Leffaan toisen naisen kanssa??
Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa??
On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri...
Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :(
Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta.
Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:16"]Sehän filthy shades of grey on sellainen panoleffa!
Varmasti panevat siellä pimeässä teatterissa niin että pillunesteet vaan roiskuu valkokankaalle!
[/quote] Grrr...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:55"]
Mitä koulutustaustaa ja sosiaaliluokkaa täällä olette te, joiden mielestä elokuvissa käyminen on aina romanttista ja naiset ja miehet eivät voi olla kavereita? Kuulostaa lähinnä kouluttamattomilta konservatiivisilta maalaisilta. Minun ystäväpiirissäni olisi aivan absurdia, jos joku ei sallisi kumppaninsa käydä leffassa erisukupuolisen kaverin kanssa... Ei ole tullut edes mieleen, että se voisi olla jonkun mielestä väärin.
[/quote]
No, minä olen korkeastikoulutettu mieheni kanssa ja ollaan kaiketi ylempää keskiluokkaa, ollaan kotoisin kaupungista, mutta pitäisin sitä todella outona jos mies haluaisi lähteä jonkun vanhan säätönsä kanssa leffaan ja sieltä lasilliselle. Treffithän ne on, sori vaan. Mutta onhan ne tietty hipsteripiireissä varmaan ihan jotain muuta, not.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:24"]
Mene ap säkin jonkun miestuttavasi kans kattoon fifty shades. Mainitse miehellesi että "yhden vanhan säädön kans mennään, ja sit kaljalle sieltä". Vaikka menisitkin jonkun tyttökaverisi kans. Mikähän reaktio olis :)
[/quote]
"Pidä hauskaa!" olisi reaktio ainakin meillä.
Kuulostatte jotenkin tosi lapsellisilta.
[/quote]
Ämmät alentuu vaikka lapsen tasolle jotta saa oman miehen herkeämättömän huomion. Eivätkä edes tajua, että miehet ei halua lapsia vaan aikuista naista elämäänsä.
Ei hyvä ihme. Onpa kauheaa, vähintäänkin henkistä pettämistä xD
Todella kummallinen kysymys. Minusta leffassa käymisessä ei ole mitään romanttista ja voin harrastaa sitä yksin, mieheni kanssa, kaverieni kanssa sukupuolesta riippumatta, sisarusteni kanssa, kaverien lasten tai kummilasten kanssa tai vaikka vanhempieni kanssa.
AP, voitko käydä yksin leffassa vai rinnastatko sen sitten kenties masturboimiseen ja onko sekin pahasta?
Miksei AP voi mennä sinne leffaan miehensä ja kaverinaisensa kanssa? Vai onko mies tehnyt selväksi, että se on hänen ja kaverinsa kahdenkeskeinen juttu?
Mä en tykkäis jos mieheni sanoisi että lähtee leffaan ja drinksuille kaverinaisensa kanssa, varsinkin jos heillä itsellä on ollut jotain säätöä aiemmin. Eri asia jos ei mitään vipinää ole ollut, mutta mun mielestä kiinnostus ei niin vain hälvene tai muutu ihan toisenlaiseksi tunteeksi.
Itselläni ei ole kavereita vastakkaisesta sukupuolesta. En laske tähän työkavereita, joita haluan tavata vain työaikana tai kavereiden tai mieheni puolisoita. Tavallaan olen heidänkin kavereitaan ja tulen juttuun, mutta en kyllä näkisi, että lähtisin kahdestaan viettämään aikaa vaikka kaverin miehen kanssa.
Mikä helvetin ongelma on olla miesten kanssa kaveri? Olen itse avoliitossa ollu 3v. Opiskelen alalla missä luokalla on 2 naista ja 15 miestä. Kyllä minä hengailen miesten kanssa baarissa jne. Osa heistä on itsekin varattuja, eikä kellekkään tule mieleen, että yritetään iskeä toinen. Hengailen myös avomiehen serkun kanssa usein, joka on mua 3v vanhempi. No big deal. Hengailen muutenkin mielummin miesten kanssa ulkona kun naisten. Minulle riittää pari hyvää tyttökaveria, mutta muuten kierrän kanalaumat kaukaa. Avomieheni ei pistä pahakseen kavereistani ja monesti ollaan oltu samoissa juhlissa. Enkä minäkään syynää hänen kavereitaan läpi. Ne mun hyvät tyttökaverit on myös mieheen tutustuneita ja monesti hengaavat yhessä. Emme elä kivikaudella :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:17"]
Miksei AP voi mennä sinne leffaan miehensä ja kaverinaisensa kanssa? Vai onko mies tehnyt selväksi, että se on hänen ja kaverinsa kahdenkeskeinen juttu?
