen paperit multa löytyy, vaikka psykologeilla onkin juostu. En ymmärrä mistä sua kiikastaa. Mun mielestä en tullut tänne keskustelemaan biologiasta ja ihmisen evoluutiosta, vaan vastaamaan kysymyksiinne provosoivalla otsikolla. Mulla on hyvät argumentointikyvyt ja pystyn rakentavaan keskusteluun, jos on tarve. Ap

Vierailija
29/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:58"]

[/quote] Millä tavalla ei onnistu? Käytä kunnon valurautapannua ja rasvaa. Sillon pitäs onnistua. Älä kuitenkaan pidä lettukestejä liian usein, ettei kolesteroli pääse kohoamaan. Ap
[/quote]

No kuka hullu niitä nyt rasvassa paistais? Siitähän se kole vasta kohoaakin. Ai nii, puhuit omasta kolestasi, senkin paisunut rasvakasa.

Vierailija
30/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kiusattu. Köyhän työssäkäyvän yksinhuoltajan lapsi. Olin hyvä koulussa ja pääsin eliittilukioon. Miksiköhän minua kiusattiin? 

Vierailija
31/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:04"]

Luuletko olevasi parempi ihminen, kuin tämä kiusattu? Tajuatko, että oot pilannut hänen elämänsä?

[/quote] Luulen. Tai siis tiedän olevani. En tajua. En usko, että yksi ihminen voi määritellä jonkun toisen koko elämän. Jos niin on, kyseinen ihminen on täysi luuseri. Ap

[/quote]

Ja millähän tavalla olet parempi kuin tämä kiusattu? Et ainakaan käytökseltään tai luonteeltaan.

[/quote] Ainakin tulevaisuuteni (koulutuksen osalta) on paljon tuottavampi ja hyödyllisempi tulevaisuuden yhteiskuntaa ajatellen. Mikäli kaikki menee kuten olen suunnitellut, mun veroprosentti on iso ns. tavalliseen kansaan verrattuna. Siinäpähän elämäm koulu -luuserit elelee mun verorahoilla. Ja hyvin eleleekin. Ap

Vierailija
32/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:03"]

[/quote]

[/quote] Häiriintynyt ehkä oonkin, mistäs sä sen voit tietää. Toisaalta terveen paperit multa löytyy, vaikka psykologeilla onkin juostu. En ymmärrä mistä sua kiikastaa. Mun mielestä en tullut tänne keskustelemaan biologiasta ja ihmisen evoluutiosta, vaan vastaamaan kysymyksiinne provosoivalla otsikolla. Mulla on hyvät argumentointikyvyt ja pystyn rakentavaan keskusteluun, jos on tarve. Ap

[/quote]

Olet nolo.

Vierailija
33/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:58"] Miks mun letut ei ikinä onnistu? [/quote] Millä tavalla ei onnistu? Käytä kunnon valurautapannua ja rasvaa. Sillon pitäs onnistua. Älä kuitenkaan pidä lettukestejä liian usein, ettei kolesteroli pääse kohoamaan. Ap [/quote] No kuka hullu niitä nyt rasvassa paistais? Siitähän se kole vasta kohoaakin. Ai nii, puhuit omasta kolestasi, senkin paisunut rasvakasa.

[/quote] Kuule, kunnon rasvassa ne letut pitääkin paistaa, että onnistuu. Sanoinkin, että älä syö liian usein ettei pääse nousemaan. Onko sulla ymmäryksessä vikaa? Ap

Vierailija
34/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:07"]

Olin itse kiusattu. Köyhän työssäkäyvän yksinhuoltajan lapsi. Olin hyvä koulussa ja pääsin eliittilukioon. Miksiköhän minua kiusattiin? 

[/quote] Tod. näk. olit hissukka eli toisinsanoen heikko. Heikot on uhreja. Ap

Vierailija
35/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sua pelkää, luuseri.

[/quote] Taidatpa sinäkin olla näitä kiusattujen puolustajia. Tiedätkös mitä? SINÄ juuri haukuit minua luuseriksi. Alennuit minun (entiselle) tasolleni. Olet KIUSAAJA! Mitäs nyt tehdään? :(( Ap

Vierailija
36/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote] Ainakin tulevaisuuteni (koulutuksen osalta) on paljon tuottavampi ja hyödyllisempi tulevaisuuden yhteiskuntaa ajatellen. Mikäli kaikki menee kuten olen suunnitellut, mun veroprosentti on iso ns. tavalliseen kansaan verrattuna. Siinäpähän elämäm koulu -luuserit elelee mun verorahoilla. Ja hyvin eleleekin. Ap

[/quote]

Voi voi, tässä paistaa ap:n keskenkasvuisuus kaikin tavoin. Teksteistä päätellen on yhä kiusaaja, ehkä uutta uhria ei vielä ole vain löytynyt.

Vierailija
37/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

Vierailija
38/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olinkin kiltti ja melko hiljainen. Kaverini oli kuitenkin vielä hiljaisempi ja ujompi, ei puhunut juuri koskaan ja itki, jos joku tuntematon aikuinen kysyi jotain. Miksi häntä ei kuitenkaan kiusattu? 

T. Se eliittilukioon päässyt kiusattu

Vierailija
39/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:58"] Miks mun letut ei ikinä onnistu? [/quote] Millä tavalla ei onnistu? Käytä kunnon valurautapannua ja rasvaa. Sillon pitäs onnistua. Älä kuitenkaan pidä lettukestejä liian usein, ettei kolesteroli pääse kohoamaan. Ap [/quote] No kuka hullu niitä nyt rasvassa paistais? Siitähän se kole vasta kohoaakin. Ai nii, puhuit omasta kolestasi, senkin paisunut rasvakasa.

[/quote] Kuule, kunnon rasvassa ne letut pitääkin paistaa, että onnistuu. Sanoinkin, että älä syö liian usein ettei pääse nousemaan. Onko sulla ymmäryksessä vikaa? Ap
[/quote]

Älä sinä saatana tule minua neuvomaan syömiseni kanssa.

Vierailija
40/116 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:12"]

Kuuleppa nulikka. Jos sinuakin joka päivä haukuttaisiin milloin mistäkin johtuvasta seikasta, niin siinä kävisi niin, että loppupeleissä uskoisit itsekin olevasi huono ja arvoton. Kukaan, ei kukaan ihminen kestä tuommoista varsinkaan yksin vastaan kiusaajat. Ota vastuu teoistasi ja tajua, että olet saattanut hyvinkin pilata sen kiusaamasi henkilön elämän ja itsetunnon koko loppuelämäksi. Niitä itsetunnon rippeitä ei niin vaan kerätä uudestaan kokoon. Se vaatii paljon aikaa ja mahdollista terapiaa ja lääkitystä. Ei ole mikään leikin laskun asia tuo kiusaaminen. Kasva aikuiseksi ja tajua se.

[/quote] Voi kuule, minä jos joku tiedän, miltä tuntuu olla huono ja arvoton. Se, että omat vanhemmat ovat kusipäitä on miljoona kertaa vaikeampaa verrattuna siihen, että 6B luokan Pertti haukkuu koulussa. Mä olen kontannut oman helvettini läpi, kasvatin loistavan itsetunnon ja tässä olen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä