Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffaan toisen naisen kanssa??

Vierailija
12.02.2015 |

Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa??

On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri...

Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :(

Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta.

Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse menossa teatteriin ystävänpäivänä kaverin kanssa, olenko minäkin Porvoosta? Ja kyseessä on siis lesbokaverini, ja itse olen bi, nyt suhteessa miehen kanssa. Iiks, pilluhommiksi taitaa mennä? 

Ihan oikeasti, kaikki eivät sitä markkinointiosaston Waltin keksimää roskapäivää pidä minään pyhänä rakkauden juhlana, vaan sen kaupallisuus lähinnä ärsyttää. Rakastan miestäni ja teemme puolin ja toisin romanttisia yllätyksiä toisillemme, mutta ystävänpäivä ei kuulu rutiineihimme.

Vierailija
62/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:09"]Mä oudoksun tollasta. En halua mennä kenenkään miehen paitsi omani kanssa leffaan, enkä haluais hänenkään menevän. Ajattelen sen väkisin romanttisesti. En tajua samaa sukupuolta olevia "kavereita". Se haiskahtaa aina.
[/quote]Et tajua samaa sukupuolta olevia kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:02"]Todella kummallinen kysymys. Minusta leffassa käymisessä ei ole mitään romanttista ja voin harrastaa sitä yksin, mieheni kanssa, kaverieni kanssa sukupuolesta riippumatta, sisarusteni kanssa, kaverien lasten tai kummilasten kanssa tai vaikka vanhempieni kanssa. 
[/quote]

Ja entisten säätöjen?

Vierailija
64/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.

[/quote]

Kyllä se  muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.

[/quote]

Voi kun sinisilmäistä, oot niin söpö luuloinesi, puss puss :D

[/quote]

Tarkoitat siis, että kun sinä eroat niin jos et eroa riitaisesti niin sitten sinua panettaisi ja himottaisi väkisinkin jos joutuisit eksäsi läheisyyteen?
[/quote]

Vanha suola janottaa. Etenkin kun kaksikko on vain "säätänyt" eikä edes edennyt suhteeseen. Kummaa vetoa on siinä välillä kun ei ole tarvinnut edes perehtyä toisen v.mäisimpiin piirteisiin parisuhteen myötä.

Vierailija
65/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:17"]Voi hyvät hyssykät! Voit olla ehkä varma miehesi vilpittömyydestä, mutta entäs tämän naisen?

Ja että vielä ystävänpäivänä? Minä ainakin pidän yksinoikeutenani viettää ystävänpäivää oman kultani kanssa!

Ja miesten ja naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että jos kaksikko tuntee todella pitkältä ajalta, vaikka lapsuudesta asti, tai heillä on erittäin tärkeä yhteinen mielenkiinnon kohde, esim mp-harrastus, silloin ystävyys voi olla vilpitöntä.

Mutta että joku, jota on joskus säätänyt, ja ehkä nusaissutkin. Ei kauhean hyvä pohja vilpittömälle ystävyydelle?
[/quote]

Ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ystävien päivä, ei rakastavaisten. On täysin ymmärrettävää, että silloin vietetään aikaa ystävien seurassa.
[/quote]

Originaali nimi on Valentine's day eli rakastavaisten päivä.

Vierailija
66/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:17"]Voi hyvät hyssykät! Voit olla ehkä varma miehesi vilpittömyydestä, mutta entäs tämän naisen? Ja että vielä ystävänpäivänä? Minä ainakin pidän yksinoikeutenani viettää ystävänpäivää oman kultani kanssa! Ja miesten ja naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että jos kaksikko tuntee todella pitkältä ajalta, vaikka lapsuudesta asti, tai heillä on erittäin tärkeä yhteinen mielenkiinnon kohde, esim mp-harrastus, silloin ystävyys voi olla vilpitöntä. Mutta että joku, jota on joskus säätänyt, ja ehkä nusaissutkin. Ei kauhean hyvä pohja vilpittömälle ystävyydelle? [/quote] Ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ystävien päivä, ei rakastavaisten. On täysin ymmärrettävää, että silloin vietetään aikaa ystävien seurassa. [/quote] Originaali nimi on Valentine's day eli rakastavaisten päivä.

[/quote]

Kyllä, rakastuneiden oma päivä, onko teidän miehet olleet Usassa opiskeluaikana? Kuuma päivä...

