Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaimplanttien suosio on räjähtänyt käsiin ja ne halutaan yhä suurempina

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes jonkinlaiset tissit minustakin ihanat, kun itsellä hädin tuskin AA-kuppi. Turha on kenenkään ulista, että mitä sä nyt sellaisia haluat, ellei itse ole lauta ja tiedä paremmin…. Mutta mitään ylimääräistä, kuten implantit, en kehooni haluaisi. Ehkä jos omaa rasvaa voisi siirtää niihin. Olisipa rahaa!

Voisitko harkita luopuvasi varhaisteini-ikäisen kielenkäytöstä nyt vaikka ensin? Ehkä se ajattelukin aikuistuisi hiukan samalla? 

Vierailija
62/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi!!! Silarit näyttää niin hyvälle!

Siihen päälle vielä irtoripset, tekotukka, valtavat määrät tatuointeja, törröhuulet, saliperse, ankkahuulet ja paksu kerros meikkiä. Ai että kun näyttää kuulkaas emännät raikkailta! 

Ei miehet luomustakaan oikeasti tykkää. Itse ainakin näytän ilman meikkiä, luonnollisella tukalla jne. ihan lestadiolaiselta.

Itse entisenä lestadiolaisena en värjää tukkaa ja kuljen usein meikittä. En ole ajatellut, että naturel look olisi jotenkin kauhea juttu ja kauheata ”näyttää lestadiolaiselta”.

Useat tietämäni lestadiolaiset on luonnonkauniita ja sieviä naisia, eli ihan uusi ajatus että olisi paha juttu näyttää sellaiselta.

Niin, se riippuu ihmisestä.

Joillain on luonnostaan iso kontrasti, jos hiukset, ripset ja silmät ovat tummat. Silloin meikki ei niin paljon muuta ulkonäköä eli ei ns tarvi.

Toisilla taas kontrasti on hyvin pieni luonnostaan sillä lailla, että vahva meikki näyttäisi vain hölmöltä. Esim. tummanvaalea tukka, siniharmaat, vaaleat silmät. Näihin kasvoihin jos lisää runsaasti meikkiä, niin luonnolliset piirteet vain katoaa. Eli kevyt meikki on kaikkein edustavin, ja ilman meikkiä ei näytä pahalta.

Itse olen taas tuolta väliltä. Ilman meikkiä ja luonnontukalla kasvoissa ja kasvojen ympärillä kaikki on samaa puuroa, mikään ei oikein erotu positiivisesti. Silmäni ovat kuitenkin ei ihan vaaleat vihreät, ja kasvoni tavallaan kestävät ehostusta niin, että se ei näytä helposti liian runsaalta. Minun tapauksessa keskivahva meikki on siis paras lookkini ja näytän meikillä paljon paremmalta kuin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita silikonipalloja ja nakkihuulia enää oteta tuolla muualla päin maailmaa muuten kuin aikuisviihdealalla!!!

Joskus nolottaa että suomalaiset on näin paljon jäljessä maailman trendejä, eivätkä tajua niiden haittoja!

Vierailija
64/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokaisella bikini-fitness naisella on silarit ja sehän tuntuu olevan suosittu laji nykyään.

Juuri näin ja sitten ne myy jotain fitnesspaketteja naisille, miksi ostaisin joltain huulitäytteiseltä, tekotukkaiselta silikoninaiselta mitään fitnesspaketteja jos haluan luonnonmukaista treeniä, ravintoa, lookkia??? Ei oikein vakuuta niiden feikit olemukset, enkä pidä esikuvana.

Pliis kertokaa jos tiedätte jotain luomunaisia jotka myy noita fitnesspaketteja,

Vierailija
65/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ottaisi s.implantteja terveyssyistä. Google breast implant illness.

Kun kehoon laitetaan jotain mitä sinne ei kuulu,se voi laukaista kaikenlaista autoimmuunioireista ja aivosumusta alkaen.

Vierailija
66/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykyisin ole muodissa rasvansiirto rintoihin?