Mä en tykkäis jos mieheni sanoisi että lähtee leffaan ja drinksuille kaverinaisensa kanssa, varsinkin jos heillä itsellä on ollut jotain säätöä aiemmin. Eri asia jos ei mitään vipinää ole ollut, mutta mun mielestä kiinnostus ei niin vain hälvene tai muutu ihan toisenlaiseksi tunteeksi.
Itselläni ei ole kavereita vastakkaisesta sukupuolesta. En laske tähän työkavereita, joita haluan tavata vain työaikana tai kavereiden tai mieheni puolisoita. Tavallaan olen heidänkin kavereitaan ja tulen juttuun, mutta en kyllä näkisi, että lähtisin kahdestaan viettämään aikaa vaikka kaverin miehen kanssa.
[/quote]
Eli kun minulla on sulketunut näkemys niin muillakin pitää olla. Ehtaa huonoitsetuntoista palstamammaa tämä :)
Miksi vitussa AP voisi tunketa kaverusten reissuun?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote] Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.
[/quote]
Ohhoh, luettiinkohan me sama teksti? Minäkun luulin, että AP:n mies menee vanhan ystävänsä kanssa leffaan. Ja nyt onkin menossa entisen panonsa kanssa treffeille?? WAAT?!
[/quote]
Niin katsos jos olisit lukutaitoinen niin olisit myös ymmärtänyt sen kohdan ap:n teksteistä jossa hän kertoo miehensä ja tämän "kaverin" joskus säätäneen keskenään.
Eli kyllä, vanha pano kyseessä, jos puhutaan ihan oikeilla termeillä niin miehen ex.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote] Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.
[/quote]
Kyllä se muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.
[/quote]
Voi kun sinisilmäistä, oot niin söpö luuloinesi, puss puss :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:50"]
Olenko ainoa, jonka mielestä leffassakäynti ei ole romanttista? Eihän siellä voi edes jutella! Istutaan vaan ja toljotetaan. Ei mua haittaisi.
[/quote]
Pieni hiplailu ei sanoja tarvitse, oikeastaan jopa kiihottavampaa niin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:00"]
Mitä koulutustaustaa ja sosiaaliluokkaa täällä olette te, joiden mielestä elokuvissa käyminen on aina romanttista ja naiset ja miehet eivät voi olla kavereita? Kuulostaa lähinnä kouluttamattomilta konservatiivisilta maalaisilta. Minun ystäväpiirissäni olisi aivan absurdia, jos joku ei sallisi kumppaninsa käydä leffassa erisukupuolisen kaverin kanssa... Ei ole tullut edes mieleen, että se voisi olla jonkun mielestä väärin.
[/quote]
Vastausten puute antoi minulle kaipaamani informaation. Kiitos. :)
[/quote]
Vastausten puute kertonee lähinnäkin siitä, että kysymyksesi oli täysin inleverantti ja absurdi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
Vastausten puute kertonee lähinnäkin siitä, että kysymyksesi oli täysin inleverantti ja absurdi.
[/quote]
Inrelevantti, anteeksi näppisvirhe kännykällä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"]
[/quote]
Kyllä se muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.
[/quote]
Voi kun sinisilmäistä, oot niin söpö luuloinesi, puss puss :D
[/quote]
Tarkoitat siis, että kun sinä eroat niin jos et eroa riitaisesti niin sitten sinua panettaisi ja himottaisi väkisinkin jos joutuisit eksäsi läheisyyteen?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:17"]Voi hyvät hyssykät! Voit olla ehkä varma miehesi vilpittömyydestä, mutta entäs tämän naisen?
Ja että vielä ystävänpäivänä? Minä ainakin pidän yksinoikeutenani viettää ystävänpäivää oman kultani kanssa!
Ja miesten ja naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että jos kaksikko tuntee todella pitkältä ajalta, vaikka lapsuudesta asti, tai heillä on erittäin tärkeä yhteinen mielenkiinnon kohde, esim mp-harrastus, silloin ystävyys voi olla vilpitöntä.
Mutta että joku, jota on joskus säätänyt, ja ehkä nusaissutkin. Ei kauhean hyvä pohja vilpittömälle ystävyydelle?
[/quote]
Ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ystävien päivä, ei rakastavaisten. On täysin ymmärrettävää, että silloin vietetään aikaa ystävien seurassa.
Siis sanoiko mies todella menevänsä ystävänsä kanssa ulos "ihan vain kavereina"? Onpa omituinen sananvalinta! "Menemme kahville komediaduona", "Menemme keilaamaan puoluetovereina".
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Lähinnäkin"?
Kokemusteni mukaan maalaisilla ja kouluttamattomilla kuin kaikkein vanhakantaisimmat näkemyksen naisten ja miesten rooleista.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:48"]Leffa on 50 shades of grey ...gggrrrr
[/quote]
Ja päivä on Ystävänpäivä Porvoossa on kuumaa huomenna lurps.