Vierailija
67/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:17"]Voi hyvät hyssykät! Voit olla ehkä varma miehesi vilpittömyydestä, mutta entäs tämän naisen? Ja että vielä ystävänpäivänä? Minä ainakin pidän yksinoikeutenani viettää ystävänpäivää oman kultani kanssa! Ja miesten ja naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että jos kaksikko tuntee todella pitkältä ajalta, vaikka lapsuudesta asti, tai heillä on erittäin tärkeä yhteinen mielenkiinnon kohde, esim mp-harrastus, silloin ystävyys voi olla vilpitöntä. Mutta että joku, jota on joskus säätänyt, ja ehkä nusaissutkin. Ei kauhean hyvä pohja vilpittömälle ystävyydelle? [/quote] Ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ystävien päivä, ei rakastavaisten. On täysin ymmärrettävää, että silloin vietetään aikaa ystävien seurassa. [/quote] Originaali nimi on Valentine's day eli rakastavaisten päivä.

[/quote]

Valentine on kristitty marttyyri, ja tämä päivä ihan oikeasti keksittiin siksi, että saataisi myytyä krääsää kun joulun ja pääsiäisen väliin jää niin pitkä aika.

Vierailija
68/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:02"]Todella kummallinen kysymys. Minusta leffassa käymisessä ei ole mitään romanttista ja voin harrastaa sitä yksin, mieheni kanssa, kaverieni kanssa sukupuolesta riippumatta, sisarusteni kanssa, kaverien lasten tai kummilasten kanssa tai vaikka vanhempieni kanssa.  [/quote] Ja entisten säätöjen?

[/quote]

Jotkut nyt vain pääsevät yli ja unohtavat. Minä olen seurustellut mieheni kanssa alle kaksi vuotta, ja ennen minua hän oli kiinnostunut eräästä ystävästäni. Ei haittaa, ihan mielelläni minä kutsun naista yhä meille. Minä olen päässyt entisitä ihastuksista ja kumppaneista yli ennen kuin aloitin seurustelun miehen kanssa, oletan samaa hänestä. AP:n tapauksessa kyse vielä 10 vuoden takaisesta jutusta!

Samoin minun viiden vuoden takainen eksäni on nykyään meidän molempien parhaita ystäviä, vietämme usein aikaa porukalla. 

Entisiä tyttöystäviä miehellä ei ole, mutta jos olisi, antaisin hänen mennä leffaan heidän kanssaan ilman mitään epäilyksiä. Tunteet kuolevat ja unohtuvat, mutta ystävyyden ei tarvitse.

Vierailija
69/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisin naisen ja tietäisin, ettei miehellä ole mitään taka-ajatuksia, niin antaisin mennä. Mutta jos nainen olisi joku minulle vieras, niin en antaisi. Jos oikeasti ovat vain kavereita niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai pahaa, mutta voi siinä olla romantiikkaakin mukana. Ongelma nimenomaan on se, että mistä sitä sitten voi olla varma kumpi on kyseessä.

Vierailija
70/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vielä uudelleen mikä leffa. Jos kiemurtelee niin sano, että on tosi erikoista lähteä leffaan, kun ei edes tiedä mihin on menossa. Ja JOS se sattuu olemaa tuo fsg niin sanoisin sinuna suoraan, että vedät nyt herneet nenään siitä, että sinun kanssasi mies ei voinut lähteä vaikka halusit, mutta toisen naisen kyllä. Ja lopuksi ilmoitat, että jos menee niin ei tarvitse takaisin tulla.

Vierailija
71/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilannepäivitystä?

Vierailija
72/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, mutta voin vielä jotenkuten ymmärtää, sillä ovat vanhoja tuttuja. Omassa kaveripiirissäni kävi aikoinaan niin, että naispuolisen ystäväni ollessa ulkomailla vaihdossa oli hänen poikaystävänsä Suomessa tavannut pikkujouluissa erään tytön ja he menivät leffaan. Täysin uusi tuttavuus siis kyseessä. Poikaystävä oli kysynyt kaveriltani, onko ok että he menevät leffaan ja kaverini oli vähän ihmeissään sanonut että nojoo, kai.. Leffaillan jälkeen selvisi, että poikaystävä oli maksanut uuden tuttavansa leffalipun ja leffamässyt (??!!) ja laitellut tytölle viestiä, että oli tosi mukavaa,ja toivottavasti voimme nähdä uudelleenkin. Seuraavaksi sitten kysyi tyttöystävältään, voiko mennä tämän uuden tytön kanssa syömään ja tässä vaiheessa kaverini sanoi että et mene, se ei ole ok. Se, että vielä TARJOAA kaiken on minusta aivan liian treffimäistä, samoin kuin se että olisivat seuraavaksi menneet syömään.. Noh, kaverini on edelleen tämän poikaystävänsä kanssa yhdessä, että ei se heidän suhteensa siihen yhteen leffailtaan kariutunut..

