Tulkitsen unesi!
Kerro jokin unesi mikä on jäänyt mieleesi, koitan tulkita sen sinulle. En käytä kirjaa.
Kommentit (48)
Odottelin lentokentällä matkalaukkujen kanssa ja määränpäänä oli Pariisi. Tunnelma oli hyvä. :) Muuta en muista.
Viime yönä näin unta, jossa minulle tuntematon mies oli kuollut. Hän makasi sängyllään kuolleena. Sängyn vierellä oli erittäin kapea arkku, johon kuollut mies oli tarkoitus laittaa. Ihmettelin unessa arkun kapeutta. Yllättäen tuo mies heräsi kuolleista ja aloitti iloisena arkiset touhut; kahvin keittoa ja tiskausta. Uni ei ollut lainkaan ahdistava eikä miehen näkeminen kuolleena mitenkään ahdistanut tai pelottanut. Olen viimeisen ½ vuoden aikana menettänyt 17 vuotiaan poikani ja kummitätini, mutta uni ei tuntunut liittyvän heidän kuolemaansa millään tavalla eikä mielestäni kyse ole mistään toiveesta saada heitä takaisin eloon.
Noniin, kirjoitan mun viime yön unesta ennenkuin unohdan sen. Näin unta että musta tuli vampyyri. Olin jossain paikassa missä oli muitakin ja yksi vanha vampyyri teki niistä muista vampyyreja. Minä en kuitenkaan kääntynyt niin helposti kuin muut ja minulle joutui tekemään jonkun kovemman rituaalin. Minulta viillettiin kurkku auki ja roikotettiin ylösalaisin, olin sitä ennen pyörtyneenä ja kun tulin tajuihini kysyin "olenko puhunut", vastaus tähän oli "ei, et ole anonut armoa", rukoilin siinä ajatuksissani samalla kun tuntui että kuolen pian, rukoukset ei kuitenkaan tuntuneet auttavan ja sitten pääsin siitä alas ja silmissäni alkoi sumenemaan, katsoin peiliä ja näin miten viillot kaulastani alkoivat umpeutua, olin siis tulossa vampyyriksi ja taustalla naurettiin. Myöhemmin unessa olin vielä jossain testissä missä olin paljon nopeampi kuin muut.
Eli olin jossain oudos paikas jossa jotkut pojat tuli sanoo mun kaverille jtn et menkää pois äkkii ja sit myös mulle. No me mentiin tutkii jtn muita paikkoja. Sit mun kaveri lähti. Sit menin pyytää johonki juttuun sitä toista poikaa, ja sitten se suostu. Me pussattiin ja sen jälkeen pussailtiin enemmän jopa kielareita. En oo elämäni aikana ikinä pussaillu. Sit kerroin unessa sille pojalle, et se ois ollu mun eka kerta ku oon pussannu. Sitten me mentiin kaikkee syömää jne Sit me myös uitiin ja mul oli merennneidon pyrstö (?) Oon siis haaveillu siitä. Sitte se poika siis asu siel ns. (oli joku ihme lastenkoti jne ??) Ja se sit suostu mun poikkikseks ja se halus lähtee sielt paikasta. Ja sit me pöihitettiin ne pitäjät jollai voimil. No sit se muutti se poika meiän naapuriin ja sit oltiin onnellisii Mut oon aina halunnu poikaystävää, just tollasta ku se otti suudelmat vastaan! Mut mitä tuo uni tarkottaa ?:)
Up, olisko vielä tulkintaa? :)