Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsen unesi!

Vierailija
13.02.2015 |

Kerro jokin unesi mikä on jäänyt mieleesi, koitan tulkita sen sinulle. En käytä kirjaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain aavikolla ja oletin että olen varmaan kuollut, odotin että tuleeko joku Jumala, tai paholainen ottamaan vastaan, kuitenkaan mitään ei tapahtunut, olin yksin.

Vierailija
2/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavin uneni: hampaat murtuvat suussani ja putoavat pois
Lapsena sain siivet selkääni, lensin ja otin kavereita kyytiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:18"]Olin jossain aavikolla ja oletin että olen varmaan kuollut, odotin että tuleeko joku Jumala, tai paholainen ottamaan vastaan, kuitenkaan mitään ei tapahtunut, olin yksin.
[/quote]

Pelkäät alitajunnassasi kuolemaa koska se on tuntematon. Olet myös ihmisenä jokseenkin epävarma koska et tiedä oletko ansainnut taivaspaikan vai joudutko helvettiin. Oletat kuitenkin joutuvasi helvettiin koska unessasi aavikko edustaa janoa, kärsimystä, eksymistä. Olet kuitenkin epäileväinen onko edes taivasta tai helvettiä olemassakaan.

Vierailija
4/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin parkkihallissa karkuun kiertävää käytävää pitkin jotain petoa joka jahtasi minua, peto sai minut kiinni ja heräsin siihen. En kuitenkaan herännyt täysin vaan maksasin edelleen sängylläni enkä kyennyt avaamaan silmiäni, tai liikuttamaan mitään raajoja, aikani ponnisteltua kykenin heräämään oikeasti.

Vierailija
5/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelin Jenni Vartiaisen kanssa alasti sängyllä maaten. Jomman kumman kyljessä oli n. 5 cm pituinen n. 0,5 cm syvä paranemaan päin oleva hieman punertava arpi.
Johtui varmaan AV:n lukuisista Jenni Vartiais aloituksista, jostain syystä jäi mieleen.

Vierailija
6/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:19"]Ahdistavin uneni: hampaat murtuvat suussani ja putoavat pois
Lapsena sain siivet selkääni, lensin ja otin kavereita kyytiin :)
[/quote]

Hampaiden tuhoutuminen perinteisessä unientulkinnassa ennustaa kuolemaa ja sairautta. Minä en kuitenkaan tulkitse unia enteinä vain alitajunnan viesteinä sinulle. Hampaiden menetys unessa saattaa merkitä sinulle epävarmuuden ja voimattomuuden tunnetta. Pelkäät ehkä menettäväsi hallinnan itsestäsi tai elämästäsi. Jos hampaat murenevat, pelkäät että elämäsi hajoaa kokonaan käsiisi. Tuosta lentounesta en osaa sanoa.

Vierailija
7/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen kapeaa siltaa pitkin meren yli, ja sillassa ei ole kaiteita. Koko ajan pitää katsoa että mihin astuu, koska muuten tippuu kaukana alla olevaan veteen. Olen nähnyt samaa unta niin kauan kuin muistan.

Vierailija
8/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikassa jossa oli paljon alastomia nuoria tyttöjä sängyissä. Jotkut vapaina, jotkut sidottuina. Pääsin vapaasti koskettelemaan tai panemaan heitä mieleni mukaan.

Mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
9/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut unessa, enkä olisi millään halunnut lopettaa :(

Vierailija
10/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:27"]Olin paikassa jossa oli paljon alastomia nuoria tyttöjä sängyissä. Jotkut vapaina, jotkut sidottuina. Pääsin vapaasti koskettelemaan tai panemaan heitä mieleni mukaan.

Mitä tuo tarkoittaa?
[/quote]
Olet puutteessa ja sulle käy kuka vaan?

Vierailija
11/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:22"]Juoksin parkkihallissa karkuun kiertävää käytävää pitkin jotain petoa joka jahtasi minua, peto sai minut kiinni ja heräsin siihen. En kuitenkaan herännyt täysin vaan maksasin edelleen sängylläni enkä kyennyt avaamaan silmiäni, tai liikuttamaan mitään raajoja, aikani ponnisteltua kykenin heräämään oikeasti.
[/quote]

Kyseessä on jonkinlainen unihalvaus. Unesta sanon sen verran että onkohan menneisyydessäsi, esim lapsuudessa tai nykyisyydessä ollut jonkinlaista uhkaavaa ihmistä? Kuitenkin, nämä pakenemisunet ovat positiivisia unia. Ne kertovat siitä että olet vahva ihminen, joka edelleen pystyy toimimaan viettien mukaisesti, eli pakenemaan. Mieleltäsi olet täysin terve, ja elinvoimainen.

