Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsen unesi!

Vierailija
13.02.2015 |

Kerro jokin unesi mikä on jäänyt mieleesi, koitan tulkita sen sinulle. En käytä kirjaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huvipuistossa, vekkuli/väärinpäintalossa ja pakenen jo(i)takin, koitan piiloutua, mutta pelkään jotain pelottavaa tulevan tielleni, vaikka harvoin itse pelottavaa asiaa näkyy. Pelko painaa sokkeloisessa talossa ja saatan jähmettyä paikoilleni ja pitää silmiä kiinni välttääkseni näkemästä minua jahtaavaa oliota. Saatan jäädä yhteen omituisista huoneista ja kuulla siellä ympärilläni olio(ide)n ääniä, kun se liikkuu ympärilläni pelottelemassa. Unet päättyvät näihin kohtiin, ikinä en pääse ulos talosta unessani.

Vierailija
22/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:36"]

Näin unta valkeasta ruumisarkusta, olin siskoni luona kylässa siis unessa. Kysyin onko tuo naapurin nainen kuollut.   Sisko vastasi, että on sitten halasimme toisiamme  heräsiin siihen. Unesssa oli myös tumma pitkätukkainen nainen kahden pienen tytön kanssa.

[/quote] vastaa jo, että pääsen nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ryhmäseksiä mieheni ja kahden naiskaksosen kanssa. Toinen kaksosista oli hieman "hidas", ihan normaalin näköinen mutta vähälahjainen. Olivat todella seksikkäitä.

Toisessa unessa onnistuimme herättämään kuolleen ystäväni henkiin. Vietimme aikaa uima-altaalla, ja meillä oli todella mukavaa. Menin hetkeksi hakemaan juotavaa, enkä vahtinut ystävääni. Tuona aikana hän onnistui hukkumaan altaaseen. Itkin, ja kysyin että miksi minun piti menettää hänet näin pian, ja jo toistamisiin. Syytin itseäni ja miestäni kun emme pitäneet hänestä parempaa huolta.

Vierailija
24/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:33"]Unessa riennän eteenpäin, suurella niittymäisellä pellolla (oikeastaan se on rinne, loivaa ylämäkeä), jossa kasvaa punaisia unikkoja. Kiiruhdan jotain kohti, en vaan näe mitä siellä on, tai kuka siellä odottaa?

- Mikä merkitys on kiiruhtamisella ja unikonkukilla? En ole erityisemmin kiinnostunut unikoista, tai peltomaisista niityistä. Uni oli voimakas ja mieleenjäävä. En ole koskaan ymmärtänyt unen merkitystä.
[/quote]

Tässä ei ole merkitystä minkä merkkinen kukka on kyseessä vaan siitä kuinka sinä kiitehdit sen ohi, tietämättäsi miksi. Miksi sinulla tosiaan on niin kiire? Sinulla on elämässäsi jokin suuri päämäärä, joka on todella vaikeaa saada, etkä oikein tiedä miten. Oletko miettinyt kuka on se ihminen mitä nämä unikot elämässäsi edustavat? Arvaampa että jos selvität tämän, niin hänen avullaan pääsisit lähemmäs todellista tavoitetta. Ja ota aikaa tälle asialle.

Vierailija
25/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:36"]

Näin unta valkeasta ruumisarkusta, olin siskoni luona kylässa siis unessa. Kysyin onko tuo naapurin nainen kuollut.   Sisko vastasi, että on sitten halasimme toisiamme  heräsiin siihen. Unesssa oli myös tumma pitkätukkainen nainen kahden pienen tytön kanssa.

[/quote] vastaa jo, että pääsen nukkumaan!
[/quote]

No voi anteeksi, yritän vastata tarpeeksi syvällisesti jokaiselle. Sinun unestasi en tiedä mitä tarkoittaa, ehkä että olet välillä itsekeskeinen.

Vierailija
26/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olin teini ja jossain koulussa, jossa en viitsinyt ahkeroida vaan löin opinnot laimin ja olin luokan pelle. Valmistujaispäivänä olin tahallani paljain jaloin ja rääsyihin pukeutuneena juhlassa, jossa kaverit valmistuivat. Sen jälkeen seisoimme jossain pellolla, josta alkoi pulputa vettä ja lopulta jonkinlainen joki. Vieressä oli tehdaskompleksi johon joki virtasi. Rannalla leikki kaksi lasta joista toinen putosi jokeen, kaikki muut jähmettyivät avuttomina paikalleen mutta minä sukelsin pelastamaan pikkutyttöä. Löysin hänet veden alta mutta en jaksanut nostaa pintaan vaikka yritin kaikkeni. Vajosin syvemmälle veteen ja menetin tajuntani. En tiedä mitä tytölle tapahtui.

Uni jatkui monen vuoden kuluttua, olin sairaalassa missä minusta otettiin kokeita. Tehtaan vesi oli silloin pikkutyttöä pelastaessani pilannut terveyteni ja olin vähän heiveröinen ja tämän tästä tutkittavana. Kävelin kotiin päin kun löysin kotimatkalta uuden tien, jota en ollut koskaan huomannut. Tien talot muuttuivat kävellessäni isoiksi kirjahyllyiksi jotka olivat täynnä kirjoja, ja koko paikka kirjastoksi. Sen toisessa päässä oli verho, jonka takana seisoi tuntematon mies. Kysyin mikä paikka se oli, hän ei vastannut mitään ja seisoimme vain siinä verho välissämme.

Sitten uni hyppäsi taas eteenpäin ajassa, olin tutustunut mieheen ja ystävystynyt hänen kanssaan. Hän auttoi minua jotenkin vaivojeni kanssa elämiseen. Lopussa nousin auton takapenkille jossa se mies jo istui ja lähdimme jonnekin matkalle. Nojasin poskeni hänen olkapäähänsä ja kuiskasin kyyneleet silmistä valuen: nyt minä olen turvassa.

Vierailija
27/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"]Olin lapsuudenkotini pihalla tupakalla. Nostin jostain syystä oikean käteni ylös ja kädelleni lensi pöllö. Ihmettelin sitä, mutta nostin myös vasemman käden ilmaan, alemmalle tasolle. Siihen lensi palokärki. Pitelin sitten oikealla ylhäällä pöllöä ja vasemmalla alemmalla palokärkeä. Pyysin äitiäni ottamaan tilanteesta kuvan, kun se oli niin omituista. Sitten linnut lensivät pois.

[/quote]

Luulen että haet erilaista "taikauskoista" unista ennustamista. Tästä voisin kuitenkin sen verran sanoa että odotatko jotain asiaa minkä tiedät ettei ole mahdollista? Sinulla on jokin toive mitä toivot. Tai ihminen jota odotat. Toivot niin kovasti että tämä ihminen tulisi luoksesi. Tämä on sen verran vaikea etten enempää osaa sanoa!

Vierailija
28/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:40"]Olen huvipuistossa, vekkuli/väärinpäintalossa ja pakenen jo(i)takin, koitan piiloutua, mutta pelkään jotain pelottavaa tulevan tielleni, vaikka harvoin itse pelottavaa asiaa näkyy. Pelko painaa sokkeloisessa talossa ja saatan jähmettyä paikoilleni ja pitää silmiä kiinni välttääkseni näkemästä minua jahtaavaa oliota. Saatan jäädä yhteen omituisista huoneista ja kuulla siellä ympärilläni olio(ide)n ääniä, kun se liikkuu ympärilläni pelottelemassa. Unet päättyvät näihin kohtiin, ikinä en pääse ulos talosta unessani.
[/quote]

Pelkäät elämässäsi hirveästi sitä mitä et voi hallita. Onko lähipiirissäsi ollut vakavan sairauden tai kuoleman uhkaa? Nämä demonit mitä koitat olla näkemättä edustavat juurikin niitä asioita mitä elämässä eniten pelkäät. Itse olen ikäni nähnyt samankaltaista unta, lähiaikoina itse olen katsonut pahaa silmiin ja hyökännyt takaisin. No eihän se mitään auta koska elämä on jatkuvas taistelua näiden asioiden kanssa. Tämä saattaa myös kertoa jostain salaisuudesta mitä olet koittanut peitellä?

Vierailija
29/48 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätitkö mun p*ska unen nyt välistä vaikkakin tein siihen oman päätelmän?

Vierailija
30/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:57"]jätitkö mun p*ska unen nyt välistä vaikkakin tein siihen oman päätelmän?
[/quote]
Juu jätin, itsehän vastasit jo kysymykseesi. En jokaista unta jaksa miettiä jos asia on itsestään selvä eikä herätä minussa mitään ajatuksia. Mulle kuitenkaan palkkaa makseta!

Vierailija
31/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan, jatkan huomenna, nähkäähän hyviä unia! ;)

Vierailija
32/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä tulkintoja, varsinkin tuo aavikkouni oli varmasti tulkittu niin osuvasti kuin mahdollista.

Vierailija
33/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille mitään selitystä, että aina kun näen jotain eroottissävytteistä unta, niin se ei ikinä päädy itse tosi toimiin sillä joku ulkopuolinen ilmestyy aina jostain ja keskeyttää. Aina!

Vierailija
34/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:57"]jätitkö mun p*ska unen nyt välistä vaikkakin tein siihen oman päätelmän? [/quote] Juu jätin, itsehän vastasit jo kysymykseesi. En jokaista unta jaksa miettiä jos asia on itsestään selvä eikä herätä minussa mitään ajatuksia. Mulle kuitenkaan palkkaa makseta!

[/quote]

ok, pusuja sulle ja hyvää yötä <3

Vierailija
35/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos jo etukäteen jos vaivaudut huomenna vastaamaan. Eli uneni kertovat aina vedestä / järvestä / merestä, joko olen jonkin veneen tai lossin kyydissä tai itse uimassa, jollakin lautalla tms. Mutta aina ne liittyvät jotenkin tuohon veteen. Vesi on usein melko tyyntä, joitakin unia tosin muistan joissa se aaltoili ja tyrskysi. Mistähän ihmeestä nämä vesiunet oikein tulevat?

Vierailija
36/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä huomenna jatkat, niin tulkitsepa tämäkin!
Näin unta, missä ikkunani takana tosi lähellä oli vuoristorata ja siinä meni koko ajan niitä vaunuja ohi. Se oli tosi iso ja näytti kauhean pelottavalta jostain syystä, ihan kun sinne olisi voinut pudota, jos avaa ikkunan tai menee liian lähelle. En tiedä mikä siinä oli niin kamalaa, mutta koko uni tuntui tosi ahdistavalta.

Vierailija
37/48 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissayöltä tämä: Olin Cheekin (Jaren) kanssa tosi hyviä ystäviä. Cheek oli tekemässä uutta levyä ja levy jotenkin floppasi. Cheek tuli tässä vaiheessa unta vain Jareksi, joka ihmetteli yhdessä Jari Sillanpään kanssa, mikä levyssä meni pieleen. Minä kerroin totuuden ja sanoin: Tää ei ole ollenkaan sellasta Cheekbiittiä, mitä tähän asti. Jare jotenkin nytkähti ja katsoi oudosti, ihmetellen..Tämän jälkeen meistä tuli tosi tosi hyvät ystävät Jaren kanssa..

Vierailija
38/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut ap

Vierailija
40/48 |