Mitä yleensä tilaatte baarissa?
Otsikossa kysymys. Mä en ikinä tiedä mitä tilata. Oikeastaan en tiedä mistä edes tykkään. :D
Kommentit (25)
Hö.. Mä en halua ikinä tuhlata enkä vetää överikännejä niin päärynäsiideri tai olut yleisimmin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:57"]Mies hoitaa tilaukset. Nuorena opiskelijana halvinta olutta tietenkin.
[/quote]
No mullakin oli tää että olen seurustellut koko nuoruusikäni ja mies on aina tilannut niin en tiedä mistä oikeasti pitäisin.
Ap
Baari tarkoittaa minulle olut/panimoravintolaa, joten tilaan oluen ja joskus viskin/konjakin/rommin. Todella, todella harvoin tulee minkään muun tyyppisissä kapakoissa luuhattua, mutta niissä tilaus on se iso stobe tai gin & tonic.
Ei muuta kuin kokeilemaan. Sano vaikka baarimikolle että et keksi mitä tilaisit, niin varmasti suosittelee jotain.
Nykyisin lonkeroa. Juon niin harvoin ja vähän, että tuo riittää.
Nuorena tilasin aina banaanibakardituoremehun - jos en enää osannut sanoa sitä, minulle ei tarvinnut enää tarjoilla. ;)
Yleensä olutta tai viskiä. Joskus jonkun drinksun.
Olut, päärynäsiideri, marianne ja kelkka.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:04"]Kossurussian
[/quote]
Oo tämä on hyvää!:) tilaan tämän tai kuivan omenan..
Minä tykkään siidereistä, kuiva omena kuten magners tai makeampi la cidraie. Crowmoor ja Strongbow ovat perustylsiä joita tilaan jos ei muuta ole. Kaikki esanssi-fizzit ja golden capit ovat karmeita. Eroa ei välttämättä hoksaa jos ei ole siidereitä juonut, eli kokeilemalla selviää ja maku voi ajan kuluessa muuttua.
viime baari reissulla mietin samaa :-)
Kun en kehdannut tilata sinistä enkeliä enkä ville vallatonta(ainoat paukut mitkä tiesin jostain 20 vuoden takaa) niin tilasin sitten kossu colan ja lonkeron :-)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:00"]mies on aina tilannut niin en tiedä mistä oikeasti pitäisin. Ap
[/quote]
Eli jos mies tilaa sulle jonkun juoman ensimmäisen kerran, niin et tiedä tykkäätkö siitä, mutta jos tilaatkin sen itse, niin silloin tiedät? Ok.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:06"]
Minä tykkään siidereistä, kuiva omena kuten magners tai makeampi la cidraie. Crowmoor ja Strongbow ovat perustylsiä joita tilaan jos ei muuta ole. Kaikki esanssi-fizzit ja golden capit ovat karmeita. Eroa ei välttämättä hoksaa jos ei ole siidereitä juonut, eli kokeilemalla selviää ja maku voi ajan kuluessa muuttua.
[/quote]
hyi helvetti, kuivat siideri kuiville ämmille? ei mitään eroa tarvitse hoksatakaan golden capin ja mukatrendikkäänmuttasaatananpahanmakuisen magnersin välillä...
Minulla sama tilanne kuin ap:lla. Tilaan oikeastaan aina kaljaa. Yksi syy tosin se että olen opiskelija ja ylimääräistä rahaa ei nyt satu paljoa olemaan.
Siis mitä? Te joille mies aina tilaa.Oletteko ihan aikuisia? Mun mielestä todella naurettavaa.
Mies hoitaa tilaukset. Nuorena opiskelijana halvinta olutta tietenkin.