Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pippa Laukalle sattui tyrmistyttävä tilanne kaupan kassalla – tylyttää myymälää suorasanaisesti

Vierailija
23.11.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html

Kyllä tämä nyt minusta Pipalle on nolompaa kun kaupalle. Vähän kun etkö tiedä kuka minä olen, eikä minua kohdella näin tyyppisesti, olkoonkin, että olisi ollut kaupan virhe, ei yksittäisen myyjän.

"– Ei pahoittelua, vaan tympeä toteamus: ’Ainiin näissä on tää häly’.

– Tässä vaiheessa vahva äititaustani tuli esille ja aloin opastamaan: ’Mitä unohtui?’ Sain kuin sainkin kaivettua pahoittelun."

Voi nolous. Että piti ihan pahoittelu kaivaa. Noinko huono on itsetunto.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aleksi13:sta ostettu paitapusero, käytetty ja pestykib jo, osottautui päällä olleena hälytyksen aiheuttajaksi toisessa kaupassa. Tosin vasta kotona löytyi tarrahälytin saumasta. Ostettaessa myyjä poisti kovamuovisen hälyttimen ja käytti vaatteen vielä detectoron päällä.

No ei se muuta, mut se missä se hälytti oli Seppälä ja siellä myyjä hyökkäsi kotkana päälle raivoamaan.

Ja anteekspyyntöä ei tullut!

Vierailija
262/264 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin pimppa laukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on kyllä ällöttävää. Ihan normaaleista arkielämän kommelluksista ja sattumuksista tulee some-shokkivau, ällistys ja tyrmistys ja seuraajilta tietty jaxuhalit ja tykkäykset.

Pakko hänellä oli nopeasti tulla asialla julkuseksi- ennen kuin joku IL pistää uutiseksi, että Pippa on varas

Vierailija
264/264 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa Pippa puhuu. Nykynuoret harvoin osaa enää teititellä ja pahoitella saati sanoa hei/päivää eikä moi, tai kiitos ja ole hyvä. Kaksikymppiset moikkailee vanhuksia päivää ja hei sijasta. Pitäisi tapoja kotona opettaa kyllä.

Tavaratalon johto kannusti ystävällisiin ja läheisiin väleihin asiakkaiden kanssa. Kun sanoin asiakkaalle "terve" niin kilahti ihan täysin ja huusi että hän ei ole mikään terve. Kyllä oli pokassa pitelemistä.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi