Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää että varastan häneltä rahaa.

Vierailija
10.02.2015 |

Väittää että olen varastanut häneltä yli 1000€ käteistä. Säilyttänyt kotona rahaa enkä tiennyt edes missä täällä. Meillä ei ole käynyt kun minä ja äitini eikä todellakaan olla otettu hänen rahoja. Nyt syyttää meitä ja haukkui mua rotaks. Soitti äidilleni ja sanoi että eihän täällä asunnossa ole käynyt muita ja ettei hänellä ole asiaa enään tänne.

V*ituttaaa!!! Kysyy myös että miten reagoisin jos jätän tuttipullon pöydälle ja kun tulen takas sitä ei ole enään sielä, että ketä alkaisin syytteleen? Eihän seinät ole voinut sitä imeä! 

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:37"]

Soita vaikka terveyskeskukseen ja kerro ja kysy minne pitää tulla. Kyllä ne ottaa vaikka päivystykseen. Jos ette pääse sinne, varaa aika yksityiselle terveysasemalle, antavat sieltä kyllä lähetteen julkiselle puolelle tai sairaalaan. Sairaalaan hän kuuluisi ainakin nyt alussa. Sinä tarvitset myös lapsen huoltajuustaistoihin todisteita miehen päänupin tilasta......Sun on järkevämpi erota, ihan lapsen vuoksi. Vai haluatko että lastensuojelu vie lapsesi? Et voi asua huumeidenkäyttäjän ja mahdollisesti mielisairaan kanssa samassa huushollissa lapsen kanssa. Pitää ajatella nyt lapsen turvallista ja rauhallista kasvuympäristöä ja lapsen parasta.

[/quote]

Sitten kun tilanne on normalisoitunut, voi psykoosin sairastaneen tai skitsofreenikon kanssa asua. Kun hänet saa sairaalaan, se ei ole hänen kanssaan asumista.

Vierailija
2/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:17"]

Jostain syystä miehelle on tullut myös tavaks haukkua mua mielisairaaks ja hulluks. Entiiä mistä tommonen mieli on hänelle tullut . Välillä mietin olenko hullunkun syyttelee niin aidosti

ap

[/quote]

Mun eksän skitsofrenia alkoi noin syyttelyllä, sitä sanotaan projektioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla oli just sama tilanne:vauva,pössyttelevä mies ja vainoharhaset oireet joita en osannut tulkita ennen ku psykoosi oli päällä ja uhkasi tappavansa mut ja vauvan.tää mies ei IKINÄ ennen ollut väkivaltainen.
Ambulanssi tuli lääkärin kanssa kotiin ja haastatteli miestä hetken aikaa ja laitto lähetteen suljetulle.
Tästä on nyt melkein 8 vuotta aikaa ja mies ei oo vieläkään normaali.diagnoosi skitsofrenia ja en usko että ikinä parantuu vaikka ei toki psykoosissa olekaan tällä hetkellä...
Toivottavasti haette HETI apua.
Psykoosi vahingoittaa aivoja pysyvästi..

Vierailija
4/123 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:56"]

Noin paljon käteista joita pitää villasukissa piilotella. Ja alko/muut päihteet maistuu, eikös vaan?

Jos mies onnistuu hävittämään noin paljon rahaa silkkaa tyhmyyttään, ei sen kanssa kannata olla, ja jos sillä on muistisairaus, niin eipä ole helppoa sekään.

Jos hävinneet rahat selittää muistin vienyt viina, päihde tai mielenterveyden häiriö, niin _paljon_ helpompaa sinulla olisi sen vauvan kanssa ihan itseksesi.

[/quote]

noh kerta noin hyvin arvasitte niin kyllä polttelee päivittäin. Ei käytä muita päihteitä kun kukkaa. Tänään ollut ekan päivän polttamatta ja agressiivinen käytös alkoi.,

ap
[/quote]

Kaipa tiedät, et kukka voi laukaista psykoosin?

Vierailija
5/123 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:56"]

Noin paljon käteista joita pitää villasukissa piilotella. Ja alko/muut päihteet maistuu, eikös vaan?

Jos mies onnistuu hävittämään noin paljon rahaa silkkaa tyhmyyttään, ei sen kanssa kannata olla, ja jos sillä on muistisairaus, niin eipä ole helppoa sekään.

Jos hävinneet rahat selittää muistin vienyt viina, päihde tai mielenterveyden häiriö, niin _paljon_ helpompaa sinulla olisi sen vauvan kanssa ihan itseksesi.

[/quote]

noh kerta noin hyvin arvasitte niin kyllä polttelee päivittäin. Ei käytä muita päihteitä kun kukkaa. Tänään ollut ekan päivän polttamatta ja agressiivinen käytös alkoi.,

ap

[/quote]

Kukkaa?

Vierailija
6/123 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:09"]

Hei ap taas täälä jos tätä joku vielä lukee! 

Ensinnäkin mies ei polta kotona eikä säilyttele täälä huumeita. 

Juttelin miehen kanssa asiasta..mkyselin vähän varovasti että ahdistaako sua ,pelottaako yms. Kertoi että ahdistaa todella paljon. Sanoi myös että pelkää, esim. Jos pimeessä joku kävelee häntä vastaan eikä hän nää saattaa käydä kimppuun koska pelkää että hänelle tehdään jotain. Pimeessä kuulema kuulee jotakin kilinää pään sisällään. Ulkona kun käbelee kuvittelee et ihmiset haluavat tehdä hänelle ansoja. 

