Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffaan toisen naisen kanssa??

Vierailija
12.02.2015 |

Mitä mieltä olette/olisitte siitä, että miehenne kävisi leffassa naispuolisen kaverinsa kanssa??

On kuulemma pelkkä kaveri, ja onhan ne tunteneet jo ennenkö tapasin mieheni. Niillä ollut jotain säpinääkin melkeen 10 vuotta sit, mutta nykyään kuulemma pelkkä kaveri...

Huomenna ovat menossa leffaan, ihan vaan kavereina aikaa viettämään miehen mukaan. En voi mitään, mut mä automaattisesti yhdistän elokuvissa käynnin treffeihin tai johonkin romanttiseen, ja tuntuu hölmöltä, että oma mies menee jonku toisen naisen kanssa kahdestaan istumaan pimeeseen leffateatteriin :(

Kerroin miehelle miltä musta tuntuu, mutta oon hänen mielestä vaan turhan mustasukkanen ja väännän pikkujutusta.

Mitä mieltä ootte tästä, oonko vaan mustasukkanen ja nalkuttava akka vai onko toi epänormaalia? Annatteko te miestenne käydä leffassa toisten naisten kanssa?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua!

[/quote]

Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee.
[/quote]

En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.

Vierailija
2/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua!

[/quote]

Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee.
[/quote]

Mikäs vitun logiikka tuo on? Samalla periaatteellahan pettäminenkin olisi sallittua, koska "sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:09"]

Mä oudoksun tollasta. En halua mennä kenenkään miehen paitsi omani kanssa leffaan, enkä haluais hänenkään menevän. Ajattelen sen väkisin romanttisesti. En tajua samaa sukupuolta olevia "kavereita". Se haiskahtaa aina.

[/quote]

Anna kun arvaan: sä olet niitä naisia, jotka hyppivät suhteesta toiseen, luulevat kaikkien miesten olevan kiinnostuneita, flirttailevat jokaiselle kaksilahkeiselle, nyhjäävät miehen kanssa kaiken vapaa-ajan, unohtavat kaverit seurustelun alkaessa.......

Vierailija
4/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:24"]Mene ap säkin jonkun miestuttavasi kans kattoon fifty shades. Mainitse miehellesi että "yhden vanhan säädön kans mennään, ja sit kaljalle sieltä". Vaikka menisitkin jonkun tyttökaverisi kans. Mikähän reaktio olis :)
[/quote]

Outo mies kun menee toisen kanssa leffaan. Jos itse menisin toisen miehen kanssa, niin tulisi iso kriisi ja melkein ero uhkaisi.

Vierailija
5/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.

[/quote]

Ohhoh, luettiinkohan me sama teksti? Minäkun luulin, että AP:n mies menee vanhan ystävänsä kanssa leffaan. Ja nyt onkin menossa entisen panonsa kanssa treffeille?? WAAT?!

Vierailija
6/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:02"]No jos ovat tunteneet jo vuosia ja ovat olleet kavereita jo vuosia niin mielestäni olet mustis turhaan. Heillähän muuten olisi varmaan ollut tässä jo monta tilaisuutta olla toistensa kanssa, miksi eivät sitten ole päätyneet siihen, vaikka kerran on ollut jo vuosia aikaakin?

[/quote]

Mistä tiedät, ettei ole ollutkin?

Vierailija
7/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:17"] Jos olis oikeesti vaan kaverista kyse niin pyytäis sut mukaan leffaan. Leffaan voi mennä porukalla! [/quote]   Kukaan tuntemani kaveri ei halua mennä mihinkään kavereidensa puolisoiden kanssa. Minä en halua mennä minnekkään kavereiden puolisoiden kanssa. Miksi pitäisi? Ihmisellä PITÄÄ olla omaakin elämää vaikka seurustelee. [/quote] No joo mutta sen oman elämän ei tarvitse sisältää entisten panojen kahdenkeskistä tapailua! [/quote] Sinä et päätä mitä aikuinen ihminen tekee. [/quote] En päätäkään, mutta se aikuinen ihminen saa jatkaa niitä tekemisiään ihan sinkkuna jos ei älyä että entisten panojen kanssa deittailu ei ole ok parisuhteessa olevalle ihmiselle.