Ei kai kukaan enää halua muovia itseensä, varsinkin sen jälkeen kun silikoneihin on yhdistetty viime vuosina syöpäriskiä?

Mutta täytyisi varmaan olla sit ylimääräistä rasvaa? Mietin vaan kun itse olen melko hoikka et mistä sitä sellaista ottaisi rintoihin…

Minulta riittää reilusti monelle!! *vilkutus*

Vierailija
67/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat olla haluttavamman ja seksikkäämmän näköisiä. Voitteko kuvitella??!

Vierailija
68/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset meikkaa vain itseään varten niin kai naiset myös silkkarit ottaa itseään varten. Onneksi tässä on asia jolla ei ole mitään tekemistä miesten suhteen.

Minä laittaudun aina enempi naisteniltoihin, koska naiset ymmärtävät estetiikan päälle ja kaikki haluavat näyttää hyvältä toisten naisten silmissä.

Joskus kun olen mennyt ainoana naisena illanviettoon tavallisten miesten kanssa, niin menen vähemmällä panostuksella sillä tiedän, että ne miehet on itsekin ”rumana” siellä eikä niitä kiinnosta miltä näytän.

Toiset naiset päinvastoin tajuaa pientenkin yksityiskohtien päälle ja huomaavat ne, ja toki jotkut harvat pukeutumista harrastavat miehetkin.

Sellaisten miesten seuraan tietty panostan myös siinä missä naistenkin (kaverini ovat hyvännäköisiä ja estetiikan tajuisia, eihän kaikki naisetkaan tietty ole).

Eli muut ihmiset määrittää täysin miten paljon laittaudut. Mä laittaudun aina saman verran seurasta riippumatta. Mielenkiintoisia eroja. Jos olisin rohkea, en laittautuisi ollenkaan. :D

Vierailija
69/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIGGER IS BETTER.

Vierailija
70/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ne halutaan. Fiksut miehet ei mitään implantteja naisilleen ehdottele. Muutenkin joidenkin miesten käsitys naisten rinnoista on aivan vääristynyt, normaalipainoiselle naiselle suuret rinnat on muka pienet, ja normaalit sirot on aivan lautoja. Ei ymmärretä että rinnat on rasvaa ja jos ei ole paljon rasvaa, ei ole mitään suuria rintojakaan.

Minulle naiset ovat sanoneet mm. oio hampaas, hanki hiustensiirto, hanki lihakset yms. eli olisinko minä tyhmä mies jos kaiken tämän p*skan läpikäymisen jälkeen minä haluaisin kumppanin, jolla on hyvännäköinen vartalo ja tissit?

Vierailija
71/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ne halutaan. Fiksut miehet ei mitään implantteja naisilleen ehdottele. Muutenkin joidenkin miesten käsitys naisten rinnoista on aivan vääristynyt, normaalipainoiselle naiselle suuret rinnat on muka pienet, ja normaalit sirot on aivan lautoja. Ei ymmärretä että rinnat on rasvaa ja jos ei ole paljon rasvaa, ei ole mitään suuria rintojakaan.

Niin vain tämänkin saa käännettyä miesten viaksi XD

WTF? Luetun ymmärtäminen. Jos naiset ovat niin tyhmiä, että antavat operoida silikonipallot kroppaansa ja kuvittelevat olevansa haluttavampia palloinensa, 921niin miksi ihmeessä se olisi miesten syy?

Vierailija
72/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Vierailija
73/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan vielä sanonnan joukossa tyhmyys tiivistyy?

Some moninkertaistaa tyhmyyden.

Vierailija
74/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika moni varmaan miesten takia laittaa, koska luulevat, että se on joku avain onneen miesmarkkinoilla. Kyllähän tääläkin on usein aloituksia, että en saa miestä, koska olen lauta, mikä omaan korvaan kuulostaa ihan joltain 80-90-luvun teiniajattelulta.

Tottakai silareilla saa miesten kiinnostusta, tämä on selvä. Mutta ei mies niiden laittamisesta päätä.

Huh. Puistattaa pelkkä ajatus siitä, että tapaisin jonkun kivalta vaikuttavan miehen ja hän tuijottaisi kasvojeni sijasta silikonipallojani.

Vierailija
75/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v kahden lapsen äiti. Otatin implantit muutama vuosi sitten imetyksen jälkeen. Rintoja ei mulla ollut käytännössä ollenkaan, ei edes aa kuppia. Implantit ovat muuttaneet elämääni niin että en enää häpeä vartaloani rannalla ja uimahallissa ja saan itsekin jotenkin enemmän seksuaalista nautintoa kun on mitä puristella ja näyttääkin paremmalta. Kyllä itsetuntoni siis parani leikkauksesta. Ja en ole ottamassa mitään muita toimenpiteitä. Ja vaikka olisin sata kertaa ravannut aiheesta terapiassa, ei terapeutti olisi saanut päätäni muutettua että minusta isot rinnat ovat yksinkertaisesti seksikkäämmät ja paremman näköiset. Pinnallista varmaan Joo mutta päätöstä en ole hetkeäkään katunut.

Itsetunto on monimutkainen. Kerta toisensa jälkeen ihmettelen miten 2 muovipussia voi oikeasti parantaa itsetuntoa? Eihän ne pussit ole edes _sinua_. Ne on 2 muovista pussia, minkä sisällä on silikonia. Joku tässä nyt mättää.

Vierailija
76/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet mm. oio hampaas, hanki hiustensiirto, hanki lihakset yms. eli olisinko minä tyhmä mies jos kaiken tämän p*skan läpikäymisen jälkeen minä haluaisin kumppanin, jolla on hyvännäköinen vartalo ja tissit?

Vajaamielistä nuo kommentit, joita olet saanut, mutta pidätkö oikeasti verrannollisena hampaiden oikomista ja kropan muuttamista kirurgisin toimenpitein sekä ylimääräisen, ei-orgaanisen materiaalin lisäämistä osaksi elimistöä?

Vierailija
77/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Voihan somekuvissa käyttää filtteriä tai photoshopia ja livenä toppauksia.

Missä vanhat kunnon pushupit?

Mitä ne auttaa siihen, kun nainen haluaa näyttää omiin silmiin hyvältä alasti?

Itse tiedän varmuudella neljä silikonit ottanutta naista, ja kaksi on kolmekymppisiä 3-4 lapsen naimisissa olevia äitejä.

Ihan tavallisen näköisiä, et kiinnittäisi heihin mitään huomiota Prismassa.

Kolmas on jo 50+ ja äiti hänkin, ottanut silikonit aikoinaan imetyksen jälkeen.

Ainoastaan neljäs näistä on lapseton nuori fitness-nainen joka halusi silikonit siksi, koska ei tykännyt pienistä rinnoistaan vaan halusi isot joilla saa huomiota.

Hän itse kommentoi silikonien ottamisen jälkeen näin: ”ihan v i t u n siistiä kun kaikki miehet vaan tuijottaa meikän tissejä!!” :D

Siis tämä neljäs nainen haluaa, että miehet hänen itsensä sijasta tuijottavat hänen tissejään? No joo, tämä sanookin kaiken. I rest my case.

Vierailija
78/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän ketjun tähän: Jos kyse on itsetunnosta ja omaa pienirintaisuuttaan ei pysty hyväksymään niin sitten voi ottaa implantit jotka toivon mukaan tekevät ottajastaan tyytyväisemmän.

79/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa!

T: 20v Ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
80/129 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tissien pumppausta . Vajaa 100 vuotta sitten tällaista ja pitkään: 

https://historianet.fi/sivilisaatiot/muinainen-kiina/kauneus-vaati-kars…

Aina naisten pitäisi olla kehojaan muokkaamassa kohtuuttomin seurauksin. Arvostetaan itseämme sellaisena kuin olemme! Niin pitäisi myös miesten tehdä.