Myönsi että on vainoharhainen, ja on valmis käymään lääkärissä. Haluaa lopettaa polttelun, mutta pää menee hänellä niin sekaisin kun ei polta niin saa luvan jossain muualla olla sen aikaa kun lopettelee.

elikkäs.. Lisää mielipiteitä? Mihin otan ekana yhteyttä?

[/quote]

Tämän kannattaisi lukea jokainen kannabis-ketjuihin kirjoitteleva, joka väittää aineitaan vaarattomiksi.

Vierailija
7/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.. 

Kerroin että mies tajunnut mokansa ja haetaan hoitoa yms. Mutta ei, olen taas ite sekopää hullu. Tuola se makaa sohvalla pössyissä . Minä ja vauva eri huoneessa nukkumassa. En voi kuvata tätä vihan määrää.

Vierailija
8/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:16"]Mutta voiko psykoosissa oleva ihminen muuten olla täysin normaali? 
[/quote]

Voi suoriutua jossain määrin normaalisti, mutta nuo kertomasi rahojen piilottelut, pelkotilat ja äänien kuulemiset voivat pahentua siinä määrin, että nyt on syytä hakea pikaisesti apua.Paikkakunnaltasi löytyy varmasti mielenterveystoimisto.

Vierailija
9/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:31"]

Väittää että olen varastanut häneltä yli 1000€ käteistä. Säilyttänyt kotona rahaa enkä tiennyt edes missä täällä. Meillä ei ole käynyt kun minä ja äitini eikä todellakaan olla otettu hänen rahoja. Nyt syyttää meitä ja haukkui mua rotaks. Soitti äidilleni ja sanoi että eihän täällä asunnossa ole käynyt muita ja ettei hänellä ole asiaa enään tänne.

Ihaanna mies mistä vitusta näitä tupsahtaa maailmaan ja miksi te akat naitte niille jälkeläisiä?

V*ituttaaa!!! Kysyy myös että miten reagoisin jos jätän tuttipullon pöydälle ja kun tulen takas sitä ei ole enään sielä, että ketä alkaisin syytteleen? Eihän seinät ole voinut sitä imeä! 

[/quote]

Vierailija
10/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies käy nyt aggressiiviseksi niin soita heti (salaa!) poliisi paikalle ja kerro tilanne. He soittavat sitten ambulanssin ja mies voidaan viedä vaikka suoraan sairaalaan. Äläkä vaan päästä miestä itsesi ja ulko-oven väliin, vaan ennakoi jos hän tulee päälle ja pakene. Voit myös itse lähteä vauvan kanssa pois mutta ks. edellä ole varovainen.

Jos ei tänään, niin joka tapauksessa huomenna mies on saatava hoitoon vaikka väkisin.

Vierailija
11/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivunumerot hukassa, pahoittelen spämmiä

Vierailija
12/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidinen skitsofreniaa? Juurikin kukan polttamisen takia.. tulwe vainoharhaiseksi ja muistamattomuutta

Vierailija
13/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita häkeen ja kerro tilanteesta..näin saadaan mies tutkinuksiin..poliisi myös tulee tarvttaesaa.

Vierailija
14/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi et rahat on käteisenä eikä tilillä kertoo myös että on paranoidinen! Kerro sit miten kävi..soita hätäkeskukseen

Vierailija
15/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: Lähde pois. Kerää tavarasi silloin kun mies ei ole kotona ja muuta vauvan kanssa vaikka äidillesi. Älä mene takaisin. Anna tuon miehen itse ratkaista omat ongelmansa.

Vierailija
16/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:29"]

Ap täällä taas.. 

Kerroin että mies tajunnut mokansa ja haetaan hoitoa yms. Mutta ei, olen taas ite sekopää hullu. Tuola se makaa sohvalla pössyissä . Minä ja vauva eri huoneessa nukkumassa. En voi kuvata tätä vihan määrää.

[/quote]

Jos rakastat lastasi yhtään niin häivyt välittömästi lapsen kanssa tai käsket miehen pois ja vaihdat lukot. Mies hoitoon ja vain valvotusti saa tavata lastaan. Jos taas haluat antaa miehelle mahdollisuuden ja tukea ja rakastaa ja lässynlää niin toivon että tajuat antaa lapsesi adoptioon.

Vierailija
17/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika klassisen PROVON ainekset tässä..
AP on joko provoilija tai sitte ittekki sekasin ja joku huumeilla sörssääjä.
Veikkaisin kuitenkin ekaa vaihtoehtoo.

Vierailija
18/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ap ihmetytä ollenkaan mistä tuollaisia summia tulee? Pankissa kysyisivät vähintäänkin veronkierrosta tuollaisia summia käteistä tallettaessa

Vierailija
19/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiseen vielä, jos siis sitä rahaa tulee...

Vierailija
20/123 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin kuka olet, tekisin lastensuojeluilmoituksen. Vauvan isä on huumehörhö ja vauvan äiti huumehörhön hyysääjä, jolle on tärkeämpää turvata miehensä huumeittenkäyttö kuin vauvan kasvattaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme