Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffaan toisen naisen kanssa??

Vierailija
12.02.2015 |

Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa??

On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri...

Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :(

Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta.

Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kaverina neljä naista, ikähaarukka 27 - 45 v. Ovat kaikki olleet samalla osastolla töissä muutama vuosi sitten. Mies näkee heitä silloin tällöin, käyvät leffassa jne. porukalla.

Välillä on ahdistanut, onko joku heistä tärkeämpikin miehelleni. En oikein ymmärrä heidän keskinäisiä vitsejään ym., ja tunnen oloni heidän seurassaan helposti ulkopuoliseksi. Siksi en mene kovin usein mukaan, jos käyvät yhdessä ulkona.

Meillä on mieheni kanssa ihan hyvä parisuhde, joten yritän olla olematta vainoharhainen tässä kaveriasiassa. Välillä hän käy leffassa mun, välillä näiden naisten kanssa ja välillä jätkäporukalla.

Luulisin että ap:n kannattaisi vähän vetää henkeä. Mies voi pettää ihan kenen tahansa lyylin kanssa koska tahansa - jos pettää niin ei sitä etukäteen murehtimalla estetä.

Toki jos leffavalinta on tuo mikä aiemmin ei sun kanssa kelvannut katsoa, niin sit muakin jo ihmetyttäisi..

Vierailija
22/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on paljon naisia ystävinä naisvaltaisesta ammatistaan johtuen ja hän käy heidän kanssa erilaisissa tapahtumissa, myös elokuvissa. Minusta se on ihan hyväksyttävää silloin, kun ystävyys vaikuttaa oikeasti ystävyydeltä eli mitään ei peitellä ja myös minä olen tervetullut silloin tällöin mukaan illanviettoihin. Ei ketään voi omistaa ja jos mies haluaa pettää, hän pystyy sen kyllä tekemään rajoituksista huolimatta. Panosta mielummin teidän suhteenne toimivuuteen kuin muiden miehesi ihmissuhteiden eliminoimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:31"]

Oletteko nähneet sen siskonpeti sketsin, missä jätkä tulee muijan luokse yöksi ihan kaveripohjalla ja samalla idealla menevät myös samaan sänkyyn nukkumaan ja moninaisten kaveripohjaisten vaiheiden jälkeen lopulta mies laukeaa naisen sisälle, ihan kaveripohjalta.

[/quote]

No ei olla, mutta ihan hauska porttiteoria leffassa käymisestä sisälle laukeamiseen...

Vierailija
24/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:09"]

Mä oudoksun tollasta. En halua mennä kenenkään miehen paitsi omani kanssa leffaan, enkä haluais hänenkään menevän. Ajattelen sen väkisin romanttisesti. En tajua samaa sukupuolta olevia "kavereita". Se haiskahtaa aina.

[/quote]

Olen itse bi, eikö mulla sitten tolla sun logiikalla saisi olla yhtään ystäviä? 

Vierailija
25/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:50"]

Olenko ainoa, jonka mielestä leffassakäynti ei ole romanttista? Eihän siellä voi edes jutella! Istutaan vaan ja toljotetaan. Ei mua haittaisi.

[/quote]

Jos leffassakäynti olisi romanttista niin minulla on ollut romanssi lukemattomien ihmisten kanssa vaikka en ole ollut asiasta tietoinen.

Täällä joku omistushaluinen henkisesti häiriintynyt kirjoittaa kymmeniä viestejä siitä miten kaikki pettää toisia ja jos mies on naisen kanssa edes samassa rakennuksessa kahdestaan niin ne pakolla nussii.

Vierailija
26/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle. [/quote]   Kyllä se  muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä. [/quote] Mitäpä luulet mistä on syntynyt sanonta: Vanha suola janottaa.

[/quote]

Ihminen voi pettää kenen kanssa tahansa koska tahansa. Saako miehesi edes töihin mennä? Sielläkin voi olla naisia?

Ihan oikeasti tee jotain tolla sairaalloiselle mustasukkaisuudellesi ja vainoharhoillesi.

Vierailija
27/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:01"]

Mun mieskin kommentoi tähän, et ei tietenkään oo ok.

[/quote]

Surkea provo

Vierailija
28/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:12"]

Ehkä kaksinaamaista, mutta en näkisi ongelmaa siinä, että menisin vaikka ystäväni Matin kanssa leffaan. Mieheni tuntee Matin, ovat kavereita jos eivät ystäviä, ja ovat nähneet monesti, meidän kotonamme ja muualla. 

Sen sijaan jos mieheni menisi ystävänsä Maijan, jonka olen tavannut kaksi kertaa, joista ekalla hän piti miestäni kädestä festareilla (kun MINÄ olin maksanut Maijalle pääsylipun kun hän oli varaton), eikä suostunut irroittamaan vaikka kumpikin otti sen puheeksi. Myös haukkunut minua ja ulkonäköäni miehelleni etc, kun meillä on ollut riitaa ja mies on avautunut hänelle riidasta. Minusta tukea saa, kuunnella ja olla miehen puolella, mutta tuollainen itseäni ensinnäkin monta vuotta vanhempi (olen 22) alkaa haukkua minun ulkonäköäni, menee liian pitkälle. En hyväksy sitä, että mieheni on hänen kanssaan tekemisissä tai menisi elokuviin. Jos miehelläni olisi joku normaali naispuolinen ystävä, joka kunnioittaisi minua ja jonka tuntisin, niin sen kun katsoisivat elokuvia vaikka joka viikko.