Vierailija
73/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan eri asia, jos on kyse nuorista ihmisistä tai lapsiperheistä. Oletan kuitenkin, että Vauva- palstaa seuraavat ovat nimenomaan "lapsellisia". Ap ei kyllä puhunut lapsista mitään, mutta ihan nuoria hän ja miehensä eivät ole, koska leffaseura on ollut joskus 10 vuotta sitten muutakin kuin ystävä.

Koska itselläni ei ole sellaisia miespuolisia kavereita, joita tapaisin ilman puolisoani, niin en voi edes kuvitella tilannetta, että lähtisin jonkun vanhan poikakaverini kanssa illalla leffaan ja lasilliselle ja jättäisin mieheni lasten kanssa kotiin. Se nyt ei vain sopisi millään.

Ja vaikka kuinka mietin, en tiedä ketään, joka olisi noin tehnyt.

Vierailija
74/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.

[/quote]

Kyllä se  muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.

[/quote]

Voi kun sinisilmäistä, oot niin söpö luuloinesi, puss puss :D

[/quote]

Tarkoitat siis, että kun sinä eroat niin jos et eroa riitaisesti niin sitten sinua panettaisi ja himottaisi väkisinkin jos joutuisit eksäsi läheisyyteen?

[/quote]

Olet provo

Vierailija
75/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:19"]

Olen itse menossa teatteriin ystävänpäivänä kaverin kanssa, olenko minäkin Porvoosta? Ja kyseessä on siis lesbokaverini, ja itse olen bi, nyt suhteessa miehen kanssa. Iiks, pilluhommiksi taitaa mennä? 

Ihan oikeasti, kaikki eivät sitä markkinointiosaston Waltin keksimää roskapäivää pidä minään pyhänä rakkauden juhlana, vaan sen kaupallisuus lähinnä ärsyttää. Rakastan miestäni ja teemme puolin ja toisin romanttisia yllätyksiä toisillemme, mutta ystävänpäivä ei kuulu rutiineihimme.

[/quote]

Aivan samaa mieltä. Ystävänpäivä ei merkitse yhtään mitään

Vierailija
76/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:02"]Todella kummallinen kysymys. Minusta leffassa käymisessä ei ole mitään romanttista ja voin harrastaa sitä yksin, mieheni kanssa, kaverieni kanssa sukupuolesta riippumatta, sisarusteni kanssa, kaverien lasten tai kummilasten kanssa tai vaikka vanhempieni kanssa.  [/quote] Ja entisten säätöjen?

[/quote]

Jopa ensisen puolisoni kanssa. Mitä ihmeellistä siinä on? 

Vierailija
77/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:03"]

Jos tuntisin naisen ja tietäisin, ettei miehellä ole mitään taka-ajatuksia, niin antaisin mennä. Mutta jos nainen olisi joku minulle vieras, niin en antaisi. Jos oikeasti ovat vain kavereita niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai pahaa, mutta voi siinä olla romantiikkaakin mukana. Ongelma nimenomaan on se, että mistä sitä sitten voi olla varma kumpi on kyseessä.

[/quote]

Oletko trolli vai vainoharhainen? Kuka tahansa voi nussia ketä tahansa tuolla periaatteella

Vierailija
78/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:25"]

Minä en usko heteromiesten ja -naisten väliseen ystävyyteen, joten epäilyttäisi suuresti tuollainen käytös.

[/quote]

Se että sinulla ei ole ystäviä on sinun ongelmasi. Älä yleistä sitä muille

Vierailija
79/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samankaltaisessa tilanteesa, mutta "kaverinainen" oli mun paras ystävä joka esitteli miehen mulle, ja he olivat hyviä ystäviä myös.. molemmat rakkaita mulle mutta myönnän, etten enää kestänyt katsella heitä. itkin usein aaian takia.. lopulta erosin miehestä. Olin liian mustasukkainen.

Vierailija
80/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:24"]

Mene ap säkin jonkun miestuttavasi kans kattoon fifty shades. Mainitse miehellesi että "yhden vanhan säädön kans mennään, ja sit kaljalle sieltä". Vaikka menisitkin jonkun tyttökaverisi kans. Mikähän reaktio olis :)

[/quote]

"Pidä hauskaa!" olisi reaktio ainakin meillä.

Kuulostatte jotenkin tosi lapsellisilta.

[/quote]

Ämmät alentuu vaikka lapsen tasolle jotta saa oman miehen herkeämättömän huomion. Eivätkä edes tajua, että miehet ei halua lapsia vaan aikuista naista elämäänsä.

[/quote]

Osuit napakymppiin