[/quote]

Kyllä se  muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.

Vierailija
8/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen kaiketi tekee näitä aloituksia, jotka aina käsittelevät samaa aihetta. Kirjoittaja on nainen, jolla on joku hinku päästä elokuviin, viikonloppumatkoille ja yöpymään kahdestaan vakisuhteessa olevan miehen kanssa. Hän painottaa, että kysymys on ystävyydestä, täysin viattomasta sellaisesta. Hän myös tuomitsee melko jyrkästi ne naiset, jotka eivät tällaisesta pidä, liian mustasukkaisiksi ja omistaviksi.

Hän myös vastailee itselleen, puolustaa kantaansa tyyliin "sinähän et miestäsi omista"  Huomaa kirjoitustyylistä.

Näitä aloituksia tulee tasaisin välein, kömpelösti liitettynä johonkin tarinaan.

Noo, kaikilla meillä on omat kicksimme.

Vierailija
9/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:10"]Oon ohimennen tavannut pari kertaa, en sen kummemmin tunne.
Ei tietenkään pidä kavereita hylätä, musta vaan jotenkin tommonen leffassa käynti on outoa, en voi tunteelle mitään :/ tiedän, että mua häiritsee tää senkin takia, että tiedän naisen olevan sinkku ja hyvännäköinen..
Ja mun mielestä on myös erikoista, että eivät oo pitkään aikaan tavanneet ja nyt menevät leffaan (ja sen jälkeen kuulemma lasillisille), kuullostaa vaan niin treffeiltä mun korvaan. Toisaalta tuntuu tyhmältä, koska kyllähän mä tiedän että jos oikeesti jotain säpinää olis, niin tuskin mies tekemisistään noin avoimesti kertois...
En oo pyytäny pääseväni mukaan, koska en tosiaan naista kummemmin tunne ja nyt ainaki sen jälkeen, kun kerroin miehelle miltä musta tuntuu, vaikuttaisin vaan siltä että tungen mukaan kyttäämään :(
ap
[/quote]

Tuollainen muja rehellinen avoimuus on juuri paras taktiikka peittää pettäminen, anteeksi vain. Nimin. Been there

Vierailija
10/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kauanko otte ollu miehesi kanssa yhdessä? Ootko varma ettei miehelläsi ja tämän ystävättärelle oo ollu ennen sua mitään fuckbuddy juttua?

Vierailija
11/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa on 50 shades of grey ...gggrrrr

Vierailija
12/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä leffassakäynti ei ole romanttista? Eihän siellä voi edes jutella! Istutaan vaan ja toljotetaan. Ei mua haittaisi.

Vierailija
13/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:10"]Oon ohimennen tavannut pari kertaa, en sen kummemmin tunne. Ei tietenkään pidä kavereita hylätä, musta vaan jotenkin tommonen leffassa käynti on outoa, en voi tunteelle mitään :/ tiedän, että mua häiritsee tää senkin takia, että tiedän naisen olevan sinkku ja hyvännäköinen.. Ja mun mielestä on myös erikoista, että eivät oo pitkään aikaan tavanneet ja nyt menevät leffaan (ja sen jälkeen kuulemma lasillisille), kuullostaa vaan niin treffeiltä mun korvaan. Toisaalta tuntuu tyhmältä, koska kyllähän mä tiedän että jos oikeesti jotain säpinää olis, niin tuskin mies tekemisistään noin avoimesti kertois... En oo pyytäny pääseväni mukaan, koska en tosiaan naista kummemmin tunne ja nyt ainaki sen jälkeen, kun kerroin miehelle miltä musta tuntuu, vaikuttaisin vaan siltä että tungen mukaan kyttäämään :( ap [/quote] Tuollainen muja rehellinen avoimuus on juuri paras taktiikka peittää pettäminen, anteeksi vain. Nimin. Been there

[/quote]

Ei se avoimuus kyllä puolisoa huijaa millään lailla, loukkaa vaan enemmän, kun puoliso aivan avoimesti juoksee ympäriinsä kakkosen kanssa ilman mitään häpeilyä ja jauhaa sitä uusi sielunkumppani/paraskaveri mantraa ja valehtelee minkä kerkee. Been there, petettävänä osapuolena.

