Rintaimplanttien suosio on räjähtänyt käsiin ja ne halutaan yhä suurempina
Mistä tämä johtuu?
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90cce496-c153-47d6-bd2c-82e75e7b7890
Kommentit (129)
Minulla ei ollut rintoja ollenkaan, 10-vuotiaasta asti pysyneet samanlaisena. Silikonien ottaminen on yksi elämäni parhaita päätöksiä, eikä tarvitse enää hävetä muiden NAISTEN nähden esim. uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!
No minä olen lauta eli hädin tuskin A-kuppi ja todella ihmettelen tuota villitystä. En keksi itse yhtäkään syytä miksi suurennuttaisin rintojani. Eivätkö nämä ihmiset arvosta terveyttä, ulkonäkö menee senkin edelle? Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, vaikka ne eivät olekaan täydelliset ja eivät tämän päivän ihannetta vastaakaan. Olen kyllä kuullut esim. deittikumppanilta arvostelua, muttei se vaikuttanut ajatuksiini mitenkään. Jos ei kelpaa jollekin, sitten ei kelpaa. Minulle kelpaa.
Ei se koko ole ainoa vaikuttava tekijä. Myös muoto ja kiinteys vaikuttaa kokonaisuuteen. Pienet voi olla pyöreät ja kiinteät tai löysät ketunnokat, oikein ”hyvällä” tuurilla vieläpä keskenään erilaiset. Hienoa jos monet teistä ovat niin bodypositiivisia ja vahvoja ihmisiä, että pystyvät rumatkin rintansa hyväksymään mutta turha leimata kaikkia meitä jotka eivät siihen pysty.
Ps. Minulla ei ole tekotukkaa, tekoripsiä, shokkiväritukkaa eikä tatuointeja, ja tulevia rintaimplanttejani ei kyllä kukaan tule huomaamaan ainakaan vaatteet päällä. Ottakaa huomioon, että implantteja on useammalla kuin luulettekaan. Ei suurimmalla osalla ole tarvetta niistä huudella/esitellä somessa, joten vain ”tyrkyt” osuvat teidän tutkaanne.
No muut ei huomaa, mutta itsellänne on tieto, että huijaatte.
Ei kai se ole sen kummempaa huijaamista kuin hiusten värjäys. Meikkaaminenkin saa aikaan feikin naaman.
En itse halua ottaa silikoneja, mutta ymmärrän miksi jotkut niitä ottaa. Niitä järkyttävän kokoisia palloja en kyllä ymmärrä.
No mistä se suosion räjähdys johtuu tuon jutun mukaan? En pääse lukemaan noita plus-juttuja.
Hoikkana isorintaisena naisena (luonnostaan) en oikeasti käsitä tällaista. On tosi vaikeaa löytää hyvin istuvia vaatteita, en tosiaan voi pukeutua, kuten haluaisin. Jos saisin valita olisin mieluummin rinnaton. Pitäisin niin mielelläni naruolkaimisia toppeja, kulkisin ilman liivejä, voisin ostaa sporttisia uimapukuja, poolopaitoja ym. Tyylini olisi aivan täysin erilainen.
Nyt tilaan mansikkiliivini alan erikoisliikkestä (leikkaan aina lapun pois, etten kenenkään tarvitse sitä kauhistella esim. uimahallissa). Vaatteissa koitan kerrostaa jotenkin ja kavennan paitapuseroita vyötäröltä, joudun rintojen takia ostamaan liian isoja. Takit on hankalia löytää, tykkäisin kapeista ja vyötäröltä istuvista. Ei tämä oikeasti mitään juhlaa ole etenkään tällaiselle normaalielämää elävälle naiselle. Ei mulla ole ohjelmassa mitään iltapukubileitä, joissa ollaan jossain piukeassa luomuksessa. Ei mun elämä ole sitä, että poseeraan tyrkkynä jossain bikinikuvissa. Mä urheilen ja käyn normityössä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten takia ne halutaan. Fiksut miehet ei mitään implantteja naisilleen ehdottele. Muutenkin joidenkin miesten käsitys naisten rinnoista on aivan vääristynyt, normaalipainoiselle naiselle suuret rinnat on muka pienet, ja normaalit sirot on aivan lautoja. Ei ymmärretä että rinnat on rasvaa ja jos ei ole paljon rasvaa, ei ole mitään suuria rintojakaan.
Ei pidä paikkaansa, että rinnat ovat rasvaa. Rintojen koko määräytyy rintarauhaskudoksen määrällä, siksi hyvin hoikalla ja rasvattomalla naisellakin voi olla isot rinnat.
Mitä tossa plus jutussa sanottiin, en pääse lukemaan? Miksi suosio räjähtänyt?
Oisko yksinkertaisesti some ja se että on enempi rahaa pistää nuihin leikkauksiin ?
Kuten matkustelun suhteen on käyny ? toki koronaa ei lasketa.
Miksi esim. rintasyövän takia poistettu rinta voidaan rakentaa uusiksi, mutta esim. syystä tai toisesta olemattomat rinnat omaava ei saa ottaa silikoneja, vaan pitäisi pää hoidattaa ensin kuntoon?
Vaikka olisin käynyt miljoona kertaa terapiassa, ei se olisi poistanut häpeää siitä että minulla ei ole rintoja, enkä tunne itseäni kokonaiseksi sen takia. Silikonit ei ole muuttaneet minua ihmisenä mihinkään suuntaan, ainoastaan parantaneet elämänlaatua.
Muuten, kommentit pienirintaisuudesta on aina tulleet muilta naisilta. Yksikään mies ei ole koskaan ääneen kommentoinut rintojen kokoa.
Räjähtävät rintaimplantit