[/quote]

Olet selvästi vielä lapsen ajatustasolla oleva. Rauhoitu ja mieti ennen kuin kirjoittelet tänne

Vierailija
29/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama keskustelu on käyty useampaan kertaan. Haettu arkistosta!!!

Vierailija
30/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn kaveri miesten kanssa lasillisella, syömässä, leffassa, kävelyllä, kahvilla yms... ja olemma vain kavereita. esittelen kaikki aina miehelleni ja jos hän haluaa tulla mukaan saa tulla joka kerta :) Jos miehelläsi olisi jtn säpinää tämän kanssa niin ei siitä sinulle ilmoittaisi eikä olisi ylipäätään esitellyt koko naista.

Vierailija
31/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:09"]

Mä oudoksun tollasta. En halua mennä kenenkään miehen paitsi omani kanssa leffaan, enkä haluais hänenkään menevän. Ajattelen sen väkisin romanttisesti. En tajua samaa sukupuolta olevia "kavereita". Se haiskahtaa aina.

[/quote]

Olen itse bi, eikö mulla sitten tolla sun logiikalla saisi olla yhtään ystäviä? 

[/quote]

Sä kuitenkin nussisit niitä kaikkia. Turha selittää että menet kaverin kanssa lenkille mieskaverisi kanssa ja leffaan naiskaverisi kanssa.

Kuitenkin menette nussimaan metsään sen miehen kanssa ja sitten viet naisrakastajasi romanttiseen leffaan jossa pussailette ja sitten menette naimaan. Turha kieltää!

"Tuolla logiikalla jotkut naiset täällä näköjään ajattelee. Aivan vainoharhaista ja sairasta mustasukkaisuutta"

Vierailija
32/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:57"]

Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa?? On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri... Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :( Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta. Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?

Ja anna kun arvaan: leffa jota menevät katsomaan, on Fifty Shades of Grey!?! :D Hyvä yritys.

[/quote]

Vierailija
33/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasillinen johtaa toiseen ja sitten ollaanki kännissä ja hups, sänkyyn päädyttiin..

Vierailija
34/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän filthy shades of grey on sellainen panoleffa!
Varmasti panevat siellä pimeässä teatterissa niin että pillunesteet vaan roiskuu valkokankaalle!

Vierailija
35/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain viesteistä päätellen tämä naiskaverikin löysi paikalle :) Selvisikö ap, mikä leffa kyseessä?

Vierailija
36/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko heteromiesten ja -naisten väliseen ystävyyteen, joten epäilyttäisi suuresti tuollainen käytös.

Vierailija
37/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:12"]

Ehkä kaksinaamaista, mutta en näkisi ongelmaa siinä, että menisin vaikka ystäväni Matin kanssa leffaan. Mieheni tuntee Matin, ovat kavereita jos eivät ystäviä, ja ovat nähneet monesti, meidän kotonamme ja muualla. 

Sen sijaan jos mieheni menisi ystävänsä Maijan, jonka olen tavannut kaksi kertaa, joista ekalla hän piti miestäni kädestä festareilla (kun MINÄ olin maksanut Maijalle pääsylipun kun hän oli varaton), eikä suostunut irroittamaan vaikka kumpikin otti sen puheeksi. Myös haukkunut minua ja ulkonäköäni miehelleni etc, kun meillä on ollut riitaa ja mies on avautunut hänelle riidasta. Minusta tukea saa, kuunnella ja olla miehen puolella, mutta tuollainen itseäni ensinnäkin monta vuotta vanhempi (olen 22) alkaa haukkua minun ulkonäköäni, menee liian pitkälle. En hyväksy sitä, että mieheni on hänen kanssaan tekemisissä tai menisi elokuviin. Jos miehelläni olisi joku normaali naispuolinen ystävä, joka kunnioittaisi minua ja jonka tuntisin, niin sen kun katsoisivat elokuvia vaikka joka viikko.

[/quote]

Olet selvästi vielä lapsen ajatustasolla oleva. Rauhoitu ja mieti ennen kuin kirjoittelet tänne
[/quote]

Minusta sellainen on lapsen tasolla joka haukkuu ja arvostelee muita ääneen :)

Vierailija
38/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
39/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:57"]

Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa?? On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri... Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :( Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta. Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?

Ja anna kun arvaan: leffa jota menevät katsomaan, on Fifty Shades of Grey!?! :D Hyvä yritys.

[/quote]
[/quote]

Niin siis Ystävänpäivää toisen akan kanssa leffaan? Anna palaa vain Porvoossa naidaan Finnkinon saleissa.

Vierailija
40/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies saa mennä vaikka ystävänpäivänä naispuolisen kaverinsa kanssa leffaan, oletettavasti menisivät katsomaan jotain sellaista mitä en itse jaksaisi katsoa. Ja muulloinkin syömään, baariin tai mitä nyt haluavatkaan tehdä. Yhtä lailla mä saan mennä ja olla omien ystävieni kanssa, olivatpa sitten mitä sukupuolta tahansa.