Vierailija
14/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:33"]

[/quote]

Kyllä se  muuten on ok. Katsos monet eroavat ihan ystävinä ja jatkavat sitä ystävyytenä.
[/quote]

Mitäpä luulet mistä on syntynyt sanonta: Vanha suola janottaa.

Vierailija
15/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:55"]

Mitä koulutustaustaa ja sosiaaliluokkaa täällä olette te, joiden mielestä elokuvissa käyminen on aina romanttista ja naiset ja miehet eivät voi olla kavereita? Kuulostaa lähinnä kouluttamattomilta konservatiivisilta maalaisilta. Minun ystäväpiirissäni olisi aivan absurdia, jos joku ei sallisi kumppaninsa käydä leffassa erisukupuolisen kaverin kanssa... Ei ole tullut edes mieleen, että se voisi olla jonkun mielestä väärin.

[/quote]

Vastausten puute antoi minulle kaipaamani informaation. Kiitos. :)

Vierailija
16/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 10:48"]

Leffa on 50 shades of grey ...gggrrrr

[/quote]Ihan selvästi nainen haluaa jotain muutakin kuin pelkkää leffaseuraa, kun on ostanut liput tuollaiseen elokuvaan. Ja vielä se, että miehesi ei halunut lähteä sinun kanssasi ko. leffaa katsomaan.

Jos olisin sinä, sanoisin, että voit valita. Jos lähdet, niin lähdet, mutta takaisin ei ole tulemista. Kyllä aikuinen "kunnon" mies  sanoisi EI tuollaiselle selvälle treffiehdotukselle.

Vierailija
17/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin kommentoi tähän, et ei tietenkään oo ok.

Vierailija
18/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Ei menisi mies leffaan.

Vierailija
19/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaksinaamaista, mutta en näkisi ongelmaa siinä, että menisin vaikka ystäväni Matin kanssa leffaan. Mieheni tuntee Matin, ovat kavereita jos eivät ystäviä, ja ovat nähneet monesti, meidän kotonamme ja muualla. 

Sen sijaan jos mieheni menisi ystävänsä Maijan, jonka olen tavannut kaksi kertaa, joista ekalla hän piti miestäni kädestä festareilla (kun MINÄ olin maksanut Maijalle pääsylipun kun hän oli varaton), eikä suostunut irroittamaan vaikka kumpikin otti sen puheeksi. Myös haukkunut minua ja ulkonäköäni miehelleni etc, kun meillä on ollut riitaa ja mies on avautunut hänelle riidasta. Minusta tukea saa, kuunnella ja olla miehen puolella, mutta tuollainen itseäni ensinnäkin monta vuotta vanhempi (olen 22) alkaa haukkua minun ulkonäköäni, menee liian pitkälle. En hyväksy sitä, että mieheni on hänen kanssaan tekemisissä tai menisi elokuviin. Jos miehelläni olisi joku normaali naispuolinen ystävä, joka kunnioittaisi minua ja jonka tuntisin, niin sen kun katsoisivat elokuvia vaikka joka viikko.

Vierailija
20/132 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työmatkalla tai muuten (esim. illan) poissa ja vaimo kaipaisi seuraa/tekemistä, niin saa mun puolestani nähdä ketä parhaaksi katsoo ja missä merkeissä vain. En jaksa nyt lähteä erittelemään, mikä aiheuttaisi mustasukkaisuutta, mutta leffassa käyminen miespuolisen tuttavan/kaverin ei sitä olisi (vanhojen säätöjen kanssa vaimo ei menisi, sen tiedän)

Jos olisin kotona, kummastusta (tai paheksuntaa) herättäisi lähinnä se, ettei hän menisi leffaan minun kanssani.