Vierailija
12/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:22"]Suutelin Jenni Vartiaisen kanssa alasti sängyllä maaten. Jomman kumman kyljessä oli n. 5 cm pituinen n. 0,5 cm syvä paranemaan päin oleva hieman punertava arpi.
Johtui varmaan AV:n lukuisista Jenni Vartiais aloituksista, jostain syystä jäi mieleen.
[/quote]

No tästä on paha sanoa muuta, kuin että koet naiset tai itsesi erityisen haavoittuvana. Muuta en osaa sanoa.

Vierailija
13/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa riennän eteenpäin, suurella niittymäisellä pellolla (oikeastaan se on rinne, loivaa ylämäkeä), jossa kasvaa punaisia unikkoja. Kiiruhdan jotain kohti, en vaan näe mitä siellä on, tai kuka siellä odottaa?

- Mikä merkitys on kiiruhtamisella ja unikonkukilla? En ole erityisemmin kiinnostunut unikoista, tai peltomaisista niityistä. Uni oli voimakas ja mieleenjäävä. En ole koskaan ymmärtänyt unen merkitystä.

Vierailija
14/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä uni oli joku aika sitten, siis unessani menin vessaan P*skalle ja no sitä vaan tuli ja tuli kuin hanasta ja ei millään loppunut.
Oma päätelmäni oli että päälleni sataa paskaa oikein kunnolla ja näinhän siinä on käynyt kun nyt ero tulossa..:D

Vierailija
15/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesämökillä ja näin unta olevani samassa paikassa missä olin oikeastikin ja heräsin unessa vain toistaakseni saman uudestaan, eli kuvittelin heränneeni ja olin silti edelleen unessa, tämä toistui ainakin 3 kertaa.

Vierailija
16/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsuudenkotini pihalla tupakalla. Nostin jostain syystä oikean käteni ylös ja kädelleni lensi pöllö. Ihmettelin sitä, mutta nostin myös vasemman käden ilmaan, alemmalle tasolle. Siihen lensi palokärki. Pitelin sitten oikealla ylhäällä pöllöä ja vasemmalla alemmalla palokärkeä. Pyysin äitiäni ottamaan tilanteesta kuvan, kun se oli niin omituista. Sitten linnut lensivät pois.

Vierailija
17/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:26"]Kävelen kapeaa siltaa pitkin meren yli, ja sillassa ei ole kaiteita. Koko ajan pitää katsoa että mihin astuu, koska muuten tippuu kaukana alla olevaan veteen. Olen nähnyt samaa unta niin kauan kuin muistan.
[/quote]

Olet ollut lapsena erityisen haavoittuvainen. Sieltä johtaa juurensa nykyinenkin epävarmuutesi. Sinua pelottaa välillä suurestikkin elämä ja koet monet elämän asiat todella uhkaavina. Olet myös jokseenkin neuroottinen ihminen, ja äärimmäisen varovainen elämässäsi. Pelkäät hirveästi epäonnistumista, jos elämässäsi tulee takapakkia otat sen todella raskaasti. Luulet että elämä on ankaraa arkea jossa pitää noudattaa tiettyä kaavaa orjallisesti.

Vierailija
18/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta valkeasta ruumisarkusta, olin siskoni luona kylässa siis unessa. Kysyin onko tuo naapurin nainen kuollut.   Sisko vastasi, että on sitten halasimme toisiamme  heräsiin siihen. Unesssa oli myös tumma pitkätukkainen nainen kahden pienen tytön kanssa.

Vierailija
19/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:26"]Kävelen kapeaa siltaa pitkin meren yli, ja sillassa ei ole kaiteita. Koko ajan pitää katsoa että mihin astuu, koska muuten tippuu kaukana alla olevaan veteen. Olen nähnyt samaa unta niin kauan kuin muistan.
[/quote]

Olet ollut lapsena erityisen haavoittuvainen. Sieltä johtaa juurensa nykyinenkin epävarmuutesi. Sinua pelottaa välillä suurestikkin elämä ja koet monet elämän asiat todella uhkaavina. Olet myös jokseenkin neuroottinen ihminen, ja äärimmäisen varovainen elämässäsi. Pelkäät hirveästi epäonnistumista, jos elämässäsi tulee takapakkia otat sen todella raskaasti. Luulet että elämä on ankaraa arkea jossa pitää noudattaa tiettyä kaavaa orjallisesti.
[/quote]
Apua,osaat tämän vähän liiankin pelottavan hyvin, tuo pitää nimittäin täysin paikkansa.

Vierailija
20/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:27"]Olin paikassa jossa oli paljon alastomia nuoria tyttöjä sängyissä. Jotkut vapaina, jotkut sidottuina. Pääsin vapaasti koskettelemaan tai panemaan heitä mieleni mukaan.

Mitä tuo tarkoittaa?
[/quote]

Oletko estynyt persoona? Usein unissa käsitellään aiheita joita tosielämässä ei pysty syystä tai toisesta saamaan. Saatat haaveilla tämäntyyppisestä toiminnasta tai parisuhteesta jossa saa kokeilla ja harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän