Leffaan toisen naisen kanssa??
Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa??
On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri...
Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :(
Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta.
Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:12"]
Ja kun mietin itseäni mun miespuolisten kavereiden kanssa, niin olis jotenkin outoa mennä heidän kanssa leffaan... kyllä mä muuta tekemistä keksisin ja etenkin sellasen kanssa, jota en nää kun silloin tällöin ap
[/quote]
mene sinä sun miespuolisten kavereiden kanssa leffaan, mitä miehesi siitä tykkäisi
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:30"]
Kysy mieheltäsi josko he voisivat tehdä jotakin muuta, esimerkiksi käydä vain kahvilla, sillä sinulle tulee oikeasti paha mieli. Painota miehelle että olet hupsu kun olet mustasukkainen ja että luotat häneen, mutta sinusta tuntuu tältä etkä voi asialle mitään. Miehesi rakastaa sinua ja ohjelmanmuutoa tuskin haittaa häntä jos se on sinulle tärkeää. Sitäpaitsi, paljon paremmin saa jutusteltua jossakin muualla kuin leffateatterissa, jos eivät ole aikoihin nähneet. Minä luulen että miehesi puolelta juttu on täysin viaton, eikä hän ehkä täysin tajua miltä juttu vaikuttaa sinun silmissäsi. Kaverinaisella sen sijaan saattaa olla taka-ajatuksia miehesi suhteen. Tunnen useita tällaisia naisia, jotka aika ajoin lämmittelevät suhteita varattuihin kavereihinsa. Inhottavia ihmisiä. Miehesi saattaa olla vain sinisilmäinen.
[/quote]
Toivottavasti mies jättää AP:n jos se tuollaisia menee selittämään
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"]
Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla!
[/quote]
Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi?
Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee.
Ap, juttelitko jo miehelle? Vaadi Nyt ainakin tietää leffan nimi.
Voihan olla, että kaverinainen on ostanut liput fifty shadesiin jo ajat sitten ja vasta myöhemmin kysynyt ap :n miestä mukaan...
Voi hyvät hyssykät! Voit olla ehkä varma miehesi vilpittömyydestä, mutta entäs tämän naisen?
Ja että vielä ystävänpäivänä? Minä ainakin pidän yksinoikeutenani viettää ystävänpäivää oman kultani kanssa!
Ja miesten ja naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että jos kaksikko tuntee todella pitkältä ajalta, vaikka lapsuudesta asti, tai heillä on erittäin tärkeä yhteinen mielenkiinnon kohde, esim mp-harrastus, silloin ystävyys voi olla vilpitöntä.
Mutta että joku, jota on joskus säätänyt, ja ehkä nusaissutkin. Ei kauhean hyvä pohja vilpittömälle ystävyydelle?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"]
Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla!
[/quote]
Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi?
Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee.
[/quote]
No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua!
Nämä "aikuisillapitääollaoikeustapaillaketähuvittaajamitenhuvittaajaentisenpanonkanssavierekkäinnukkuminenonokjosseonihankaveripohjaista"- puolustelijat 100% todennäköisyydellä ovat a) itse pettäneet kumppaniaan jonkun kaverin kanssa
b) niin fakkiutuneessa parisuhteessa ettei kiinnosta vaikka oma kumppani panisikin kaveriaan
c) vailla kokemusta siitä, että se kumppani oikeasti menee ja pettää "kaverin" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote] Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua!
[/quote]
Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee.
Oletteko nähneet sen siskonpeti sketsin, missä jätkä tulee muijan luokse yöksi ihan kaveripohjalla ja samalla idealla menevät myös samaan sänkyyn nukkumaan ja moninaisten kaveripohjaisten vaiheiden jälkeen lopulta mies laukeaa naisen sisälle, ihan kaveripohjalta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:58"]
Jos olisin tavannut naisen, ja hän kunnioittaisi minua ja suhdettamme, niin antaisin varmaan. Muuten en.
[/quote]
Sinä et sitä päätä mitä miehesi tekee